ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

"Κρίσεις" στελεχών εκπαίδευσης: Άγνωστο πότε θα ανακοινωθούν οι νέοι Διευθυντές Εκπαίδευσης-"Βροχή" παραιτήσεων στα Συμβούλια Επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης

Για την επιλογή των Συμβούλων Εκπαίδευσης, ίσως χρειαστεί μεγαλύτερος χρόνος από αυτόν που απαιτήθηκε για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης
Δημοσίευση: 24/06/2022
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

"Δεν γνωρίζουμε εάν θα ανακοινωθούν την άλλη ή την παραπάνω εβδομάδα οι τελικοί πίνακες μοριοδότησης των Διευθυντών Εκπαίδευσης" είπε στο  esos ανώτατη κυβερνητική  πηγή, με προσβάσεις στο υπουργείο Παιδείας και πρωθυπουργικό γραφείο.

Στην  ερώτησή μας γιατί αυτή η καθυστέρηση, η απάντηση που λάβαμε είναι:

"Μέχρι στιγμής τα πρακτικά, παρέδωσε μόνο ένα Συμβούλιο, και περιμένει το υπουργείο Παιδείας και από τα υπόλοιπα. Επίσης δεν παραδόθηκαν ακόμη οι τελικοί  πίνακες μοριοδότησης ενός Συμβουλίου".

 Η ίδια κυβερνητική πηγή , εξέφρασε την ανησυχία   για την πορεία επιλογής των Συμβούλων Εκπαίδευσης.

"Υπήρξαν  πολλές παραιτήσεις, οι οποίες ξεπερνούν τις δέκα από τα Συμβούλια Επιλογής" μας είπε και πρόσθεσε με νόημα: " για την επιλογή των Συμβούλων Εκπαίδευσης, ίσως  χρειαστεί  μεγαλύτερος χρόνος από αυτόν που απαιτήθηκε για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης".

Οι παραιτήσεις

Ενώ έχουν σημειωθεί πάνω από δέκα παραιτήσεις από τα Συμβούλια Επιλογής κι έγιναν, αντίστοιχα, οι αντικαταστάσεις , το υπουργείο Παιδείας δεν έχει δημοσιεύσει μέχρι σήμερα , τις αποφάσεις στη Διαύγεια.

 

Σχόλια (110)

 
Ring my bell
30 Ιουν 2022 11:44

@SOS από το E SOS για τις κρίσεις
Συμφωνώ με όσα γράφετε και με το "λόγο" που επικαλείστε, για να υπάρξει επίσημη και έγκυρη ενημέρωση. Όμως η αίσθησή μου είναι ότι α) το ΥΠΑΙΘ δεν το αγγίζει η δική σας-μας ευαισθησία β) έχει γίνει τέτοιο μπέρδεμα(sic) και έχουν προκύψει τόσα προβλήματα με τις κρίσεις των ΔΠΕ και ΔΔΕ, που πλέον δεν υπάρχει ΒΟΥΛΗΣΗ από το ΥΠΑΙΘ να προχωρήσει τη διαδικασία και απλά αναμένει "το χτύπημα του τηλεφώνου"(για εκλογές), που θα το βγάλει από τη δύσκολη θέση.

 
SOS από το E SOS για τις κρίσεις
30 Ιουν 2022 01:06

Εκλεκτοί φίλοι, αγαπητό e sos. Δυστυχώς με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Διευθυντών Εκπαίδευσης, βιώνουμε μία πρωτόγνωρη κατάσταση, την οποία έχουμε αναλύσει με ποικίλους τρόπους. Πίσω από όλα αυτά είναι κοινό μυστικό πια πως κάτι συμβαίνει και πως τα όσα ακούγονται ως δικαιολογίες είναι απλά προφάσεις αμαρτιών. Έχω λοιπόν μία πρόταση, ένα αίτημα θα έλεγα καλύτερα. Επειδή ο καθένας και η καθεμία από μας έχουμε μία ιστορία στην εκπαίδευση και επειδή κάθε μέρα που περνά πρέπει να κοιτάμε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας στα μάτια. Επειδή επίσης δεν ζητάμε ελεημοσύνη από το Υπουργείο Παιδείας και δεν ήρθαμε στον κόσμο αυτό με σκοπό να εκπληρώσουμε ένα όνειρο: να γίνουμε Διευθυντές Εκπαίδευσης. Το μόνο που ζητάμε είναι να σεβαστούν το έως τώρα έργο μας. Και πώς μπορεί να γίνει αυτό; Με λόγια καθαρά και ξάστερα! Να εμφανιστεί κάποιο στέλεχος του Υπουργείου και να μας πει επίσημα: Ναι θα ανακοινωθούν τότε ή δεν θα ανακοινωθούν ποτέ για αυτούς τους λόγους... Αλήθεια πόσα ακούει ο καθένας και η καθεμία κάθε μέρα από διάφορους ανθρώπους. Πράγματα αντιφατικά μεταξύ τους. Εγώ για παράδειγμα σήμερα μπορώ να μοιραστώ μαζί σας δύο τρία τέτοια ακούσματα από πραγματικά έγκυρες πηγές: Σε ένα από αυτά μου είπαν ότι θα ανακοινωθούν άμεσα, πως είναι όλα έτοιμα. Όμως από αλλού πως θα πάει από αναβολή στην αναβολή έως 20 Αυγούστου και εκεί θα προκηρυχθούν εκλογές και θα σταματήσει η διαδικασία. Στη συνέχεια όμως μου είπαν πως σε κάποια συμβούλια εξετάζουν λέει αιτήσεις θεραπείας!
Λοιπόν για να μη κουράζω να περάσω στο αίτημα. Αφορά το e sos. Κάντε αύριο ένα ρεπορτάζ και απλά ενημερώστε μας. Δεν γνωρίζω αν γνωρίζετε ήδη κάτι, όμως από το να βρίσκεται μία εκπαιδευτική κοινότητα στο απόλυτο μηδέν, ό,τι προσθέσετε εδώ θα είναι κέρδος. Και θα είναι κέρδος όχι σε επίπεδο περιέργειας ή φιλοδοξίας αλλά κέρδος σε επίπεδο πολιτισμού και ενημέρωσης. Ναι συμφωνώ αυτό είναι δουλειά του ΥΠΑΙΘ αλλά όπως βλέπετε δεν υπάρχει καμία τέτοια πρόθεση. Θα έχετε διαπιστώσει άλλωστε πως η άσχημη πραγματικά αυτή κατάσταση άρχισε να δημιουργεί ανάλογες άσχημες καταστάσεις. Μα έχει πραγματικά σημασία από ποια οπτική με βάση το συμφέρον μου βιώνω μία κατάσταση; Είμαι δηλαδή προσωρινός διευθυντής και ζητάω να μη γίνει τίποτε για να επωφεληθώ, ή είμαι εκπαιδευτικός στην τάξη και ζητάω να προχωρήσει η διαδικασία για να γίνω διευθυντής; Όχι! Είμαι εκπαιδευτικός η πολιτεία μου έχει εμπιστευθεί τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών και ζητάω απλά να με σεβαστεί. Κάντε λοιπόν κάτι και δώστε αύριο ένα τέλος σε αυτή τη φαρσοκωμωδία που εξελίσσεται μπροστά στα μάτια μας.
Προσωπικά θα περιμένω αύριο ένα σχετικό ρεπορτάζ και φαντάζομαι και κάθε εκπαιδευτικός που απλά σέβεται τον εαυτό του.
Σας ευχαριστώ !

