ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Θετική η πρόγνωση για τις συνεντεύξεις των υποψηφίων Διευθυντών Σχολείων

Δημοσίευση: 08/08/2022
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Του Γιάννη Π. Πλατάρου Μαθηματικού

Στο παρόν σημείωμα, θα κάνουμε μια απλή σύγκριση των συνεντεύξεων για τους υποψήφιους Δ.Σ.Μ. παλιά, και αυτών που πρόκειται να γίνουν φέτος σύμφωνα με τον νόμο.

Το πρώτο πράγμα που ανακαλύπτεται, είναι ότι τέρμα το διάβασμα των 120 μελετών περίπτωσης που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο από τον υποφαινόμενο!

Ο νόμος είναι  σαφέστατος: «Για τη διεξαγωγή της συνέντευξης, δεν αξιοποιείται μελέτη περίπτωσης` σχεδιασμό του έργου του σε περίπτωση επιλογής του. Ο υποψήφιος καλείται να παρουσιάσει μια περίπτωση για την αυτοαξιολόγηση του έργου του και μια περίπτωση για τον σχεδιασμό του έργου του. Το Συμβούλιο έχει τη δυνατότητα να ρωτήσει τον υποψήφιο οτιδήποτε σχετίζεται με τα θέματα αυτοαξιολόγησης και σχεδιασμού.»

Παρατηρήσεις άμεσες:

  1. Δεν υπάρχουν SOS θέματα.
  2. Δεν υπάρχουν διαφορετικά θέματα.
  3. Αποκλείονται ΟΛΑ τα θέματα, πλην ενός.
  4. Προπαραμονές του διαγωνίσματος ξέρουμε την μοναδική μελέτη περίπτωσης, διότι  έχουν διαρρεύσει «κανονικά και με τον νόμο» τα (το) θέματα (θέμα)

Τι –άρα- πρέπει να μελετήσει κάποιος για να έχει επιτυχή έκβαση η συνέντευξή του;

Πριν φθάσουμε σε αυτό, ας κάνουμε κάποιες άλλες παρατηρήσεις που έχουν σημασία:

  1. Τα τελευταία αρκετά χρόνια υπάρχει μειωμένη προσφορά για Διευθυντικές θέσεις.
  2. Γίνονται σχεδόν όλοι οι αιτούντες Διευθυντές. Ενίοτε όσοι είναι στον πίνακα, οι λίγοι, γίνονται μετά διευθυντές ,  από συνταξιοδοτήσεις κτλ
  3. Ο διαγωνισμός - διαγκωνισμός των υποψηφίων γίνεται για τα λεγόμενα «Σχολεία φιλέτα» . Κάτι που δεν κατάλαβα, αλλά και δεν είναι του παρόντος.
  4. Πιστεύω ότι για 100 τουλάχιστον λόγους –κίνητρα, όλοι θα πρέπει να κάνουν αιτήσεις για στελέχη.
  5. Δεν υπάρχει καθόλου ανάγκη να ξεκινήσετε από Υποδιευθυντής όπως πολλοί διατείνονται.
  6. Αν πληροίτε  τα κριτήρια υποψηφιότητας, αλλά τώρα δεν θέλετε να εμπλακείτε,  κάντε αίτηση. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη σε 2 χρόνια. Να είστε στον πίνακα. Μπορείτε να αρνηθείτε να πάτε οπουδήποτε. Αρκεί να είστε στον πίνακα να έχετε ΕΠΙΛΟΓΕΣ.

Τι μελετάμε;

  1. Τις εκθέσεις αυτό-αξιολόγησης του Σχολείου. (Είναι προσβάσιμες ηλεκτρονικά από τον Διευθυντή, υπάρχουν και στα πρακτικά του Συλλόγου.
  2. Τις συχνές ερωτήσεις του ΙΕΠ : http://iep.edu.gr/el/axiologisi-syxnes-erotiseis
  3. Στο «οδηγοί και εργαλεία» κυρίως τον οδηγό αξιολόγησης: http://iep.edu.gr/images/axiologisi/odigos_axiologisis_sept_2021_v2.pdf 

«Παγίδες»  στην συνέντευξη:

