ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

"Κρίσεις" στελεχών εκπαίδευσης: Μέχρι την Παρασκευή οι οριστικοί πίνακες Διευθυντών Εκπαίδευσης-Μετά το Φθινόπωρο οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης- "Παγώνουν" οι αρχικές προθέσεις για τους Διευθυντές Σχολείων

Ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Έτοιμες οι υπουργικές αποφάσεις, αλλά καθυστερεί η προώθησή τους για ΦΕΚ, επειδή δεν έχουν γίνει οι "κρίσεις" των αξιολογητών Συμβούλων Εκπαίδευσης και Διευθυντών Σχολείων
Δημοσίευση: 13/06/2022
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

"Βαλτώνουν" οι "κρίσεις" των στελεχών εκπαίδευσης  και μαζί μ' αυτές  πηγαίνει πίσω χρονικά και η προγραμματισμένη από Σεπτέμβριο, ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ειδικότερα σύμφωνα με σημερινές  πληροφορίες του esos:

Διευθυντές Εκπαίδευσης: Μέχρι σήμερα Δευτέρα δεν παρέδωσαν όλα τα Συμβούλια Επιλογής τους τελικούς πίνακες μοριοδότησης των υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευσης, μετά την ολοκλήρωση των Συνεντεύξεων.

Εκτιμάται ότι μέχρι την Παρασκευή το υπουργείο Παιδείας θα είναι σε θέση να ανακοινώσει τους πίνακες και να δοθεί η τριήμερη προθεσμία στους επιλεγέντες να δηλώσουν την επιθυμητή  Διεύθυνση τοποθέτησης.

Σύμβουλοι Εκπαίδευσης: Οι φάκελοι των υποψηφίων εξετάζονται από τα ίδια τα μέλη των Συμβουλίων Επιλογής.

Εκτιμάται ότι η ανακοίνωση των πινάκων προσωρινής μοριοδότησης θα   γίνει τον Ιούλιο.

Η υπουργός Παιδείας αντικατέστησε   τα παραιτηθέντα μέλη  των Συμβουλίων  Επιλογής.

Ωστόσο δεν ικανοποιήθηκε από το υπουργείο Παιδείας το αίτημα των Συμβουλίων Επιλογής  για νομική υποστήριξη για τη διαδικασία μοριοδότησης των υποψηφίων.

Υπηρεσιακοί παράγοντες κάνουν λόγο για μετά το Φθινόπωρο η ολοκλήρωση επιλογής των Συμβούλων Εκπαίδευσης .

Διευθυντές Σχολείων: "Πάγωσαν" προς το παρόν  οι αρχικές προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας   να "τρέξει" η υποβολή αιτήσεων των υποψηφίων Διευθυντών Σχολείων, παράλληλα  με την επιλογή των Συμβούλων Εκπαίδευσης.

Κι αυτό διότι υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες, όπως η λειτουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής αιτήσεων, καθώς η μία και μοναδική που υπάρχει γι αυτό το σκοπό χρησιμοποιείται από τα Συμβούλια Επιλογής των Συμβούλων Εκπαίδευσης.

Η πρόταση που έπεσε στο "τραπέζι" να αντικατασταθούν στα Τοπικά Συμβούλια Επιλογής οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, μάλλον δεν υιοθετείται , καθώς εκτιμάται ότι οι περισσότεροι θα είναι υποψήφιοι Διευθυντές Σχολείων.

Η  ατομική αξιολόγηση: Εδώ κι ένα μήνα περίπου έχουν ετοιμαστεί τα Σχέδια Υπουργικών Αποφάσεων για τις διαδικασίες Ατομικής  των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ωστόσο δεν έχουν υπογραφεί ακόμη από την υπουργό Παιδείας.

Έτσι η προγραμματισμένη έναρξη της Ατομικής Αξιολόγησης από το Σεπτέμβριο δεν φαίνεται να ξεκινά, διότι οι   αξιολογητές Σύμβουλοι Εκπαίδευσης   και  Διευθυντές Σχολείων δεν θα έχουν επιλεγεί ακόμη.

Το υπουργείο Παιδείας δεν θα ήθελε να κάνει αξιολόγηση με αναπληρωτές Διευθυντές Σχολείων, αλλά ούτε και με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, ο θεσμός των οποίων καταργείται αμέσως μετά την επιλογή των Συμβούλων Εκπαίδευσης.

Σχόλια (121)

 
Αρχιμηνιά με Πάσχα
25 Ιουν 2022 17:39

Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά, θα γίνουν κρίσεις βρε παιδιά, κι αρχή κι αρχή καλός μας χρόνος, μη σας πιάνει μη σας πιάνει όλους πόνος... Αρχή που βγήκε ο Πρωθυπουργός, ο νεοφιλελεύθερος, τη Νίκη τη Νίκη να διορίσει και να μας καλοφωτίσει... Μα και η Ζέτα έρχεται, Σύμβουλοι την κατέχεται, από τη Μαγνησία, συ ’σαι αρχόντισα κυρία. Έβγαζε νόμους για παιδιά κι εγκυκλίους στα χαρτιά, μα όλα πήγαιναν στραβά και για Στελέχη ούτε μιλιά...
Σ' αυτό το site που 'ρθαμε πέτρες να μη ραγίσουν κι οι Σύμβουλοι κι οι Διευθυντές, χίλια χρόνια να ζήσουν! (...μέχρι να τους αντικαταστήσουν)

 
ΟΔΥΣΣΕΑΣ
24 Ιουν 2022 19:54

Ο ΔΥΣΕΦΑΡΜΟΣΤΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΤΑΡΓΗΜΕΝΟΣ...

 
Πλατάρος Γιάννης
17 Ιουν 2022 13:32

@Υποψήφιο ΔΕ χωρίς πρόσβαση στην κυβέρνηση!!!
Έγραψα μια περίπτωση ,όπως και την εξήγηση, ότι η διαφορά 10 μονάδων στα μετρήσιμα, ΔΕΝ καλύπτεται!
Εσύ κατάλαβες ότι εγώ έγραψα ΟΤΙ ... ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ!
Μόνος σου βγάζεις το συμπέρασμα για τον εαυτό σου, ότι ΔΕΝ κάνεις για Δ.Ε. Παρανοείς ένα απλό κείμενο και μάλιστα, καταλαβαίνεις το ακριβώς... ΑΝΤΙΘΕΤΟ!