 
Ian
27 Ιουν 2022 15:55

@ Υποψήφια Σ.Σ., Σχολιαστή και λοιπούς :
Εάν χρειάζεται κάποιος να
- κατέχει πτυχίο Νομικής και Διδακτορικό στη Νομολογία,
- να μασάει φύλλα δάφνης,
- αναλώνεται σε ατέρμονες συζητήσεις και διαξιφισμούς,...
για να κατανοεί τι λέει ο Νόμος...
τότε έχει πρόβλημα ο Νόμος και ευθύνη οι συντάκτες του!
"ΣΟΦΟΝ ΤΟ ΣΑΦΕΣ" είπε ο Χίλων ο Λακεδαιμόνιος, ένας από τους 7 σοφούς της αρχαιότητας, το 600 π.Χ., εξηγώντας: "Η σαφήνεια αποτελεί τη βάση της νόησης. Γι' αυτό και οποιοδήποτε ψήγμα ασάφειας δημιουργεί παρανόηση, σύγχυση και χάος, σε οποιαδήποτε κατάσταση ή δραστηριότητα".
ΣΑΦΕΣ ΤΟ ΠΡΟΦΑΝΕΣ θα έλεγα εγώ και το σταματώ εδώ!
Τα συμπεράσματα δικά σας!

 
ΑΡΗΣ
27 Ιουν 2022 15:28

ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ 2002 Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΡΟΥΣΕ 8 ΜΟΡΙΑ ΩΣ ΕΞΗΣ:ΜΙΣΟ ΜΟΡΙΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ 13 ΕΩΣ 28 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.ΕΤΣΙ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΤΑΝ Η ΑΔΙΑΚΟΠΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.

 
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ
27 Ιουν 2022 14:16

Εγώ πάω στην πρώτη μου επιλογή , μπράβο μου. Εσείς;

 
Σχολιαστης
27 Ιουν 2022 11:18

Όπως γίνεται προφανές και σαφές είναι ότι και εδώ οι σχολιαστες έχουν διαφορετική άποψη για το αν και από ποτέ προσμετράται η διδακτική προϋπηρεσία.Προσωπικα επειδη φίλος γνωρίζει εκ των συντακτών του νόμου θα συμφωνήσω με τον ΙΑΝ.Προφανως αν κάποιο συμβούλιο το απορρίψει υποψήφιος θα καταθεσει ενσταση.Τωρα ο Κ.Πλαταρος με σιγουριά μας λέει ότι θα απορριφθεί αλλά θυμάμαι πολύ πιυ επεμενε ότι το integrated master δεν μοριοδοτείται με έωλα τελικώς επιχειρήματα.Ας είμαστε λοιπον κιγο πιο προσεκτικοί στα σχόλια μας και ας αφήσουμε τους ειδικούς όπως το ΝΣΚ να κάνουν τη δουλειά τους.ευχαριστω

 
Εκπκος
27 Ιουν 2022 10:27

Ουτε ενα πράγμα δεν μπορεί να γίνει σωστά επιτέλους; Ακούστε την εκπκη κοινότητα αν δεν καταλαβαίνετε τίποτα και ζοριζεστε τόσο. Τα κάνατε μαλλιά κουβάρια. Αν αυτός ηταν ο στόχος σας Αριστευσατε!

 
Υποψήφια Σ.Σ.
27 Ιουν 2022 09:53

Προς ΙΑΝ και ΑΓΟΥΔΟΥΡΑΣ official

ΙΑΝ: το "αν δεν ορίζεται άλλως " αφορά στις χρονικές προϋποθέσεις, οι οποίες καλύπτουν όλες τις περιπτώσεις πλην κάποιων π.χ. προϊστάμενοι κεπεα, Διευθυντές σχολείων κ.λ.π. Κατά τη γνώμη μου, το λογικό σφάλμα που κάνετε είναι ότι βλέπετε τα άρθρα ως αυθυπαρκτα και αποκομμένα από το σύνολο. Αν κάτι δεν ξανααναφερεται σε επόμενο άρθρο, δεν αναιρείται. Εξακολουθεί να ισχύει εκτός αν οριστεί άλλως.

