ΒΟΥΛΗ

Live/ Βουλή: Ανήμερα έναρξης εξετάσεων συζήτηση στη Βουλή για την εξεταστέα ύλη των μαθητών του Λυκείου και την Τράπεζα Θεμάτων

Το esos θα συνδεθεί διαδικτυακά με τη Βουλή για να παρακολουθήσετε ζωντανά τη συζήτηση
Δημοσίευση: 23/05/2022
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σήμερα  Δευτέρα, στις 3 μ.μ., ανήμερα έναρξης των προαγωγικών εξετάσεων των μαθητών της Α΄ και Β' Λυκείου, προγραμματίστηκε η συζήτηση στη Βουλή  της  Επίκαιρης Ερώτησης του Βουλευτή  του ΜέΡΑ25 Κρίτωνα – Ηλία Αρσένη με θέμα: «Υπέρογκη ύλη τελευταία στιγμή στις προαγωγικές εξετάσεις των τάξεων του Λυκείου εν μέσω πανδημίας».

Στην Επίκαιρη Ερώτηση θα απαντήσει η υφ. Παιδείας Ζέττα Μακρή.

Ο Βουλευτής, στην Επίκαιρη Ερώτηση, την οποία κατέθεσε στις 13 Μαΐου ,ζητά από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να απαντήσει:

  • εάν θα καταργήσει την Τράπεζα Θεμάτων, και,
  • εάν θα μειώσει την εξεταστέα ύλη έστω και τώρα. 

Το esos   συνδέθηκε  διαδικτυακά με τη Βουλή για να παρακολουθήσετε ζωντανά τη συζήτηση:

Σχόλια (16)

 
Μ
24 Μάιος 2022 09:43

Η λογική (η παράλογη) ότι φεύγει ο / η υπουργός αλλάζουν όλα πρέπει να σταματήσει να υφίσταται. Ως λογική πόσο μάλλον ως πρακτική! Κάθε μέτρο πρέπει να εφαρμόζεται μετά από μελέτη και μετά από μελέτη και εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων να τροποποιείται, προσαρμόζεται, αλλάζει! Οι προηγούμενοι ήρθαν για να διαλύσουν, να γκρεμίσουν, ωσάν να ήταν εκείνοι μόνο που ήξεραν τα πάντα τέλεια, κάτι σαν βούδες ή γκουρού! Ζήσαμε δυστυχώς τα επώδυνα εκείνα χρόνια της εφαρμοσμένης άγνοιάς τους. Ποιος να ξεχάσει! Η συνεννόηση, η συναίνεση, η συνεργασία είναι άγνωστες λέξεις για την κοινωνία και το πολιτικό προσωπικό της χώρας. Εμείς όμως οι εκπαιδευτικοί αυτές πρωτίστως τις αξίες παλεύουμε να εμφυσήσουμε στους μαθητές μας. Όπως δήλωσε ο @ανήσυχος εκπαιδευτικός, ο τρόπος διδασκαλίας μας καθορίζει το καθετί. Η τράπεζα, αν δεν γίνει από εμάς μια εύκολη πηγή θεμάτων για τη διδασκαλία, μπορεί να είναι (και είναι) βοηθητική. Το ιεπ πάντως για όσα λάθη ενημερώθηκε, έκανε εγκαίρως τις απαραίτητες διορθώσεις. Δεν έχει την προχειρότητα της τράπεζας του 2014. Έχει γίνει καλή δουλειά. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

