Είστε εδώ

Τράπεζα Θεμάτων: "Πρεμιέρα" με 3.191 κληρώσεις- Συνδέθηκαν 1.631 σχολεία

Το ΙΕΠ από τις 3.191 κληρώσεις δέχθηκε μόνο δέκα αιτήματα επανακληρώσεων
Δημοσίευση: 23/05/2022
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

"Φωτιά" πήρε τα "χαράματα" η ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΙΕΠ, καθώς από τις 5:25 το πρωί άρχισαν  να εισέρχονται τα πρώτα από τα 1.631 Λύκεια της χώρας  για να   κάνουν  κληρώσεις  θεμάτων   , στα οποία διαγωνίστηκαν  σήμερα οι μαθητές  της Α΄και Β΄Λυκείου, σύμφωνα με το πρόγραμμα εξετάσεων της κάθε τάξης.

Σύμφωνα με το ΙΕΠ όλα κύλησαν ομαλά χωρίς να υπάρξει κάποιο πρόβλημα.

Ειδικότερα  

Το πρώτο "κουδούνι" της  ηλεκτρονικής πλατφόρμας χτύπησε  05:25:56' το πρωί. Ηταν η στιγμή που  εισήλθαν  τα πρώτα από τα  1.631 Λύκεια.

Πραγματοποιήθηκαν  συνολικά 3.191 κληρώσεις

Από το σύνολο των κληρώσεων το  ΙΕΠ δέχθηκε  μόνο δέκα αιτήματα επανακληρώσεων , λόγω λαθών (π.χ. λάθος μάθημα, λάθος χρόνου)

Όλες οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης λειτούργησαν βοηθητικά προς τα Λύκεια.  

Δεν αναφέρθηκε   κανένα πρόβλημα.

Σημειώνεται ότι από την περασμένη εβδομάδα εξετάσεις μέσω της Τράπεζας Θεμάτων, δίνουν και τα ελληνικά Λύκεια στο εξωτερικό, ακολουθώντας και αυτά την ίδια διαδικασία.

Ξεκίνησαν σήμερα οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις για του μαθητές Λυκείου (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ)

Ξεκίνησε  σήμερα ,  ο "γολγοθάς" των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων  για τους μαθητές των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, μετά από δύο συνεχή έτη αναστολής των , λόγω της πανδημίας.

Ειδικότερα:

Οι προαγωγικές εξετάσεις των μαθητών/τριών της Α ́ και Β ́ τάξης των Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. διεξάγονται από τη Δευτέρα 23 Μαΐου   έως την Τετάρτη 15 Ιουνίου   .

Η ημερομηνία έκδοσης αποτελεσμάτων ορίστκε  το αργότερο την Τρίτη 21 Ιουνίου  .
 
Οι απολυτήριες εξετάσεις των μαθητών/τριών της Γ ́ τάξης Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ., διεξάγονται από τη Δευτέρα 23 Μαΐου  έως την Τρίτη 31 Μαΐου  .

Η ημερομηνία έκδοσης αποτελεσμάτων ορίστηκε ι το αργότερο την Πέμπτη 2 Ιουνίου .

Σύμφωνα με το αρθρο 105 του ν. 4610/2019 (Α ́ 70), όπως τροποποιήθηκε με τον ν. 4692/2020 (Α ́ 111), προβλέπεται ειδικη εξεταστική περίοδος κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου, για τους/τις μαθητές/τριες που απουσιάζουν δικαιολογημένα από την εξέταση μαθήματος λόγω ασθενείας ή άλλου αποχρώντος λόγου και για τους/τις μαθητές/τριες της Γ' τάξης του Γενικού Λυκείου που δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο.

Η έκδοση των αποτελεσμάτων, μετά την ειδική εξεταστική περίοδο του Ιουνίου, θα γίνει μέχρι την Τρίτη 28 Ιουνίου .

Υπενθυμίζεται ότι μέσα σε δύο (2) εργάσιμες ημέρες από την έκδοση των αποτελεσμάτων και των δύο εξεταστικών περιόδων οι κηδεμόνες των μαθητών ή οι ίδιοι, εφόσον είναι ενήλικοι, μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο σχολείο, όπου φοιτούν, με την οποία ζητούν την αναβαθμολόγηση ενός ή περισσότερων γραπτών δοκιμίων.

