Κ. Μητσοτάκης σε εκπαιδευτικούς στη Μαγνησία: Δεν θα κλείσει το σχολείο σας

Στα Κανάλια Μαγνησίας γίνεται αγώνας κάθε χρόνο για να μην κλείσει το Δημοτικό Σχολείο.
Κατά την εκεί επίσκεψη του πρωθυπουργού εκπαιδευτικοί επισήμαναν ότι το σχολείο τους πρέπει να διατηρηθεί σε λειτουργία.
Δεν θα κλείσει το σχολείο σας, απάντησε ο πρωθυπουργός , στρέφοντας το βλέμμα του προς την υφυπουργό Παιδείας Ζ. Μακρή, η οποία ήταν παρούσα.
Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Αγοραστός, μιλώντας στον πρωθυπουργό για την υφυπουργό Παιδείας είπε πως τα πράγματα στο χώρο της παιδείας στη Μαγνησία πάνε πολύ καλά και ότι υπάρχει άριστη συνεργασία με την υφυπουργό Παιδείας
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Με διάταξη "σβήνουν" εργατικές παραβάσεις στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- Διάταξη για τους οργανισμούς των ΑΕΙ
- Διάταξη για τους υπαλλήλους των ΑΕΙ γα ένταξη σε ΕΕΠή ΕΔΙΠ
- Πιστοποιητικό ψηφιακών δεξιοτήτων
- Μεταβατική διάταξη για το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας
- Μεταβατικές διατάξεις για τους νυν Πρυτάνεις και Κοσμήτορες
- Σύμβουλοι Εκπαίδευσης: Ανακοινώθηκαν οι αναμορφωμένοι πίνακες μετά τις 113 ενστάσεις
- Μοριοδοτούμενο Πρόγραμμα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων - Δημιουργία Χρηστικού Eκπαιδευτικού Yλικού» από το E-Learning του ΕΚΠΑ
- Οδοιπορικά έξοδα εκπαιδευτικών, συντονιστών και διοικητικών υπαλλήλων ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης εξωτερικού
- Αλλαγές ως προς την εξέταση στη ξένη γλώσσα των υποψηφίων στελεχών εκπαίδευσης
Σχόλια (7)
Στους 29 μαθητές πόσοι εκπαιδευτικοί απασχολούνται;
@ερωτημα
Νομίζω 29 ή 30
Η μικροκομματική - τοπικιστική αντίληψη για την αναγκαιότητα κατακερματισμού των σχολικών μονάδων της περιφέρειας θριαμβεύει ΜΟΝΟ στην Ελλάδα. Όσοι/ες εκπαιδευτικοί επισκέπτονται το εξωτερικό στο πλαίσιο προγραμμάτων Erasmus μαθαίνουν έκπληκτοι ότι υπάρχει πολλαπλάσιος αριθμός μαθητών/τριών σε κάθε σχολική μονάδα. Για να είναι ικανοποιημένες οι τοπικές κοινωνίες και να βαυκαλίζονται ότι δεν υπάρχει δημογραφικό και υπογεννητικότητα, καταδικάζεται η νέα γενιά να παρακολουθεί σχολεία χωρίς επαρκή στελέχωση και υποτυπώδη εξοπλισμό, τα οποία στοιχίζουν πανάκριβα. Τα ίδια συμβαίνουν και στις μεγάλες πόλεις. Εκεί πρυτανεύει η ανάγκη να μοιράζονται οφίκια "Διευθυντών", "Υποδιευθυντών", "Υπευθύνων τομέων" κλπ με τα αντίστοιχα πενιχρά επιδόματα. Έτσι, ορισμένες ειδικότητες εκπαιδευτικών "μοιράζονται σε 3 ως 5 σχολεία, με αποτέλεσμα να μην αποτελούν πουθενά οργανικό μέλος της σχολικής κοινότητας, αλλά "ξένο σώμα". Παράλληλα, λείπουν διαχρονικά κτιριακές και άλλες τεχνολογικές υποδομές, ενώ δεν είναι δυνατή η τοποθέτηση κρίσιμων νέων ειδικοτήτων, όπως νοσοκόμος, ψυχολόγος, κοινωνικός λειτουργός, σύμβουλος σταδιοδρομίας κλπ. Δυστυχώς, για την αντιμετώπιση των παραπάνω και η παρούσα κυβέρνηση αποδείχτηκε δραματικά άτολμη. Δε θα μπορέσουν, όπως φαίνεται, μέσα σε τέσσερα (4) χρόνια ούτε Διευθυντές σχολικών μονάδων να τοποθετήσουν. Κρίμα για την εκπαίδευσή μας και το μέλλον του τόπου μας!
Δηλαδή πόσους μαθητές έχει ;
Εάν έχει υφυπουργό Παιδείας απ' τον τόπο σου, δεν κλείνει το σχολείο σου. Ούτε μετατρέπεται σε Πειραματικό ή Πρότυπο. Εάν δεν έχεις, τότε ισχύει ότι η εθνική πολιτική θα πρέπει να εφαρμοστεί... Άλλωστε στο τίτλο μας, γι' αυτό υπήρχε και το Εθνικής, όχι μόνον Παιδείας! Εύγε άριστοι... οι μελλοθάνατοι σας χαιρετούν!
- Μα δεν έχει τα παιδιά που προβλέπει ο νόμος, κύριε Πρωθυπουργέ!
- Ήκουσες ηντά 'πα; Επαέ θα μείνουν τα κοπέλια και οι δάσκαλοί τους!
- Και τι θα...
- Έτελείωσε!
Βλέπω ένταση? Τί ακριβώς ειπώθηκε? "Μικρό" το δημοσίευμα.... θα είχε ενδιαφέρον το ηχητικό.
Και κάτι ακόμα. Δηλαδή αν ένας τόπος έχει υφυπουργό, τότε δεν κλείνουν σχολεία.... Κι αν δεν έχει, τα τρώει η μαρμάγκα?