 
Legend
24 Μάιος 2022 07:57

@Κακέ εκπαιδευτικέ, φυσικά και έχω παιδιά στον κύκλο μου που φοιτούν στο λύκειο αλλά και μαθητές ξέρετε εκατοντάδες: κανένα δεν φοβήθηκε την τράπεζα και μετά την εξέταση στο πρώτο μάθημα οι καλοί φυσικά που διαβάζουν πολύ παραδέχτηκαν ότι η τράπεζα είναι μια χαρά! Ξέρω ότι ακούγονται πιο ευχάριστα στα αυτιά κάποιων οι κατηγορίες, η σκληρή κριτική κλπ. Δεν είναι όμως η τράπεζα το κόκκινο πανί, όπως η αντιπολίτευση βολεύεται να το παρουσιάζει. Δεν θα τη βγάλει πουθενά η υπόσχεση για κατάργησή της, όπως το 2015, που εντελώς λαικιστικά μας είχε ζαλίσει με την κατάργηση της τράπεζας και των πανελληνίων! Υπάρχουν άλλα θέματα για όποιον θέλει να κάνει αντιπολίτευση βαριά… η αύξηση των μετακλητών, οι θέσεις ευθύνης οι ακριβοπληρωμένες που όλο επεκτείνονται, οι αποσπασμένοι στα γραφεία που αυξάνονται… όλα αυτά κάνουν κακό στο δημόσιο σχολείο κι στην οικονομία της χώρας. Αλλά κανένας δεν αντιπολιτεύεται πάνω σε αυτά τα θέματα, γιατί δεν συμφέρει! Ο κομματικός στρατός στήνεται από όλα τα κόμματα. Μόνο στην ιστορία επιμένω πρέπει να γίνουν τροποποιήσεις στην ύλη. Στα άλλα μαθήματα είναι η ίδια (απλώς κάποιοι δεν την έβγαζαν ποτέ και τους κακοφαίνεται τώρα… για αυτό αξίζει στα παιδιά μας η τράπεζα) με ελάχιστες τροποποιήσεις (ρώτησα και τους υπόλοιπους, όλοι μπορείτε να το διαπιστώσετε βέβαια με μια ματιά στα προηγούμενα φεκ)! Σταματήστε να τρομοκρατείτε τον κόσμο! Στα δημόσια σχολεία γίνεται πολύ καλή δουλειά και η τράπεζα πιέζει αυτούς τους ελάχιστους καθηγητές (σε κάθε κλάδο υπάρχουν) που έχαναν τον χρόνο τους σε άσχετα… (όλοι ξέρουμε σε τι ακόμη κι από την μαθητική παρελθούσα ζωή). Καμία ώθηση για ιδιωτικά και φροντιστήρια!! Ίσα ίσα όταν στο δημόσιο καλύπτεται η ύλη ενδυναμώνεται. Τα παιδιά νιώθουν ασφαλή!

 
@ Legend
23 Μάιος 2022 21:08

για μεροληπτική και ιδεοληπτική οπτική άσε να κρίνουν οι τριτοι αναγνώστες ! περιπτωσιολογικά (στο σχολείο σου) ίσως , άντε να πιστέψουμε ότι είναι έτσι... εκτός πραγματικότητας των πολλών η αντίληψη για την εκπαίδευτική πραγματικότητα, τις λύσεις κλπ κλπ. κουραστικό !

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
23 Μάιος 2022 20:51

@Legend
Η μακροσκελής σας απάντηση δείχνει διαλλακτικό πνεύμα παρά τη μομφή που μου αποδίδετε περί μεροληψίας. Δεν έχει νόημα να σας επιστρέψω το χαρακτηρισμό βασιζόμενος στην αστήρικτη, κατά τη γνώμη μου, άποψή σας για τις καλές προθέσεις μιας υπουργού που κατά γενική ομολογία μόνο για το δημόσιο σχολείο δε νοιάζεται! Εκείνο που θα πω απλώς είναι ότι αγνοήσατε πλήρως τις επισημάνσεις μου για τις αρνητικές πλευρές της τράπεζας θεμάτων, τις οποίες εγώ θεωρώ την πιο μεγάλη απόδειξη για τις αντιπαιδαγωγικές προθέσεις της συγκεκριμένης υπουργού. Έρρωσθε...

 
Ο κακος εκπαιδευτικός
23 Μάιος 2022 19:08

Σε ότι αφορά την ύλη γράφει ο legend κάτι ολίγη ιστορία το πρόβλημα. Γνωρίζετε την αύξηση της ύλης στο πεδίο ανθρωπιστικών σπουδών και κυρίως στα λατινικά. Έχετε επαφή με παιδιά ώστε να παίρνετε θέση με τόση σιγουριά. Καλό το ... μανιφέστο σας για τους στόχους του υπουργείου. Όταν έχουμε να κάνουμε με παιδιά δεν χωράνε κείμενα μεταφρασμένα από την τηλεόραση της... βόρειας Κορέας