Η αίτηση συνοδεύεται με το προβλεπόμενο παράβολο για κάθε γραπτό δοκίμιο.

Επισημαίνεται ότι σε ό,τι αφορά τους ελέγχους προόδου του δευτέρου τετραμήνου, αυτοί αποστέλλονται στους κηδεμόνες των μαθητών/τριών το αργότερο  σήμερα  Δευτέρα 23 Μαΐου .

Επίσης, προβλέπεται ειδική εξεταστική περίοδος στις αρχές του Σεπτεμβρίου, για τους/τις μαθητές/τριες που απουσιάζουν δικαιολογημένα από την εξέταση μαθήματος λόγω ασθενείας ή άλλου αποχρώντος λόγου, για τους/τις μαθητές/τριες των Α ́ και Β ́ τάξεων που δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο. και για τους/τις μαθητές/τριες της Γ' τάξης που κατά την ειδική εξεταστική περίοδο του Ιουνίου δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο.

ΕΠΑΛ

Οι προαγωγικές εξετάσεις των μαθητών/τριών της Α ́ και Β ́ τάξης των Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. της πρώτης εξεταστικής περιόδου θα αρχίσουν τη Δευτέρα 23 Μαΐουκαι πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως τη Δευτέρα 6 Ιουνίου, συμπεριλαμβανομένων των εξετάσεων για τους/τις μαθητές/τριες που απουσίαζαν δικαιολογημένα. Προτείνεται οι τελευταίοι/ες να εξετάζονται στη διάρκεια της περιόδου από Τρίτη 24 Μαΐου  έως Δευτέρα 6 Ιουνίου .

Τα αποτελέσματα των προαγωγικών εξετάσεων της πρώτης εξεταστικής περιόδου πρέπει να έχουν εκδοθεί το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 8 Ιουνίου.

Οι απολυτήριες και πτυχιακές εξετάσεις των μαθητών/τριών της Γ ́ τάξης Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. της πρώτης εξεταστικής περιόδου θα αρχίσουν τη Δευτέρα 23 Μαΐου και πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως την Παρασκευή 27 Μαΐου.

Μέχρι τη Δευτέρα 30 Μαΐου πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί οι εξετάσεις για τους/τις μαθητές/τριες που απουσίαζαν δικαιολογημένα. Προτείνεται οι τελευταίοι/ες να εξετάζονται στη διάρκεια της περιόδου από Τρίτη 24 Μαΐου έως Δευτέρα 30 Μαΐου.

Τα αποτελέσματα των απολυτηρίων και πτυχιακών εξετάσεων της πρώτης εξεταστικής περιόδου πρέπει να έχουν εκδοθεί το αργότερο μέχρι την Τρίτη 31 Μαΐου .

ΑΝΑΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Σύμφωνα με την ενότητα Δ του άρθρου 4 της υπ’ αριθ. Φ4/72379/Δ4/09.05.2019 (Β ́ 1675) υπουργικής απόφασης με θέμα «Καθορισμός «Γραπτώς εξεταζόμενων» και «μη εξεταζόμενων μαθημάτων» των ΕΠΑ.Λ. και τρόπου εξέτασης και αξιολόγησης των μαθημάτων των ΕΠΑ.Λ. κατά τη διάρκεια των τετραμήνων και στις προαγωγικές, απολυτήριες και πτυχιακές εξετάσεις των ΕΠΑ.Λ. - Οργάνωση προαγωγικών, απολυτήριων και πτυχιακών εξετάσεων ΕΠΑ.Λ.» :

Μέσα σε τρεις (3) εργάσιμες ημέρες από την έκδοση των αποτελεσμάτων οι κηδεμόνες των μαθητριών/των ή οι ίδιες/οι, εφόσον είναι ενήλικες/οι, μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο σχολείο, όπου φοιτούν, με την οποία ζητούν την αναβαθμολόγηση ενός ή περισσότερων γραπτών δοκιμίων. Η αίτηση συνοδεύεται με το προβλεπόμενο παράβολο για κάθε γραπτό δοκίμιο.