 
Παλαιότερη μοριοδότηση από την στήλη αναγνωστών εφημεριδας
17 Ιουν 2022 11:36

Οι επιστολές διαμαρτυρίας και σχόλια στις στήλες μιας τότε εφημερίδας θεωρήθηκαν συγγραφικό έργο και μοριοδοτούνταν στις επιλογές σχολικών συμβούλων του 2002.Συνυποψηφιος μου πήρε από αυτές τις επιστολές στις στήλες αναγνωστών 7 μόρια και έγινε σχολικός σύμβουλος .Φυσικά η μοριοδότηση αφορούσε μόνον μία εφημερίδα ,που έκλεισε τώρα.Αυτα για όσους κατακρίνουν τον νόμο Κεραμεως ξεχνώντας τι γίνονταν παλαιότερα ανεξαρτήτως κυβερνήσεων.

 
Γήρανση εκπαιδευτικού προσωπικού στην Ελλάδα
17 Ιουν 2022 11:30

Όλη η συζητήση περιστρέφεται γύρω από 3-4 τοποθετήσεις και αγνοούμε τα δεδομένα - ας απαντήσουν όλοι οι σχολιαστές (κάποιοι με πρόσβαση στο Υπουργείο), ποιος ο ΜΟ ηλικίας των διευθυντών από το 2010 μέχρι σήμερα;

Είναι φυσιολογικό να ασχολούμαστε με συνεντεύξεις και άλλα μικρής σημασίας όταν η Εκπαίδευση ως επαγγελματικός χώρος αδυνατεί να προσελκύσει νέους ικανούς αποφοίτους Πανεπιστημίου, πιθανότατα με μεταπτυχιακά και διδακτορικά που δεν έγιναν «απλώς για να γίνουν» (προαγωγή);

Κάποτε, ο «Δάσκαλος» (γενικά, ο Εκπαιδευτικός) είχε σημαντική θέση μέσα στην κοινωνία γιατί ακριβώς εκπροσωπούσε την ελπίδα για το καλύτερο Αύριο.

Τα παιδιά μας μένουν πίσω και κάποιοι ακόμα ασχολούνται με τα «οφίτσια» - τι αξία άραγε έχει το «αξίωμα» όταν κάθε χρόνο έχουμε χιλιάδες αναπληρωτές να καλύπτουν πρόχειρα τα κενά στη διδασκαλία;...

https://www.esos.gr/arthra/76718/erhontai-nees-proslipseis-anapliroton-k...

https://www.esos.gr/arthra/78126/me-exetaseis-asep-o-kormos-toy-neoy-sys...

 
καμία ενημέρωση πάλι;
17 Ιουν 2022 10:00

Τελικά μήπως έχουν δίκιο εκείνοι οι αναγνώστες που είπαν ότι οι νέοι ΔΕ θα αναλάβουν αφού οι προηγούμενοι υπηρεσιακοί κλείσουν δύο - χαριστικά - χρόνια; τον Αύγουστο λοιπόν.

 
ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
17 Ιουν 2022 08:19

Έχω την εντύπωση πως ούτε και σήμερα δεν παρέδωσαν όλα τα Συμβούλια Επιλογής τους τελικούς πίνακες μοριοδότησης των υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευσης, μετά την ολοκλήρωση των Συνεντεύξεων και το υπουργείο Παιδείας δεν είναι σε θέση να ανακοινώσει τους οριστικούς πίνακες. Καλό ΠΣΚ.

 
Υποψήφιος ΔΕ χωρίς πρόσβαση στην κυβέρνηση!!!
17 Ιουν 2022 02:11

Όλα δείχνουν ότι πάμε για εκλογές το Φθινόπωρο. Με αυτό το σκεπτικό και θέλοντας η δεξιά να "χαϊδεψει" το κομματικό της ακροατήριο είναι εμφανές ότι αύριο ( αν δοθούν τα αποτελέσματα στη δημοσιότητα) θα γίνει η σφαγή του Δράμαλη.
Ο γνωστός δεξιός "αναλυτης" επί παντός επιστητού μας "ενημερώνει" ότι ίσως δεν κινδυνεύουν όσοι έχουν μια διαφορά 10 ΜΟΡΙΩΝ!!!
Πότε ξανά γίνανε τέτοια πράγματα; Στην επιλογή ΠΔΕ που έγινε το 2019 δεν έγινε καμία ανατροπή ( ασανσέρ τα αποκαλούσαν κάποιοι ομογαλακτοι) (φανταστείτε να γινόταν μια ανατροπή 3 ΜΟΡΙΩΝ !!! τη "μελάνη" θα χυνόταν στις διάφορες ιστοσελίδες!!! Μέχρι και στη ευρωβουλή θα φτάναμε...θυμάστε αυτούς που τοποθέτησε ο ΣΥΡΙΖΑ το 2015!!!). Έρχονται λοιπόν τώρα και προωθούν μια λογική, ότι και οι δέκα μονάδες μπορούν να ανατραπούν!!! αλλά αν τα "είπες καλά" μπορείς να πας στα δικαστήρια...να ξοδέψεις δεν ξέρω και γω πόσα χρήματα και αν και όταν δικαιωθείς, θα είσαι ήδη συνταξιούχος!!!
Αθάνατη δεξιά, δεν μπορείς να βλέπεις σε διευθυντικές θέσεις ούτε έναν που δεν πέρασε από βουλευτικό γραφείο.
Περιμένοντας το χειρουργείο μου!!!

 
PE19
16 Ιουν 2022 23:06

Ας τα βγάλουν επίσημα γιατί ορισμένοι κερνάνε και άλλοι φωνάζουν !!!

