Σύμβουλοι Εκπαίδευσης: Ο Επιτροπές αποτίμησης του συγγραφικού και ερευνητικού έργου των υποψηφίων

Συγκροτήθηκαν , με απόφαση της υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως, οι επιτροπές αποτίμησης του συγγραφικού και ερευνητικού έργου των υποψηφίων Συμβούλων Εκπαίδευσης, ως εξής:
Ι. Επιτροπή αποτίμησης του συγγραφικού και ερευνητικού έργου των υποψηφίων Συμβούλων Εκπαίδευσης αρμοδιότητας των Α ́ και Β ́ Περιφερειακών Συμβουλίων Επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης
Α. ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
1.Κουρμπέτης Βασίλειος Επιστημονικός Σύμβουλος Α ́ του Γραφείου Επιστημονικών Συμβούλων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως πρόεδρος.
2. Μάνου Ιωάννα, Επιστημονική Σύμβουλος Α ́ του Γραφείου Επιστημονικών Συμβούλων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
3.Μαραμπέα Άρτεμις-Ευαγγελία, Σύμβουλος Β ́ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), ως γραμματέας.
Β. ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
1.Μπίστα Πολυξένη, Σύμβουλος Α ́ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)
2.Παπαθανασίου Θεοδώρα, Σύμβουλος Β ́ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).
3.Ζυμπίδης Δημήτριος, Σύμβουλος Α ́ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).
ΙΙ. Επιτροπή αποτίμησης του συγγραφικού και ερευνητικού έργου των υποψηφίων Συμβούλων Εκπαίδευσης αρμοδιότητας των Γ ́ και Δ ́ Περιφερειακών Συμβουλίων Επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης
Α. ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
1.Μαντάς Παναγιώτης, Επιστημονικός Σύμβουλος Α ́ του Γραφείου Επιστημονικών Συμβούλων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως πρόεδρος.
2.Μαγουλά Θεοχαρούλα, Επιστημονική Σύμβουλος Α ́ του Γραφείου Επιστημονικών Συμβούλων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
3.Καραγιάννη Σοφία, Σύμβουλος Β ́ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), ως γραμματέας.
Β. ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
1. Γκλιάου Νικολέττα, Επιστημονική Σύμβουλος Α ́ του Γραφείου Επιστημονικών Συμβούλων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
2. Τάσος Νικόλαος, Σύμβουλος Β ́ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).
3. Βεντούρης Ιωάννης, Σύμβουλος Β ́ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).
ΙΙΙ. Επιτροπή αποτίμησης του συγγραφικού και ερευνητικού έργου των υποψηφίων Συμβούλων Εκπαίδευσης αρμοδιότητας των Ε ́ και ΣΤ ́ Περιφερειακών Συμβουλίων Επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης
Α. ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
1.Μπαμπίλης Δημήτριος, Επιστημονικός Σύμβουλος Α ́ του Γραφείου Επιστημονικών Συμβούλων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως πρόεδρος.
2.Λουκέρης Διονύσιος, Επιστημονικός Σύμβουλος Α ́ του Γραφείου Επιστημονικών Συμβούλων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
3.Αφεντουλίδου Άννα, Σύμβουλος Β ́ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), ως γραμματέας.
Β. ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
1.Τύπας Γεώργιος, Επιστημονικός Σύμβουλος Α ́ του Γραφείου Επιστημονικών Συμβούλων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
2.Σκαλιάπας Γεώργιος, Επιστημονικός Σύμβουλος Α ́ του Γραφείου Επιστημονικών Συμβούλων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
3.Λαζάρου Σωτηρία, Επιστημονική Σύμβουλος Α ́ του Γραφείου Επιστημονικών Συμβούλων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Τα θέματα στην Ιταλική Γλώσσα
- Μετεγγραφές: 15 ερωτήσεις απαντήσεις
- Δεν είναι νόμιμη η συμμετοχή καθηγητή σε εκλεκτορικό , εάν το ΑΕΙ αλλοδαπής που διδάσκει δεν συμπεριλαμβάνεται στον...
- Διαβεβαιώσεις της ΔΕΗ προς τα σχολεία ότι δεν θα υπάρξει δακοπή ρεύματος λόγω απλήρωτων λογαριασμών
- Συμμετοχή των αποφοίτων των ΕΝΕΕΓΥ-Λ στο Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας 2022-2023
- Ο πρόεδρος ΑΣΕΠ γα τους πίνακες Ειδικής Αγωγής
- Επιστολή της ΠΟΣΥΠ στην υφ. παιδείας για τα καθήκοντα των Διευθυντών Εκπαίδευσης
- Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα Γενικά Αρχεία του Κράτους (Κεντρική Υπηρεσία και Περιφερειακές Υπηρεσίες)
- Μεγάλη πτώση της ΔΑΚΕ στις εκλογές των δασκάλων και νηπιαγωγών-Έχασε 7,1% και βρίσκεται σε απόσταση "αναπνοής...
- Διευθυντές Σχολείων: Η πρώτη Πρόσκληση σε εκπαιδευτικούς ολόκληρου του του Νομού για την πλήρωση κενούμενης θέση
Σχόλια (13)
Κανονικά οι Σύμβουλοι εκπαίδευσης για να συμμετέχουν θα έπρεπε το υπουργείο να έχει ως κριτήριο οι συμμετέχοντες να είναι απόφοιτοι σχολών εξειδίκευσης στην Συμβουλευτική ή από Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Συμβουλευτική & τον Προσανατολισμό (ΠΕΣΥΠ).