Προς ΑΓΟΥΔΟΥΡΑ official

Συμφωνώ απολύτως μαζί σας. (Με βολεύει κιόλας γιατί καλύπτω όλες τις προϋποθέσεις που θετετε!)

 
ΑΓΟΥΔΟΥΡΑΣ_official
27 Ιουν 2022 07:33

Σχετικά με τη μοριοδότηση της διδακτικής επάρκειας:
Είναι προφανές και από τα λεγόμενα προηγουμένων συναδέλφων ότι ισχύει το 8+9=17. Όποιος έχει μιλήσει με υποψήφιο ΔΕ θα το διαπιστώσει ρωτώντας τον για τον υπολογισμό των δικών του μορίων.
Το ζήτημα είναι άλλο και εκεί βρίσκεται η ουσία:
1) Όσο περισσότερα χρόνια βρίσκεται κάποιος στην τάξη τόσο πιο κοντά στα καθημερινά προβλήματα των εκπαιδευτικών είναι. Ισχύει ή όχι?
2) Ειδικότερα όσο πιο κοντά χρονικά πριν από την τοποθέτηση του ως σύμβουλος έχει εμπειρία στην τάξη και φυσικά όσο περισσότερα χρόνια βρίσκεται κάποιος στην τάξη, τόσο πιο κοντά στα καθημερινά προβλήματα των εκπαιδευτικών είναι. Ισχύει ή όχι?
3) Τι προτιμούν και τι είναι καλύτερο για τους εκπαιδευτικούς από έναν σύμβουλο, κάποιον που έχει να μπει στην τάξη πάνω από 5-10 χρόνια ή ένα εκπαιδευτικό που έχει πρόσφατες εμπειρίες από το διδακτικό έργο?

ΥΓ1. Στους κανόνες υπάρχουν πάντα και οι εξαιρέσεις......
ΥΓ2. Υπάρχουν κλάδοι που διδάσκουν και στους 3 τύπους σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Γυμνάσια, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ) φανταστείτε υποψήφιο σύμβουλο που να μην έχει διδάξει ποτέ σε 1 ή 2 τύπους σχολείου από αυτά...
ΥΓ3. Ακόμα χειρότερα, υπάρχοντες σύμβουλοι που έχουν να μπουν σε τάξη πάνω από 7-8 χρόνια και ποτέ δεν έχουν διδάξει σε ορισμένες κατηγορίες σχολείων...
ΥΓ4. Μην παραξενεύονται ορισμένοι συνάδελφοι που επικοινωνούν με συμβούλους για κάποια θέματα και ως απάντηση παίρνουν την σιγή ασυρμάτου...

 
Ian
27 Ιουν 2022 01:24

@ Απάντηση σε ερώτημα :
Α. ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Όπως φαίνεται από την προσεκτική ανάγνωση του Νόμου, ισχύει ότι:
α) για τα στελέχη γενικά:
Οι προϋποθέσεις για την επιλογή είναι οι εξής: α) διδακτική υπηρεσία οκτώ (8) τουλάχιστον ετών και β) πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) Α’ επιπέδου..." (Άρθρο 31, παρ. 1).
β) για τους Συμβούλους Εκπαίδευσης ειδικά:
Οι προϋποθέσεις για την επιλογή είναι οι εξής: α) τουλάχιστον, δεκαπενταετή εκπαιδευτική υπηρεσία (σ.σ. όχι διδακτική) και β) γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2 (καλή γνώση)" (Άρθρο 31, παρ. 3).
Β. Η "ΑΣΑΦΕΙΑ"
Προκύπτει από το γεγονός ότι η παρ. 1 αφορά τις προϋποθέσεις για την επιλογή στελεχών γενικά και οι επόμενες παράγραφοι αφορούν σε εξειδικευμένες προϋποθέσεις για συγκεκριμένες κατηγορίες στελεχών.
Υπάρχει και η διατύπωση στην αρχή της παρ. 1:
"Αν δεν ορίζεται άλλως στις διατάξεις του παρόντος, οι προϋποθέσεις για την επιλογή σε θέση στελέχους της εκπαίδευσης είναι οι εξής:...".
Τι πραγματικά σημαίνει αυτό το "Αν δεν ορίζεται άλλως";
1η περίπτωση: Στις επόμενες παραγράφους όντως ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣ όσον αφορά τις προϋποθέσεις επιλογής, δηλ. αναφέρονται ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ προϋποθέσεις για συγκεκριμένες κατηγορίες στελεχών, για τις οποίες όμως δεν αναφέρεται ΡΗΤΑ εάν ισχύουν ΕΠΙΠΛΕΟΝ ή ΑΝΤΙ αυτών που αναφέρονται στην παρ. 1.
2η περίπτωση: Στις επόμενες παραγράφους όντως ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣ όσον αφορά τις προϋποθέσεις της παρ. 1 (δηλ. τη διδακτική υπηρεσία και τη γνώση ΤΠΕ), δηλ. αναφέρονται διαφορετικά κριτήρια όσον αφορά αυτές τις ΙΔΙΕΣ προϋποθέσεις για συγκεκριμένες κατηγορίες στελεχών!
Γ. ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
1. Στην παρ. 3 για τους Συμβούλους, στις περιπτώσεις Συμβούλων Μειονοτικών Σχολείων και Μουσουλμανικής Θρησκείας, αναφέρεται ρητά το κριτήριο της 8ετούς διδακτικής υπηρεσίας (σε αντίθεση με άλλες περιπτώσεις).
2. Στην παρ. 3 για τους Συμβούλους, στις περιπτώσεις Συμβούλων Ειδικής Αγωγής και Ε.Ε.Π., αναφέρεται: "Για τους Συμβούλους Εκπαίδευσης του προηγούμενου εδαφίου δεν εφαρμόζεται το δεύτερο εδάφιο της παρ. 1" (άρα για όλους τους άλλους εφαρμόζεται). Ποιο είναι αυτό;
"Αν διεκδικείται θέση στελέχους ορισμένης βαθμίδας εκπαίδευσης, από τα οκτώ (8) έτη διδακτικής υπηρεσίας της περ. α) τα τέσσερα (4) πρέπει να έχουν διανυθεί στην
οικεία βαθμίδα εκπαίδευσης"! Επομένως;
Δ. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
1. Από την μία μεριά, στην παρ. 3 του Άρθρου 33 (Αποτίμηση...) αναφέρεται: "α) Διδακτική εμπειρία: εννέα (9) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:..", ΧΩΡΙΣ να αναφέρεται ΡΗΤΑ ότι τα μόρια αυτά προσμετρώνται πε΄ραν των 8 ετών που είναι η ελάχιστη διδακτική υπηρεσία (προϋπόθεση επιλογής).
2. Από την άλλη, στο Άρθρο 34 (για τους Συμβούλους) αναφέρεται: "Δεν μοριοδοτείται προσόν, που αποτελεί προϋπόθεση για την υποβολή υποψηφιότητας σύμφωνα με το άρθρο 31", χωρίς να γίνεται ΡΗΤΗ παραπομπή στην παρ. 3 που αφορά τους Συμβούλους. Αυτό μπορεί να έχει σημασία ή όχι.
Ε. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Θεωρώ ότι ερμηνεία που κατέληξα προηγουμένως ότι για τους Συμβούλους, ΔΕΝ ισχύει η ελάχιστη, προαπαιτούμενη ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ υπηρεσία των 8 ετών ως κριτήριο ή προϋπόθεση επιλογής (η οποία δεν θα υπολογιζόταν) και ότι η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ υπηρεσία για τους Συμβούλους αποτιμάται, προσμετράται και μοριοδοτείται από το 1ο χρόνο, συνεχίζει να έχει βάση.
Μετά την παραπάνω ανάλυση όμως δεν μπορώ να είμαι το ίδιο σίγουρος και κατηγορηματικός όσο ήμουν πριν!
Σίγουρα λοιπόν χρειάζεται ειδική νομική ερμηνεία και συγκεκριμένη σαφή οδηγία!