 
Πλατάρος Γιάννης
16 Ιουν 2022 20:13

@ για μαθηματικούς και θετικούς επιστήμονες, όπως και για θεωρητικούς που δεν έχουν μαθηματικοφοβία.
*** το κριτήριο δικαιοσύνης και αξιοκρατιας ήταν ΑΝΈΚΑΘΕΝ, το "να μετράει λίγο η συνέντευξη" ώστε αν γίνονται αδικίες να γίνονται ΔΥΣΚΟΛΌΤΕΡΑ!
*** Δυστυχώς κανείς νόμος δεν μπορεί να αποτρέψει την "σφαγή με το βαμβάκι". Μπορεί όμως να αποτρέψει το διαβόητο "χειρουργείο" και το πιο άγαρμπο "σφάξιμο με τον μπαλτά του χασαπη"
***Το κριτήριο είναι ο λογος, (μέγιστο συνέντευξης) : (μέση τιμή μετρησιμων μορίων υποψηφιων)
*** Έχει μεγάλη σημασία να κατανοήσει ο αναγνώστης γιατί ΔΕΝ είναι το 20:75, όπου 20 μέγιστο συνέντευξης και 75 μέγιστο μορίων μετρησιμων. Το επιχείρημα είναι ότι το 20 είναι μια εφικτή βαθμολογία, ενώ το 75 μια αδύνατη, μη ρεαλιστική. Νομιζω, ότι ο πρώτος των πρώτων, είναι γυναίκα με 52 μόρια. ΆΡΑ, καλώς επιλέξαμε το πραγματικό κριτήριο!
*** νομίζω ότι ο λόγος είναι ένα κλάσμα 20:30 (μπορεί να είναι 20:30συν, αλλά υποεκτιμω τον μ. ο. όπου το συμπέρασμα εξάγεται με μικρότερο μ. ο. και ισχύει και για κάθε μεγαλύτερο για μείζονα λόγο.
***το 20:30, λέει ότι η συνέντευξη έχει ελάσσονα βαρύτητα από τον Μ. Ο. των μετρησιμων.
Εδώ θα έπρεπε να γράψω " QED" ή όπερ εδει δειξαι. Αλλά θα το εξηγήσω, διότι πολλοί έχουν την κατάρα και της μαθηματικοφοβίας και της εμπάθειας.
Περιπτωση πρωτη:
Έχω 35. Ο άλλος ανθυποψηφιος 25. Μπορεί να με περάσει στην συνέντευξη;
Απαντηση:
Ναι, αν του βάλλουν 18 και σε μένα κάτω από 8.
Μπορει να γίνει;
Αν "τα έχω πει καλα", επειδή η συνέντευξη μαγνητοφωνειται, καταγράφεται στα πρακτικά, και έχω το δικαίωμα προσφυγής στην δικαιοσύνη να ζητήσω Λογοδοσία θα το σκεφθουν 10 φορές να με αδικησουν εστω και αν υποθέσουμε ότι σφόδρα το επιθυμούν! Έχω εμφανώς καλύτερο βιογραφικό που συνεκτιμαται. ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΑΔΙΚΗΣΟΥΝ!...

ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ
Έχω 35 και ο ανθυποψηφιος 30.
Εδω τι γίνεται;
Απαντηση:
Είμαι σε ΓΚΡΊΖΑ ΠΕΡΙΟΧΉ. ΌΛΑ ΓΊΝΟΝΤΑΙ!

ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΤΡΙΤΗ
Έχω 42 και ο ανθυποψηφιος 40
Όλα γίνονται...

Περίπτωση τεταρτη

Είμαστε στο 1975- 1995
Κάνουμε όποιον θέλουμε...
Είμαστε στο 1996-2006
Κάνουμε όποιον θέλουμε. Σημαδευουμε λίγο. Οι δασκαλοι έχουν πετύχει την ιστορική αναλογία 70:30 μεταξυ κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης!
Είμαστε στο 2007 - 2014.
Δεν κάνουμε όποιον θέλουμε, γίνονται και παρα πολλοί "αντίθετοι"
Είμαστε στο 2015 - 2019
Γίνεται το "come to see"
Γινεται "ό, τι θέλει ο λαός"

Είμαστε 2019-2020
Δεν γίνεται τίποτα!
Είμαστε 2021-2022.
Θα βγουν μόνο Δ. Ε. με τον καλύτερο νόμο εβερ, πλην με νομοτεχνικα προβλήματα και πολιτική αναβλητικοτητα εφαρμογής του , διότι ιστορικά είναι ο πιο αξιοκρατικος και ο λιγότερο ημετερικος, νεποτικος.
Εδώ είμαστε....
Παρακαλω τους νέους συναδέλφους να εκλαβουν το σημείωμα ως απολύτως ειλικρινές και κοντά στην αλήθεια.

Η αλήθεια σχέδιο ποτέ δεν είναι ευχάριστη....

 
Ας πούμε για τον καιρό
16 Ιουν 2022 01:10

@Πλατάρος Γιάννης 15 Ιουν 2022 20:44
"Απέδειξα με κριτήρια"??? Κι εγώ "είμαι η Πετρούλα και μόλις τελείωσα"! Έτσι, κι εγώ μπορώ να αποδείξω ότι πχ η γη είναι επίπεδη. Κι αν η κοινή λογική λέει το αντίθετο, τόσο το χειρότερο για εκείνη.

