ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Δεκάδες αιτήσεις αδειών από νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς

Για λόγους Κυήσεως, Ανατροφής τέκνων και Υγείας
Δημοσίευση: 19/08/2022
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δεκάδες είναι οι αιτήσεις εκπαιδευτικών, οι οποίοι διορίστηκαν πρόσφατα, ως μόνιμοι, στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, οι οποίοι ζητούν την χορήγηση άδειας από τα διδακτικά τους καθήκοντα, για λόγους, όπως:

  • Κυήσεως
  • Ανατροφής τέκνων
  • Υγείας 

Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν Διευθύνσεις Εκπαίδευσης οι οποίες ήδη  έχουν δεχθεί αιτήσεις μέχρι και το 50% , 40 %, 35% , 18% , 10%, επί του αριθμού των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, στις οποίες θα προστεθούν και οι αιτήσεις που θα κατατεθούν την πρώτη εβδομάδα του Σεπτέμβρη, νεοδιόριστων και "παλαιών" εκπαιδευτικών.

Έτσι η πραγματική εικόνα του αριθμού αιτήσεων θα φανεί με την έναρξη του διδακτικού έτους.

  • Πατήστε εδώ για να δείτε ποιες άδειες δικαιούνται οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί.

 

Σχόλια (65)

 
Ανώνυμος
29 Αυγ 2022 17:01

@@ ανώνυμος 22 Αυγούστου 15:38
Δεν αισθάνομαι αδικημένος και το σχόλιο μου δεν είχε, νομίζω, τέτοια χροιά. Απλά απορώ με το μένος κάποιων, κάποιοι παρουσιάζονται και ως συνάδελφοι (;;;;), να παρουσιάζουν συνεχώς τον δημόσιο εκπαιδευτικό σαν ένα κηφήνα που πάει λίγες ώρες στο σχολείο και απλά κάθεται σε μια έδρα μεταξύ των διαλειμμάτων του.
Αυτή η αισχρή παραχάραξη της πραγματικότητας γίνεται είτε από άγνοια είτε από ζήλεια, και είναι ενταγμένη στα πλαίσια του κοινωνικού αυτοματισμού.
Για όλα τα κακά της κοινωνίας φταίνε , έτσι λένε, οι τεμπέληδες εκπαιδευτικοί. Έτσι απαξιώνεται το έργο μας και οι απολαβές μας, πολλά παίρνουμε λένε για τη δουλειά που κάνουμε.
Προσωπικά δεν το δέχομαι και όσο μπορώ θα το μάχομαι, πρωτίστως μέσα από τη δουλειά μου!

 
Πιτσιφλής
25 Αυγ 2022 21:00

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μόνο ο Ανήσυχος, που έχει 39 χρόνια υπηρεσίας, βάζει τόνους, χρησιμοποιεί σωστά τα σημεία στίξης και ξεκινά με κεφαλαίο την κάθε πρότασή του. Τίποτα δεν στέλνει προς ανάρτηση, αν δεν το ελέγξει επιμελώς.
Να ένας καλός μέντορας!

 
@Αυτό που τρομάζει
25 Αυγ 2022 20:18

είναι ότι έστω και ένας δύο σχολιαστές βρίσκουν τραγικά τα πιο ισορροπημένα και καίρια σχόλια εδώ , του Ανήσυχου : με στοιχεία, ειρμό, σωστό λόγο και ουσία σε όλα τα τρελα που βλέπουμε. Εχω διαφωνήσει (και είχε απίστευτα απαράδεκτο υφος σε μία απάντηση) , αλλά στα περισσότερα είναι άψογος και σε επαφή με την εκπαιδευτική πραγματικότητα ως γεγονότα, εκτίμηση, ανάγνωση κλπ