 
Σαν τον Πρόεδρο ?
27 Ιουν 2022 00:58

@Πλατάρος Γιάννης 26 Ιουν 2022 23:12
Το νέο της ημέρας είναι, ότι "ο καλύτερος νόμος από κτησεως Ρώμης".... "εχει σοβαρα νομοτεχνικα προβλήματα"? Τόσα σχόλια τον τελευταίο μήνα (σχετικά με το νόμο) και ανακυκλώνετε-αναμασάτε συνεχώς τα ίδια ανούσια, ουτοπικά και σουρεαλιστικά "επιχειρήματα"- δικαιολογίες, χωρίς επί της ουσίας να μας λέτε τίποτα νέο ή ουσιαστικό.

Οι βουλευτές που ψηφίζουν τους νόμους (και λογικά πληρώνονται και γι' αυτό), λέτε ότι δεν τους διαβάζουν (σαν να τους δικαιολογείτε?).... αλλά εάν εσείς κι εγώ πάμε στα δικαστήρια, θα μας δικαιολογήσουν άραγε άγνοια νόμου? Να ξέρω δηλαδή, να μην κάθομαι και τους διαβάζω κι εγώ αλλά να επικαλούμαι τη "θέση" σας.
"Κυρ' Πρόεδρε αλήθεια, δεν προλάβαινα σαν τους Βουλευτές μας.... διάβασα μόνο το άρθρο 33 και 34 και μετά είδα τις διθυραμβικές δηλώσεις Κεραμέως και Μητσοτάκη στο ΣΚΑΙ".
ΦΥΣΙΚΑ και υπάρχουν βουλευτές, που διαβάζουν τους νόμους . Και οι αναγνώστες του esos επίσης....

 
Προς IAN
26 Ιουν 2022 23:32

Αγαπητέ ΙΑΝ,

Μακάρι να ήταν όπως τα λέτε, και μένα θα με βόλευε, αλλά δεν ορίζεται άλλως στο άρθρο 31 για τους Συμβούλους. Ορίζεται για άλλες θέσεις ευθύνης π.χ. η 12 ετία. Δυστυχώς αφαιρούνται τα οκτώ έτη και μπορείτε να το διαπιστώσετε από τους πίνακες των υποψηφίων ΔΔΕ. Αν ίσχυε, θα κέρδιζα δύο επιπλέον μόρια, οπότε εύχομαι να γίνει κάτι και να έχετε δίκιο!

