ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Υπ. Παιδείας: Προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες των προκηρύξεων 3ΕΑ, 4ΕΑ και 5ΕΑ/2022

Δημοσίευση: 08/08/2022
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης και απορριπτέων των αριθμ. 3ΕA/2022 (τ. Προκ. Α.Σ.Ε.Π. 20/18-04-2022), 4ΕA/2022 (τ. Προκ. Α.Σ.Ε.Π. 18/18-04-2022) και 5ΕA/2022 (τ. Προκ. Α.Σ.Ε.Π. 19/18-04-2022) Προκηρύξεων του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.), εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71 και εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ41, ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90, ΠΕ91, ΤΕ01, ΤΕ02, ΤΕ16, ΔΕ01 και ΔΕ02, με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση για την πλήρωση των κενών θέσεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), καθώς και για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

Ενστάσεις κατά των ανωτέρω προσωρινών πινάκων υποβάλλονται στο ΑΣΕΠ από τις 5 Αυγούστου 2022, ημέρα Παρασκευή και ώρα 8:00 έως και τις 17 Αυγούστου 2022, ημέρα Τετάρτη και ώρα 14:00, αποκλειστικά μέσω του διαδικτυακού τόπου του, ακολουθώντας τη διαδρομή: >Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες>Ένσταση.

Στον ιστότοπο του ΑΣΕΠ έχει αναρτηθεί Εγχειρίδιο με αναλυτικές οδηγίες χρήσης για τη συμπλήρωση και την υποβολή της ένστασης (Βοήθεια → Εγχειρίδια Χρήσης → Ηλεκτρονική Ένσταση).

Για περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να μεταβείτε στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ πατώντας εδώ.

Σχόλια (2)

 
Νίκος
09 Αυγ 2022 11:13

Δυστυχώς η κοινή λογική και το αυτονόητο έχουν πάει περίπατο!!!!

 
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
08 Αυγ 2022 15:08

Αγαπητοί συμπολίτες κάποιος παίζει με την νοημοσύνη μας!!!
Ας δούμε τα κριτήρια της προκήρυξης των αριθμ. 3ΕA/2022 (τ. Προκ. Α.Σ.Ε.Π. 20/18-04-2022)
ΣΥΝΟΛΟ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ = 32 Μονάδες (25 Μ Βαθμός βασικού τίτλου σπουδών + 7Μ Δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι.)
ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ 40 Μονάδες
ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΝΑΔΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ 28 Μονάδες (20Μ 1ος Μεταπτυχιακός τίτλος + 8 Μ 2ος Μεταπτυχιακός τίτλος ή Κύρια Ειδικότητα στη Φυσική Αγωγή)
ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΝΑΔΩΝ ΓΝΩΣΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 14 Μονάδες ( 7Μ Άριστη γνώση ξένης γλώσσας, 5Μ Πολύ καλή γνώση ξένης γλώσσας, 3Μ Καλή γνώση ξένης γλώσσας - προσμετρούνται το πολύ 2 γλώσσες)
ΣΥΝΟΛΟ ΛΟΙΠΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ 6 Μονάδες (4Μ Πιστοποιημένη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή + 2Μ Επιμόρφωση Α.Ε.Ι. ή άλλου φορέα του δημόσιου τομέα)

32 + 40 + 28 + 14 + 6 = 120 ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΑΣΕΠ το ανώτατο όριο των μονάδων είναι οι 120 μονάδες

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΣΤΟΥΣ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ ΠΕ11
32 + 40 + 36 + 14 + 6 = 128 ΜΟΝΑΔΕΣ δηλαδή υπέρβαση του ανώτατου ορίου
αφού στο κριτήριο 5 μοριοδοτείται και το 2ο μεταπτυχιακό και η κύρια ειδικότητα

Αλλά ας δούμε και μόνο το κριτήριο 5 δηλαδή

Δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος ενός (1) τουλάχιστον ακαδημαϊκού
έτους ή ειδικά για τον κλάδο ΠΕ11 με κωδ. τίτλου 251 πτυχίο με κύρια
ειδικότητα «Ε.Α.Ε.» ή «Ειδική Φυσική Αγωγή» ή «Ειδική Φυσική Αγω- Οκτώ (8) μονάδες
γή-Θεραπευτική Γυμναστική» ή «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή
«Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις
και Αναπηρία»

Τι σημαίνει το ή το διαζευκτικό ή [í] σύνδ. διαχ. : I1. συνδέει προτάσεις ή όρους μιας πρότασης: α. που είναι ισοδύναμα μεταξύ τους, οπότε δηλώνει τη δυνατότητα εναλλαγής τους: Εσύ ~ κάποιος άλλος ας σηκωθεί στον πίνακα. Περιγράψτε ένα φυτό ~ ένα ζώο. Φώναξε λίγο τον Πέτρο ~ τον Παύλο. β. που θέτουν στον ομιλητή θέμα επιλογής: Tι προτιμάτε, καφέ ~ γάλα; Ποιο φόρεμα σ΄ αρέσει περισσότερο, το άσπρο ~ το μαύρο; 2. (με επανάληψη πριν από κάθε πρόταση ή όρο της πρότασης): α. δηλώνει σαφέστερα την ισοδυναμία των μελών της διάζευξης• είτε: ~ έκαναν βόλτες ~ διάβαζαν και συζητούσαν ώρες ατέλειωτες. || για κάποια αβεβαιότητα, αδιαφορία ή πολλαπλή δυνατότητα: Θα συζητήσουν ~ πριν ~ μετά το μάθημα. ~ τώρα ~ ύστερα από έξι μήνες είναι το ίδιο. Θα έρθουν (~) με τρένο (~) με πούλμαν ~ και με το αυτοκίνητό τους, αν ο καιρός είναι καλός. Ψαρεύαμε (~) με καμάκι (~) με πετονιά ~ και με πυροφάνι, είτε με πυροφάνι. β. δίνει έμφαση στο α' μέλος: ~ τώρα ~ ποτέ. ~ εσένα ~ τίποτε. ~ αυτό ~ τίποτε άλλο. γ. δηλώνει ότι είναι δυνατό να αληθεύει αυτό που αναφέρεται σε ένα από τα δύο μέλη: ~ τα θέματα ήταν δύσκολα ~ εσύ ήσουν αδιάβαστος. ~ εσύ θα μείνεις ~ η Άννα. ΠAΡ ~ παπάς* παπάς ~ ζευγάς ζευγάς. Tου φτωχού* το εύρημα ~ καρφί ~ πέταλο. ~ στραβός* είν΄ ο γιαλός ~ στραβά αρμενίζουμε.

Από τα παραπάνω καταλαβαίνουμε ότι η κάποιος παίζει με την νοημοσύνη μας ή προσπαθεί με λάθος να καλύψει λάθος που έγινε σε προηγούμενη προκήρυξη ΦΕΚ 12/τ. ΑΣΕΠ/24-4-2019.
Ακόμα και αυτή τη στιγμή παρά τις καταγγελίες ο ΑΣΕΠ δεν έχει κατεβάσει την προκήρυξη όπου στην μοριοδότηση των ΠΕ11 το κριτήριο 5 μοριοδοτείται με 36 μόρια!!!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