  1. Δεν απειλείτε το Συμβούλιο Επιλογής. Μπορεί να σας αποκλείσει επί τόπου από τις επιλογές, εντελώς νόμιμα. 
  2. Δεν μπορείτε να πείτε ψέματα για το Σχολείο σας , δηλ. αν συμμετείχε ή όχι στην αξιολόγηση , αν κατέθεσε φασόν κείμενα ή όχι. Αν εσείς διαφοροποιηθήκατε, αν μετείχατε στην απεργία της ΔΟΕ , αν συμμετείχατε σε ομάδα δράσης, αν όχι, όλα τα ξέρει η Υπηρεσία αφού κοινοποιούνται όλα τα έγγραφα.
  3. Αν δεν μετείχατε της αξιολόγησης και πείτε έναν καλό προγραμματισμό σε περίπτωση που επιλεγείτε, θα κληθείτε να απαντήσετε στο «…και γιατί δεν συμμετείχατε πέρυσι; Εκεί να προσέξετε. Μην πείτε λ.χ. μετείχα σε νόμιμη συνταγματικά απεργία-αποχή από την αξιολόγηση, αφού λ.χ. ο ΟΛΜΕ δεν είχε κάτι τέτοιο, αφού τα δικαστήρια την έβγαλαν νωρίς παράνομη. Η ΔΟΕ λέει τα δικά της , μην τα αναπαραγάγετε .
  4. Αν δεν είστε οπαδός κατ΄ αρχήν της αξιολόγησης και της εφαρμογής των νόμων, μην κάνετε καθόλου αίτηση. Αίτηση για Διευθυντής=αίτηση για αξιολόγηση.   Την καθημερινή αξιολόγηση στο Σχολείο την κάνει ο Διευθυντής και δεν μπορείτε να αντιφάσκετε προς εαυτόν. Τόσο απλό είναι… Γνώμη όλοι αλλάζουν, ψέματα δεν  λέμε…

Η στενότητα εύρους της ύλης των θεμάτων αυξάνουν την δυσκολία τους;

Αυτό γίνεται μόνο στις Πανελλήνιες. Δεν εκτιμώ ότι θα γίνει εδώ, διότι απλώς δεν υπάρχουν δύσκολα θέματα.

Θα μπουν βαθμολογίες κάτω από την βάση;

Εντελώς απίθανο. Θα μπουν αβέρτες βαθμολογίες αναλογικά με τους υποψήφιους Δ.Ε. δεδομένου και ότι έχουν διαρρεύσει από τον νόμο τα «SOS  θέματα.» 

Πιστεύουμε λοιπόν, ότι θα έχουμε καλά αποτελέσματα για τους προσοντούχους. Πιστεύουμε ότι θα πετύχει ο νόμος επιλογής και στην δεύτερη εφαρμογή του. Η πλατφόρμα ήδη λειτουργεί ως πορτφόλιο και  αυτό να συνοδεύει τον υποψήφιο δια βίου με τις αναγκαίες επικαιροποιήσεις. Σε μελλοντικές εφαρμογές οποιουδήποτε καλύτερου νόμου θα έχουμε βάση το δημιουργούμενο τώρα προρτφόλιο και όλα θα είναι πολύ πιο απλά και γρήγορα.

Πολιτικά έχει μείζονα σημασία να εφαρμοστεί επιτυχώς ο νόμος επιλογής και τώρα κάτι που αναμένεται ως πιθανότατο.

Σχόλια (163)

 
Χουρδάκης Μιχαήλ
09 Αυγ 2022 09:33

Και μερικά ακόμα στοιχεία αξιολόγησης.

* Μειώθηκε η σχολική βία;
* Έκοψες το βήχα στην υπηρεσία όταν σε κρεμάει με νομικά έγγραφα;
* Έστειλες στο πειθαρχικό εκπαιδευτικούς που δεν έκαναν το edupass και η υπηρεσία σε είχε γραμμένο όταν τους το είπες προφορικά;
* Επικαλέστηκες τη νομοθεσία και δεν έσβησες καμία απουσία όταν πηρες περίπου εντολή από την υπηρεσία να τις σβήσεις όλες;
* Πέταξες έξω ότι κομματικό στοιχείο βρισκόταν στο σχολείο σου;

Αυτός είναι διευθυντής.

 
ακόμα ένα επιχείρημα
09 Αυγ 2022 08:25

για κατάθεση τυπικών ΚΑΙ μόνο άμεσα και ορισμό ΑΜΕΣΑ νέων διευθυντών για πιο γρήγορα ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ. πρωτοφανές σχόλιο (αν και έχει βάση, έχει εφαρμοστεί από προσωρινούς πρόπερσι ) τύπου λαγού. μπράβο οργάνωση. αναμένουμε νέα υπουργική απόφαση που θα το ξεφουρνίσει.