 
Πλατάρος Γιάννης
26 Ιουν 2022 23:12

@για τα 9 μόρια διδακτικής.
@αν διαβάζουν τους νόμους οι βουλευτές.
Υπάρχουν υποψήφιοι με 20 χρονια εκπαιδευτική και 9-10 χρόνια διδακτική.
Λοιπον:
Ακόμα και αν δεν το λέει ο νόμος ρητά, γραμματικά, πάμε σε ερμηνείες:
*Εννοείται το 9, μετά το 8. 8+9=17 και με 17 τα παίρνεις όλα.
* ο ίδιος νόμος, σε ανάλογο διοικητικό προσόν αναγκαίο για υποβολή υποψηφιότητας, προβλέπει δύο χρόνια διοικητικής. Μοριοδοτει λοιπόν με 0 τα 2 έτη και ο, τι προβλεπεται για τα παραπάνω.
* Όλοι οι νόμοι επιλογής για τα ίδια θέματα τι προέβλεπαν; Την προηγούμενη ερμηνεία. Αυτήν ακολουθούμε.
* οι εισηγητικες εκθέσεις του νόμου στην βουλή, λένε κάτι πάνω σε αυτό; Γιατί βάλανε τα 9; Μπορεί εκεί να το λέει ξεκάθαρα.
* Η χρόνια πρακτική εφαρμογής των διατάξεων των προαπαιτουμενων υπηρεσιών, σε όλους τους νόμους, μοριοδοτει από κει και πάνω!
Όθεν:
* Μην πάτε γι αυτό σε δικαστήριο θα χάσετε...
≠=================
Τωρα μάθατε ότι κάνεις δεν διαβάζει τους νόμους που ψηφίζει;
Που ζείτε;;
Πόσο τους διαβάζουν;;;
Ας δουμε:
*Αν είναι ειδικοί αγορητες. Τότε...
* Αν θέλουν να κάνουν προσθήκη σε συγκεκριμένο νομοσχέδιο που αφορά κοινωνική τάξη ή ψηφοφόρους, από την οποία/οποίους, , έχει πάρει υπόμνημα
* Μία διαγώνια ανάγνωση, την κάνουν.
* Τις χιλιάδες σελίδες του μνημονίου, κανείς δεν την διάβασε. Την χιλιοσελιδη περίληψη 2-3 βουλευτές με την επί πλέον υπόθεση ότι είναι φιλαληθεις. .
Παμε τώρα στην αληθεια:
Εγω που τον διάβασα, τι διάβασα;
Τα άρθρα 33, και 34 και δύο τρία αλλά!
Στην αρχή μου φάνηκε πολύ καλός. Μετά είδα τον κοφτη, που έχει γενικότερο κοφτη στο εδάφιο που εχει συνολικό κοφτη στην υποπαραγραφο, που έχει κόφτη στην παράγραφο και ίσως άλλον έναν... Δεν μου άρεσε, το δέχθηκα...
Μόλις σας είπα, ότι μόνο το 33 διαβάζω και τους ξεχωρους κοφτες του 34 που αναφέρονται στο 33. Το 33 λοιπόν, έχει διαβαστεί 33 τουλάχιστον φορές. Το έχω στο μαξιλάρι δίπλα. Κάποιες φρασουλες σε εδάφια, 133 φορές. Τι θέλει να πει ο ποιητής. Υπάρχει κομμα; εννοείται κόμμα; αλλάζει το νόημα; το διαζευτικο είναι εγκλειστικο; αποκλειστικό; Γιατί δεν γράφει "είτε"; το "ή" είναι σαν το or στα Αγγλικά ίδιο με το είτε. Και ρωτάμε κι άλλους, που ρωτάνε άλλους και έχουμε πλουραλισμο...
Πρώτη φορά οι υποψήφιοι δεν είναι σίγουροι πόσα μόρια έχουν. Αν είναι δυνατόν!.. Βγαίνουν προσωρινοί πίνακες, ενστάσεις, γίνεται ένα "συμπουρμπουλο", αναθεωρούνται οι αναγνώσεις του νόμου. Όλοι διαβάζουν τα σκεπτικό απόρριψης των ενστάσεων και τους λόγους απόρριψης των μη δεκτών. Εδώ φαίνεται η παντελής έλλειψη ερνηνευτικων εγκυκλιων του νόμου.
Σε απλούστερο νόμο, είχα μετρήσει 20 εφαρμοστικες εγκύκλιους. Σε αυτόν τίποτα....
Αναρωτιέμαι αν γίνεται επίτηδες. Εκτός αν υπάρχουν συνδιασκεψεις μεταξύ προέδρων για ενιαία γραμμή αντιμετώπισης ιδίων περιπτώσεων.
Διαρροή εφαρμοστικης εγκυκλίου εδώ, στο esos.gr δεν είδαμε, ενώ υπάρχει μέγιστο δημοσιογράφικο ενδιαφέρον. Αρα, δεν εξεδόθη... καμία!
Μόνο αν έγιναν όλα αυτά επίτηδες υπάρχει εξήγηση!..
Ο νόμος όμως δεν φταίει σε τίποτα, και παρ' ο,τι εχει σοβαρα νομοτεχνικα προβλήματα, είναι ο καλύτερος στην ΟΥΣΊΑ ΤΟΥ, από κτησεως Ρώμης ...

 
Ian
26 Ιουν 2022 22:20

@ @Στράτος 26 Ιουν 2022 16:00 :
Χαίρομαι για την 'υιοθέτηση' των απόψεών μου που εξέφρασα στο παρακάτω σχόλιό μου σε άρθρο του esos με θέμα: "Σύμβουλοι Εκπαίδευσης : Συγκροτήθηκαν τα Συμβούλια Επιλογής" (09/05/2022):
Ian 10 Μάιος 2022 11:25 : https://www.esos.gr/arthra/78046/symvoyloi-ekpaideysis-sygkrotithikan-ta....
Τις απόψεις που εξέφρασα τότε τις παρέθεσα πιο αναλυτικά και ξεκάθαρα στο σχόλιό μου στο παρόν άρθρο παρακάτω (Ian 26 Ιουν 2022 16:20).

 
"Θα δούμε"....
26 Ιουν 2022 21:54

@ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ Σ.Ε. 26 Ιουν 2022 14:38
Μα τώρα κι εσείς.... πάτε και θυμάστε κάτι πράγματα!
"Γιατί δεν εφαρμόζεται το χρονοδιάγραμμα που προβλέπει η προκήρυξη ??"
1. Γιατί κανείς στο Υπουργείο ΔΕΝ ενδιαφέρεται.
2. Γιατί με τον καλυτερότερο νόμο, πάμε στον 7ο μήνα κι ακόμα δεν είδαμε ΔΙΔΕ και ΔΙΠΕ.

