ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Θετική η πρόγνωση για τις συνεντεύξεις των υποψηφίων Διευθυντών Σχολείων

Δημοσίευση: 08/08/2022
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Του Γιάννη Π. Πλατάρου Μαθηματικού

Στο παρόν σημείωμα, θα κάνουμε μια απλή σύγκριση των συνεντεύξεων για τους υποψήφιους Δ.Σ.Μ. παλιά, και αυτών που πρόκειται να γίνουν φέτος σύμφωνα με τον νόμο.

Το πρώτο πράγμα που ανακαλύπτεται, είναι ότι τέρμα το διάβασμα των 120 μελετών περίπτωσης που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο από τον υποφαινόμενο!

Ο νόμος είναι  σαφέστατος: «Για τη διεξαγωγή της συνέντευξης, δεν αξιοποιείται μελέτη περίπτωσης` σχεδιασμό του έργου του σε περίπτωση επιλογής του. Ο υποψήφιος καλείται να παρουσιάσει μια περίπτωση για την αυτοαξιολόγηση του έργου του και μια περίπτωση για τον σχεδιασμό του έργου του. Το Συμβούλιο έχει τη δυνατότητα να ρωτήσει τον υποψήφιο οτιδήποτε σχετίζεται με τα θέματα αυτοαξιολόγησης και σχεδιασμού.»

Παρατηρήσεις άμεσες:

  1. Δεν υπάρχουν SOS θέματα.
  2. Δεν υπάρχουν διαφορετικά θέματα.
  3. Αποκλείονται ΟΛΑ τα θέματα, πλην ενός.
  4. Προπαραμονές του διαγωνίσματος ξέρουμε την μοναδική μελέτη περίπτωσης, διότι  έχουν διαρρεύσει «κανονικά και με τον νόμο» τα (το) θέματα (θέμα)

Τι –άρα- πρέπει να μελετήσει κάποιος για να έχει επιτυχή έκβαση η συνέντευξή του;

Πριν φθάσουμε σε αυτό, ας κάνουμε κάποιες άλλες παρατηρήσεις που έχουν σημασία:

  1. Τα τελευταία αρκετά χρόνια υπάρχει μειωμένη προσφορά για Διευθυντικές θέσεις.
  2. Γίνονται σχεδόν όλοι οι αιτούντες Διευθυντές. Ενίοτε όσοι είναι στον πίνακα, οι λίγοι, γίνονται μετά διευθυντές ,  από συνταξιοδοτήσεις κτλ
  3. Ο διαγωνισμός - διαγκωνισμός των υποψηφίων γίνεται για τα λεγόμενα «Σχολεία φιλέτα» . Κάτι που δεν κατάλαβα, αλλά και δεν είναι του παρόντος.
  4. Πιστεύω ότι για 100 τουλάχιστον λόγους –κίνητρα, όλοι θα πρέπει να κάνουν αιτήσεις για στελέχη.
  5. Δεν υπάρχει καθόλου ανάγκη να ξεκινήσετε από Υποδιευθυντής όπως πολλοί διατείνονται.
  6. Αν πληροίτε  τα κριτήρια υποψηφιότητας, αλλά τώρα δεν θέλετε να εμπλακείτε,  κάντε αίτηση. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη σε 2 χρόνια. Να είστε στον πίνακα. Μπορείτε να αρνηθείτε να πάτε οπουδήποτε. Αρκεί να είστε στον πίνακα να έχετε ΕΠΙΛΟΓΕΣ.