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
25 Αυγ 2022 18:15

Απάντηση σε: @Ανήσυχος Εκπαιδευτικός 20 Αυγ 2022 12:5323 Αυγ 2022 09:55

Δυστυχώς η άμεση απάντησή μου στο σχόλιό σας δεν δημοσιεύτηκε, οπότε επανέρχομαι μετά από πέντε ημέρες ανασύροντας από μνήμης το πνεύμα εκείνης της απάντησης:
α) Έχουμε μια θεμελιώδη διαφορά αντίληψης: Εσείς ενοχλείστε από το "αντιπολιτευτικό μου μένος", όπως το χαρακτηρίζετε. Εγώ πάλι θεωρώ ως απολύτως υγιές ο πολίτης να στηλιτεύει τους κυβερνώντες και εξόχως ανησυχητικό να επιζητά εναγωνίως μια καλή κουβέντα για το κυβερνητικό έργο. Το ότι λοιπόν σχολιάζω αναδεικνύοντας μόνο τα αρνητικά, αυτό δε σημαίνει πως ισοπεδωτικά όλα τα βρίσκω αρνητικά, όπως τόσο απλουστευτικά κι αυθαίρετα το αντιλαμβάνεστε! Δεν καταλαβαίνετε άραγε ότι δεν έχει την παραμικρή αξία να λιβανίζει κανείς την εξουσία, όπως κάνουν κάποιοι , επειδή ίσως σε κάποιους τομείς πράττει τα αυτονόητα; Όταν δεν τα πράττει όμως, η υποχρέωση του πολίτη είναι να φωνάζει, να διαμαρτύρεται, να καταγγέλλει. Αδιακρίτως κομματικής προτίμησης!
β) Το "προφανώς θετικό" για σας των 8.000 διορισμών καλό θα ήταν να το εντάξετε στο σωστό πλαίσιο των πραγματικών αναγκών που καλείται το υπουργείο να καλύψει. Γιατί αλλιώς, ένας στεγνός αριθμός δεν έχει την παραμικρή αξία. Θα μπορούσε, π.χ., να ήταν πολύ πιο σημαντικός ένας αριθμός 1000 μόνο διορισμών, αν αυτός ο αριθμός κάλυπτε το σύνολο των αναγκών ή έστω το μεγαλύτερο ποσοστό τους. Ωστόσο τα κενά έχουν εκτοξευτεί στις 40.000, οπότε οι 8.000 προφανέστατα αποτελούν μια ανεπαρκέστατη χιερονομία του υπουργείου, αφού αφήνει στα σχολεία το τρομαχτικό κενό των 30.000 θέσεων! Τι θέλετε λοιπόν να πούμε; Μπράβο για τη γενναιοδωρία τους; Δεν καταλαβαίνετε ότι η λογική των αριθμών έχει τεράστια σχετικότητα και ότι η αξία τους συνδέεται υποχρεωτικά με τις αντικειμενικές ανάγκες; Κι εσείς εδώ κάνετε εμφανώς λανθασμένη χρήση των αριθμών λέγοντας ότι οι 8.000 διορισμοί αφορούν μόνο μία χρονιά, ενώ τα κενά είναι αιώνια! Νομίζετε ότι βγαίνει άκρη μ' αυτό το επιχείρημα; Δεν καταλαβαίνετε ότι κι εγώ σας μιλώ για τα φετινά κενά που ξεπερνούν τις 30.000; Το ότι τόσα κενά υπήρχαν και πέρσι ή θα υπάρχουν και του χρόνου, αυτό απλώς καταδεικνύει την αμεριμνησία των κρατούντων!
γ) Επιτρέψτε μου να μην αποδέχομαι των αυτοχαρακτηρισμό σας ως "μετριοπαθούς πολίτη", όταν την έννοια της μετριοπάθειας ("μέτρον άριστον" των αρχαίων) δείχνετε να την έχετε πλήρως παρανοήσει θεωρώντας ότι ο παθητικός πολίτης, αυτός που αγωνιά να διαβάζει καλά λόγια για την εξουσία, είναι τάχα αυτός που εκφράζει το ιδεώδες του "μέτρου" και - πολύ χειρότερα - τρομάζει στο ενδεχόμενο να απωλέσει την εξουσία το κόμμα που υποστηρίζει αναθεματίζοντας ως επάρατο ενδεχόμενο να περάσει η εξουσία σε άλλους πολιτικούς χώρους! Στην πραγματικότητα λοιπόν αυτό μπορεί να ονομαστεί "μετριοπάθεια" με την έννοια της μετριότητας και όχι φυσικά της ανύπαρκτης αριστείας!