 
@Ian και οι επίλοιποι
26 Ιουν 2022 21:43

Αντιλαμβάνεσθε γιατί ο καλυτερότερος νόμος όλων των εποχών φτιάχτηκε για να μην εφαρμοστεί ΠΟΤΕ!!!
Και γιατί εν δυνάμει δίνει δουλειά για πολλά χρόνια στους σύντεκνους της κ. Παρατάσεως;;;

 
Ian
26 Ιουν 2022 16:20

@ Στράτος & @Στράτος:
Σχετικά με τη μοριοδότηση της διδακτικής επάρκειας: Φαίνεται ότι υπάρχει ασάφεια, όμως μία προσεκτική ανάγνωση του Νόμου δείχνει τα παρακάτω:
Όντως στο άρθρο 34 (Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης) αναφέρεται:
"Δεν μοριοδοτείται προσόν, που αποτελεί προϋπόθεση για την υποβολή υποψηφιότητας σύμφωνα με το άρθρο 31".
(Σημ. προφανώς η αναφορά στο άρθρο 31 αφορά στην παρ. 3 του άρθρου που αφορά τους Συμβούλους)
Όμως:
Α) στο άρθρο 31 (Προϋποθέσεις συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής), παρ. 1 (αφορά γενικά τα στελέχη) αναφέρεται:
"Αν δεν ορίζεται άλλως στις διατάξεις του παρόντος (σ.σ. άρθρου), οι προϋποθέσεις για την επιλογή σε θέση στελέχους της εκπαίδευσης (σ.σ. γενικά) είναι οι εξής: α) διδακτική υπηρεσία οκτώ (8) τουλάχιστον ετών και β) πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) Α’ επιπέδου..."
Όμως, στην παρ. 3 (αφορά ειδικά τους Συμβούλους) του ίδιου άρθρου, όντως ορίζεται άλλως:
"Ως Σύμβουλοι Εκπαίδευσης επιλέγονται εκπαιδευτικοί των οικείων κλάδων με, τουλάχιστον, δεκαπενταετή εκπαιδευτική υπηρεσία, οι οποίοι διαθέτουν γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2 (καλή γνώση)".
Τα "προσόντα" αυτά δεν αναφέρονται επιπλέον των προσόντων που αναφέρονται στην παρ. 1!
Β) Στο άρθρο 33 (Κριτήρια...), παρ. 3 αναφέρεται: "α) Διδακτική εμπειρία: εννέα (9) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:.. μία (1) μονάδα ανά διδακτικό έτος...".
Δεν αναφέρει ξεκάθαρα "πλέον των οκτώ ετών που αποτελεί προϋπόθεση επιλογής" ή κάτι παρόμοιο, όπως υπήρχε και ίσχυε σε παλιότερους νόμους επιλογής στελεχών! Εξάλλου, αυτή η "προϋπόθεση" αφορά όλα τα άλλα Στελέχη πλην Συμβούλων!
Άρα, η μόνη ερμηνεία που είναι είναι δυνατή είναι ότι, με βάση τις παραπάνω διατάξεις, η διδακτική εμπειρία προσμετράται ολόκληρη από το 1ο έτος.
Ομοίως, για τη γλωσσομάθεια, αν το πάρουμε αυστηρά, δεν μοριοδοτείται το Β2 στη Α' ξένη γλώσσα, αλλά π.χ. το Γ2 παίρνει κανονικά τα 3 μόρια (και όχι 3-1=2 μόρια), αν και, με βάση τη διάταξη στην παρ. 3 του άρθρου 31, "Αν δεν υπάρχουν υποψήφιοι που πληρούν την προϋπόθεση της γνώσης ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2, για τις θέσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης υποψήφιοι μπορεί να είναι και εκπαιδευτικοί που δεν πληρούν την ανωτέρω προϋπόθεση", θα πρέπει να μοριοδοτηθεί κανονικά και το Β2 με 1 μόριο. Εξάλλου, ούτε και στη περιπτ. γ) της παρ. 2 του άρθρου 33 αναφέρεται ξεκάθαρα "πλέον ή εκτός του επιπε΄δου Β2 στην Α' ξένη γλώσσα" που αποτελεί προϋπόθεση επιλογής" ή κάτι παρόμοιο, όπως υπήρχε και ίσχυε σε παλιότερους νόμους επιλογής στελεχών!

 
@Διευθύντρια
26 Ιουν 2022 16:14

Αίτηση παραίτησης ΑΜΕΣΑ και με υπογραφή του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπ/σης γίνεται ΑΜΕΣΑ αποδεκτή...όποιος δεν θέλει ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ και γυρίζει στην τάξη του..Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια λέει ο σοφός λαός ! !