Τι μελετάμε;

  1. Τις εκθέσεις αυτό-αξιολόγησης του Σχολείου. (Είναι προσβάσιμες ηλεκτρονικά από τον Διευθυντή, υπάρχουν και στα πρακτικά του Συλλόγου.
  2. Τις συχνές ερωτήσεις του ΙΕΠ : http://iep.edu.gr/el/axiologisi-syxnes-erotiseis
  3. Στο «οδηγοί και εργαλεία» κυρίως τον οδηγό αξιολόγησης: http://iep.edu.gr/images/axiologisi/odigos_axiologisis_sept_2021_v2.pdf 

«Παγίδες»  στην συνέντευξη:

  1. Δεν απειλείτε το Συμβούλιο Επιλογής. Μπορεί να σας αποκλείσει επί τόπου από τις επιλογές, εντελώς νόμιμα. 
  2. Δεν μπορείτε να πείτε ψέματα για το Σχολείο σας , δηλ. αν συμμετείχε ή όχι στην αξιολόγηση , αν κατέθεσε φασόν κείμενα ή όχι. Αν εσείς διαφοροποιηθήκατε, αν μετείχατε στην απεργία της ΔΟΕ , αν συμμετείχατε σε ομάδα δράσης, αν όχι, όλα τα ξέρει η Υπηρεσία αφού κοινοποιούνται όλα τα έγγραφα.
  3. Αν δεν μετείχατε της αξιολόγησης και πείτε έναν καλό προγραμματισμό σε περίπτωση που επιλεγείτε, θα κληθείτε να απαντήσετε στο «…και γιατί δεν συμμετείχατε πέρυσι; Εκεί να προσέξετε. Μην πείτε λ.χ. μετείχα σε νόμιμη συνταγματικά απεργία-αποχή από την αξιολόγηση, αφού λ.χ. ο ΟΛΜΕ δεν είχε κάτι τέτοιο, αφού τα δικαστήρια την έβγαλαν νωρίς παράνομη. Η ΔΟΕ λέει τα δικά της , μην τα αναπαραγάγετε .
  4. Αν δεν είστε οπαδός κατ΄ αρχήν της αξιολόγησης και της εφαρμογής των νόμων, μην κάνετε καθόλου αίτηση. Αίτηση για Διευθυντής=αίτηση για αξιολόγηση.   Την καθημερινή αξιολόγηση στο Σχολείο την κάνει ο Διευθυντής και δεν μπορείτε να αντιφάσκετε προς εαυτόν. Τόσο απλό είναι… Γνώμη όλοι αλλάζουν, ψέματα δεν  λέμε…

Η στενότητα εύρους της ύλης των θεμάτων αυξάνουν την δυσκολία τους;

Αυτό γίνεται μόνο στις Πανελλήνιες. Δεν εκτιμώ ότι θα γίνει εδώ, διότι απλώς δεν υπάρχουν δύσκολα θέματα.

Θα μπουν βαθμολογίες κάτω από την βάση;

Εντελώς απίθανο. Θα μπουν αβέρτες βαθμολογίες αναλογικά με τους υποψήφιους Δ.Ε. δεδομένου και ότι έχουν διαρρεύσει από τον νόμο τα «SOS  θέματα.» 

Πιστεύουμε λοιπόν, ότι θα έχουμε καλά αποτελέσματα για τους προσοντούχους. Πιστεύουμε ότι θα πετύχει ο νόμος επιλογής και στην δεύτερη εφαρμογή του. Η πλατφόρμα ήδη λειτουργεί ως πορτφόλιο και  αυτό να συνοδεύει τον υποψήφιο δια βίου με τις αναγκαίες επικαιροποιήσεις. Σε μελλοντικές εφαρμογές οποιουδήποτε καλύτερου νόμου θα έχουμε βάση το δημιουργούμενο τώρα προρτφόλιο και όλα θα είναι πολύ πιο απλά και γρήγορα.

Πολιτικά έχει μείζονα σημασία να εφαρμοστεί επιτυχώς ο νόμος επιλογής και τώρα κάτι που αναμένεται ως πιθανότατο.

Σχόλια (163)

 
@πρόγνωση άνευ προσήμου
18 Σεπ 2022 12:52

ΕΊΠΑΜΕ, ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ

 
Γκάτσος
18 Σεπ 2022 12:45

Να επισπευστει η διαδικασία χωρίς συνέντευξη. Δεν πάει άλλο παιδιά, ελεος
Ντροπή.