προς Χουρδάκη: συμφωνώ με την αποτίμηση. υπάρχει μια εμμονή με την αυτοματοποίηση που επανειλημμένως έχεις τονίσει ότι έχεις εφαρμόσει στο σχολείο (εν μέρει μπράβο). ΟΜΩΣ αυτά είναι θέμα κεντρικής απόφασης! όχι να ανακαλύπτει κανείς τον τροχό ! έπρεπε τοσα χρόνια να είχε μειωθεί η γραφειοκρατία στα σχολεία και όχι να είναι θέμα διευθυντή. το σχολικό κλίμα ναι ! γι' αυτο δεν είναι λάθος (κι ας κρίθηκε) η ψηφοφορία του ΣΔ και ναι , μυστική. δεν μπορεί όλοι να είναι κακοπροαίρετοι. και αν είναι , ας πάει αλλού ο καλός διευθυντής, ας το ρημάξουν. και διετία όλοι στο τιμόνι εκ περιτροπής ! αυτό θα αναδείξει πολλά ζητήματα, θα φέρει ισορροπία, αν το σκεφτείτε !

 
mitsos
09 Αυγ 2022 07:35

Να είστε καλά παιδιά με την αξιολόγηση και με το κόμμα ΄ώστε να γίνετε δ/ντες. Μπράβο κύριε προσοντούχε. Οι απόψεις σας τιμούν τον ρόλο των εκπαιδευτικών. ''Ιδου στρατηγέ μου ο στρατός σας''. Ή δεν το γνωρίζετε κύριε προσοντούχε

 
Ανέβηκε το ΑΕΠ της χώρας από τις ιδέες που πρότεινες;
09 Αυγ 2022 07:03

Πολύ καλά τα λέει ο Χουρδακης.
Επίσης να αξιολογηθεί στο τέλος της θητείας ως προς τις δράσεις για για την κλιματική αλλαγή, την ενεργειακή κρίση, και την αποκλιμάκωση του πληθωρισμού.
Ακολούθως για την στάση του στο μεταναστευτικό και την καταπολέμηση της εγκληματικότητας.
Αλλά δεν τα θέλετε αυτά, είστε συνέχεια της άρνησης και της οπισθοδρόμησης.

 
@Πλατάρος
09 Αυγ 2022 00:51

Τι είπε ο μεγάλος ερμηνευτής κι εκφραστής της δεξιάς πολιτικής; "Θετική η πρόγνωση για τις συνεντεύξεις των υποψηφίων Διευθυντών Σχολείων". Όλες οι συνεντεύξεις που θέσπισαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις ήταν "κακές"! Τώρα όμως; Τώρα ήρθαν οι δεξιοί σωτήρες του έθνους, που θα συνεντευξιαστούν με τους υποψηφίους και θα κρίνουν τους ΄καλύτερους! Και από πού πηγάζει αυτό; Μα το είπε ο Πλατάρος! Δεν υπάρχουν πια μελέτες περίπτωσης, θα ασχοληθείτε με την αυτοαξιολόγηση και την αξιολόγηση και άλλα τυχόν ευτράπελα αντικείμενα του υπουργικού βασιλείου. Και θα αξιολογήσετε τι; Μα την ικανότητα του Διευθυντή να διαχειρίζεται τους πεσμένους σοβάδες, τα παράνομα σχολικά κτίρια χωρίς οικοδομική άδεια, τη χορήγηση άδειας λειτουργίας χωρίς μελέτες πυρόσβεσης και πυρασφάλειας, την αδυναμία χρηματοδότησης μέσω ΣΑΤΑ για επισκευές, την ελλιπή χρηματοδότηση της Σχολικής Επιτροπής, την έλλειψη προσωπικού λόγω αδυναμίας διορισμού αναπληρωτών/μονίμων κλπ. κλπ. Κι όλα αυτά ΟΧΙ με μελέτες περίπτωσης αλλά με "άλλα φρούτα". Και η κομματική γραμμή; Παίζει κανέναν ρόλο; Μπα, αποκλείονται τέτοια πράγμα επί ΝΔ! Η δεξιά δεν κάνει τέτοιες κρίσεις στελεχών. Μόνον κάτι ψιλο...παρακολουθήσεις.

 
ert
08 Αυγ 2022 23:32

ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ στο esos: Δημοκρατικό σχολείο είναι η ΑΠΕΙΘΕΙΑ στους νόμους. Μάλιστα. ΑΥΤΑ διδάσκετε στους δύστυχους μαθητές σας;