 
@Στράτος
26 Ιουν 2022 16:00

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΣΑΦΕΙΑ 1:Χρειάζεται ερμηνεία γιατί υπάρχει ασάφεια!
Όντως στο άρθρο 34 αναφέρεται: "Δεν μοριοδοτείται προσόν, που αποτελεί προϋπόθεση για την υποβολή υποψηφιότητας σύμφωνα με το άρθρο 31".
Όμως:
Α) στο άρθρο 31, παρ. 1 αναφέρεται: "Αν δεν ορίζεται άλλως στις διατάξεις του παρόντος, οι προϋποθέσεις για την επιλογή σε θέση στελέχους της εκπαίδευσης είναι οι εξής: α) διδακτική υπηρεσία οκτώ (8) τουλάχιστον ετών και β) πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) Α’ επιπέδου..."
Όμως, στην παρ. 3 του ίδιου άρθρου, όντως ορίζεται άλλως: "Ως Σύμβουλοι Εκπαίδευσης επιλέγονται εκπαιδευτικοί των οικείων κλάδων με, τουλάχιστον, δεκαπενταετή εκπαιδευτική υπηρεσία, οι οποίοι διαθέτουν γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2 (καλή γνώση)". Τα "προσόντα" αυτά δεν αναφέρονται επιπλέον των προσόντων που αναφέρονται στην παρ. 1!
Β) Στο άρθρο 33, παρ. 3 αναφέρεται: "α) Διδακτική εμπειρία: εννέα (9) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:.. μία (1) μονάδα ανά διδακτικό έτος...". Δεν αναφέρει ΠΟΥΘΕΝΑ "πλέον των οκτώ ετών που αποτελεί προϋπόθεση επιλογής" ή κάτι παρόμοιο, όπως υπήρχε και ίσχυε σε παλιότερους νόμους επιλογής στελεχών!
Άρα οποιαδήποτε ερμηνεία είναι είναι δυνατή!
Έτσι, έχοντας ρωτήσει και συμβουλευθεί νομικό, με βάση τις παραπάνω διατάξεις, η διδακτική εμπειρία προσμετράται ολόκληρη από το 1ο έτος. ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ?

 
Απάντηση σε ερώτημα
26 Ιουν 2022 15:32

"ΑΣΑΦΕΙΑ 1η. ΠΟΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΤΑ 9 ΜΟΡΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ? ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 9 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ Ή ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 18 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ? Απάντησέ μου σε παρακαλώ με βάση ακριβώς τι ορίζει ο νόμος και όχι με εικασίες συνεπαγωγές ερμηνείες και νομολογίες. Μόλις γίνει ξεκάθαρο θα προχωρήσω στην επόμενη ασάφεια."

Εκπαιδευτική προϋπηρεσία 15 ετών και διδακτική 8 ετών ανοίγουν την πόρτα για την υποβολή αίτησης. Αν από αυτά τα 15 μόνο τα 8 είναι διδακτικά αλλά κανένα άλλο (αν π.χ. ήσουν αποσπασμένος σε γραφείο ή αλλού που δεν λογίζεται ως διδακτική προϋπηρεσία), δεν μοριοδοτείσαι για διδακτική προϋπηρεσία. Όσα έτη έχεις πάνω από τα 8 διδακτικά -που ΔΕΝ μοριοδοτούνται-, τόσα μόρια και θα πάρεις.
Δηλαδή, ο έχων 17 χρόνια εκπαιδευτική και διδακτική ταυτόχρονα προϋπηρεσία, παίρνει το άριστα 9.

 
ΠΕ19
26 Ιουν 2022 15:02

@Pat etal
Νομίζω πως μόνο ελάχιστοι καταλαβαίνουμε ποιος και γιατί δεν θέλει τον νόμο αυτόν ή και τον προηγούμενο. Τυχαίο ότι τόσο αυτός όσο και 4547 είναι πολυσυλλεκτικοί δεν ευνοούν (τόσο) την συναλλαγή και δεν εφαρμόστηκαν ποτέ (ακόμα τουλάχιστον).
Ο τελευταίος ήθελε κάποιες ελάχιστες διευκρινίσεις και συμπληρώματα
Πχ ακαδημαϊκό έργο Ότι μετράει για επιλογή ΔΕΠ
Δημοσιεύσεις το Scopus id και τα βρίσκουμε εμείς δεν τα γράφεις εσύ (τα υπόλοιπα με λιγότερο βάρος και όπως είναι)
Συμβούλια επιλογής με σύμβαση έργου με αποζημίωση και ρήτρα καλής υλοποίησης. Πόσο ποιο λιανά να το κάνουμε δεν μπορείς να πιέσεις κάποιον που δουλεύει εθελοντικά. Να αφήσει τους φοιτητές του τα μαθήματά του, τα προγράμματά του και να ασχολείται με τις επιλογές ΔΔΕ και συμβούλων. Λένε κάποιοι μα το Μάρτιο δεν έχει καύσωνα και δεν είναι διακοπές ναι αλλά υπάρχουν μαθήματα, συνέδρια, προθεσμίες υποβολής προγραμμάτων. Αν κάποιος κάνει πρόταση για ένα πρόγραμμα προϋπολογισμού 200000 € που λήγει 31 Μαρτίου θα ασχολείται με τις κρίσεις ???
Λιγότερος λαϊκισμός συνάδελφοι.

 
Αρχη-υπεύθυνος
26 Ιουν 2022 14:48

@Καμιά παραίτηση ?
"Μήπως να παραιτηθεί και κανένας υπεύθυνος ;"
Μα τους "βρήκαμε" τους υπεύθυνους για την αποτυχία εφαρμογής του καλυτερότερου νόμου! Είναι όλοι εκείνοι οι αναγνώστες του esos που τον αντιμάχονται και τον υποδαυλίζουν, όλη η αντιπολίτευση και η ΟΛΜΕ. Να παραιτηθούν άμεσα όλοι λοιπόν.

 
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ Σ.Ε.
26 Ιουν 2022 14:38

Από τους 113 Συμβούλους Εκπαίδευσης, που κατέθεσαν ένσταση κατά των πινάκων, γνωρίζει κανείς να μας πει πότε θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των ενστάσεων ? Γιατί δεν εφαρμόζεται το χρονοδιάγραμμα που προβλέπει η προκήρυξη ??

 
Ο Σουμάχερ, ο τσοπάνης και το ΚΑΤ
26 Ιουν 2022 14:09

Ο κος Πλατάρος (και 2-3 ακόμα) έμειναν μόνο να υποστηρίζουν ότι ο 4823 είναι ο καλυτερότερος (τώρα προσθέτουν) αλλά ανεφάρμοστος νόμος όλων των εποχών. Εγώ προσθέτω και όλων των υπουργείων-υπουργών.