 
Γ. Π.
18 Σεπ 2022 12:43

Αλλά και άλλα τα κάνουν μπαμ μπαμ... Κάποιες διαδικασίες. Στους διευθυντές γιατί κολλάει το πράγμα τόσο πολύ;;;;;;;;; Κοντοζυγωνουν οι εκλογές ομως. Θα τα πούμε μια χαρά εκεί. Εχουν αναλάβει άνθρωποι που δεν ήθελαν. Και εμείς που θέλουμε είμαστε απέξω.

 
Κολοκύθια με τη ρίγανη
18 Σεπ 2022 12:42

Κ. Πλαταρε, έχετε να μας πείτε κάτι σχετικά με την προκήρυξη;;;;; Πώς το βλέπετε;;;; Θα βγει μες στο 2022;;;;;

 
Μαιρη Αττική
18 Σεπ 2022 12:40

Πότε θα βγει η προκήρυξη;;;;;; Τα διευρυμένα ολοήμερα και τα εργαστήρια Δεξιοτήτων αμεσως τα εισήγαγαν στις σχολικές μονάδες. Με τους διευθυντές;;;; τι γίνεται;;;;; ντροπή. Αυτό έχω να πω. Έχουν αναλάβει άνθρωποι που δε θέλουν και που δεν ξέρουν!!!!!!!!!!! Να αναλάβουν άνθρωποι που θέλουν!!!!!!!!!!!!! Προκηρυξη άμεσα. Χωρίς συνέντευξη. Τι περιμένετε;;;;;;;

 
πρόγνωση άνευ προσήμου
17 Σεπ 2022 23:39

τι γίνεται με συμβούλους και ΔΣΜ ; για μόρια και προσκλήσεις λέμε , συνεντεύξεις (αν δεν τις ακυρώσουν - που είναι αμφίβολο, αφού θα είναι το πρόσχημα για παρελκυστική τακτική και καθυστερήσεις με΄χρι τις εκλογές,φεεεεεεεετααααααα) ούτε λόγος...

 
Αξιολογηση
19 Αυγ 2022 10:38

@ανησυχος εκπαιδευτικός
Γιατί η διαβούλευση, θα μας βάλει σε μια ατέρμονη αδιέξοδη κουβέντα. Βλέπε esos
Οι τοποθετήσεις του καθενός στην οποια διαβούλευση, έχει ως μοναδικό κίνητρο τον εαυτό μας. Οι όποιες προτάσεις, θα έχουν να κάνουν με το προσωπικό συμφέρον.
Ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος, είναι η υιοθέτηση ευρωπαϊκών μοντέλων, με προσαρμογές στην δική μας κουλτούρα.
Αν όμως η δική μας κουλτούρα είναι ΟΧΙ σε όλα....
Τον κλάδο τον εκφράζει υποτίθεται η ΟΛΜΕ. Τι πρότεινε λοιπόν? Ο καθένας να αξιολογεί τον εαυτό του. Είναι πρόταση αυτή?
Επίσης θα μου επιτρέψετε να καταθέσω την άποψη μου για την επιμονή στην δημόσια διαβούλευση.
Μοιάζει προσχηματικο, για να μη φανεί ότι είμαστε κατά της αξιολόγησης
Τέλος, θεωρώ ότι η απουσία της αξιολόγησης βλάπτει τους εργατικούς και υπεύθυνους, καθώς το σύστημα γίνεται απολύτως ισοπεδωτικο. Η επιβράβευση μέσα από την διαδικασία της αξιολόγησης, δίνει κίνητρα. Ας φοβούνται, όσοι κοιτάνε συνέχεια την ώρα για να σχολιάσουν.