 
ΠΕ19
08 Αυγ 2022 23:00

Εδώ βλέπω πάρα πολλούς πρόθυμους για αξιολόγηση, όμως το 14 που γίνονταν η αξιολόγηση βάση σταθμισμένων κριτηρίων, οι ίδιοι φώναζαν να πέσει η κυβέρνηση για να μη γίνει αξιολόγηση. Φυσικά 6 μήνες μετά τρέχανε να κάνουν οι ίδιοι αξιολόγηση με την ψήφο τους και χόρευαν στο σύνταγμα.
Φυσικά η Ψήφος είναι αξιολόγηση από κάτω προς τα πάνω αλλά σε ομάδα 10-40 ανθρώπων δε δίνει ασφαλή συμπεράσματα. Η τότε κυβέρνηση νόμιζε ότι το Γυμνάσιο κάτω ραχούλας των 60 μαθητών και των 10 τοποθετημένων συναδέλφων είναι Νομική ή ΗΜΜΥ.
Αγαπητέ κ. Χουρδάκη πολύ σωστά αυτά που λέτε και με το νέο νόμο μετράνε και μάλιστα 25% μέσω αξιολόγησης. Να μετρήσουν σε αυτές τις κρίσεις (αν γίνουν που πολύ αμφιβάλω) μόνο άτυπα και μέσω τις προσωπικής εμπειρίας του συμβουλίου πχ στο Σχολείο του Μιχάλη είναι όλα καλά και πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις (το ξέρει Ο ΔΔΕ), το ίδιο και στο Σχολείο της Δέσποινας, αλλά στο σχολείο του Βαγγέλη (που δε τα πάει καλά και με το ΔΔΕ) όλα είναι χάλια.
Συνάδελφοι Δεν χρειάζονται κραυγές και χοροί στο Σύνταγμα απλά να δουλέψει ο νόμος. Καλά μη φάω γλαρόσουπα θα εφαρμοστεί όπως ο 4547 ο 3848 και τόσοι άλλοι που προέβλεπαν αξιολόγηση. Αλλά από την άλλη φορά, που δεν υπήρξε ποτέ (στον 4547 δεν υπήρξε ούτε πρώτη).

 
Πιτσιφλής
08 Αυγ 2022 22:34

Τους διευθυντές στην Πρωτοβάθμια πρέπει να τους επιλέγουν σχολικοί σύμβουλοί. Στη Δευτεροβάθμια χρειάζονται δύο διευθυντές, ένας φιλόλογος κι ένας μαθηματικός που θα επιλέγονται παρομοίως.

 
ΜΕΛΙΝΑ
08 Αυγ 2022 21:41

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΚΗ ΓΙΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ.
ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΑΙΝΟ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΚΛΠ
ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ!
ΤΡΑΓΙΚΟ ΤΡΑΓΙΚΟΤΑΤΟ

 
Αριστεία, όχι αστεία
08 Αυγ 2022 21:40

Με δοτα συμβουλια αριστων, τα μπρελοκακια με τον πυρσο και τον επιτιμο θα γινουν αναρπαστα.

 
Θετικά "πράσινα άλογα"
08 Αυγ 2022 21:31

@Εκπαιδευτικός 08 Αυγ 2022 20:43
Πες τα Χρυσόστομε εκπαιδευτικέ! Φθάσαμε να παρακολουθεί η ΕΥΠ (δηλαδή Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ), τις συνομιλίες αρχηγού κόμματος της αντιπολίτευσης.

Όσο για τις συνεντεύξεις.... "Θετική η πρόγνωση" αποφαίνεται ο συγγραφέας-αναλυτής.... όταν ΔΕΝ είδαμε καν τα μόρια των συνεντεύξεων των μόλις 355 υποψηφίων ΔΠΕ-ΔΔΕ.... αλλά ούτε και τις απαντήσεις στις ενστάσεις τους....

 
Κώστας, Ταμπούρια
08 Αυγ 2022 21:30

Διαφωνώ με την άποψη σας ότι όσοι δεν συμφωνούν με την πολιτική του ΥΠΑΙΘ , δεν δικαιούνται να μετέχουν στη διοίκηση της εκπαίδευσης . Έχετε ακούσει κάτι περί δημοκρατικού σχολείου και δημοκρατικής εκπαίδευσης ;