 
Ο "καλύτερος" νόμος!!!
16 Ιουν 2022 00:04

Αγαπητοί συνάδελφοι/ισσες είναι άσκοπο να προσπαθείτε να πείσετε έναν ακραιφνή κυβερνητικό, ότι η κυβέρνηση του μπορεί να κάνει και κανένα λάθος!!! ( Αυτά τα κάνουν μόνο οι άλλοι).
Αφήστε τον λοιπόν να νομίζει ότι είναι ο καλύτερος νόμος που έχει ψηφιστεί (από τη δεξιά).
Όταν θα γίνουν Διευθυντές Εκπαίδευσης με μετρήσιμα μόρια 37-40 και η συνέντευξη μετράει 20!!! Τότε πράγματι είναι ότι καλύτερο για τους ημέτερους!!! (>50% των μορίων η συνέντευξη, δεν είναι εντυπωσιακό και πρωτοποριακό!!! Φανταστείτε το ποσοστό της συνέντευξης στους Διευθυντές Σχολείων να ξεπεράσει το 100% )
Θυμάστε που έλεγε ότι δεν πρέπει να υπάρχουν κόφτες, τώρα που υπάρχουν κόφτες όλα καλά!!! (Θυμάστε κάτι τύπους "μακαρόνια" που έγραφε να μετρούν οι Ημερίδες, Εσπερίδες κλπ σε ίδες). Τι άποψη είχε για το Β2 στους ΣΕΕ ; τη χειρότερη. Τώρα που ο "καλύτερος" νόμος έχει και αυτός προϋπόθεση το Β2 για τους συμβούλους!!!. Ναι αλλά τώρα είναι σωστό!!!
Οι τελευταίες κρίσεις Διευθυντών Σχολείων έγιναν με μόρια συνέντευξης 8!!!
Οι ΠΔΕ και οι ΣΕΕ με μόρια συνέντευξης 14.
Τώρα που είδε κάποιος συνέντευξη 20 και τα μετρήσιμα 11...θα ήταν κάπου αλλού. Αυτά θα συμβούν με αυτόν το νόμο όπως αναφέρω και παραπάνω.
Θα επανέλθω μετά τα τελικά αποτελέσματα των ΔΕ.

 
Master Chef
15 Ιουν 2022 23:26

Αααα.... σας παρακαλώ θερμά αγαπητέ μου! Μην μπλέκεστε στα κατσαρολικά μου please! Για ποιο γιαχνί μας λέτε τώρα, όταν οι επαΐοντες (ή/και θαμώνες) εδώ στο esos μας λένε για χαβιάρι, για αστακούς και για γαλλική σαμπάνια.... χάρη στον καλυτερότερο νόμο της άριστης (ή και της "Αρίστης"?)!

40 χρόνια φούρναρης και μας λέει ότι η συνέντευξη.... "Τώρα παίζει ΜΙΚΡΟ ΡΟΛΟ!"
Μήπως να το δούμε ΠΡΩΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ λέω εγώ και κρίνουμε μετά???
Γιατί και 5 μόρια, να είναι πχ το max στη συνέντευξη, εάν οι πρώτοι υποψήφιοι (στα αντικειμενικά μόρια) έχουν διαφορές της τάξεως του 0,100 - 0,200 - 0,250.... τότε με ένα 4,6 αντί του 4,9 στη συνέντευξη.... μπορείς "να σφάξεις με το βαμβάκι" και να βάλεις πρώτο όποιον θέλεις (ΔΙΚΑΙΑ - ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ - ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ).
Δεν τα ξέρει άραγε αυτά (ότι γίνονται), ο αξιότιμος κος 40 χρόνια φούρναρης?

 
Ναι
15 Ιουν 2022 22:47

@Πυθία
Εύχομαι να βγει σωστή η πρόβλεψη σου γιατί αλίμονο μας αν δε βγει, εννοώ κυρίως την αλλαγή κυβέρνησης και κάποιες άλλες αλλαγές που μάλλον πρέπει να γίνουν όσον αφορά την αξιολόγηση, συνολική και ατομική.

 
Πλατάρος Γιάννης
15 Ιουν 2022 20:44

@ σχόλια για τον καλύτερο νόμο.

Απέδειξα με κριτήρια, ότι ο νυν νόμος είναι ο καλύτερος νόμος εβερ. Φυσικά και δεν είναι ο βέλτιστος. Δεν ξέρουμε καν αν υπάρχει βέλτιστος, καθώς ο νομοθέτης πάντα κρίνει και εξ ιδίων τα αλλότρια.
Αν ήθελα να κάνω επικριτική στον νομο, έχω άπειρα επιχειρήματα. Αλλά θα κάνω επικρίσεις σε ένα νόμο που μαζί με τον νόμο της Διαμαντοπουλου τον 3848/2010, απέχουν παρασάγγας από τα προτερα σκουπίδια του αποτερου και εγγύς μέλλοντος;
Ξέρω πολύ καλά, κρίνοντας εξ ιδίων, ότι κανένας δεν ξέρει τον νόμο αν ψηφιστεί κι αν τον διαβάσει διαγώνια. Θέλει βιωματική εμπλοκη, δηλ. υποβολή υποψηφιότητας. Ιστορικά, όταν κατάλαβαν πόσο αξιοκρατικος ήταν ο 3848 του 2010, τον πολέμησαν μέσα από το ΠΑΣΟΚ. Λυσσωδως. Και κατάργησαν κομμάτια του, όπως λόγου χάριν να ΜΗΝ γίνονται οι υποδιευθυντες με μετρήσιμα μόρια, αλλά με δημοφιλια - και- εισηγητικη, όχι αποφασιστική, μυστική ψηφοφορία. Αλλως θα ήταν αντισυνταγματική η επιλογή.
Αλλάξανε και ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΕΛΕΧΏΝ. (Σας θυμίζει κάτι επίκαιρο αυτό;) Έμεινε όμως ο νόμος στην ιστορία!
Τωρα φτιάχθηκε κάτι καλύτερο, όπου όπως εξηγώ αλλού, η συνέντευξη παίζει τον μικρότερο ρόλο εβερ, άρα ο καλύτερος νόμος εβερ. Όλα τα υπόλοιπα, ΑΣ ΕΊΝΑΙ ΒΆΣΙΜΑ, είναι ανθυπολεπτομερειες!
Σε προσωπικό επίπεδο, ασχολήθηκα με όλες τις θέσεις και εκπαιδευτικές δραστηριοτητες. Υπάρχουν ουσιαστικά προσόντα που ο νυν νόμος, ΔΕΝ μοριοδοτει! Θα κάτσω ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ ΝΑ ΕΠΙΚΡΙΝΩ;;; Πολιτικά, αυστηρά πολιτικά, θα επιλέξω ΤΗΝ ΟΛΟΘΕΡΜΗ ΥΠΟΣΤΗΡΗΞΗ ΤΟΥ.!
Προσέξτε να μην τον εξαφανίσουν!
Θα είναι μέγιστη συλλογική επαγγελματική ήττα!
Θα πάρω στα σοβαρά εδώ σχολιαστές νοσταλγούς των πρόσφατων νομοθετικων αθλιοτητων με τις κάλπες που παρουσιάστηκαν ως... Αμεσοδημοκρατια;
Γελοιοποιησαν αρχαίες ΑΞΙΕΣ, κατέλυσαν το σύνταγμα και επέχαιραν με την κατεδάφιση της δημόσιας εκπαίδευσης! Ο καρκίνος της αναξιοκρατίας υπάρχει σε όλους τους πολιτικούς χώρους!
Όσοι καταλαβαίνουν, υποστηρίζουν τον παρόντα νόμο, ως απροσδόκητο νομοθέτημα, κόντρα στην χυδαία δημαγωγία και τον χυδαίο λαϊκισμό.
Αν ξέρετε την ιστορία της εκπαίδευσης, υποστηρίξτε τον!
Μέχρι ΧΤΕΣ, σε σχολεία "φιλέτα" γίνονταν διευθυντές με μονοσελιδα "εκτενή επαγγελματικά βιογραφικά"
Αυτό τελειώνει!...
Να φροντίζετε για την δια βίου επιμόρφωση σας. Έχουμε Αναπληρωτές με ζηλευτά προσόντα και Διευθυντές χωρίς ΤΠΕ1;;
ΕΛΕΟΣ!...