 
Και ο Λουμίδης δεν είναι κακός
18 Αυγ 2022 21:24

@Bravo 18 Αυγ 2022 11:07
1. Θα παρακαλούσα να μου επιτρέψετε, να αποφασίζω εγώ, τί θα δείξω και σε ποιόν.
2. Όποιος γράφει κάτι εδώ μέσα, απευθύνεται σε όλους, αφού όλοι το διαβάζουν. Δεν χρειάζεται να είναι επί προσωπικού. Αλλιώς θα στέλναμε συστημένες επιστολές και δεν θα κάναμε δημόσιο διάλογο μέσω του esos.
3. Τα σχόλια-τοποθετήσεις όλων μας (ert και ΝO συμπεριλαμβανομένων) στο παρόν άρθρο, είναι καταγεγραμμένα. Μπορείτε να τα αναζητήσετε και μόνος σας. Εγώ "μονταζιέρα" δεν κάνω.
4. "Προσβολές" δεν δημοσιεύονται. Τις κόβει το esos και είναι σαφές και εμφανές στους όρους χρήσεις(κάτω από το πλαίσιο σχολιασμού). Για τα προκλητικά σχόλια γίνεται λόγος.
5. Δεν χρειάζεται να ζητήσετε συγνώμη από κανένα. Όλοι κάνουμε λάθη ενίοτε, εκτός ίσως, από έναν και μοναδικό εδώ μέσα.
ΥΓ. Όποιος διαβάζει esos τουλάχιστον εδώ και ένα χρόνο, κατάλαβε τι έγραψα, σχετικά με τα προκλητικά σχόλια-σχολιαστές. Για τους "καινούργιους", θέλει λίγη εμπειρία ακόμα.

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
18 Αυγ 2022 18:26

@Αξιολόγηση
Καταλαβαίνω αυτό που λέτε και τείνω εν πολλοίς να συμφωνήσω μαζί σας.
Θα σταθώ ωστόσο στην τελευταία σας φράση: "Ποτέ όταν πρωτοεφαρμοζεται κάτι, δεν είναι άψογο. Μέσα από τη διαδικασία της πράξης γίνονται διαπιστώσεις και αλλαγές". Λέτε κάτι λογικότατο, μόνο που, αν μου επιτρέπετε, εντοπίζω ένα μικρό λογικό άλμα, όπου εστιάζεται η βασική μου αντίθεση με την "αξιολόγηση" Κεραμέως: Γιατί άραγε θα πρέπει να ξεκινάμε πορευόμενοι στο άγνωστο με τα μάτια κλειστά, ώσπου να πέσουμε πάνω σε κάποιο τοίχο; Γιατί δηλαδή δε φροντίζουμε εξαρχής να δημιουργήσουμε ένα αξιολογικό μοντέλο μέσα από ευρεία και δημοκρατική διαβούλευση εμπλέκοντας άμεσα την εκπαιδευτική κοινότητα ως αποκλειστικά ενδιαφερόμενη για το όλο θέμα, αντί να σπεύδουμε μονομερώς και με φτηνές αυταρχικές μεθόδους να επιβάλουμε ένα κατασκεύασμα που το βλέπουμε όλοι ότι ήδη έχει απορριφθεί (καλώς ή κακώς) από τους ίδιους τους φορείς που καλούνται να το εφαρμόσουν; Δεν αποτελεί όλη αυτή η μεθόδευση την ιδανική συνταγή αποτυχίας του διαβήματος;
Κι ερωτώ πάντα: Ο τρόπος υλοποίησης της εσωτερικής αξιολόγησης ποιον κολακεύει άραγε και πόσο ικανοποιεί το υπουργείο; Ή μήπως θέλουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας παριστάνοντας ότι όλη η διαδικασία έχει την παραμικρή σοβαρότητα;

 
bravo bravo
18 Αυγ 2022 18:03

@ανησυχος εκπαιδευτικός

Μπορώ να πω, ότι.....με βάλατε στη θέση μου.
Όλο το δίκιο του κόσμου έχετε.
Ακριβώς όπως τα λέτε και αλίμονο μας αν διαφωνουμε

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
18 Αυγ 2022 12:37

@Bravo bravo
Προφανώς έχετε ως πρότυπα διαλόγου τα θαυμαστά σχόλια των εν λόγω αναγνωστών, οπότε είναι απολύτως εύλογη η ενόχληση σας από τα δικά μου. Θεμιτό, αλλά επιτρέψτε μου να αντιλαμβάνομαι τελείως διαφορετικά την ουσία της διαλεκτικής επικοινωνίας ως θεμελιώδη αρχή της δημοκρατικής σκέψης, αυτής δηλαδή που προκαλεί την εμφανή δυσανεξία των συγκεκριμένων σχολιαστών που συντάσσονται δογματικά και πρόθυμα με τον κυβερνητικό αυταρχισμό!
ΥΓ. Σας εκθέτει πάντως η προσφυγή σ' αυτή τη χυδαία τακτική των κίτρινων φυλλάδων που αποδύονται σε αθέμιτο αγώνα αποδόμησης του αντιπάλου με τη χρήση βολικών αποσπασμάτων που αλλοιώνουν πλήρως τα λεγόμενά του!