 
Πλατάρος Γιάννης
08 Αυγ 2022 21:21

@Θανάσης
Επί Μπαλτά- Κουράκη, υπήρχε ένα εξωφθάλμως αντισυνταγματικό ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ, όπου οι εκλέκτορες ΔΕΝ υπόκειντο σε ΛΟΓΟΔΟΣΙΑ και «ο πρωτοετής της Νομικής» , τον έβγαλε ΠΡΟΔΗΛΩΣ ΩΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ.
Το 2017 οι κρίσεις ήταν σε συνέντευξη ΜΗ ΔΟΜΗΜΈΝΗ (Δεν υπάρχει εξεταστέα ύλη, ούτε σταθερές απαντήσεις, μονοσήμαντες)
Το 2011 οι κρίσεις ήταν σε ΗΜΙΔΟΜΗΜΕΝΗ συνέντευξη (=γνωστές ερωτήσεις , με άγνωστες απαντήσεις) Με τις απαντήσεις που έγραψα και κυκλοφόρησαν πανελληνίως την μετέτρεψα (ακουσίως) σε ΠΛΗΡΩΣ ΔΟΜΗΜΕΝΗ. (=γνωστές οι ερωτήσεις και γνωστές και οι απαντήσεις. Κατεγράφετο από τότε και η συνέντευξη και υπήρχε ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑ!
Το 2022 οι συνεντεύξεις είναι νομοθετημένα ΠΛΗΡΩΣ ΔΟΜΗΜΕΝΗ με ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ, περί την αξιολόγηση! (συν καταγραφή με αυξημένη λογοδοσία)
Όθεν φρονώ Θανάση, ότι θα πέσουν και υψηλοί βαθμοί σε σχεδόν ευθεία συσχέτιση Πήρσον που ίσως αγγίξει το 80% (Έτσι εκτιμώ και ΣΥΝΙΣΤΏ στους φίλους ΔΕ ως «γραμμή» από κάποιον που νοιώθει αλληλέγγυος με την θέση ευθύνης τους...

 
Εκπαιδευτικός
08 Αυγ 2022 20:43

Εδώ υπάρχουν ζητήματα δημοκρατίας και ελευθερίας στην χώρα με παρακρατικες μεθόδους και ασχολούμαστε με συμβουλατουρες της δεξιάς?

 
ΠΕ800
08 Αυγ 2022 20:40

Έχω την εντύπωση ότι στη συνέντευξη ο υποψήφιος θα "αυτοαξιολογήσει" τον εαυτό του, το έργο του (ως εκπαιδευτικός ή ως στέλεχος εκπαίδευσης ανάλογα) και μάλιστα αναφέροντας μία συγκεκριμένη περίπτωση στον μέχρι σήμερα εργασιακό του βίο. Επιπλέον εφόσον επιλεγεί να παρουσιάσει το όραμά του (τον σχεδιασμό του) ως διευθυντής σχολείου. Αυτά πιθανά είναι γενικά ενταγμένα στο πνεύμα της αξιολόγησης, αλλά δεν νομίζω ότι ισχύουν αυτά που ο αγαπητός κ Πλατάρος αναφέρει ότι δηλ η συνέντευξη θα εστιάσει στο να "εξεταστεί" η στάση και η συμπεριφορά του υποψήφιου στα πεπραγμένα της πρώτης εφαρμογής αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας, όπως πραγματοποιήθηκε το σχολ. έτος 2021-2022, ούτε να εκμαιεύσει την άποψη και την μελλοντική στάση του υποψήφιου στο πεδίο της αξιολόγησης σχολικής μονάδας ή ατομικής αξιολόγησης εκπαιδευτικού.
Τουλάχιστον το πνεύμα του νομοθέτη αυτό προκρίνει. Διαβάστε προσεκτικά τα σχετικά οριζόμενα. Αυτό απορρέει από το γεγονός ότι στην πρώτη (και ίσως τελευταία) εφαρμογή του ν. 4823/2021, απουσιάζει η αξιολόγηση των υποψηφίων (25 μόρια) και υποκαθίσταται από τη διαδικασία της συνέντευξης ως ένα βαθμό. Η επιστημονική διάσταση του θέματος δεν μπορεί να αγνοήσει γενικά τα πεπραγμένα εκπαιδευτικού με πολυετή υπηρεσία είτε σαν εκπαιδευτικός είτε ακόμα περισσότερο ως στέλεχος, στην προοπτική της επιλογής του σε θέση στελέχους της εκπαίδευσης. Σίγουρα όμως η πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας είναι να επιλέξει τους υποψήφιους που πιστεύουν στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος (κρατάω μια επιφύλαξη για τη στάση των ΔΙΠΕ/ΔΙΔΕ στην συνέντευξη απέναντι στους νυν διευθυντές σχολικών μονάδων που στάθηκαν αρνητικά στο θέμα της αυτοαξιολόγησης των σχολείων τους). Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τα σχετικά οριζόμενα στον ν. 4823/2021. Το ερώτημα είναι κατά πόσο οι νέοι ΔΙΠΕ/ΔΙΔΕ (και τα συμβούλια επιλογής) θα λειτουργήσουν στο πνεύμα αυτό ή θα ακολουθήσουν πεπατημένες πρακτικές, όπως ανέφερε και άλλος σχολιαστής.