Οι υπόλοιποι 300 εδώ μέσα που λέμε (από την ψήφισή του), ότι είναι ένας ανεφάρμοστος "αχταρμάς", με πλήθος ασάφειες, αδικίες, αντιφάσεις, στρεβλώσεις και που κανείς δεν θα βγάλει άκρη.... κάνουμε λάθος, δεν καταλαβαίνουμε, είμαστε τυπικά μορφωμένοι και τυπικά πτυχιούχοι, δεν έχουμε προσόντα, έχουμε δόλο, θέλουμε την κατάργησή του και την επιστροφή στη συναλλαγή.... ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ.... καταφέραμε να πείσουμε και όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης και την ΟΛΜΕ, να τον σαμποτάρουν!

ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ : "Ναι, ο καλύτερος νόμος όλων των εποχών, ψηφίστηκε κατά λάθος και τώρα που ΌΛΟΙ ΚΑΤΆΛΑΒΑΝ πόσο αξιοκρατικος είναι θέλουν να τον ακυρώσουν!" Δηλαδή, ούτε αυτοί που τον ψήφισαν δεν ήξεραν-κατάλαβαν-διάβασαν τί ψηφίζουν αλλά τον ψήφισαν ως αμνοί υπό το φόβο του τσοπάνη!

Όποιος δεν καταλαβαίνει τη λογική και τα τεκμηριωμένα επιχειρήματα του κου Πλατάρου, να επιμορφωθεί πάραυτα στο πώς οδηγούμε ανάποδα και σε κατάσταση εφορίας στην autobahn... αλλά φταίνε όλοι οι άλλοι που οδηγούν λάθος. Άντε να δούμε ποιός θα καταλήξει στα επείγοντα?

 
@ @Πολιτης 2022
26 Ιουν 2022 14:00

σε τρολάρει ο υποψήφιος σύμβουλος με τις ελληνικούρες και τις νομικές-διοικητικές ακροβασίες και τα βάζεις με έναν απλό πολίτη του 2022 ;;;;;; άδικο !
χαλάρωσε και διασκέδασε με τα φαιδρά. ένα βήμα μετά τα εξοργιστικά είναι ! προσπάθησε να κάνεις το βήμα , για την υγεία σου !

 
ΔΙΑΣ
26 Ιουν 2022 13:06

@ΜΚΔ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΤΩΝ 50 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ.ΑΝΔΕΝ ΠΑΡΕΙ ΝΕΑ ΑΝΑΒΟΛΗ Η ΕΚΔΙΚΑΣΗ.

 
@Μ.Κ.Δ.
26 Ιουν 2022 12:14

Η ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΑΝΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

 
Στράτος
26 Ιουν 2022 12:09

Απάντηση στον @Στράτος, 26 Ιουν 2022 10:43
Από μόνος μου έγραψα εξαρχής ότι ίσως η σύγκριση με τη βαθμολόγηση γραπτών πανελλαδικών είναι ατυχής.
Ωστόσο, ασάφειες μπορεί να υπάρχουν και στα θέματα, όπως στο νόμο επιλογής. Στα θέματα λύνονται με οδηγία της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων προς τα βαθμολογικά κέντρα, εδώ μπορούν να λυθούν με οδηγία του Τμήματος Στελεχών προς τα Συμβούλια Επιλογής. Από την αρχή είχα γράψει ότι είναι καλό να υπάρξουν διευκρινίσεις ως προς τα μοριοδοτούμενα κριτήρια, οι οποίες να δοθούν όχι μόνο στα Συμβούλια Επιλογής αλλά και στους υποψηφίους (να δημοσιευτούν) ώστε να αποφεύγονται και οι πολλές ενστάσεις. Δεν έγινε δυστυχώς κα΄τι τέτοιο. Έστω προς τα Συμβούλια μόνο, μπορούν να δοθούν και τώρα κεντρικές οδηγίες. Και νομική στήριξη.
Για τον υπολογισμό των μορίων της διδακτικής προϋπηρεσίας, ασφαλώς θα πρέπει να αφαιρεθούν τα έτη που αποτελούν προϋπόθεση για την υποβολή αίτησης και να μοριοδοτηθούν τα υπόλοιπα. Προσόν που αποτελεί προϋπόθεση υποβολη΄ς αίτησης δεν μοριοδοτείται. Αυτό είναι σαφές στο νόμο. Το είχα γράψει και με αναφορά σε άρθρο του νόμου. Όποιος ενδιαφέρεται ας διαβάσει προσεκτικά τις διατάξεις. Δεν έχω χρόνο να αναζητήσω πάλι τις συγκεκριμένες αναφορές.

 
L
26 Ιουν 2022 11:55

Είναι απόλυτα λογικό να δημιουργεί καχυποψία η συνεχής αναβλητικότητα στην ανακοίνωση των τελικών πινάκων των Σ.Ε. Και μάλλον είναι αλήθεια ότι η Κυβέρνηση μετάνιωσε για την ψήφιση του νόμου επιλογής των στελεχών. Εδώ και κάποιες μέρες όμως συζητείται ένα ακραίο σενάριο, το οποίο ελπίζω να μην βγει αληθινό, γιατί θα είναι ο πλήρης εξευτελισμός της εκπαιδευτικής κοινότητας: "Δεν θα ανακοινώσουν τίποτα έως τις εκλογές και οι κρίσεις θα γίνουν μετά τις εκλογές, από την αρχή με άλλο πιο βολικό νόμο".

 
Καμιά παραίτηση ?
26 Ιουν 2022 11:55

Οι κρίσεις έχουν αποτύχει 100%
Των περιφερειακών δεν έγιναν ποτέ
Και των άλλων ...κωμικοτραγικές καταστάσεις
Πέρα από τα μέλη των συμβουλίων
Μήπως να παραιτηθεί και κανένας υπεύθυνος ;

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.