 
Αξιολογηση
18 Αυγ 2022 11:51

@ανησυχος εκπαιδευτικός
Αγαπητέ συνάδελφε, το λογικό και εφαρμόσιμο, είναι έννοιες υποκειμενικές. Ασφαλώς, για να διαμορφώσουμε άποψη, θα πρέπει να γνωρίζουμε τι έχει εφαρμοστεί σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Η έρευνα είναι πάντα χρήσιμη. Αυτό που πρέπει να γνωρίζουμε, είναι ότι η αξιολόγηση είναι απαίτηση της ΕΕ, γι αυτό, τα μοντέλα αξιολόγησης είναι αν όχι εντελώς, σχεδόν ίδια.
Αυτός είναι και ο λόγος που ο ΣΥΡΙΖΑ, μετά τις κρίσεις βέβαια, ψήφισε το ν. 4547/18.
Κατά τη γνώμη μου, έπρεπε να είχε εφαρμοστεί ο 3848 της Διαμαντοπούλου και μέχρι σήμερα θα είχαν επιτευχθεί και οι απαιτούμενες βελτιώσεις. Ποτέ όταν πρωτοεφαρμοζεται κάτι, δεν είναι άψογο. Μέσα από τη διαδικασία της πράξης γίνονται διαπιστώσεις και αλλαγές.

 
Κι ομως
18 Αυγ 2022 11:24

@ανησυχος εκπαιδευτικός
Έχω γνώση για Δανία, Εσθονία και Γερμανία.
Πανομοιότυπα προγράμματα αξιολόγησης, που ισχύουν τουλάχιστον 10 χρόνια και εφαρμόζονται χωρίς αναταράξεις.
Στη διάθεσή σας οι λεπτομέρειες αν σας ενδιαφερουν

 
Βλαδήμιρος
18 Αυγ 2022 11:11

@Βικεντια-Δασκαλα 18 Αυγ 2022 01:06
Δεν θέλω να σας στεναχωρήσω αγαπητή μου αλλά περισσότερο πιθανή βλέπω, καμιά κρίση με τα 4 τουρκικά γεωτρύπανα που "αλωνίζουν". Για κρίση στην τιμή της kWh στο ρεύμα, δεν το συζητώ....

 
Bravo
18 Αυγ 2022 11:07

@αυτος είναι καφές
Θα παρακαλούσα, να δείξετε προσβολές ert και ΝΟ, στον ανήσυχο. Εγώ δεν διάβασα κάπου να του απευθύνουν τον λόγο και να αμφισβητούν την αντιληπτική του ικανότητα. Αν μου διέφυγε, αν όντως τον προκάλεσαν, να ζητήσω και συγνωμη

 
Αμέριμνος τουρίστας
18 Αυγ 2022 10:11

@κι ομως
Πρόσφατα επισκέφθηκα οδικώς τη Ζυρίχη ως τουρίστας. Ρώτησα για τον ΚΟΚ και για τους ελέγχους της τροχαίας. Ακριβώς το ίδιο σύστημα με εμάς, εδώ και 100 χρόνια ισχύει.
ΥΓ. Τα μισθολογικά, οι ώρες εργασίας και οι μάνατζερ, πού ακριβώς "κολλάνε" με την σχεδιαζόμενη "αξιολόγηση Κεραμέως" και τα αναφέρετε ΔΕΝ κατάλαβα....