 
Πολλά λάθη..
25 Αυγ 2022 10:48

Όσον αφορά το ωράριο των εκπαιδευτικών..
Στη Γερμανία κάθε χρόνο διαλέγουν το ωράριό τους!. Από 12 ως 28 ώρες εβδομαδιαίως! Αν έχουν εργασίες εξωδιδακτικές μένουν στο σχολείο, αλλιώς φεύγουν! (Ενημέρωση από Γερμανούς καθηγητές). Και το κράτος τους τιμά και είναι από τους πιο καλοπληρωμένους εργαζόμενους στη χώρα τους, όπως και ευρωπαϊκά. Και δεν έχουν και αξιολόγηση!
Οι Φινλανδοί έχουν γύρω στις 20 ώρες διδακτικό ωράριο, δεν διορθώνουν γραπτά, μόνο αυτοαξιολογούνται (δεν γίνεται αξιολόγηση). Και φυσικά πληρώνονται καλά.
Εδώ ο δάσκαλος είναι ουραγός, δεν μπορεί να ζήσει αξιοπρεπώς (και πολλοί δεν βγάζουν τον μήνα, ζούνε με δανεικά ή κάπως βοηθούν οι οικογένειες ή στερούνται συνεχώς πολύ βασικά πράγματα)..
Όταν ζητάς χίλια δυό, πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη.. (Είναι νόμος της αγοράς). Πώς θα δώσεις κίνητρα και θα δημιουργήσεις διάθεση; Νηστικό αρκούδι δεν χορεύει..

 
Μαράκι
23 Αυγ 2022 19:43

Το θέμα δεν είναι οι άδειες αλλά οι κρίσεις διευθυντων που δε γίνονται άμεσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Τρομάρα σας!
23 Αυγ 2022 16:56

@Ανήσυχος Εκπαιδευτικός 20 Αυγ 2022 (12:53 23 Αυγ 2022 09:55)
Τέτοια "ορέα" λένε μόνο την Πρωταπριλιά! Να είστε καλά που μας τη φέρατε τόσο νωρίτερα.
"Αυτό που τρομάζει" είναι.... οι επισκέψεις της πολιτικής ηγεσίας σε τανκς, ελικόπτερα και αεροπλάνα.... και η "ευκαιρία" που άδραξαν κάποιοι (ευτυχώς ελάχιστοι και μη εξαιρετέοι) να μιλούν ανοιχτά και δημόσια (ούτε οι Στρατηγοί και οι διπλωμάτες δεν το τολμούν) για επικείμενο πόλεμο με την Τουρκία!!!
Και τρομακτικό και πρωτοφανές. Και για να γράφεται και για να δημοσιεύεται.

 
Ελένη
23 Αυγ 2022 15:50

Το θέμα είναι οι άδειες των εκπαιδευτικών που διορίζονται? Στις υπόλοιπες υπηρεσίες του δημοσίου δεν αιτουνται τις ίδιες άδειες όταν διορίζονται? Εκεί δε βλέπω να γίνεται θέμα και να συζητιέται το αυτονόητο!

 
@ανωνυμος
23 Αυγ 2022 15:38

Αυτά που περιγράφεις ως δουλειές πχ να μοιράσεις φυλλάδια, λίγο ψηφιακή δουλίτσα και ίσως απασχόληση σε απόντα συνάδελφο είναι μηδαμινά και δεν έπρεπε καν να σχολιάζονται. Στην εργασία προσφέρουμε και αμειβόμαστε. Επισης σε ενημερώνω ότι μέχρι τα 10 έτη το ωράριο των δασκάλων είναι 24. Μην αισθάνεσαι αδικημένος. Γιατί έτσι θα αισθάνεσαι μια ζωή αν αρχίσεις από τώρα. Πάντα στο γράφω καλοπροαίρετα!

