Μαθησιακές Δυσκολίες: Αξιολόγηση και Στρατηγικές Παρέμβασης

Η ενημέρωση και η κατάρτιση για θέματα υποστήριξης των παιδιών και των εφήβων με μαθησιακές δυσκολίες, τόσο των ειδικών όσο και της οικογένειας, είναι αναμφισβήτητα εξέχουσας σημασίας, καθώς μέσω αυτής είναι δυνατό να δοθεί στους μαθητές η δυνατότητα να υπερκεραστούν οι όποιες αδυναμίες αντιμετωπίζουν και οι ίδιοι να συνεχίσουν απρόσκοπτα τη μαθησιακή τους πορεία ενταγμένοι σ’ ένα φιλικό για τις δυσκολίες τους περιβάλλον.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μαθησιακές Δυσκολίες: Αξιολόγηση και Στρατηγικές Παρέμβασης» έχει ως στόχο να εφοδιάσει τον εκπαιδευόμενο με επιστημονικά τεκμηριωμένες μεθόδους υποστήριξης παιδιών σχολικής ηλικίας με δυσκολίες μάθησης. Παρουσιάζει τις σύγχρονες προσεγγίσεις για την έννοια, τα χαρακτηριστικά και την αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών, καθώς και τις βασικές στρατηγικές υποστήριξης παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, με έμφαση στις στρατηγικές μάθησης και την υποστήριξη του ψυχοκοινωνικού τομέα. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζονται αναλυτικά κατάλληλες στρατηγικές μάθησης, η συστηματική διδασκαλία των οποίων ενδείκνυται σε όλες τις ηλικίες, προκειμένου οι μαθητές να ενισχυθούν αποτελεσματικά στην αναγνωστική ικανότητα, την αναγνωστική κατανόηση, την ορθογραφία και την παραγωγή γραπτού λόγου. Ιδιαίτερη έμφαση δίνει στη χρήση γνωστικών και μεταγνωστικών στρατηγικών και παρουσιάζει δεξιότητες μελέτης και μνημονικές τεχνικές. Τέλος, παρέχει μεθόδους ενίσχυσης του ψυχοκοινωνικού τομέα και εξετάζει την ανάγκη για την έγκαιρη και ολιστική αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών μέσω της ενίσχυσης των προστατευτικών παραγόντων.
Απονέμεται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης από το E-Learning του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του ΕΚΠΑ.
Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη Προγράμματος: Πολυχρόνη Φωτεινή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Αναλυτικές πληροφορίες για το Πρόγραμμα στη σελίδα: https://elearningekpa.gr/courses/mathhsiakes-duskolies-aksiologhsh-kai-strathgikes-parembashs
Σχολιάστε το άρθρο
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Το ΕΚΠΑ ιδρύει δύο παραρτήματα του Πανεπιστημιακού Κέντρου Έρευνας και Καινοτομίας στα Ψαχνά και στη Μυτιλήνη
- ΕΑΠ: Ανοικτή επιστολή της ακαδημαϊκής κοινότητας προς την υπ. Παιδείας Ν. Κεραμέως
- Ερώτηση 45 Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ με την οποία ζητούν "κατάργηση της τιμωρητικής αξιολόγησης"
- Στο αστυνομική τμήμα ο ΔΔΕ Πειραιά για υποβολή μήνυσης- Ομάδα διαδηλωτών διέκοψε την ημερίδα για τα Ιδιωτικά Σχολεία
- Διευθυντές Σχολείων: Εντολή υπ. Παιδείας να "παγώσουν" οι διπλές Συνεντεύξεις των υποψηφίων στην ΔΠΕ Ξάνθης
- Παρουσία της ηγεσίας του υπ. Παιδείας η Σύνοδος Πρυτάνεων στην Κέρκυρα (Το πρόγραμμα)
- Ειδική πρόσκληση μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ για την κάλυψη έκτακτων αναγκών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
- ΕΑΠ: Παροχή υποτροφιών στο πλαίσιο του δυστυχήματος στα Τέμπ
- Ποια είναι η Επιτροπή που θα εξετάσεις τις ενστάσεις υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Ε...
- Πρόσκληση στον Α. Τσίπρα να παραβρεθεί στην ημερίδα για τα Ιδιωτικά Σχολεία απέστειλε ο ΔΔΕ Πειραιά
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.