"Μαθήματα" σε Δημοτικά Σχολεία για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και την ανάπτυξη του σεβασμού για τα δικαιώματα και τις ελευθερίες

Την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων και δράσεων πολιτιστικού περιεχομένου για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, με στόχο την επαφή και γνωριμία μαθητών με τα θεμελιώδη Ανθρώπινα Δικαιώματα και την ανάπτυξη του σεβασμού για τα δικαιώματα και τις ελευθερίες, σχεδιάζει η υπουργ΄ς Παιδείας Ν. Κεραμέως.
Συγκεκριμένα αρχικά θα πραγματοποιηθούν 100 επισκέψεις σε ισάριθμα Δημοτικά Σχολεία σε όλη την Ελλάδα από κλιμάκια ειδικών συνεργατών για την παρουσίαση του επιμορφωτικού υλικού.
Θα αναπτυχθεί ειδικό kit bag που θα διανεμηθεί στα σχολεία και τους μαθητές που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Τα σχολεία θα επιλεγούν με τρόπο ώστε να καλυφθεί το σύνολο των Περιφερειών της χώρας και με προτεραιότητα την μεγάλη συμμετοχή μαθητών που ανήκουν σε ΕΚΟ.
Η παρουσίαση θα είναι μέσα στις τάξεις με την συμμετοχή μαθητών, των εκπαιδευτικών και του Συλλόγου Γονέων.
Το πρόγραμμα θα είναι συμβατό με το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τα Δικαιώματα του Παιδιού (Δικαίωμα των παιδιών στην εκπαίδευση) και την Σύμβαση για τα Δικαιώματα του παιδιού (άρθρο 29) και
Επίσης θα εκπονηθούν οι ακόλουθες δύο μελέτες:
(α) Μελέτη Μεταφοράς Καλών Πρακτικών από ευρωπαϊκές και άλλες χώρες όπου θα αποτυπώνονται τα αποτελέσματά τους και θα προτείνεται βέλτιστη διαδικασία ενσωμάτωσης στις Εθνικές πρακτικές και
(β) Μελέτη αποτύπωσης της υφιστάμενης κατάστασης σε Εθνικό επίπεδο των πρακτικών που υλοποιούνται στον τομέα του Δικαιώματος του Παιδιού στην εκπαίδευση και χαρτογράφηση των φορέων που δραστηριοποιούνται στον χώρο.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Το ΦΕΚ με τα 5.000 τμήματα Δημοτικών-Νηπιαγωγείων στα οποία ξεκινά το νέο διευρυμένο ωράριο μέχρι 5:30 μμ
- Μετονομασία Γυμνασίου Αγριάς Μαγνησίας
- Πίνακες Εισαγομένων (Πλοιάρχων & Μηχανικών) στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) εκπαιδευτικού έτους 2022-2023...
- Σύνδρομο post – covid σε παιδιά και εφήβους ηλικίας 0-17 ετών
- Εκλογές στα Πανεπιστήμια: Τα Σχέδια Προκηρύξεων τα οποία έστειλε η Ν. Κεραμέως στους Πρυτάνεις
- Προσλήψεις αναπληρωτών: Το χρονοδιάγραμμα του υπ. Παιδείας
- Χωρίς τους "λοχαγούς" Συμβούλους Εκπαίδευσης και Διευθυντές Σχολείων ξεκινά η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτ...
- ΑΣΠΑΙΤΕ: Λήγει στις 24 Αυγούστου η υποβολή αιτήσεων για το Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης
- Η Ζ. Μακρή σε ελικόπτερο Απάτσι
- Πότε τα στελέχη εκπαίδευσης απαλλάσσονται από την άσκηση των καθηκόντων τους
Σχόλια (24)
Με δίωρη Ξένη Λογοτεχνία και Σινεμά σε Γυμνάσιο και Α' Λυκείου τα παιδιά θα μάθουν όλα όσα χρειάζονται για τον άνθρωπο και τα δικαιώματά του - δε χρειάζεται η νέα γενιά μια στείρα ηθικολογία.