 
@Αξιολογηση 22 Αυγ 2022 22:20
23 Αυγ 2022 13:06

Χίλια συγγνώμη, την άλλη φορά θα σας διαβάζουμε με μεγαλύτερη προσοχή....

 
@Ανήσυχος Εκπαιδευτικός 20 Αυγ 2022 12:53
23 Αυγ 2022 09:55

Αυτό που τρομάζει σε όλες τις παρεμβάσεις σας είναι το αντιπολιτευτικό σας μένος. Δεν αναγνωρίζετε ΟΥΤΕ ΕΝΑ θετικό σημείο σε κάποια κυβερνητική παρέμβαση/νομοθετική ρύθμιση. Ακόμη και κάτι προφανώς θετικό, ΄όπως οι 8-10.000 (μόνο φέτος) διορισμοί συγκρίνονται αυθαίρετα με τα ...αιώνια κενά, για να χαρακτηριστεί ο αριθμός τους "πενιχρός". Την ίδια καθολική αντιπολιτευτική διάθεση παρουσιάζουν όλοι όσοι αντιτίθενται στην κυβέρνηση. Δεν αφήνουν να να πέσει κάτω τίποτε, ενώ παράλληλα επιτίθενται με πρωτοφανή σφοδρότητα σε κάθε κυβερνητικό μέτρο. Μην είστε καθόλου σίγουρος ότι αποδομείται η κυβέρνηση με αυτόν τον τρόπο. Αντίθετα, πολλοί μετριοπαθείς πολίτες τρομάζουν (το ξαναγράφω) μπρος στο ενδεχόμενο επανάκαμψης της (δεύτερη φορά) Αριστεράς στην εξουσία.

 
Ανώνυμος
23 Αυγ 2022 02:08

Με θλίψη παρατηρώ πως κάποιοι, που δεν ξέρω αν είναι εκπαιδευτικοί, λένε για ωράριο 18 ή 23 ωρών. Το διδακτικό ωράριο είναι 24 ώρες για εμάς τους εκπαιδευτικούς, τουλάχιστον τους αναπληρωτές. Επίσης, οι δουλειές που μπορεί να σου βάλει ο διευθυντής είναι διάφορες από το να τυπώσεις και να μοιράσεις φυλλάδια μέχρι να ψηφιοποιήσεις μητρώα περασμένων ετών κλπ. Ακόμα μπορεί να σε βάλει στο κενό σου να αναπληρώσεις συνάδερφο κλπ.
Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού ή καλύτερα το λειτούργημα απαιτεί συνεχή εγρήγορση και καταβολή δυνάμεων ώστε να λειτουργεί η τάξη και το σχολείο εύρυθμα. Μόνο όποιος δεν έχει μπει σε σχολείο δεν ξέρει πόσο δύσκολο είναι το έργο του εκπαιδευτικού, ειδικά στη σημερινή εποχή.
Η εικόνα πως ο δάσκαλος είναι ένας τεμπέλης που περνάει λίγες ώρες στο σχολείο με κενά και διαλείμματα είναι μια σκόπιμη διαστρέβλωση της πραγματικότητας που έχει στόχο να απαξιώσει το θεσμό του εκπαιδευτικού και συνάμα να εξουθενώσει τις οικονομικές του απολαβές.
Εμείς, οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί, έχουμε τη μεγάλη πρόκληση να διαψεύσουμε τους κακόβουλους επικριτές μας ή/και την παρασυρμένη,από την γκεπελικη προπαγάνδα, κοινωνία μας. Μακάρι να καταφέρουμε:)