 
Legend
23 Μάιος 2022 18:16

@Ανήσυχε εκπαιδευτικέ, με ειλικρινή πάντα διάθεση σχολιάζετε, αλλά με μια εντελώς μεροληπτική οπτική. Τα νομοθετήματα του υπουργείου της παρούσας κυβέρνησης: τράπεζα θεμάτων, εβε, αξιολόγηση εκπαιδετικών, λύνει προβλήματα ετών (συν τα αντανακλαστικά εν μέσω πανδημίας: τηλεκπαίδευση, ηλεκτρονικές εκλογές)! Ενισχύουν το δημόσιο σχολείο (ως παιδί εργατών με αποκλειστική βοήθεια από το δημόσιο σχολείο για να επιτύχω στις πανελλήνιες μιλώ μετά λόγου γνώσης και όχι κομματικά). Από την άλλη, έχω να παραθέσω επιλογές που αμαύρωσαν την θετική παρέμβαση του υπουργείου: κατάργηση κοινωνιολογίας (έπρεπε να ενταχθεί στη γενική παιδεία με μείωση/εξοβελισμό από το λύκειο των θρησκευτικών), αύξηση των θέσεων ευθύνης, καθυστέρηση στις κρίσεις, αδυναμία συνάντησης με επιστημονικές ενώσεις (σε αυτό φέρουμε κι εμείς ευθύνη). Η ύλη στα δικά μου μαθήματα δεν είναι μεγάλη, δεν έχει αυξηθεί. Οι φιλόλογοι στο σχολείο μας παραπονιούνται για την ύλη της ιστορίας. Όλα τα υπόλοιπα έχουν λογική και διαχειρίσιμη ύλη. Το κακό (τα δεινά) προκαλείται όταν υπάρχουν κενά σε καθηγητές. Για πρώτη χρονιά φέτος όλο το προσωπικό μας ήταν μόνιμο!! Χάρη στους διορισμούς… όσο για τις επιλογές της προηγούμενης κυβέρνησης, λυπάμαι, αλλά ήρθαν με σημαία: κατάργηση, δεν πληρώνω, ελεύθερα όλα! Με συνθήματα λαικισμού δεν διοικείται το πιο κρίσιμο ύπουργείο ενός κράτους. Με τα πολλά ελαττώματά της η τωρινή υπουργός έδειξε σεβασμό προς τον δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου. Τον αλλοίωσε η προχθεσινή εγκύκλιος για τις απουσίες… αλλά και πάλι επαφίεται στον σύλλογο πώς θα κινηθεί! Μεγάλη κουβέντα… η τράπεζα βοηθά πολύ, για να κλείσω, κι εμάς και τους μαθητές, με την προυπόθεση να κινηθούμε επαγγελματικά. Σοβαρά, παιδαγωγικά, δίνοντας έμφαση στο να μάθουν πώς να μάθουν και όχι πώς να παπαγαλίσουν…

 
Μ
23 Μάιος 2022 16:24

@κότρινο λεμόνι, ένα πιο αυστηρά δομημένο λύκειο μόνο καλό κάνει στο δημόσιο σχολείο. Θα έπρεπε να είναι πιο δύσκολο το λύκειο. Και η τράπεζα δεν το δυσκολεύει. Μ.Ο. 10 στα βασικά αντικείμενα: γλώσσα, μαθηματικά, ιστορία!

 
Ε.Ρ.
23 Μάιος 2022 15:44

@Μητέρα 23 Μαΐου 11.56
Παρ' όλο που είμαι ειδικότητα θετικών μαθημάτων για την ιστορία θα διαφωνήσω. Τα παιδιά πρέπει να κάνουν ιστορία, ίσως με άλλον τρόπο, ή με άλλη ύλη. Επίσης νομίζω ότι στην Α λυκείου πρέπει να έχουν μαθήματα γενικής παιδείας. Από Β λυκείου μάλλον καλό θα ήταν να διαχωριστούν περισσότερο. Μην ξεχνάμε κιόλας ότι δεν θέλουν όλα τα παιδιά να δώσουν πανελλαδικές και να πάνε στο Πανεπιστήμιο.