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
15 Ιουν 2022 18:11

@Πλατάρος
Το μόνο αντεπιχείρημά μου είναι αυτό που ήδη σας έχω πει με όση έμφαση μπορούσα παραπάνω: Δε νοείται επιχειρηματολογία και τεκμηρίωση με απόλυτους χαρακτηρισμούς! Σας είπα επίσης ότι είναι δικαίωμά σας να έχετε την όποια άποψη σας, αλλά είναι αδιανόητο να επιμένετε να την επιβάλετε ως δόγμα ή θεϊκό χρησμό.
Κατά τα λοιπά μου είναι αδύνατον να παρακολουθήσω την νομολαγνική σας εμμονή, γιατί ούτε νομικός είμαι - όπως κι εσείς άλλωστε κι ας το ξεχνάτε! - ούτε με πείθει ποτέ μία τυπική ανάλυση ενός νόμου για την ορθότητα και λειτουργικότητά του. Εγώ σκέφτομαι πολύ πιο απλά: Ο νόμος πρέπει να υπηρετεί πρακτικά ένα θέμα και όχι να το περιπλέκει. Αν συμβαίνει το δεύτερο, ο νόμος αυτός είναι κακός! Κι αυτό ακριβώς ισχύει με το νόμο που εσείς εκθειάζετε!
Όσο για τον παλιό νόμο (του 2015), παρά τα ισχυρά σας επιχειρήματα περί αντισυνταγματικότητας (και βάλε!!!) και παρά την αλαζονική σας υποτίμηση για την άποψη της πλειοψηφίας - λησμονώντας ότι αυτή η έννοια αποτελεί τη βάση της δημοκρατίας - εγώ θα έλεγα δύο τρία πράγματα: α) Δεν μου μοιάζει διόλου αντισυνταγματικό (επί της ουσίας) να έχει άποψη ένα σώμα (=σύλλογος διδασκόντων) ευρύτερο ενός ολιγομελούς και κατά τεκμήριο "βαλτού" συμβουλίου (τώρα μάλιστα χωρίς καν την ελάχιστη εγγύηση της παρουσίας αιρετών μελών), β) Πρέπει να αποδεχόμαστε άραγε εξ ορισμού ως δεδομένη την αξιοπιστία κάθε απόφασης ενός δικαστικού οργάνου ή μήπως κάποιες αποφάσεις του προκαλούν εύλογο προβληματισμό; γ) Πάντως όλα αυτά τα είχαμε εξαντλήσει εκείνη την εποχή που το θέμα ήταν επίκαιρο κι επομένως δεν έχει πλέον νόημα να τα ανασύρουμε πάλι στην επιφάνεια με σκόρπιες μπαλωθιές στον αέρα!

 
ΠΕ19
15 Ιουν 2022 17:53

@@Πλατάρος Γιάννης

Για λεφτόδεντρα που λένε κάποιοι εδώ ο λαϊκισμός χτυπάει κόκκινο. Αν για κάθε επιτροπή (ΔΔ(Π)Ε και συμβούλων) δώσουμε 40000 συνολικά έχουμε κόστος 400000 € ξέρετε τι είναι αυτά και τι ποσοστό στο προϋπολογισμό του Υπουργείου είναι ?
Πάμε…
1 αναπληρωτής κατά μέσο όρο κοστίζει 1800 € το μήνα (μισθός και ασφάλεια)
400000/1800 = 223 ανθρωπομήνες αναπληρωτών Υπάρχουν 116 διευθύνσεις εκπαίδευσης άρα το Ακριβοπληρωμένο κόστος των ΟΛΩΝ των επιτροπών, ανθρώπων δηλαδή που δεν έχουν να κερδίσουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα από την συμμέτοχή τους αυτή είναι μικρότερο από το κόστος ΔΥΟ (2) αναπληρωτών για ένα μήνα ανά διεύθυνση εκπαίδευσης.
Να μην υπάρχουν λοιπόν λαϊκισμοί του στυλ λεφτόδεντρα !!!
Για της τοπικές επιτροπές επειδή μοριοδοτούνται νομίζω ότι η αποζημίωση μπορεί να φτάσει το ύψος της αποζημίωσης προέδρου Λυκειακής επιτροπής ~500 € άπαξ + bonus.
Το μεγαλύτερο λάθος του υπουργείου είναι αυτό το βερεσέ κρασί που λένε στο χωρίο μου!!!

