Η εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων του 2023 (ΓΕΛ)

Δείτε το ΦΕΚ

15/07/2022

Άκουσε το άρθρο

Δημοσιεύθηκε σήμερα στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η εξεταστέα  ύλη  για το έτος 2023 για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ’ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ’ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου.

Σχόλια (8)

ΧΡΗΣΤΟΣ
|

Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε το βάθος στο οποίο πρέπει να διδάξουμε τα κεφάλαια της φυσικής ,
γιατί αν πάμε σχετικά σε βαθειά ασκησεολογία θελουμε δύο χρόνια . Διδάσκω τριάντα έξι χρόνια
Γ´ λυκείου και σας διαβεβαιώ ότι οι αλλαγές δεν είχαν ποτέ λογική και συνέχεια .Ούτε σύνδεση με τις γνώσεις μαθηματικών αλλά ούτε με την Φυσική της Β´.Οτι αρχίζει ο ένας δεν το συνεχίζει αλλά το αλλάζει ο επόμενος, μόνο και μόνο για να το αλλάξει ; Ας μας εξηγήσουν τη λογική μήπως κάτι δεν καταλαβαίνουμε

alex
|

Μπράβο στο υπουργείο παιδείας!!! Πάλι τα κάνανε σαν τα μούτρα τους. Αυτή την θεωρητική την έχουν ξεφτιλίσει για όνομα του Θεού.

Παπαδοπούλου Ιωάννα
|

Στην απαίτηση νορμαλισμού στη μονάδα της κυματοσυνάρτησης (κανονικοποίηση) εμφανίζεται το μέτρο της κυματοσυνάρτησης. Υπάρχει μαθητής που γνωρίζει το μέτρο συνάρτησης (μιγαδικής);

Προβληματισμένος
|

Δεν έληξαν ακόμη καλά καλά οι φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις και ανακοινώνεται η εξεταστέα ύλη για τις επόμενες. Χωρίς να ξέρουμε πως και τι θα διδαχθεί κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς ανακοινώνεται η ύλη. Θα έλεγε κανείς ότι από πλευράς προγραμματισμού αυτό ακούγεται καλό. Κατά τη γνώμη μου είναι καλό μόνο για να προγραμματίσουν τα φροντιστήρια της δουλειά τους και τίποτα άλλο. Δυστυχώς το εκπαδευτικό μας σύστημα παραμένει αυστηρά εξεταστοκεντρικό.

ΜΙΚ
|

Από πού μπορούμε να μάθουμε το περιεχόμενο της υπ' αρ. 36/30-06-2022 πράξης του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και τη υπ' αρ. 8654/08-07-2022 έγγραφο του Ι.Ε.Π. ; Για να δούμε, δηλαδή, το σκεπτικό των αλλαγών. [Και για να μας φύγει η ιδέα ότι απλώς θεώρησαν πολύ "μπανάλ" τα Ρευστά και πολύ "μοδάτη" τη Κβαντομηχανική...]

Vv
|

Στη φυσική δηλαδή, όλη η φασαρία έγινε για να μοιράζονται στους μαθητές 2 τεύχη αντί για 3 ; Για εξοικονόμηση χαρτιού ; Κομμένα κεφάλαια στη μέση χωρίς καμιά ουσία, ατάκτως συρραμμένα... Να δούμε τι οδηγίες διδασκαλίας θα βγάλουν (κατά τα Χριστούγεννα.....)

andreas rigas
|

Τα κάνανε στη Φυσική σαλάτα οι σοφοί και άριστοι της εκπαίδευσης.

ΠΕ04
|

Θαύμα Θαύμα η μαθητές της κατεύθυνσης της υγείας θα έχουν στην ύλη τους την εξίσωση Schrödinger χωρίς να ξέρουν τι είναι διαφορικές εξισώσεις αφού δεν θα έχουν ακούσει τι είναι παράγωγος.
Θα ξέρουν όμως τον εθνικό διχασμό.
Τι θα έλεγε ο Καραμαλής ο μεγάλος
"Η Ελλάς είναι ένα απέραντο Φρενοκομείο" ή
"Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε"

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