Οι μαθήτριες/τές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, για τις/τους οποίες/ους προβλέπεται προφορική εξέταση αντί γραπτής, μπορούν, αν το επιθυμούν, να ζητήσουν επανεξέταση (αναβαθμολόγηση) στα μαθήματα που εξετάσθηκαν. Η νέα αυτή εξέταση πραγματοποιείται στο σχολείο φοίτησής τους ενώπιον επιτροπής συγκροτούμενης από τη/τον Διευθύντρια/ντή και δύο (2) εκπαιδευτικούς της ίδιας ειδικότητας ή ειδικότητας που έχει σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα, άλλες/ους από αυτές/ούς που διενήργησαν την αρχική εξέταση.

Μετά τα αποτελέσματα των απολυτηρίων και πτυχιακών εξετάσεων, οι αιτήσεις για αναβαθμολόγηση θα υποβληθούν το διάστημα από Τετάρτη 1 Ιουνίου έως Παρασκευή 3 Ιουνίου.

Μετά τα αποτελέσματα των προαγωγικών εξετάσεων, οι αιτήσεις για αναβαθμολόγηση θα υποβληθούν το διάστημα από Πέμπτη 9 Ιουνίου  έως Τρίτη 14 Ιουνίου .

Τις ημέρες κατά τις οποίες διεξάγονται οι Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΕΠΑ.Λ., οι κηδεμόνες των μαθητριών/των ή οι ίδιες/οι, εφόσον είναι ενήλικες/οι, μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο σχολείο, όπου φοιτούν και είναι εξεταστικό κέντρο, μετά το πέρας των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

ΕΙΔΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΙΟΥΝΙΟΥ

Οι εξετάσεις της ειδικής εξεταστικής Ιουνίου για τους/τις μαθητές/τριες της Α ́, Β ́ και Γ ́ τάξης των Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. θα αρχίσουν τη Δευτέρα 20 Ιουνίου 2022 και θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως την Παρασκευή 24 Ιουνίου.

Τα αποτελέσματα της ειδικής εξεταστικής Ιουνίου πρέπει να έχουν εκδοθεί το αργότερο μέχρι τη Δευτέρα 27 Ιουνίου .

Οι αιτήσεις για αναβαθμολόγηση θα υποβληθούν το διάστημα από Τρίτη 28 Ιουνίου έως Πέμπτη 30 Ιουνίου.

Επισημαίνεται ότι για τους/τις μαθητές/τριες της Γ ́ τάξης Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. οι οποίοι συμμετέχουν στην ειδική εξεταστική περίοδο Ιουνίου ισχύουν οι διατάξεις της υπ. αρ. Φ152/155391/Α5/30-11-2021 (ΑΔΑ: 9ΝΗ946ΜΤΛΗ-ΖΧΦ) εγκυκλίου για την «Υποβολή Αίτησης- Δήλωσης Υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑ.Λ. έτους 2022».

Το πρόγραμμα των προαγωγικών, απολυτηρίων και πτυχιακών εξετάσεων των μαθημάτων ορίζεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων και ανακοινώνεται από τον/τη Διευθυντή/ντρια του ΕΠΑ.Λ. στους/στις μαθητές/τριες, πέντε (5) τουλάχιστον ημέρες πριν από τη λήξη των μαθημάτων.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ «ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ» ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ Α ́ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑ.Λ. ΚΑΙ Π.ΕΠΑΛ

Αναφορικά με την αξιολόγηση των «γραπτώς εξεταζόμενων» μαθημάτων της Α ́ τάξης των Πρότυπων ΕΠΑ.Λ και των Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας κατά τις προαγωγικές εξετάσεις, ισχύουν τα αναφερόμενα στην υπ’ αριθ. Φ4/116552/ΓΔ4/17.09.2021 (Β’ 4380) απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ «ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ» ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ Β ́ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑ.Λ.

Αναφορικά με την αξιολόγηση των «γραπτώς εξεταζόμενων» μαθημάτων της Β ́ τάξης των Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. στο πλαίσιο της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας κατά τις προαγωγικές εξετάσεις, ισχύουν τα αναφερόμενα στην υπ’ αριθ. Φ4/141050/ΓΔ4/04.11.2021 (Β’ 5197) απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας, όπως ισχύει.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ «ΓΡΑΠΤΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ» ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ Γ ́ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑ.Λ.

Αναφορικά με την αξιολόγηση των «γραπτώς εξεταζόμενων» μαθημάτων της Γ ́ τάξης των Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. κατά τις απολυτήριες και πτυχιακές εξετάσεις, ισχύουν τα, κατά περίπτωση, αναφερόμενα στα άρθρα 1 και 3 της υπ’ αριθ. Φ4/72379/Δ4/09.05.2019 (Β’ 1675) υπουργικής απόφασης με θέμα «Καθορισμός «Γραπτώς εξεταζόμενων» και «μη εξεταζόμενων μαθημάτων» των ΕΠΑ.Λ. και τρόπου εξέτασης και αξιολόγησης των μαθημάτων των ΕΠΑ.Λ. κατά τη διάρκεια των τετραμήνων και στις προαγωγικές, απολυτήριες και πτυχιακές εξετάσεις των ΕΠΑ.Λ. - Οργάνωση προαγωγικών, απολυτήριων και πτυχιακών εξετάσεων ΕΠΑ.Λ.».

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤ ́ ΙΔΙΑΝ ΔΙΔΑΧΘΕΝΤΩΝ/ΧΘΕΙΣΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ

Αναφορικά με την αξιολόγηση των κατ’ ιδίαν διδαχθέντων/χθεισών μαθητών/τριών της Α ́ τάξης ισχύουν τα αναφερόμενα στο άρθρο 136 του ν.4610/2019 (Α’ 70).

ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΩΝ ΕΤΩΝ

Αναφορικά με την αξιολόγηση των μαθητών/τριών παρελθόντων ετών ισχύουν τα αναφερόμενα, κατά περίπτωση, στο άρθρο 130 του ν.4610/2019 (Α’ 70).

Οι εξετάσεις για τους μαθητές/-τριες παρελθόντων ετών θα αρχίσουν τη Δευτέρα 23 Μαΐου και πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως τη Δευτέρα 6 Ιουνίου .

Τα αποτελέσματα των εξετάσεων για τους μαθητές/τριες παρελθόντων ετών πρέπει να έχουν εκδοθεί το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 8 Ιουνίου 2022.

Για τους μαθητές/τριες παρελθόντων ετών ισχύουν τα προαναφερθέντα, όσον αφορά στην αναβαθμολόγηση γραπτών δοκιμίων και στην ειδική εξεταστική περίοδο Ιουνίου.

Αναφορικά με την αξιολόγηση των μαθητών/τριών των περιπτώσεων που εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 151 του ν.4610/2019 (Α’ 70) θα εκδοθεί σχετική εγκύκλιος. Όσον αφορά στις προαγωγικές εξετάσεις, στην έκδοση αποτελεσμάτων, στην αναβαθμολόγηση των γραπτών δοκιμίων και στην ειδική εξεταστική Ιουνίου, ισχύουν τα αναφερόμενα, κατά περίπτωση, στους/στις μαθητές/τριες που εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 130 του ν.4610/2019 (Α’ 70).

Σχόλια (15)

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
24 Μάιος 2022 11:10

@Άλκης
Είναι όπως ακριβώς το λέτε. Η ολοκλήρωση της ύλης έγινε με πολύ βεβιασμένο τρόπο τις τελευταίες ημέρες, προφανώς για να ικανοποιηθεί το υπουργείο, αλλά είναι βέβαιο ότι οι μαθητές δεν προσέλαβαν τίποτε απολύτως από αυτά τα μαθήματα. Δυστυχώς πρυτανεύει πάντα η λογική του θεαθήναι και κυριαρχεί η αντίληψη της ποσότητας και όχι φυσικά της ποιότητας του μαθήματος. Κι αυτή είναι η διαχρονικότητα και η πλέον καταστροφική παθογένεια του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Όσο συνεχίζεται αυτή η λογική οποιαδήποτε άλλη παρέμβαση ή μεταρρύθμιση αποτελεί μια τρύπα στο νερό!
Κι εσείς, αγαπητοί φίλοι, που πασχίζετε να υπερασπιστείτε την τράπεζα θεμάτων ή οτιδήποτε άλλο μηχανεύεται το υπουργείο, σας παρακαλώ πολύ να δίνετε λίγο μεγαλύτερη σημασία στις κραυγές αγωνίας που καθημερινά εκπέμπουμε κάποιοι χωρίς να θεωρείτε ότι όλα εκπορεύονται από στείρα αντιπολιτευτική διάθεση. Οι κραυγές μας συνοδεύονται από επιχειρήματα. Πίσω τους κρύβονται άνθρωποι που υπηρετούν το δημόσιο σχολείο επί δεκαετίες σαν την αφεντικά μου. Παρακαλώ, ακούστε μας!

 
@Luisa
24 Μάιος 2022 10:28

δεν τελείωσαν όλοι οι καθηγητές στην ύλη.Συμφωνώ. Απλά τελείωσε η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών την ύλη.Ελάχιστοι που δεν το έκαναν.Πολύ περισσότεροι από τα άλλα χρόνια ήταν αυτοί που έκαναν αυτό που έπρεπε.

 
ΘΑΝΑΣΗΣ
24 Μάιος 2022 10:20

@θανασης
Η έλλειψη εμπιστοσύνης στους εκπαιδευτικούς χαρακτηρίζει το πρώτο σας επιχείρημα και συνάδει με την αυταρχική γραμμή της υπουργού. Όσο για το δεύτερο επιχείρημα, φαίνεται ότι δεν έχετε αναλύσει τα θέματα της τράπεζας, ώστε να διαπιστώσετε την προχειρότητα με την οποία τα αξιολόγησε και τα ανέβασε το ΙΕΠ, χωρίς να ευθύνονται φυσικά οι περισσότεροι από τους συναδέλφους που ανέβασαν τα θέματά τους. Προσωπικά, δε θα ήθελα να ανεβάσω θέματα, τα οποία θα διασκευάζονταν από ανθρώπους που έχουν να μπουν σε πραγματική τάξη χρόνια. Άλλωστε, διαφωνώ με τον βεβιασμένο και αυταρχικό τρόπο εφαρμογής του μέτρου. Η συζήτηση είναι μεγάλη και φυσικά το θέμα δεν μπορεί να εξαντληθεί εδώ...

 
Dario Moutso
24 Μάιος 2022 10:10

@ΒΑΣ. ΔΕΣ. 23 Μάιος 2022 16:39

Για το πρόβλημα που περιγράφεις φταίει ο διευθυντής σου. Θα έπρεπε να ξέρει ότι τα θέματα δίνονται και σε επεξεργάσιμη μορφή.
Δεν έχετε καθηγητή πληροφορικής στο σχολείο να εξηγήσει και να βοηθήσει τον διευθυντή;

 
@θανασης
24 Μάιος 2022 09:26

Αγαπητέ, επικαλείσαι δήθεν "ιδιαιτερότητες των σχολείων ανά περιοχή" σύμφωνα με τις οποίες διδάσκονται τα μαθήματα. Ακριβώς για αυτό υπάρχει η τράπεζα, για να μην διδάσκει ο κάθε εκπαιδευτικός ότι θέλει, με αυτό το επιχείρημα. Ισχυρίζεσαι ότι "Μπορούμε κι εμείς να βγάλουμε θέματα πολύ καλύτερα και περισσότερο προσεγμένα από τα προχειροφτιαγμένα θέματα της τράπεζας" Αν μπορούσατε, θα τα είχατε στείλει στην τράπεζα να αξιοποιηθούν σε όλη την Ελλάδα, αφού θα ήταν καλύτερα.

 
ΘΑΝΑΣΗΣ
24 Μάιος 2022 07:49

Ό,τι πιο αντιπαιδαγωγικό για τους μαθητές, απαξιωτικό για τους εκπαιδευτικούς και ισοπεδωτικό ως προς τις ιδιομορφίες και τις ιδιαιτερότητες των σχολείων ανά περιοχή. Μπορούμε κι εμείς να βγάλουμε θέματα πολύ καλύτερα και περισσότερο προσεγμένα από τα προχειροφτιαγμένα θέματα της τράπεζας. Και μάλιστα θέματα που εξετάζουν σε βάθος τα αποτελέσματα της διδασκαλίας μας στη δική μας τάξη.

 
'Αλκης (καθηγητής Λυκείου)
24 Μάιος 2022 04:29

Είχαν απομείνει 8 ώρες για να ολοκληρώσω την ύλη στα Μαθηματικά της Α και Β λυκείου και νόσησα με covid-19. Οι τελευταίες παράγραφοι στην Άλγεβρα και Γεωμετρία δεν διδάχτηκαν. Ποιος μου διασφαλίζει ότι και στα τρία θέματα Β ή Δ δεν θα κληρωθούν ασκήσεις με ερωτήματα από αυτές τις παραγράφους;
Είναι πολλά τα σχολεία στα οποία δεν ολοκληρώθηκε η ύλη και πολύ περισσότερα εκείνα, στα οποία η διδασκαλία των τελευταίων ενοτήτων έγινε βεβιασμένα, με τον καθηγητή να τρέχει να προλάβει και τους μαθητές να αδυνατούν να αφομοιώσουν την ύλη.

 
Louisa
23 Μάιος 2022 23:55

@Στην πράξη όλα καλά

Δεν τελείωσαν όλοι οι καθηγητές την ύλη!!!

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
23 Μάιος 2022 17:58

@Στην πράξη όλα καλά
΄Μάλλον βιάστηκες να πανηγυρίσεις για την ...επιτυχία της τράπεζας, αντί να περιμένεις λίγο, ώστε να διαβάσεις τα σχόλια που ήδη έχουν αναρτήσει οι συνάδελφοι!

 
Παπαδοπούλου Ιωάννα
23 Μάιος 2022 17:03

Η τράπεζα είναι μια πρόχειρη και βιαστική δουλειά. Μόλις κατέβασα το αρχείο zip της Γεωμετρίας Α Γενικού και σε δεκάδες θέματα έχει τις λύσεις χωρίς τις εκφωνήσεις. Το αρχείο αυτό το έχει και το esos και αρχικά νόμισα ότι έκανε λάθος το esos. Απορώ, ένας πληροφορικός του ΙΕΠ δεν μπορεί να διορθώσει το αρχείο zip, ώστε να σταματήσει το βασανιστήριο να κατεβάζουμε ένα - ένα τα θέματα; Επίσης στο αρχείο zip χάθηκε να γράψουν ποια είναι δεύτερα και ποια τέταρτα θέματα; Και στα αρχεία zip της Άλγεβρας Α και Β Γενικού λείπουν δεκάδες λύσεις. Μια δουλειά της προκοπής δεν μπορεί να γίνει σε αυτό το υπουργείο; Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

 
ΒΑΣ. ΔΕΣ.
23 Μάιος 2022 16:39

Στο δικό μου ΓΕΛ δε μου έδωσαν ούτε την πρώτη, ούτε τη δεύτερη φορά της κλήρωσης κάποιο αρχείο σε επεξεργάσιμη μορφή, ούτε μου ανέφεραν ότι πρέπει να επιλέξω μία από τις τρεις ενότητες θεμάτων στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία Β Λυκείου ανθρωπιστικών σπουδών, οπότε μετά από "εύλογο" χρόνο να παραλάβω την επεξεργάσιμη μορφή της εξέτασης! Παρέλαβα και τις δύο φορές 3 ενότητες θεμάτων σε μορφή pdf! ;Όταν ζήτησα να μεταβώ στο σπίτι μου προκειμένου εκεί με το Acrobat Reader Pro να κάνω τη μετατροπή, μου το απαγόρευσαν,λέγοντάς μου ότι ¨θέματα δε βγαίνουν από το σχολείο¨. Υπάκουσα και κλείστηκα στην αίθουσά μου, προκειμένου μόνος εγώ εισηγητής να εκπονήσω θέματα με το λάπτοπ μου, χωρίς το κατάλληλο εργαλείο, αφού οι ¨σταθμοί εργασίας¨που είχαν ετοιμάσει δεν είχαν ούτε τα στοιχειώδη! Μετά από εργασία μίας και μισής ώρας,παραδίνοντας το πλήρες κριτήριο αξιολόγησης , διαπίστωσα ότι αυτό που φοβόμουν είχε συμβεί: τα αρχαιοελληνικά κείμενα δε διαβάζονταν! Το καλύτερο για το τέλος: πληροφορήθηκα ότι είχαν ακυρώσει την κλήρωση, οπότε έπρεπε να γίνει νέα! Καταλαβαίνετε τι σημαίνει 45 λεπτά πριν από την προγραμματισμένη εξέταση αυτό.
Δεν πρόκειται για θετικό μάθημα, όπου τα θέματα τα φέρνουν οι συνάδελφοι έτοιμα και επιλέγουν κάποια από αυτά ή καλύτερα τα έχουν επιλέξει από πριν!
Αηδία και οργή για τους ¨άσχετους¨,σαδιστές που μας διευθύνουν!
Το υπουργείο ας γνωστοποήσει σε όλους τη διαδικασία εκπόνησης τραπεζικών θεμάτων, ας ελέγξει αν υπάρχουν οι υποδομές,γιατί είναι κρίμα να υπάρχει αυτό το ξεκίνημα!
(ΥΣ: ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΕΙΠΑ...)

 
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΙΧΛ.
23 Μάιος 2022 16:25

Καλά απο τις 6 το πρωί θα πρέπει να ξεκινάει το σχολείο?...Αυτό είναι κατάντια...και όχι επίτευγμα...Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να ...παλεύουν...με τις ώρες για τα...θέματα?....Δεν φτάνει που μας έκοωαν δώρα πάσχα...δώρο..Χριστουγέννων...να καθόμαστε και απο το..πρωί..ως το βράδυ..στο..σχολείο...

 
Στην πράξη όλα καλά
23 Μάιος 2022 15:46

Μια χαρά πήγαν όλα με την τράπαζα θεμάτων. Ακόμη μια διάψευση των συνδικαλιστών και των αριστερών γενικώς και αορίστως που μας είχαν ζαλίσει για το δύσκολο της υπόθεσης.Για πρώτη φορά όλοι μα όλοι οι καθηγητές τελείωσαν την ύλη!!!

 
Πιτσιφλής
23 Μάιος 2022 15:12

Ίσως είναι τραπεζάκι!...

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
23 Μάιος 2022 14:40

Αν και σε γενικές γραμμές πήγε καλά η μέρα, αναδείχθηκε ωστόσο ένα προβληματάκι με την τράπεζα θεμάτων, καθώς παρουσιάζει μιαν ανεξήγητη εμπλοκή όταν επιχειρείς να επιλέξεις τα θέματα του δεύτερου μαθήματος που τυχαίνει να συνεξετάζεται στο σχολείο την ίδια ώρα, πράγμα πολύ συνηθισμένο άλλωστε. Το αποτέλεσμα ήταν να περιμένει ο δεύτερος καθηγητής μέχρι να διαβάσει ο πρώτος τα θέματά του και να επιλέξει το ένα (ή δύο) που προτιμούσε κι αφού οριστικοποιηθεί η επιλογή του, ύστερα να πάρει σειρά κι αυτός χάνοντας όμως έτσι αρκετό χρόνο. Δεν ξέρω βέβαια αν το πρόβλημα είναι δομικό ή απλώς τυχαίο λόγω υπερφόρτωσης της πλατφόρμας. Θα δούμε κι αύριο πώς θα πάει...
ΥΓ. Επισημαίνω πάντως ότι το επιλεγμένο θέμα ο καθηγητής το παίρνει σε επεξεργάσιμη μορφή εγγράφου, για να το ενσωματώσει στο αρχείο με τα δικά του θέματα. Δυστυχώς αυτό το έγγραφο που κατεβαίνει από την τράπεζα δε φέρει κανένα διακριτικό επίσημου εγγράφου, αφού είναι ένα απλό word, οπότε επιδέχεται άνετα οποιαδήποτε αλλοίωση του περιεχομένου του! Με απλά λόγια: Ο καθηγητής μπορεί να αλλάξει το περιεχόμενό του, χωρίς να το πάρει κανείς χαμπάρι!!! Κι αυτό προφανώς δε συνιστά επ' ουδενί στοιχείο αξιοπιστίας της τράπεζας!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.