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
22 Αυγ 2022 23:15

@ @ανησυχος εκπ21 Αυγ 2022 13:50

Αγαπητέ μου φίλε, σας βεβαιώνω ότι έχω μια γνώση των πραγμάτων κι ας νομίζετε το αντίθετο. Κι επιπλέον θα έλεγα ότι κι εσείς κάνετε κάποιο λάθος στις εκτιμήσεις σας που το θεωρώ καίριας σημασίας, όπως θα διαφανεί (ελπίζω) από τα παρακάτω:
α) Δε νομίζω πως οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται σε απόλυτους αριθμούς, οι οποίοι κατά περίπτωση μπορούν να αποτυπώνουν την αλήθεια, αλλά και να τη συσκοτίζουν. Η άποψή μου είναι ότι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί είναι πράγματι οι χειρότερα αμειβόμενοι σε σύγκριση τουλάχιστον με τη δυτική Ευρώπη, με την οποία άλλωστε πολλοί εδώ μέσα αρέσκονται να κάνουν αδόκιμες συγκρίσεις. Κι αυτό που λέω βασίζεται στο πολύ απλό δεδομένο των συνθηκών εργασίας, υπό τις οποίες προσφέρει το έργο της η κάθε πλευρά. Πολύ απλά λοιπόν θα ανταπαντήσω στη σχετική παραφιλολογία ότι προσωπικά θα προτιμούσα ένα αυξημένο εβδομαδιαίο διδακτικό ωράριο, αρκεί να είχα μια υψηλότερη αμοιβή και (κυρίως) να εργαζόμουν σε αντίστοιχης ποιότητας εργασιακό περιβάλλον και όχι σε ένα σχολείο που δε μου εξασφαλίζει ούτε ένα γραφειάκι της προκοπής ν' ακουμπήσω τα βιβλία μου, ενώ τους χειμώνες μπάζει από παντού και αναγκάζεσαι να κάνει το μάθημα τριπλοκουμπωμένος! Εκτός αν κάποιοι νομίζετε ότι όλη η Ελλάδα είναι η Αθήνα με τις καλές καιρικές συνθήκες!
β) Σας ενοχλεί ο χαρακτηρισμός "εξαθλιωμένα σχολεία", πιθανότατα γιατί σπάει το κλισέ του καθωσπρεπισμού (politically correct, που λένε στο χωριό μου) που θέλουν κάποιοι να ακολουθούμε. Και μάλιστα το αποδίδετε αυτό σε ...εμπάθεια! Λυπάμαι για τη ρηχή αυτή ψυχαναλυτική προσέγγιση, αλλά σας βεβαιώνω ότι αυτές τις ημέρες αποχωρώ από την υπηρεσία μετά από 39 χρόνια στο δημόσιο σχολείο, το οποίο ήταν ολόκληρη η ζωή μου και το υπηρέτησα με ζήλο και χωρίς ωράρια, ώστε να νομιμοποιείται ο οποιοσδήποτε να μου αποδίδει εμπάθεια! Λυπάμαι επίσης που τρέφετε αφελείς αυταπάτες για την εικόνα των ελληνικών σχολείων, ώστε να μη συμφωνείτε με το χαρακτηρισμό μου. Στ' αλήθεια όμως μπορείτε να μου πείτε τι είναι αυτό που νομίζετε ότι διαθέτει ένα μέσο ελληνικό σχολείο που να το κρατά έξω από τα όρια της εξαθλίωσης; Νομίζετε ότι διαθέτει επαρκή γραφεία καθηγητών ή μήπως σε πολλές περιπτώσεις 20-25 άνθρωποι στοιβάζονται σ' ένα περιορισμένο χώρο και μοιράζονται εκείνα τα πεπαλαιωμένα και ξεχαρβαλωμένα μεταλλικά γραφεία δυο και τρεις μαζί; Νομίζετε ότι διαθέτει τις