 
Αυτός είναι καφές!
18 Αυγ 2022 09:48

@Βravo bravo
Αυτά που έχουν πει κατά καιρούς @ert και @NO, είναι όλα οκ δηλαδή λέτε? Όπως σου απευθύνεται κάποιος, έτσι του απαντάς νομίζω.
Ο @ανήσυχος παραδίδει ΜΑΘΗΜΑΤΑ λόγου, γνώσεως της εκπαιδευτικής πραγματικότητας και ευπρέπειας εδώ μέσα και φυσικά προάγει το διάλογο.

 
Πιτσιφλής
18 Αυγ 2022 09:22

Είναι παρήγορο, έγινε η πρώτη συλλογή αποφθέγματων και γλωσσικών εκφράσεων του Ανήσυχου. Χρήσιμο θα ήταν να διαθέσει το esos μια στήλη, να οριστεί επιμελητής και να προταθεί από τους σχολιαστές ένα κατάλληλο όνομα. Να γίνει το esos το πρώτο σχολείο που δεν θα έχει υπουργό παιδείας υπό την σκέπη του!...

 
Βικεντια-Δασκαλα
18 Αυγ 2022 01:06

Κ. Πλαταρε, καλά μας τα λέτε για τη συνέντευξη αλλά θα γινουν κρίσεις εντός του 2022;;;; Έχετε κάτι να μας πείτε επ αυτού;;;

 
Βravo bravo
17 Αυγ 2022 21:03

@ανησυχος.....και όχι μονο
Συγχαρητήρια για τα σχόλια, βοηθούν πολύ τον διαλογο
Σχόλιο ert
Και για να καταλάβεις (αχ, τι λέω!!!), σου διευκρινίζω για εκατομμυριστή φορά:
Σχόλιο ΝΟ
Οπότε μάλλον, δεν καταλαβαίνω καλά το
είμαι κατά της αξιολόγησης". Συγνώμη για το νοητικό μου έλλειμμα....".
"""""Λυπάμαι, αλλά θα συμφωνήσω μόνο με την ακροτελεύτια φράση σας."""""

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
17 Αυγ 2022 18:26

@Κι όμως
Τι σημαίνει το αποφασιστικό αυτό "λοιπόν;"; Αυτό που λέτε ισχύει προφανώς εκεί που εσείς αναφέρετε. Δεν το γνωρίζω, αλλά προφανώς ισχύει, αφού το λέτε. Δεκτόν και αποσύρω το απόλυτο "πουθενά" που χρησιμοποίησα. Δεν ξέρω ωστόσο αν ισχύει κάπου αλλού. Ή μάλλον ξέρω ότι όπου εφαρμόστηκε, εκ των υστέρων διαπιστώθηκε πόσο επιβλαβές ήταν για την εκπαιδευτική λειτουργία! Κι εν πάση περιπτώσει, αν είναι έτσι, ας εφαρμόζουμε ο,τιδήποτε επικαλούμενοι ότι ισχύει κάπου στον πλανήτη κι ας αφήσουμε τον καθένα να ψάχνει τι ακριβώς ισχύει όπου ισχύει κι αν όντως η ελληνική εκδοχή του είναι ίδια ή κάτω από ποιες προϋποθέσεις εφαρμόζεται και κάπου αλλού!
Δε χρειάζεται να λέμε πολλά. Καμία απόφαση που αφορά κάποιους εργαζόμενους δεν είναι αποδεκτό να λαμβάνεται ερήμην των εργαζομένων. Γιατί αυτό αποτελεί ολοκληρωτική αντίληψη και βρίσκεται καταφανώς έξω από κάθε δημοκρατική νομιμοποίηση. Αυτή τη στιγμή εφαρμόζεται η εσωτερική αξιολόγηση και νομίζω πως, αν είμαστε στοιχειωδώς ειλικρινείς, θα αποδεχθούμε ότι πρόκειται για μια αστεία διαδικασία που απολύτως καμία χρησιμότητα δεν επιφέρει στην εκπαίδευση, γιατί απλούστατα αντιμετωπίζεται αρνητικά από το σύνολο σχεδόν των εκπαιδευτικών κι έχει διεκπεραιωθεί με τρόπο εντελώς γελοίο, ίσα ίσα για να μην έχει κανείς νομικές συνέπειες. Αν έτσι εφαρμοστεί και η προσωπική αξιολόγηση, εύκολα καταλαβαίνει κανείς πού οδηγούμαστε.
Ας τολμήσει επιτέλους το υπουργείο να σεβαστεί την εκπαιδευτική κοινότητα και να προχωρήσει μαζί της σε ένα λογικό και εφαρμόσιμο αξιολογικό μοντέλο. Αυτό ζητώ εγώ κι απορώ γιατί να μη συμφωνούμε όλοι σε κάτι τέτοιο...