Με αφορμή το σχόλιο του @george 10 Μάιος 2022 15:46
Ένα άρθρο σε διεθνές έγκριτο επιστημονικό περιοδικό, αξιολογείται με μηδέν (0) μόρια εάν δεν είναι συναφές με τη θέση. Για τα erasmus-etwining-comenius-EΔEAY(ΕΔΥ)-Kαλλιπάτειρες κλπ. ισχύει επίσης η συνάφεια ή μπορεί πχ να είναι σε παράδοση-πολιτισμό-λαϊκό τραγούδι και να παίρνει φουλ μόρια???
@ @ΠΕ19 10 Μάιος 2022 19:38
Τότε για ποιο λόγο, όλα τα μέλη είναι Σύμβουλοι Α' και Β' και Επιστημονικοί Σύμβουλοι? "διεκπεραίωση και έλεγχο των τυπικών προϋποθέσεων/χαρακτηριστικών" μπορώ να κάνω κι εγώ.... Δεν θα κρίνουν ΚΑΙ τη συνάφεια των δημοσιεύσεων, άρθρων, βιβλίων, σεμιναρίων?
Και η συνάφεια??? Ποιός και πώς θα την κρίνει εάν δεν είναι "σχετικός", ειδικά εάν είναι και σε ξενόγλωσσο άρθρο, βιβλίο, συνέδριο κλπ?
ΔΕΝ υπάρχει θέμα ουσιαστικής επιστημονικής αξιολόγησης του περιεχομένου.
ΔΕΝ προβλέπει κάτι τέτοιο ο νόμος!!!
Η όλη διαδικασία θα αποτελέσει μια διεκπεραίωση και έλεγχο των τυπικών προϋποθέσεων/χαρακτηριστικών (σκαναρισμένες οι απαραίτητε σελίδες, ISBN, εκδότης) για την κάθε δημοσίευση.
απορία, 10 Μάιος 2022 16:34
Προφανώς τίποτε δεν αλλάζει στις διατάξεις του νόμου και στον τρόπο εφαρμογής του. Συγκροτούνται βεβαίως νέες επιτροπές (με αρκετά και από τα μέλη που συμμετείχαν στις προηγούμενες) σύμφωνα με τα προβλεπόμενα, καθώς δεν σημαίνει ότι κάποιο μέλος επιτροπής αποτίμησης συγγραφικού έργου είναι υποχρεωμένο να κάνει τη δουλειά αυτή για όλες τις διαδικασίες επιλογής στελεχών. Κάθε Επιτροπή Αποτίμησης όπως και κάθε Συμβούλιο Επιλογής συγκροτείται για την επιλογή συγκεκριμένης ομάδας στελεχών εκπαίδευσης και συγκεκριμένης περιοχής.
Ήταν λάθος η προκήρυξη των Συμβούλων Εκπαίδευσης, έπρεπε να υποβάλεις αίτηση ανά ειδικότητα να έχεις δικαίωμα πχ έως 5 θέσεις και όχι ανά Περιφέρεια, οπότε και τα συμβούλια επιλογής θα ήταν ανά γνωστικό αντικείμενο ή "συγγενικά" πχ Μαθηματικοί -Φυσικοι ίσως και πληροφορικοι μαζί.
Να κάνω μια απλή ερώτηση : αν οι περισσότεροι από τα συμβούλια είναι θεωρητικών σπουδών και παιδαγωγοί το συγγραφικό έργο των Φυσικών των μαθηματικών των Πληροφορικών πως θα το εκτιμήσουν ????????
Για τους Δ/ντές Εκπ/σης πώς εξετάστηκε το συγγραφικό έργο;
Τι αλλάζει τώρα και έχουμε ξεχωριστές επιτροπές;
Θα εξεταστεί και θα εφαρμοστεί ό ίδιος νόμος με διαφορετικό τρόπο;
Συνήθως τα ίδια πρόσωπα εκδηλώνουν παρόμοιο ενδιαφέρον
Θέλω να πιστεύω, ότι έχουν όλοι και όλες και οι ίδιοι-ίδιες, ιδιαίτερα πλούσιο και διεθνώς αναγνωρισμένο συγγραφικό και ερευνητικό έργο, αφού κρίνουν και αξιολογούν, αυτό των μελλοντικών ΔΙΔΕ, ΔΙΠΕ και Σ.Ε.
Το κουβάρι σύνταξης αυτού του νομοθετικού εκτρώματος που εξισώνει πτυχία ΑΕΙ με κάτι erasmus-etwining-comenius-EΔEAY(ΕΔΥ)-Kαλλιπάτειρες και ποιος ξέρει τι άλλο φαίνεται καθαρά πλέον για ποιους ετοιμάστηκε και ποιους εξυπηρετεί. Ελπίζω ο εκπ/κός κόσμος να κατάλαβε ;;Εάν ΟΧΙ, τότε ως κλάδος και μαχόμενοι εκπ/κοί των τάξεων είμαστε άξιοι της μοίρας μας ! ! !
Μια απλή παρατήρηση. Αρκετά από τα μέλη αυτών των επιτροπών αποτίμησης συγγραφικού έργου ήταν μέλη (τακτικά ή αναπληρωματικά) και των αντίστοιχων επιτροπών στη διαδικασία επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης.