Κολλέγια: Πανεπιστήμιο δεν έκανε δεκτό- κατ'αρχήν- αίτημα πτυχιούχων Κολλεγίων για να συμμετάσχουν σε εξετάσεις για επιδικαζόμενα από το ΑΤΕΕΝ μαθήματα

Πτυχιούχοι Κολλεγίων έλαβαν αρνητικές, κατ' αρχήν, απαντήσεις από Πανεπιστήμιο, στις αιτήσεις χορήγησης άδειας συμμετοχής στις εξετάσεις του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών για επιδικαζόμενα από το ΑΤΕΕΝ μαθήματα.
Η απάντηση του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών στους πτυχιούχους Κολλεγίων
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου,απαντώντας στους αιτούντες τους ενημέρωσε ότι:
Α. Το ζήτημα συζητήθηκε στη Σύγκλητο του Ιδρύματος και ανατέθηκε στον Πρύτανη να συγκεντρώσει τα έγγραφα αντιρρήσεων των τμημάτων"
Β. Ο Πρύτανης παρέπεμψε το θέμα στη Νομική Υπηρεσία του Πανεπιστημίου και με το ... έγγραφό του ανέστειλε τη διενέργεια των εν λόγω εξετάσεων μέχρι την έκδοση της Γνωμοδότησης επειδή έχουν τεθεί συγκεκριμένα νομικά ζητήματα που άπτονται και της αντισυνταγματικότητας των ρυθμίσεων για την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων και επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλων σπουδών των κρατών μελών τς Ευρωπαϊκής Ένωσης ή τρίτων χωρών , σύμφωνα με το ΠΔ 38/2010, σε εφαρμογή του άρθρου 57Α, όπως αυτό διαμορφώθηκε με το άρθρο 164 του νόμου 4762/2020
Συνεπώς, καταλήγει το έγγραφο του Πρύτανη προς τους αιτούντες , οφείλετε να αναμένετε απόφαση της Συγκλήτου.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Πρωτόκολλο Συνεργασίας ΠΑΔΑ και Κέντρου Μελέτης του Εγκλήματος
- Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ υπέγραψαν Σύμφωνο Συνεργασίας
- Οι δράσεις του Πανεπιστημίου Πατρών
- Συνέδριο: " Γκέοργκ Λούκατς. Ιστορία και ταξική συνείδηση: 100 χρόνια μετά"
- Καμία αναφορά του πρωθυπουργικό στο υπουργικό Συμβούλιο στο νομοσχέδιο για τα μη Κρατικά Πανεπιστήμια
- Κ. Πιερρακάκης:Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί μια από τις μεγάλες προκλήσεις της εποχής μας
- Αιτήσεις για αποσπάσεις εκπαιδευτικών ως επιστημονικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
- Αιτήσεις για θέσεις Προϊσταμένων στο Ι.Ε.Π.
- Απολογισμός έργου του Πρύτανη του ΑΠΘ Καθηγητή Δημητρίου Κωβαίου
- Ενδοσχολικοί Αγώνες Καλαθοσφαίρισης 3Χ3, Πετοσφαίρισης 4Χ4 (μικτών ομάδων), Ποδοσφαίρου 5Χ5 και Χειροσφαίρισης 6Χ6 μαθητ...
Σχόλια (4)
Δεν πειράζει παιδια εξωτερικό ολοι, μαύρη πετρα και οξω δεν αξιζει το γιουνινισταν
Τα προβλήματα θα πολλαπλασιαστούν αν καθυστερήσει η πολιτεία να δώσει λύσεις, δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει σαφές εκπαιδευτικό πλαίσιο στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Τα Δημόσια Πανεπιστήμια δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν αν τα προγράμματα στα κολλέγια αξιολογηθούν με τα ίδια κριτήρια που αξιολογούνται οι πανεπιστημιακές σχολές και τμήματα και τεθούν αντικειμενικά κριτήρια για την λήψη τίτλου σπουδών.
Ούτε είναι αδύνατο το 2025 ένα ιδιωτικό ελληνικό ίδρυμα να απονέμει πτυχία πχ. στο Marketing ή τη Διοίκηση Επιχειρήσεων, ίσως σε συνεργασία με κάποιο ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο.
Υπάρχουν άλλωστε αρκετές ειδικότητες που είναι εύκολο να αναπτυχθούν σε 3 έτη σπουδών και οι απόφοιτοί τους να καλύπτουν το ευρύ φάσμα των σύγχρονων υπαλλήλων γραφείου (generalists): από digital media μέχρι graphic designers, μέχρι διοίκηση ανθρωπινου δυναμικού και γενική λογιστική.
https://www.esos.gr/arthra/77907/vathmo-5-vazei-asep-sta-ptyhia-ton-koll...
https://www.esos.gr/arthra/77985/kollegia-se-efarmogi-oi-dyo-gnomodotise...
Στην πράξη καταργείται ο νόμος και τα πτυχία καθίστανται άχρηστα. Αποφασίστε επιτέλους. Θα δώσετε επαγγελματικά δικαιώματα ή τζάμπα βασανίζονται τόσες οικογένειες;
Σε αρκετα ΑΕΙ συνεβαινε το παραπανω. Σε καποια εξ αυτων, στο τελος η συγκλητος απεφάνθει θετικα και οι αποφοιτοι ΑΤΕΕΝ δινουν εξετασεις κανονικα. Το θεμα αντισυνταγματικοτητας δεν υφισταται καθως η διαδικασια ειναι παρομοια με αυτη του ΔΟΑΤΑΠ, και δεν τιθετε ζητημα ακαδημαικης και βαθμολογικης ισοτιμιας. Το ολο θεμα ειναι οτι τα ΑΕΙ δεν θελουν να επωμιστουν το πολιτικο κοστος, εξου και οι "καθυστερησεις"...