 
@Πλατάρος Γιάννης
15 Ιουν 2022 16:45

Για λεφτόδενδρα κατηγορούσατε τον ΣΥΡΙΖΑ εσύ τα ανακάλυψες και τα μοιράζεις απλόχερα στις επιτροπές. Ούτε στον Πρόεδρο της ΔΕΗ δεν δίνετε τόσα χρήματα.
Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, άκου από ΧΡΟΝΙΚΗΣ απόψεως είναι ένα ΑΥΤΥΧΗΜΑ.
Όσο για τον νόμο του ΣΥΡΙΖΑ τέτοια ξεφτίλα ευτυχώς δεν είναι ο σημερινός.

 
Silver Alert
15 Ιουν 2022 16:31

@Πλατάρος Γιάννης 15 Ιουν 2022 12:08
Δυστυχώς, δεν μπορεί να γίνει καλόπιστος διάλογος μαζί σας. Οι απόψεις σας είναι αμετακίνητες, δογματικές και άκρως υποκειμενικές, επηρεαζόμενες από ιδεοληψίες.
Σχετικά με το νόμο, τα πράγματα είναι ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ, που δεν χρειάζονται 36 επιχειρήματα-προτάσεις-δικαιολογίες-ελαφρυντικά-αναλύσεις επί των αναλύσεων, για να βγάλει ο καθένας το συμπέρασμά του.
*** Ψηφίστηκε 3/8/21... και 11,5 μήνες μετά... ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΑΚΟΜΑ ΔΙΔΕ! ***

ΥΓ. Και Rolls Royce λοιπόν να πιστεύετε ότι είναι, εάν έκανε 11,5 μήνες για να βγει από το εργοστάσιο, ή θα είχαν αποσύρει και αντικαταστήσει το μοντέλο ή θα είχαν φαλιρίσει ως εταιρία. Εδώ πάμε για τη 2η περίπτωση.... μέσω των εκλογών.

 
@Πλατάρος Γιάννης
15 Ιουν 2022 16:25

Ένας νόμος δεν κρίνεται ως ο καλυτερότερος μόνο από τη βαρύτητα της συνέντευξης, αλλά και από το τι και με ποια βαρύτητα μοριοδοτεί!!!
Και εκεί δυστυχώς αποδεικνύεται ο χειροτερότερος!!!
π.χ. Για τη θέση του Συμβούλου Εκπαίδευσης:
- δεν μπορεί να δίνει από 0,5 μόρια/έτος στον υποδιευθυντή του σχολείου και μέχρι 4 συνολικά
- και να δίνει τα ίδια μόρια και στους πρώην Σχολικούς Συμβούλους και στους νυν Συντονιστές
Επίσης, να δίνει διοικητικά μόρια : 0,5 μόρια /έτος και έως 3 μόρια σε μέλος ΕΔΕΑΥ και να δίνει 0,0 μόρια στους Οργανωτικούς Συντονιστές των ΠΕΚΕΣ!

π.χ. Για τη θέση του Συμβούλου Εκπαίδευσης: να έχει κόφτη τα 4 μόρια στα παιδαγωγικά/καθοδηγητικά και ταυτόχρονα να δίνει έως 9 μόρια από άσκηση διοίκησης!!
κ.λπ.
κ.λπ.
Αν αυτός ο νόμος είναι ο καλυτερότερος, τότε μάλλον πρέπει να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες!!!!

 
Νίκος
15 Ιουν 2022 15:11

Συνάδελφοι μην τσιμπάτε και μην παίζετε το παιχνίδι τους!!

 
ΠΕ19
15 Ιουν 2022 14:27

@ Πλατάρος Γιάννης
Δάσκαλε έχεις δίκιο !!! (σχεδόν) απόλυτο
Δηλαδή οι αστοχίες το συστήματος ήταν λίγο πολύ γνωστές.
1η Η αποτίμηση του συγγραφικού έργου (επικρατεί η λογική δώσε τα όλα σε όλους μη μας πρήζουν)
2η Επιμορφωτικό έργο - Ακαδημαϊκή διδασκαλία Που κάνεις τι και που είναι τα όρια πχ Εργαστήρια (έργο ΕΔΙΠ) αγγλικά (έργο ΕΕΠ) είναι το ίδιο με το να διδάσκεις Απειροστικό 1 Βάσεις δεδομένων ή Κβαντομηχανική ??? (έργο ΔΕΠ)
3ο Προγράμματα επι πληρωμή ? άνευ ? πόσες ανθρωπομέρες ?? (πάλι σε όλους - όλα η ασφαλής λύση)
Τα συμβούλια επιλογής ειδικά για ΔΔ(Π)Ε/ Συμβούλους ΑΡΙΣΤΗ η σύνθεση το πρόβλημα είναι ότι είναι το τσάμπα και όπως το είπατε αρκετά επικίνδυνο να βρεθεί κάποιος στα καλά του καθουμένου να τρέχει στα δικαστήρια. Σε ότι αφορά τους εκπροσώπους του ΑΣΕΠ, η δουλειά τους είναι σε ότι αφορά ΔΕΠ δεν είναι ΑΠΕΛΛΑ και δεν γράφεται πουθενά οπότε κάπου οι άνθρωποι αυτοί θα πρέπει να πληρώνονται 5000 και 7000 ίσως είναι πολλά αλλά σίγουρα ένα ποσό πάνω από 3000 θα ήταν ότι καλύτερο και φυσικά ΄όπως το είχα πει παλιότερα με Bonus επίτευξης στόχων να δεις πως θα ήταν σε 3 μήνες έτοιμοι οι ΔΔ(Π)Ε και σε 4 οι Σύμβουλοι. Σε ότι αφορά εκπαιδευτικούς σε ανώτερο επίπεδο αλλά και σε επίπεδο νομού κατά κάποιο τρόπο πληρώνονται με τη μορφή μορίων αλλά σίγουρα ένα ποσό της τάξης των 500-800 € θα ήταν καλό (ποσό μελών Κ.Ε.Ε) και φυσικά Bonus επίτευξης στόχων. Ίσως ακόμα στα τοπικά ΠΥΣΔΕ ήταν λάθος η κατάργηση (καλά και να υπήρχαν σιγά μη συμμετείχαν) των αιρετών μιας και τουλάχιστον αυτοί θα έλυναν το πρόβλημα της παράλληλης επιλογής Συμβούλων – Δ/ντων σχολείων άσε που θα ήταν εκπρόσωποι των εργαζομένων τώρα θα μπουν 4 άτομα χωρίς κάποια νομιμοποίηση παρά μόνο το γεγονός ότι θα έχουν υψηλά ακαδημαϊκά προσόντα (κάτι σαν ανωτέρα βία ένα πράμα).