 
Ert
17 Αυγ 2022 17:02

Μάλιστα, ένας νόμος πρέπει να έχει την έγκριση της ΟΛΜΕ. Όταν θα καταλάβετε τα στοιχειωδη περί του πολιτεύματος και των θεσμών του κράτους, τα ξαναλέμε. Παρατήρηση, και εγώ δεν συμφωνώ με την αξιολόγηση αλλά αυτο δεν σημαίνει ότι δεν θα εφαρμοστεί ο νόμος του Κράτους. Τέλος συζήτησης.

 
κι ομως
17 Αυγ 2022 16:24

@ανησυχος εκπαιδευτικος
Συμπληρωματικά, το διδακτικό ωράριο είναι 23 ώρες, αναξαρτητως προϋπηρεσίας
Λοιπόν?

 
κι ομως
17 Αυγ 2022 16:17

@ανησυχος εκπαιδευτικός
Πρόσφατα επισκεφθηκαμε σχολείο της Βαρκελώνης με erasmus
Ρωτήσαμε για την αξιολόγηση. Ακριβώς το ίδιο σύστημα εδώ και 10 χρόνια ισχύει. Τότε που προσπάθησε η Διαμαντοπούλου στην Ελλάδα.
Προς ενημέρωση σας λοιπόν, σύμβουλος και διευθυντής σχολείου(μάνατζερ) αξιολογούν τους εκπαιδευτικούς.
Επίσης οι εκπαιδευτικοί δουλεύουν 9-5(μια ώρα διάλειμμα το μεσημέρι) και έχουν υποχρεωτικά στο πρόγραμμα της εβδομάδας, 4 ώρες διοικητική εργασία που τους ανατίθεται.
Παίρνουν 150-200€ περισσότερα από εμάς. Όσα παίρναμε πριν την κρίση.

 
Μαύρο δάκρυ μαύρες κιμωλίες μου
17 Αυγ 2022 14:25

@ERT 17 Αυγ 2022 00:29
Με πλήρη ειλικρίνεια, σαφέστατα και πολύ λακωνικά.... προσωπικά θα πρότεινα ακριβώς την ΙΔΙΑ αξιολόγηση, με αυτή με την οποία η κα Κεραμέως έγινε Υπουργός Παιδείας. Δηλαδή με μια "άριστη" αξιολόγηση.... χωρίς σταυρούς από το λαό στις εκλογές. Για δες τώρα, εάν γελάνε ακόμα οι κιμωλίες σου?

 
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Συστήματος το 2025
17 Αυγ 2022 13:54

Αξιολόγηση όχι μεταφορά ευθυνών στους εκπαιδευτικούς για τις χρόνιες στρεβλώσεις και την άθλια κατάσταση σε πολλές σχολικές μονάδες στην Ελλάδα.

— Πότε θα γίνει διεύρυνση της ΓΕΝΙΚΗΣ Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης -ώστε να περιληφθούν σε αυτήν σταδιακά η Α' Λυκείου και οι υπόλοιπες Λυκειακές τάξεις- κάτι το οποίο συμβαδίζει με την νέα εποχή σε εκπαίδευση και εργασία; Τα σημερινά παιδιά Δημοτικού θα είναι εργαζόμενοι το 2040 και πρέπει να έχουν όλα τα εφόδια για το μέλλον.