Βιωματική μάθηση γίνεται μέσα από βιβλία και έργα τέχνης που ανακαλύπτονται τυχαία ή ακόμα και μετά από συζητήσεις μέσα στο σχολικό περιβάλλον.
#Γιάννης Ν έχεις απόλυτο δίκιο.
Κάποτε το λεγαν παντεσπάνι. Σήμερα το λέμε βαουτσερ κ Κιτ μπαγκ. Αν δεν είναι αυτό πρόοδος, τότε τι είναι;
Δικαιώματα του παιδιού! Αντί να το στηρίζουμε, το αντιπολιτευτικό μας μένος μας βάζει απέναντι! Πόσα παιδιά δεν έρχονται σχολείο και οι φιλεύσπλαχνοι εκπαιδευτικοί δε βάζουν απουσίες ή αδιαφορούν; Πόσα παιδιά χάνονται, μόλις πάρουν βεβαίωση φοίτησης; Σε πόσα σπίτια έχουν πάει οι κοινωνικοί Λειτουργοί; Μπράβο στο Υπουργείο!
Θα συμφωνήσω με όλα τα σχόλια και ειδικά με το ότι τα παιδιά πλέον δεν ξέρουν να διαβάζουν όταν πηγαίνουν στο Γυμνάσιο και σίγουρα δεν ευθύνονται οι εκπαιδευτικοί για αυτό (πού είναι οι ώρες της φιλαναγνωσίας;). Αλλά, ο σύλλογος γονέων; Τι δουλειά έχει ο σύλλογος γονέων μέσα στην τάξη; Ας μου το εξηγήσει κάποιος. Ποιος θα είναι ρόλος του; Πώς γίνεται να μπουν οι γονείς στην τάξη σε ώρα μαθήματος; Να πάρει θέση άμεσα η ΔΟΕ. Έλεος!!!
Κατήργησε την Πολιτική Παιδεία και τώρα βάζει Kit bag!!!!! Δώσε στα μικρά και kit kat για να σε ευγνωμονούν!!!!!
ΕΡΩΤΗΣΗ : είναι ανθρώπινο δικαίωμα να μην θέλει κάποιος να βάλει στο σώμα του μια άγνωστη (πιθανόν επικίνδυνη) χημική ουσία?
Αν ένας μαθητής σε αυτά "μαθήματα" εκφράσει αυτό το ερώτημα οι δάσκαλοι ποια στάση θα πρέπει να κρατήσουν απέναντί του? Το ερώτημα δυσκολεύει αν το παιδί αυτό έχει γονείς υγειονομικούς απλήρωτους από το Σεπτέμβριο του 2021.
Υπάρχουν όντως σήμερα ανθρώπινα δικαιώματα σε ευρωπαϊκές χώρες όπως η Ελλάδα?
Το νόημα σε όλα αυτά είναι το άλλοθι για το επόμενο επεισόδιο μπούλιγκ που θα πάρει δημοσιότητα. Να μπορεί η κ. Υπουργός να βγεί την TV και να επικαλεστεί μεταξύ άλλων και τα καινοφανή επιμορφωτικά προγράμματα:
¨Δεν φταίω εγώ που οι άλλοι δεν μπορούν να τα υλοποιήσουν όπως πρέπει¨
Βρε άντε απο κει. Δεν πάτε να χαθείτε από προσώπου γης. Έχετε τρελαθεί παντελώς. Ότι βλακεία σας έρθει αμέσως την εφαρμόζετε. Έλεος
Το παρακάτω είναι copy paste από την ιστοσελίδα του ΙΕΠ. Αναφέρεται ως θεματικός άξονας στα <<βραβευμένα>> Εργαστήρια δεξιοτήτων.
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Περιλαμβάνονται προγράμματα στους παρακάτω τομείς:
1. Ανθρώπινα δικαιώματα
2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση
3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα
Έρχεται τώρα το υπουργείο και εισάγει επιπλέον δραστηριότητες με το ίδιο αντικείμενο. Στο μεταξύ κάποιοι μαθητές στην 1η Γυμνασίου δυσκολεύονται στην ανάγνωση και στις 4 πράξεις της αριθμητικής. Στα ανθρώπινα δικαιώματα όμως θα έχουν μεταπτυχιακό.