Αν όλα αυτά είχαν γίνει τώρα θα έτρεχε η επιλογή Δ/ντων σχολείων.
Και φυσικά να μην έχουμε το άστο και αύριο του νόμου (2 χρόνια ήθελε να βγει)

 
Πιτσιφλής
15 Ιουν 2022 14:02

Λόγια παχιά! Για να κρίνεις το γιαχνί πρέπει να το δοκιμάσεις! Πότε φάγαμε καλό γιαχνί τα τελευταία σαράντα χρόνια; Μέχρι τώρα φτύναμε...

 
Μάντης καλχας
15 Ιουν 2022 13:51

@πυθια
Υποκλινομαι

 
@ Πλαταραςς Γιάννης
15 Ιουν 2022 13:46

Συμφωνώ απόλυτα..ι νόμος είναι από τους καλύτερους...ως προς την εφαρμογή θέλω να πιστεύω ότι η υπουργός και για λόγους γοήτρου και μόνο θα βρει τρόπο μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες!

 
@ Πυθία
15 Ιουν 2022 13:37

Μπορεί η Πυθία να μας πει και ποιός θα είναι ο επόμενος πρωθυπουργός;..... Γιατί ο επόμενος υπουργός Παιδείας (βλέπε Διαμαντοπούλου) και ο επόμενος υπουργός εξωτερικών (βλέπε κεραμεως) έχουν ήδη επιλεγεί.... διότι αν δεν ξέρει μάλλον δεν μασάει καλής ποιότητας φύλλα δάφνης και οι χρησμοί είναι Αιολοι!

 
Πλατάρος Γιάννης
15 Ιουν 2022 12:08

@ Ανήσυχο Εκπαιδευτικό & σίλβερ αλέρτ
1. Ο νόμος είναι ο καλύτερος όλων των προηγουμένων.
2. Το ότι είναι δυσεφάρμοστος από ΧΡΟΝΙΚΗΣ απόψεως είναι ένα ΑΥΤΥΧΗΜΑ στην πρώτη εφαρμογή του.
3. Ονομοθέτης ΕΙΧΕ ΥΠ' ΟΨΙΝ ότι φτιάχνει ένα ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΟΝΗΜΑ και έπρεπε να ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ την εφαρμοσιμότητά του!
4. Ο νομοθέτης προέβλεψε:
α) πολλαπλά συμβούλια επιλογής. (Τετραπλάσια, εξαπλάσια)
β) Συμμετοχή των μισών υποψηφίων στο παιγνίδι ή συμμετοχή τουλάχιστον τριπλάσιων από τις θέσεις.
γ) Διευκολυντική πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων.
5. Παρ όλες τις προηγούμενες προβλέψεις του νομοθέτη, παρ όλη την ΠΡΟΝΟΙΑ που επέδειξε, ΕΠΕΣΕ ΕΞΩ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.
6. Η εφαρμογή αποδείχθηκε ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ.
7. Έπρεπε να γίνουν διορθωτικά μέτρα μετά την ΠΡΩΤΗ εφαρμογή του νόμου στους Δ.Ε. όμως , ΔΕΝ ΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΜΕΤΡΑ!
Ποία τα μέτρα που θα έπρεπε να ληφθούν;
α) Γενναία αμοιβή (=σωστή αμοιβή) εφ' άπαξ , αμοιβή έργου, με παραδοτέο έργο σε ημερομηνία καταληκτική, των μελών των συμβουλίων. (+ υπερωρίες, + αργίες) Και επειδή ΔΕΝ υπόκειμαι σε λαϊκίστική τρομοκρατία, θεωρώ ΩΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΙΚΗ την αμοιβή τύπου 7.000€ για τον Πρόεδρο και 5.000€ για τα μέλη . Είχα προτείνει λιγότερες, αλλά κατόπιν ωρίμου σκέψεως λαμβάνοντας υπ΄όψιν διακοπές, καύσωνες, τύπο του έργου , κίνδυνο καταμηνύσεων, θεωρώ σωστές αυτές τις ελάχιστες αμοιβές. Μαζί με 4 ώρες υπερωρία/ημέρα/υπάλληλο, + 70% προσαύξηση για Σάββατα.
Έτσι θα γίνουν έως 30 Αυγούστου.
Για τα τοπικά Συμβούλια επιλογής Διευθυντών προτείνω το ήμισυ των παραπάνω αμοιβών.
Τέλος αυτό το θεμα.......
Για την ΑΠΟΔΕΙΞΗ ότι ο νόμος είναι ο ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΟΛΩΝ, το κριτήριο είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟ (πολλά είναι, αλλά βάζω το ασυγκρίτως μεγίστου βάρους)
Ο λόγος: ( μορίων συνέντευξης)/(αντικειμενικών, μετρήσιμων μορίων)=20/75
Αυτό το 20/75 είναι ακόμα καλύτερο απ' όσο φαντάζει.
Ο πιο σωστός λόγος είναι ο εξής:
(max. συνέντευξης)/ (Μ.Ο. μετρησίμων μορίων υποψηφίων)
Τον παραπάνω λόγο το εκτιμώ «με το μάτι» συντηρητικά ως 20/30 =2 προς 3
Θέλετε να κάνω ΥΠΟΕΚΤΙΜΗΣΗ;
Να το κάνω 20/20;;;;;
Ο ΙΔΙΟΣ ΛΟΓΟΣ σε άλλους νόμους ήταν 20/13 Τον θυμάστε οι υποψήφιοι;;; Όλοι γύρω στο 13. Με 17 οι υπερπροσοντούχοι, 20 η συνέντευξη.
ΔΗΛΑΔΗ:
Η συνέντευξη έπαιζε ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ!
Τώρα παίζει ΜΙΚΡΟ ΡΟΛΟ!
Αυτό ήταν ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ!!!
Γι αυτό ομιλώ για τον «καλύτερο νόμο όλων των εποχών». Διότι είναι!
Και μπορεί να γίνει ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ!
Ο Νόμος με τις ψηφοφορίες υπενθυμίζω ότι σύμφωνα με την γνωμάτευση του Σ.τ.Ε. αντιστρατευόταν την «καρδιά του πολιτεύματος» . Δηλαδή ήταν κάτι πολύ χυδαιότερο του χαρακτηρισμού «παράνομος και αντισυνταγματικός»
Η τεράστια λαϊκή αποδοχή στις τάξεις των εκπαιδευτικών που είχε (με δική μου μέτρηση κοντά στο 70%) δεν ξενίζει. Ξέρετε τι ωραίο είναι να αποκτήσω εξουσία χωρίς καμία λογοδοσία; ΩΡΑΙΟ!!!... 95% έπρεπε «κανονικά» να υπάρχει.
Τα νυν συμβούλια Επιλογής ΛΟΓΟΔΟΤΟΥΝ ενώπιον δικαστηρίων. Τρέχουν και δεν φθάνουν αν δεχθούν μήνυση! Ο ανώνυμος της μυστικής ψηφοφορίας τι λογοδοσία είχε; ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ! (Γι αυτό βγήκε αντισυνταγματικός, για όσους ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙ, τόσες φορές που το έχω γράψει!)
Αν έχεις αντεπιχειρήματα στα παραπάνω «Ανώνυμε Εκπαιδευτικέ» παράθεσέ τα!