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
23 Μάιος 2022 15:22

@Legend22 Μάιος 2022 21:05

Εκλαμβάνω ως καλοπροαίρετη τη θερμή συνηγορία σας για την τράπεζα θεμάτων και γιαυτό θα προσπαθήσω να διατυπώσω τη δική αντίρρηση με όσο πιο απλό και τεκμηριωμένο τρόπο μπορώ:
α) Η τράπεζα θεμάτων ως ιδέα είναι θετική και χρήσιμη, γιατί μπορεί να προσφέρει υποβοηθητικό υλικό σε εκπαιδευτικούς και μαθητές κατά τη διαδικασία της προετοιμασίας τους για τις εξετάσεις.
β) Επ' ουδενί όμως η τράπεζα δεν μπορεί να προσφέρει αυτούσια θέματα για τις εξετάσεις των μαθητών, γιατί αυτό πρέπει να αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του διδάσκοντος που είναι ο μόνος που γνωρίζει επαρκώς το επίπεδο του μαθητικού του δυναμικού κι ασφαλώς η πολιτεία οφείλει να εμπιστεύεται τους λειτουργούς της και όχι να τους απαξιώνει ως αφερέγγυους, όπως προφανώς συμβαίνει με την επιβολή του 50% των θεμάτων από την τράπεζα.
γ) Η τράπεζα θεμάτων, όπως επιβλήθηκε φέτος, αγνοεί τη σχολική πραγματικότητα και αναγκάζει βίαια τους μαθητές δύο τάξεων να προσαρμοστούν στη λογική γραπτών εξετάσεων, ενώ οι μαθητές αυτοί δεν είχαν καμία απολύτως προγενέστερη εμπειρία γραπτών εξετάσεων λόγω πανδημίας.
δ) Η τράπεζα θεμάτων, εφόσον λειτουργεί ως υποχρεωτική δεξαμενή θεμάτων για τις εξετάσεις και δεν περιορίζεται σε συμβουλευτικό και υποβοηθητικό ρόλο, έχω τη βεβαιότητα ότι καταστρατηγεί τις θεμελιώδεις αρχές λειτουργίας του λυκείου ως εκπαιδευτικής βαθμίδας εγκύκλιας μόρφωσης και εξαναγκάζει το μαθητικό πληθυσμό να μπαίνει βίαια σε μια λογική φροντιστηρίου, όπου γίνεται ένα κυνήγι θεμάτων που μπορεί να πέσουν στις εξετάσεις, ενώ το σχολικό εγχειρίδιο αυτομάτως αχρηστεύεται. Δεν είναι σχήμα λόγου αυτό. Οι καθηγητές σιγά σιγά παρατούν το βιβλίο και κάνουν μάθημα με βάση τα θέματα της τράπεζας! Πολύ επικίνδυνη εξέλιξη είναι αυτή και το λέω με κάθε σοβαρότητα!!!
ε) Επιτρέψτε μου επίσης, αφού συμφωνήσω ότι πράγματι ένα μέτρο χρειάζεται κι ένα εύλογο χρονικό διάστημα εφαρμογής του, για να κριθεί και να αξιολογηθεί σωστά, να εκφράσω την απορία μου που θα έπρεπε να είναι και δική σας απορία: Γιατί η κ. Κεραμέως (όπως και οι προηγούμενοι υπουργοί φυσικά) θεώρησε υποχρέωσή της να εξαφανίσει κάθε νομοθέτημα με την υπογραφή του προκατόχου της, χωρίς να περιμένει να κριθεί αυτό εν ευθέτω χρόνω; Γιατί δηλαδή δεχόμαστε αδιαμαρτύρητα όλο αυτό το μαζικό ξήλωμα για ο,τιδήποτε προϋπήρχε, ακόμη κι αν ήταν πολύ νωπό; Πόσο λογικό τελικά είναι να μην οργιζόμαστε με το γεγονός ότι κάθε υπουργός (με αποκορύφωμα την τωρινή) τρέφεται από την αδηφάγο ματαιοδοξία να παριστάνει τον μεταρρυθμιστή της εκπαίδευσης ισοπεδώνοντας ασταμάτητα ό,τι βρίσκει στο δρόμο του;
στ) Λέτε, τέλος, το εξής: "Η ύλη είναι άλλο ζήτημα. Ίσως ναι σε κάποια μαθήματα να είναι μεγάλη. Αλλά αυτό θα το κρίνουν οι επιστημονικές ενώσεις...". Καλοπροαίρετη προφανώς άποψη, αλλά δυστυχώς μακριά από την πραγματικότητα. Το "ίσως" που χρησιμοποιείτε, δηλώνει ότι δεν είστε σίγουρος (-η) ότι η ύλη είναι πράγματι μεγάλη. Κι όμως, αυτό αποτελεί κοινό τόπο και ομόφωνα το καταθέτουν με αγωνία όλοι οι εκπαιδευτικοί. Η ύλη είναι πολύ μεγάλη κι αυτό δεν επιτρέπει στον εκπαιδευτικό ούτε να την ολοκληρώνει εύκολα (η ψυχή μας το ξέρει τι τραβήξαμε φέτος στο σχολείο μου, για να ολοκληρώσουμε την ύλη δύο μαθημάτων της α' τάξης που έτυχε οι συνάδελφοι να απουσιάσουν λόγω κορωνοϊού για μεγάλο διάστημα χωρίς να αντικατασταθούν από την υπηρεσία!!!), ούτε κυρίως να έχει το περιθώριο να εμβαθύνει σ' αυτήν, ώστε πράγματι οι μαθητές να αποκομίσουν την ουσιαστική γνώση κι όχι να αποστηθίζουν ατέλειωτες σελίδες που εξατμίζονται μεμιάς απ' το μυαλό τους μετά τις εξετάσεις! Λέτε όμως και κάτι πιο συζητήσιμο: "θα το κρίνουν οι επιστημονικές ενώσεις"!!! Εδώ λυπάμαι που αρχίζω να βλέπω ρωγμές στην καλοπροαίρετη προσέγγισή σας. Είναι δυνατόν να μην έχετε αντιληφθεί ότι όλες οι επιστημονικές ενώσεις φωνάζουν για τον παρανοϊκό όγκο της ύλης, αλλά κανείς ποτέ δεν τους δίνει σημασία; Ε, όχι δα