 
ΔΕΣΠΟΙΝΑ
08 Αυγ 2022 19:18

Συμφωνώ απολύτως με τον κ. Χουρδάκη!

 
πε19
08 Αυγ 2022 18:26

Όσα λέτε καλά τα λέτε αρκεί να υπάρξει εφαρμογή του νόμου, με την δικαιολογία της πλατφόρμας άργησε η επιλογή ΔΔΕ ΔΠΕ 5 μήνες και οι τότε τοποθετημένοι πήραν + 0.44 μόρια ίσως να έπαιξε ρόλο στην επανεκλογή τους ίσως όχι. Ήδη μετράμε 2 χρόνια παράταση και 2 χρόνια τοποθετήσεις με διάφορους πιθανούς και απίθανους τρόπους. Δηλαδή μισό διδακτορικό ή 1 δεύτερο πτυχίο ή 1 μεταπτυχιακό. Τι μου λέτε για τη συνέντευξη από το 17 στο 20 από το παράθυρο. ...
Στην Ελλάδα θέλουμε 1 νομό την εφαρμογή των νόμων.

 
ΝΟ
08 Αυγ 2022 18:25

@Φαιδρα
Βέβαια ζητάτε απάντηση από τον κ. Πλαταρο, αλλά πιστεύω πως δεν σας ενοχλεί να σας απαντήσω κι εγώ.
Ο νόμος αναφέρει, πως οι ερωτήσεις θα είναι σχετικές με ένα θέμα της αυτό αξιολόγησης σας κι ένα θέμα στον σχεδιασμό σας εφ όσον επιλέγετε.
Άρα, δεν χρειάζεται διαβασμα

 
Φ. Φ. Φ.
08 Αυγ 2022 18:10

Δεν είναι δίκαιη ούτε αντικειμενική η συνέντευξη. Διότι δε θα τους ρωτήσουν όλους τα ίδια πράγματα. Επίσης, είναι πολύ γενικά και αόριστα όλα... Δεν υπάρχει ύλη συγκεκριμένη...

 
Φαίδρα
08 Αυγ 2022 18:07

Γίνετε λίγο πιο συγκεκριμένος τι να διαβάσουμε για τις συνεντεύξεις... Δηλ όχι μελέτη περίπτωσης;;;;;; Μόνο γύρω από αξιολόγηση;;;;;;

 
τακης
08 Αυγ 2022 17:53

Διαχωρισμός Π. και Δ. Εκπ/σης θεσμικά και ουσιαστικά
Δεν μπορούμε να μετράμε τα αστέρια και να τα δείχνουμε
Να οριοθετηθεί το "συγκεκριμένο , απλοικό" από το "αφηρημένο αόρατο πεπλεγμένο"
Ευχαριστώ

 
ΝΟ
08 Αυγ 2022 17:43

@καιτη
Δεν έχω λογο να διαφωνήσω ότι το σχολείο χρειάζεται ανθρώπους με μεράκι και ζήλο και ...και...
Όμως, αυτό πως ανιχνεύεται, πως διαπιστώνεται σε κάποιον νέο που υποβάλλει αίτηση, πως μπορεί να μοριοδοτηθει το μεράκι, η συνέπεια.....η ψυχή. Αυτά όλα, θα προκυψουν-πιθανον-μετα την αξιολόγηση του διευθυντή και την ανάλυση του έργου του.
Μέχρι τότε όμως, θα πρέπει να έχει κάποια προσόντα για την επιλογή του.
Εκτός κι αν υπάρχει άλλος τρόπος που έχει εφαρμοστεί κάπου αλλού, να τον υιοθετησουμε, γιατί όχι?
Υπάρχει?

 
@Kostas
08 Αυγ 2022 17:05

Που το είδατε γραμμένο αυτό;;; Είναι καθαρά υποκειμενικη, δική σας άποψη. Αν έχεις προσόντα, ταλέντο, κέφι, μεράκι και είσαι δημοκρατικός μπορείς να γίνεις διευθυντής χωρίς απαραιτήτως να χεις περάσει απ διευθυντής.