 
Πιτσιφλής
15 Ιουν 2022 11:14

Χρώματα και αρώματα μην περιμένετε από την Αννούλα, αυτά προϋποθέτουν ευρεία συναίνεση που ποτέ δεν είχαμε.Κουστούμια και ταγέρ μονόχρωμα θα έχουμε, όπως πάντα.
Προς το παρόν, προσοχή στις μωβ τσούχτρες!

 
ΠΥΘΙΑ
15 Ιουν 2022 09:53

Μην ξανασχολείστε. Τα έχουν γράψει εδώ σχολιαστές που γνωρίζουν εις βάθος. Θα γίνει τοποθέτηση μόνο των ΔΔΕ/ΔΠΕ και τέλος (Νίκος). ΣΕΕ και διευθυντές συνεχίζουν κανονικά τη θητεία τους επ αόριστον και θα κριθούν με ΝΕΟ ΝΟΜΟ από τη νέα σύνθεση κυβέρνησης που θα προκύψει και με υπουργό παιδείας την κ. Διαμαντοπούλου. Η νυν υπουργός θα είναι στο ΥΠΕΞ. Όλα τα άλλα είναι καπνός χωρίς φωτιά. Θα δημιουργηθεί νέα πλατφόρμα και οι επιλογές θα ξεκινήσουν από το μηδέν με νέα κριτήρια. Όσο για το σχόλιο με το κομοδινί χρώμα, ο χρησμός μου λέει ότι εξελίχθηκε σε σκούρο μαύρο χωρίς αποχρώσεις γκρι.

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
15 Ιουν 2022 00:46

@Πλατάρος
Παραθέτω τη φοβερή κατακλείδα άλλου ενός βαθυστόχαστου και ...αντικειμενικού σχολίου του αξιότιμου Πλατάρου, ο οποίος πασχίζει - πολύ αποτελεσματικά, πάντως - να μας πείσει ότι σκέφτεται και γράφει ...αμερόληπτα, δίχως κομματικές εμμονές και δίχως να καλοπιάνει τη νυν ηγεσία του υπουργείου!!! Ιδού:
"...Ο καλύτερος νόμος όλων των εποχών, απροσδόκητα καλύτερος, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτός σε ένα σύνολο σύνολο προσώπων που είναι μέτρια . Αντιθέτως ο γελοιοδέστερος αντισυνταγματικός νόμος όλων των εποχών είχε τεράστια κοινωνική αποδοχή. Εσεις να υποθέσω που ειρωνεύεστε τον νυν νόμο επιλογής, θα εγκωμιάζατε το προηγούμενο ρεκόρ αναξιοκρατίας όλων των εποχών! Αν κάνω λάθος διορθώστε με..."
Η ακροτελεύτια φράση ("αν κάνω λάθος...") αποτελεί μνημείο διαλεκτικής μετριοπάθειας! Ωστόσο εγώ, ως φτωχός τω πνεύματι, τολμώ να δηλώσω με απρέπεια ότι κάνετε λάθος, κ. Πλατάρο! Και κάνετε λάθος γιατί παραβιάζετε κατάφωρα μια θεμελιώδη αρχή: Ποτέ ο τεκμηριωμένος και δίκαιος λόγος δεν καταφεύγει σε ακραίες και απόλυτες εκφράσεις. Εσείς το κάνετε, άρα είστε φανατικός και προκατειλημμένος, γιατί συνεχίζετε πεισματικά να υπερασπίζεστε με ακραία θετικούς χαρακτηρισμούς ένα νόμο που ήδη η πράξη τον έχει ακυρώσει ως απολύτως αναποτελεσματικό και ανεφάρμοστο! Όσο κι αν επιμένετε ότι ο νόμος είναι εξαιρετικός και ότι τάχα οι εμπλεκόμενοι με αυτόν μέτριοι (τι υπεροψία, Θεέ μου!!!), η αδήριτη πραγματικότητα σας διαψεύδει αποστομωτικά. Κι όσο επιμένετε, τόσο αυτοεγκλωβίζεστε στο προφανές αυτό οξύμωρο. Κι από την άλλη έχετε εκπέσει σε φτηνή ρητορική χαρακτηρίζοντας με ακραίο τρόπο τον παλιότερο νόμο αδιαφορώντας αν εκείνος είχε ευρύτερη αποδοχή και ασφαλώς αποδείχθηκε άκρως αποτελεσματικός. Δικαίωμά σας φυσικά να έχετε άλλη άποψη, αλλά εκτίθεστε με την υπερπροβολή αυτής της απόλυτης σιγουριάς για το αλάθητό σας!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.