 
@ legend
23 Μάιος 2022 12:55

Αυτό το "θα κριθεί από το αποτέλεσμα σε μια πενταετία" με ξεπερνά!
Δηλαδή θα γίνουν πειραματόζωα τα παιδιά για 5 χρόνια και μετά βλέπουμε!
Προφανώς και δεν έχει λογική αυτό που λέτε ή απλά δεν έχετε παιδιά ή είναι σε μεγάλη ηλικία.
Και εγώ έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρω!

 
Μητέρα
23 Μάιος 2022 11:56

Από την Α λυκείου τα παιδιά να παίρνουν την κατεύθυνση που επιθυμούν και τα μαθήματα που δεν αφορούν την κατεύθυνση αυτή να καταργηθού για εκείνους..Παραδειγμα ,γιατι κάποιος μαθητής που επιλέγει θετική κατεύθυνση να αναλλωνεται διαβάζοντας αρχαία , ιστορία ,λατινικά,κ.λ.π. Επίσης,οι προαγωγικες εξέτασεις στην Γ Λυκείου να υπάρχουν μόνο για όσους επιλέξουν να μην δώσουν πανελλαδικές .Τι χρειάζονται αυτές οι εξετάσεις στην Γ Λυκείου? Οι μαθητές αυτής της τάξης πρέπει να είναι προσηλωμένοι στις πανελλαδικές και όχι να μπαίνουν σε διπλές δοκιμασίες που τους τρώνε χρόνο και τους φθιρουν ψυχολογικά Η υπουργός Παιδείας από εκεί πρέπει να ξεκινήσει αν θέλει να κάνει την παιδεία πιο παραγωγική και όχι από την τράπεζα θεμάτων.Κουρασμενα παιδιά = κουρασμένη παιδεία.Η κ.Κεραμεως ας επανεξετάσει τον ρόλο της και ας κάνει μια αυτοκριτική για το τι σωστό έχει προσφέρει.