 
Νεος
08 Αυγ 2022 16:39

Θέλετε να πείτε ότι μόνο η συνέντευξη ως ερωταπαντηση αρκει; ερώτημα 1. Θα υπάρξει μαγνητοφωνηση απομαγνητοφώνηση και αν ναι ποιος θα την κανει; ερώτημα 2. Ποιος θα αξιολογήσει papers εργασίες δημοσιευσεις; ο υπάλληλος της διεύθυνσης ή ο με 20ετη εμπειρία εκπαιδευτικός μέλος του συμβουλιου; ερώτημα 3. Τα ξενόγλωσσα μεταπτυχιακά θα μοριοδοτηθουν θα γίνει επιπλέον εξέταση και από ποιον;4. Τα μέλη της επιτροπής θεωρούνται αμεροληπτα; ερώτημα 5. Ποιος θα καταγράψει τα πρακτικά ατελείωτων σελίδων όταν οι διευθύνσεις εκπαίδευσης είναι τραγικά υποστελεχωμενες;

 
Στράτος
08 Αυγ 2022 15:50

@Πλατάρος
Συνάδελφε γράφεις μεταξύ άλλων: "Αν πληροίτε τα κριτήρια υποψηφιότητας, αλλά τώρα δεν θέλετε να εμπλακείτε, κάντε αίτηση. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη σε 2 χρόνια. Να είστε στον πίνακα. Μπορείτε να αρνηθείτε να πάτε οπουδήποτε. Αρκεί να είστε στον πίνακα να έχετε ΕΠΙΛΟΓΕΣ".
.
Ερώτημα: Όταν προκύπτει κενή θέση (μετά την τοποθέτηση των νέων Διευθυντών Σχολείων) το Τοπικό Συμβούλιο εξετάζει και πάλι τις δηλώσεις τοποθέτηση όσων είναι εγγεγραμμένοι στον τελικό αναμορφωμένο πίνακα και βάσει αυτών (που είχαν γίνει στην αρχική διαδικασία τοποθέτησης) τοποθετεί ή καλεί για την υποβολή νέας αίτησης τοποθέτησης στην κενή θέση όσους είναι γραμμένοι στον πίνακα και δεν έχουν ήδη τοποθετηθεί σε θέση Διευθυντή;

 
Αθανάσιος
08 Αυγ 2022 15:46

Άντε και καλά κρασιά. Αν κ. Πλαταρο θεωρείτε ότι η ΔΟΕ χειρίστηκε λάθος το θέμα της αυτοαξιολογησης, τότε γιατί το υπουργείο δέχτηκε τα φασον κείμενα; Εδώ να πω και κάτι άλλο. Αν θες να γίνεις Διευθυντής φρόντισε να έχεις καλό δόντι στην εκάστοτε παράταξη που έχει την εξουσία. Τα άλλα είναι ιστορίες για μικρά παιδιά

 
Chara
08 Αυγ 2022 15:17

Συγχαρητήρια στον κ.Χουρδακη! .Τα είπε όλα...

 
Πλατάρος Γιάννης
08 Αυγ 2022 15:07

@ Καλησπέρα
Η πορεία μου στην εκπαίδευση υπάρχει σε προ οκταετίας μη επικαιροποιημένο λεπτομερές επαγγελματικό βιογραφικό στο διαδίκτυο. Δεν έχω βρει τέτοια βιογραφικά πάνω από 2-3 στο διαδίκτυο, αναφερόμενος στην λεπτομέρεια και πληρότητα. τουλάχιστον δεν είμαστε χτεσινοί...(Δυστυχώς μεγαλώνουμε ηλικιακά)

@ Kostas
Mε ένα χρόνο στο ΦΕΚ διορισμού και 3 χρόνια Αναπληρωτής, ανέλαβα με τον 1566/1985 Διευθυντής για ένα χρόνο σε Γυμνάσιο -Λύκειο (με Λ.Τ. όπως λέγεται)
Ζούσα στο χωριό και πήγαν όλα καλά...
Είχα μια κάποια εμπειρία στα 30 μου, διοικητική, ως Πρόεδρος Διοικούσας Επιτροπής Εθνικού Σταδίου και Κλειστού Γυμναστηρίου, ασχολούμουν πολύ με τα Δημοτικά και (σημαντική "λεπτομέρεια") συνδρομητής από 4-ετίας στον «Διαρκή Εκπαιδευτικό κ΄ωδικα» από την εποχή που ήταν σε 6 κλασέρ πράσινα -χακί, πριν γίνει οκτάτομος και πριν καταργηθεί με την ψηφιακή επανάσταση....Εκεί διάβαζα την νομοθεσία...