— Πότε θα καθοριστεί σαφές χρονικό όριο για τη συγγραφή και αξιολόγη σχολικών εγχειριδίων (~κάθε 8-10 χρόνια); Γιατί δεν έχει καθιερωθεί Απογευματινή Ζώνη Ενισχυτικής Διδασκαλίας, ειδικά σε περιοχές της ελληνικής περιφέρειας ώστε να στηριχθούν οι πιο αδύναμοι μαθητές;

— Σχολικές Υποδομές: Όλοι συμφωνούν ότι τα περισσότερα Δημόσια Σχολεία υστερούν δραματικά σε αυτόν τον τομέα (αίθουσες διδασκαλίας, Σχολικές Βιβλιοθήκες, Επιστημονικά Εργαστήρια, χώροι Άθλησης και Τεχνών κ.α.) ε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Αυτό επηρεάζει και την απόδοση των μαθητών, ιδιαίτερα στις υποβαθμισμένες αστικές περιοχές.

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
17 Αυγ 2022 13:31

@ΕΡΤ
Κάνε μου τη χάρη να προσπαθήσεις - έστω για μια φορά - να καταλάβεις τι σου λέω, για να μη γράφεις ό,τι να 'ναι. Είπα λοιπόν και ξαναλέω εκπροσωπώντας φυσικά μόνο τον εαυτό μου: Είμαι κατά της αξιολόγησης Κεραμέως, όχι όμως κατά της έννοιας της αξιολόγησης επί της αρχής. Ξέρω ότι αυτό δε σε βολεύει να το ξεχωρίζεις, γιατί βρίσκεις άριστη την αξιολόγηση Κεραμέως. Εγώ όμως που τη θεωρώ εξόχως αντιπαιδαγωγική και παρωχημένη σε ενημερώνω ότι κάτι ανάλογο δεν εφαρμόζεται πουθενά στον πολιτισμένο κόσμο κι ας διαδίδουν ψευδέστατα το αντίθετο οι κυβερνώντες.
Και για να καταλάβεις (αχ, τι λέω!!!), σου διευκρινίζω για εκατομμυριστή φορά: Είμαι υπέρ μιας αξιολόγησης που θα προκύψει απαραιτήτως μετά από μακρά διαβούλευση με τον εκπαιδευτικό κόσμο. Τόσο απλό, τόσο ξεκάθαρο, τόσο δημοκρατικό. Δε νοείται αξιολόγηση μονομερής και κόντρα στη βούληση όλων εκείνων που τους αφορά.
Πώς είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνει και ο πιο αφελής ότι μια τέτοια αξιολόγηση σαν το αυταρχικό κατασκεύασμα της Κεραμέως δεν έχει την παραμικρή πιθανότητα να πετύχει; Ακόμη και στο υπουργείο το καταλαβαίνουν αυτό και γιαυτό αναβάλλουν συνεχώς την εφαρμογή του, ενώ βρίσκονται στην εξουσία ήδη πάνω από τρία χρόνια!

 
ERT
17 Αυγ 2022 00:29

"Είμαστε κατά αυτής της αξιολόγησης", αλλά ΔΕΝ περιγράφουμε ΠΟΤΕ τι σόι αξιολόγηση θέλουμε. Και αν ακόμη αναφέρουμε, τότε γελάνε και οι κιμωλίες.

 
Ασχολούμαστε?
16 Αυγ 2022 19:37

@ΝΟ 16 Αυγ 2022 12:03
Και πάλι σφάλετε. Κανείς δεν ασχολείται με κανέναν. Απόψεις σχολιάζουμε και ΟΧΙ τα πρόσωπα και παραθέτουμε ο καθένας τις δικές του. Ούτε σας ξέρουμε ούτε έχουμε να μοιραστούμε πχ τίποτα χωράφια με ελιές, για να ασχολούμαστε μαζί σας (ή με οποιονδήποτε)! Αν δεν το αντέχετε, νομίζω δεν αφορά τους υπόλοιπους.

 
@Νο
16 Αυγ 2022 15:31

Σίγουρα δεν είστε του εκπαιδευτικού κλάδου. Η αξιολόγηση που κάνουμε στους μαθητές δεν έχει καμία σχέση μ αυτη που προτείνεται από την κυβέρνηση... Μα καμία.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