 
Μητέρα
23 Μάιος 2022 10:50

Θα συμφωνούσα με μια τράπεζα θεμάτων για την Α και Β λυκείου που θα ήταν ολοκληρωμένη από την αρχή της σχολικής χρονιάς με πλαφόν θεμάτων ανά μάθημα ,έτσι ώστε οι μαθητές και οι καθηγητές να έχουν όλη τη χρονιά στη διάθεσή τους να την μελετήσουν .Φέτος, παρατηρήθηκαν πολλά επαναλαμβανόμενα θέματα με διαφορετικές λύσεις ,κάποιες μάλιστα λανθασμένες και μέχρι την τελευταία στιγμή καθηγητές να ανεβάζουν θέματα χωρίς να ελέγχονται αυτά από κανέναν κρατικό οργανισμό..Ο,τι ήθελε ο κάθε "πικραμένος" καθηγητής ανέβαζε ,με αποτέλεσμα οι καθηγητές των σχολείων να κάνουν ομαδοποίηση την τελευταία στιγμή ,προκειμένου να αφαιρέσουν ίδια θέματα και λανθασμένες απαντήσεις.Επίσης,στην άλγεβρα και στην γεωμετρία τα θέματα της Α λυκείου αφορούν μεγαλύτερες τάξεις σε δυσκολία και γενικως διέκρινα μια προχειρότητα σε ό,τι θέλετε να λέγεται τράπεζα θεμάτων.Αν αποφασίσετε να την υιοθετήσετε στα σχολεία , τουλάχιστον μελετήσετε την σωστά και βοηθήστε τους μαθητές να καταλάβουν ότι όλο αυτό τους βοηθά πριν από τον τελικό στόχο που είναι οι πανελλήνιες .Θέλω να καταλάβετε ότι τα παιδιά μας δεν είναι πειραματόζωα κάθε χρόνο .Τέλος,ίδια θέματα για όλα τα σχολεία να κληρώνονται την ίδια ώρα.Οχι θέματα ίδιας δυσκολίας! Ίσες ΑΚΡΙΒΩΣ εξετάσεις για όλα τα παιδιά!!

 
Μαρια
22 Μάιος 2022 23:18

Αν μας τα έδιναν πιο μπροστά να κάτσουμε να διαβάσουμε κάτι θα γινόταν μέσα στις γιορτές του Πάσχα σε λίγες μέρες δεν μπορείς να μάθεις ολόκληρο βιβλίο θα κάνεις Πάσχα η θα διαβάζεις έλεος με την τράπεζα θεμάτων.Να καταργηθεί έλεος έχουμε τις πανελλαδικες

 
Legend
22 Μάιος 2022 21:05

@Μητέρα, αιτιολογήστε τη θέση σας, σας παρακαλώ! Γιατί κάνει κακό η τράπεζα; Επειδή έτσι υποστηρίζουν κάποιοι; Θα κριθεί από τα αποτελέσματα, εφόσον διατηρηθεί μια πενταετία τουλάχιστον η εφαρμογή της. Θετικά και μόνο λειτουργεί για μαθητές και καθηγητές. Οι μαθητές όλοι βγάζουν την ύλη και δεν αφήνονται στην ανεπάρκεια κάποιων λίγων. Η κοινωνία πρέπει να το στηρίξει. Η ύλη είναι άλλο ζήτημα. Ίσως ναι σε κάποια μαθήματα να είναι μεγάλη. Αλλά αυτό θα το κρίνουν οι επιστημονικές ενώσεις. Αν το έκριναν οι μαθητές, η ύλη θα ήταν μία σελίδα!

 
κίτρινο λεμόνι
22 Μάιος 2022 20:00

Μια χρονιά με τόσες ειδιαιτερότητες, απουσίαζαν μαθητές, απουσίαζαν καθηγητές, τμήματα ολόκληρα πήγαιναν για τεστ, μαθήματα λόγω καιρού έγιναν διαδυκτιακά, η τράπεζα θεμάτων με μια υπερβολική ύλη έλειπε. Όλα αυτά γίνονται για απαξίωση του Δημόσιου Σχολείου και στροφή των μαθητών στα ιδιωτικά.

 
Μητέρα
22 Μάιος 2022 14:33

Απόλυτο δικιο! Ανησυχία να καταργηθεί η Τράπεζα θεμάτων μόνο κακό κάνει για τα παιδιά μας.Διχασμός και τίποτα περισσότερο. Αυτό που θα πετύχει η κυρία Υπουργός είναι η αμάθεια των παιδιών μας.Πρέπει επειγόντως να αλλάξει η Υπουργός Παιδείας!!!!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.