@ Gauss
Βεβαίως και θα ισχύει κατά την γνώμη μου η κατανομή της καμπάνας , αλλά εικάζω ότι το ηρεμούν χερούλι θα δείχνει μέση τιμή και διάμεσο το 16 και κάτω από 10 δεν θα υπάρχει βαθμολογία Πανελλαδικώς, πλην 1-2 ίσως που θα το κάνουν...επίτηδες!...

@ Μιχάλη Χουρδάκη
Τα έχεις ξαναγράψει Μιχάλη πριν χρόνια και θυμάμαι και την αντ-απάντηση:
Δεν έχει εξουσίες θεσμικά ο Διευθυντής για να ανταποκριθεί στα πολύ αυστηρά σου κριτήρια.
Αυτό το πλαίσιο θα μπορούσε να υπάρξει σε ένα ουτοπικό κράτος όπου στα δημόσια Σχολεία:
*Προσλαμβάνει ο Διευθυντής προσωπικό
* Μισθοδοτεί ο Διευθυντής το προσωπικό.
* Επιλέγει «πελατεία»
* Απολύει όποιον θέλει
Δηλαδή ομιλούμε για στυγνό ιδιωτικό τομέα νεοφιλελεύθερου τύπου...
Εδώ κάνουν μπούλινγκ στον Διευθυντή που προσπαθεί να εφαρμόσει την .....ΝΟΝΟΘΕΣΙΑ!.... Θα τους «αξιολογήσει» κι όλας;;;

@ Παλιός
Συνεισφέρετε και σεις ως παλιός ...

@ Τ.Κ.
Τα πιθανά θέματα, είναι το εξής ...ένα! Η αξιολόγηση....
τι έχετε κάνει στο σχολείο σας σε ό,τι αφορά την αξιολόγηση (και οι κάθε είδους επιμορφώσεις οι ατομικές σας είναι μέσα) και τι θα κάνετε σε περίπτωση που επιλεγείτε.
Αυτό μόνο και ό,τι μπορεί να χωρέσει σε αυτό το πνεύμα...

@ Βρασίδας
Σίγουρα θα υπάρχει ΕΞΤΡΑ ειδικό μέλος για την γλωσσομάθεια. Μπορεί νομίζω η εξέταση να γίνει εξ αποστάσεως, κάτι που λύνει πολλά ενδεχόμενα προβλήματα

 
Θανάσης
08 Αυγ 2022 14:57

Ούτε το 2017 υπήρχε μελέτη περίπτωσης.Το κάθε μέλος του συμβουλίου επιλογής μπορούσε να κάνει οποιοδήποτε ερώτηση ήθελε στον υποψήφιο.Το συμβούλιο έπρεπε να λάβει και την γνώμη του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου που υπηρετούσε ο υποψήφιος.Η ΔΟΕ κάλεσε τα μέλη του συμβουλίου να μην λάβουν υπόψιν καθόλου την γνώμη του Σ.Δ.Η σύνθεση των συμβουλίων επιλογής ήταν 7μελής και αν βγάλει κάποιος τους δυο αιρετούς που δεν υπάρχουν τώρα είναι ίδιος περίπου με τον τωρινό μετά την τροποποίηση.

 
Καίτη @Πλάταρο
08 Αυγ 2022 14:24

O γνωστός κ.Πλάταρος με σημαία του τους προσοντούχους ..Κ Πλάταρε τα σχολεία χρειάζονται ανθρώπους με μεράκι που ν΄αγαπούν το σχολείο και όχι ανθρώπουε που δηλώνουν κυνικά:ΕΧΩ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΠΤΥΧΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΕΚΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΣΤΕΛΕΧΟΣ..Κουράσατε κ.Πλάταρε με τους προσοντούχους σας..Υ.Γ: Για να μην αποπροσανατολείσετε πάλι όπως με το πτυχίο Νoμικής που σας έγραφε συνάδελφος σας δηλώνω ότι είμαι Δ/ντρια Σ.Μ από το 2009, κάτοχος Μάστερ,2 πτυχία ,Μαράσλειο Διδασκαλείο,ξένη γλώσσα , ΤΠΕ Α-Β επιπέδου - 2 ετήσιων επιμορφώσεων +erasmus-etwining....Είμαι κάθε ημέρα στο σχολείο για να το έχω έτοιμο την 1η Σεπτέμβρη γιατί φοιτούν 362 παιδιά..Αυτά κ.Πλάταρε με τους προσοντούχους σας που συνεχώς μειώνετε τους συναδέλφους Δ/ντές που δίνουν την ψυχή τους αλλά δεν είναι προσοντούχοι για εσάς ! !

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