Τράπεζα Θεμάτων: Ερώτηση στη Βουλή για την έρευνα του ΙΕΠ

Κυρία Υπουργέ,
Στο τέλος της σχολικής χρονιάς 2021-22, το “ΙΕΠ” κάλεσε τους εκπαιδευτικούς που κατά την διάρκεια του ανωτέρω σχολικού έτους δίδαξαν στην Α ́ ή/και στην Β ́ τάξη Λυκείου, να συμμετάσχουν στη συμπλήρωση ερωτηματολογίου με στόχο: «την λήψη ανατροφοδότησης από την εκπαιδευτική κοινότητα, προκειμένου το ΙΕΠ να προβεί στις αναγκαίες βελτιωτικές παρεμβάσεις και στον ακριβέστερο και ποιοτικότερο σχεδιασμό, ενόψει και της επέκτασης, από το σχολικό έτος 2022-2023, της εφαρμογής της Τράπεζας Θεμάτων στη Γ ́ Λυκείου» αλλά και να επιτρέψει στο «ΙΕΠ»: «ουσιαστικές παρεμβάσεις με στόχο την ουσιαστική και ποιοτική βελτίωση της Τ.Θ.Δ.Δ. ως εκπαιδευτικού εργαλείου», σύμφωνα με την ανακοίνωσή του.
Όμως, προς μεγάλη μας έκπληξη, παρατηρήσαμε ότι, στο σχετικό ερωτηματολόγιο δεν υπήρχαν φίλτρα εισαγωγής (κωδικοί ή ό,τι άλλο θα εξασφάλιζε ότι αυτός που συμμετέχει στην έρευνα θα ανήκε στην ομάδα στόχο). Δηλαδή, όποιος ήθελε μπορούσε να συμπληρώσει απαντήσεις στα ερωτήματα της έρευνας, όσες φορές ήθελε (και μάλιστα από τον ίδιο υπολογιστή).
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,
Ερωτάται η κ. Υπουργός:
1. Υπό τις παραπάνω περιγραφόμενες πλημμελείς συνθήκες οργάνωσης, πώς εξασφαλίζεται η αξιοπιστία και η εγκυρότητα της ως άνω έρευνας;
2. Είναι ο ανωτέρω περιγραφόμενος ο ενδεδειγμένος επιστημονικός τρόπος για να εξαχθούν αξιόλογα συμπεράσματα και να σχεδιαστούν βελτιωτικές παρεμβάσεις προς κατάρτιση της Τράπεζας Θεμάτων στην Γ ́ Λυκείου;
Η Ερωτώσα Βουλευτής
ΣΟΦΙΑ – ΧΑΪΔΩ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Πανελλαδικές 2023: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι για την τριτοβάθμια εκπαίδευση
- Μεταπτυχιακό στις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών
- Μεταπτυχιακό στη Γλωσσική Τεχνολογία
- Μεταπτυχιακό στην Πληροφορική
- Διάβημα της Ζωής Κωνσταντοπούλου προς τον υπουργό Παιδείας
- Ν. Κεραμέως: Μόνο αρρωστημένα μυαλά θα μπορούσαν να οργανώσουν μία τέτοια επίθεση
- ΝΔ: Ο Γρ. Ψαριανός δεν στοχοποίησε ανθρώπους, δεν στοχοποίησε κλάδους. Στοχοποίησε συγκεκριμένες συμπεριφορές
- Πανελλαδικές ΕΠΑΛ: Οδηγίες στα Εξεταστικά και Βαθμολογικά Κέντρα
- Οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο
- Μήνυμα του υπουργού Παιδείας Χρ. Κίττα ενόψει της έναρξης των Πανελλαδικών Εξετάσεων
Σχόλια (7)
Όταν διεξάγεις μια έρευνα με σκοπό να ερευνήσεις κάνεις τα ενδεδειγμένα. Όταν διεξάγεις μια έρευνα με σκοπό να δικαιολογήσεις και εξ αρχής έχεις αποφασίσει ποια πρέπει να είναι τα αποτελέσματα κάνεις ο,τι θες...
Μα πώς θα βγουν ότι όλα είναι καλά, όλα ανθηρά; Αληθεια μπορεί να γίνει παρόμοιο ερώτημα κ για την έρευνα για τα περιβοητα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, που μας έχουν πρηξει; Λες και δημιούργησαν κάτι τόσο πια καινοτομο κ εκπληκτικό....
Στο νηπιαγωγειο εν τω μεταξύ κάτι αστεία project έχουν μπει που τα έκαναν οι νηπιαγωγοί απ τη δεκαετία του 1990, όταν ο ομότιμος καθηγητής Χρυσαφιδης έφερε το project από τη Γερμανία στο Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών του ΕΚΠΑ. ΉΜΑΡΤΟΝ μας θεωρείτε ηλίθιες κυρίες κ κύριοι του ΙΕΠ αλλά δε μασάμε...
Τράπεζα πάλι???? Και μετά καπάκι πανελλήνιες??? Κλαιωωωω
Είναι σαν τα γκάλοπ Χάϊδω μου.... α) τα μαγειρεύεις όπως θέλεις β) παρουσιάζεις μόνο τα αποτελέσματα που θέλεις και γ) τα ερμηνεύεις πάλι όπως θέλεις.
εδώ έχουν βγάλει πετυχημένα τα εργαστήρια δεξιοτήτων μετά την καραντίνα που όλοι τα είχαν αξιολογήσει αρνητικά
Αναρωτιέμαι πόσο έχει ελεγχθεί αν με τον "χύμα" τρόπο που φτιάχτηκε η τράπεζα θεμάτων, μήπως έχουν περιληφθεί και θέματα που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα (copyright). Αν τύχει κι έχει συμβεί, τότε το ΙΕΠ και το υπουργείο μπορεί να βρεθούν σε δύσκολη θέση.
ουσία καμιά . απλά πράματα