...Μαθήματα σε Δημοτικά Σχολεία για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και την ανάπτυξη του σεβασμού για τα δικαιώματα του αγέννητου εμβρύου.
Ακόμη έρχονται τα κιτ ρομποτικής για το stem που είναι υποχρεωτικό στα σχολεία πλέον. Α, μπορούμε να κάνουμε εμείς τα ριμποτακια και να μας προγραμματίζουν οι μαθητές μας...
Τώρα το κατάλαβα, καμιά φορά τα απλά δεν τα βλέπεις... τώρα κατάλαβα γιατί ο Πρωθυπουργός είναι ενθουσιασμένος.
Ψευδαίσθηση είναι! Ζαλισμένος είναι, είναι εκείνη η γλυκιά ζάλη που προκαλούν τα "γαλλικά αρώματα" που έχουν κατακλύσει συγκεκριμένους ορόφους και διαδρόμους του Υπουργείου.
Ας προστατέψει κάποιος τον Πρωθυπουργό !
Πρωτιστως kit bag για τους εκπαιδευτικους με αυτα που ζουν, επι της υπουργια της, τρια χρονια.
Ελπίζω από το επόμενο σχολικό έτος να υπάρξει χώρος για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας, των μαθηματικών και των φυσικών επιστημών.
Με 1,5μύριο στη D.B., μπορώ άραγε κι εγώ να υπερασπίζομαι, τα Ανθρώπινα (και λοιπά) Δικαιώματα των απλών πολιτών?
Τα πάντα όλα εκτός από μάθημα.
Στο τέλος το σχολείο θα γίνει φεστιβάλ, πανήγυρις.
1η ώρα πόλεμος
2η αλλαγή φύλλου
3η αδεξιότητες
4η δικαιώματα
5η ψυχολόγος που παν όσοι δεν τον έχουν ανάγκη
6η ανάγνωση μηνύματος υπουργού
7η προετοιμασία για τα κηρύγματα της επόμενης μέρας
Όταν τα παιδιά βλέπουν καθημερινά τη φτώχεια μέσα στα σπίτια, τα δικά τους αλλά και των συγγενών και φίλων τους, τα μαθήματα για «δικαιώματα» φαντάζουν παράδοξο.
Τόσο έργο μαζεμένο σε μία υπουργική θητεία... Πραγματικά θα μείνει στην εκπαιδευτική ιστορία της χώρας ως μνημείο επίφασης και βαθύτατης άγνοιας!
ό,τι λάχει νάχουμε να λέμε ! ΤΡΑΓΙΚΗ
Όλα αυτά υπάρχουν ήδη ως στόχοι στα προγράμματα σπουδών. Σχολικούς συμβούλους χρειάζονται οι δάσκαλοι κι έναν έμπειρο, μάχιμο δάσκαλο από την πρώτη γραμμή η κυρία Υπουργός.
τι νόημα έχουν όλα αυτά όταν το μπούλινγκ πάει σύννεφο και οι δράστες δεν αποβάλονται απο την τάξη/σχολείο; Όταν το θύμα δε βρίσκει το δίκιο του, οι διευθυντές και οι καθηγητές "δυσκολεύονται" ή είναι δεμένοι χειροπόδαρα από το θεσμικό πλαίσιο; Βάλτε τάξη σε αυτά, και αφήστε τις σαπουνόφουσκες και τις πολιτικές ορθότητες. Το πρόβλημα δεν είναι ότι τα παιδιά δεν ξέρουν θεωρία για τις ελευθερίες και το σεβασμό στα δικαιώματα. Το πρόβλημα ΄΄είναι ότι όταν τα δικαιω΄ματα καταπατώνται βάναυσα, βλέπουν μηδέν αποτέλεσμα.
αλλά πρώτα να μάθετε εσείς της κυβέρνησης και των κατά τόπους διοικήσεων να σέβεσθε όσους δεν είναι της παρατάξεώς σας, στους οποίους κάνετε mobbing! και να μάθετε στην ίση μεταχείριση και αντικειμενικότητα, που δεν εφαρμόζετε ποτέ!
100 Δημοτικά σχολεία ΜΟΝΟ; Γιατί;