αυτονόητες ευκολίες για άτομα με ειδικά κινητικά προβλήματα; Νομίζετε ότι διαθέτει πλήρως οργανωμένα εργαστήρια ή πλήρη πρόσβαση στο διαδίκτυο; Νομίζετε ότι διαθέτει κτιριακές εγκαταστάσεις που δε μπάζουν κρύο το χειμώνα από τα μισοχαλασμένα παράθυρα κατασκευής δεκαετιών; Νομίζετε ότι οι δήμοι φροντίζουν τακτικά να βάφουν τους τοίχους, οι οποίοι παραμένουν βρομισμένοι επί χρόνια, ενώ οι σοβάδες πολλές φορές είναι πεσμένοι και οι υδρορροές σαπισμένες; Νομίζετε ότι ο διευθυντής έχει στη διάθεσή του έναν επιστάτη ή κάποιον τεχνικό που να τρέχει να διορθώνει άμεσα κάποιες ζημιές, επειδή από το δήμο θα του τον στείλουν μετά από μέρες, ενώ τα νερά μπορεί να πλημμυρίζουν τις τουαλέτες, με αποτέλεσμα ο ίδιος ο διευθυντής να τρέχει με κατσαβίδια και κάβουρες να προλάβει το κακό; Νομίζετε; Νομίζετε; Αν πράγματι το νομίζετε, λυπάμαι, αλλά δε γνωρίζετε καλά το "σύγχρονο" ελληνικό σχολείο ή ίσως δε θέλετε να αποδεχθείτε την οδυνηρή πραγματικότητα.
γ) Μου καταλογίσατε ότι "αναφέρω παραδείγματα γιατί εκφράζω καθαρά άλλου είδους απόψεις"! Θεωρώ απολύτως ακατανόητο αυτό που προσπαθείτε να πείτε. Δε γνωρίζω κανενός "άλλου είδους απόψεις" από αυτές τις συγκεκριμένες απολύτως βιωματικές εμπειρίες που καταθέτω. Και προκαλώ όσους μας διαβάζουν να μας πουν αν η εικόνα που περιγράφω είναι ανυπόστατη και έχει προκύψει από τη νοσηρή μου φαντασία. Εκτός κι αν περιορίζουμε τον εμπειρικό μας ορίζοντα σε ένα δυο δακτυλοδεικτούμενα σχολεία (υπάρχουν φυσικά και τέτοια) που έτυχε να γνωρίσουμε αγνοώντας τι συμβαίνει στα πολλά υπόλοιπα.
δ) Λέτε και κάτι πιο παράδοξο: Ότι είναι ανησυχητικό για τη δική σας αντίληψη που όλα αυτά που λέω, τα λέω με "καθόλου κακά ελληνικά"!!! Ωραίο το σχήμα λιτότητας που χρησιμοποιείτε, αλλά σας βεβαιώνω ότι αυτό που λέτε αποτελεί καθαρή παραδοξολογία. Κανονικά θα έπρεπε να σας προβληματίσει λίγο παραπάνω που τα ελληνικά μου δεν είναι καθόλου κακά, γιατί αυτό ίσως σημαίνει ότι ξέρω τι μου γίνεται (οι ειδικοί λένε ότι ο εκφερόμενος λόγος δηλώνει και την ποιότητα του ενδιάθετου λόγου, δηλαδή της αντίληψης του ανθρώπου...) κι επομένως ίσως έχει μια βαρύτητα η άποψή μου, ώστε τόσο εύκολα εσείς να την ακυρώνετε ως εμπαθή! Για σκεφτείτε το λίγο παραπάνω...

 
Αξιολογηση
22 Αυγ 2022 22:20

@βρας και λοιποί
Παρανόηση και μάλιστα τεραστίων διαστάσεων.
Όλα αυτά αναφέρθηκαν για τα σχόλια τύπου, πουθενά δεν γίνονται αυτά και πουθενά δεν γίνονται εκείνα και ειμαστε κακοπληρωμένοι κ.λ.π
Πρέπει να εκτιμήσουμε κάποια πράγματα, να παραδεχτούμε κάποια άλλα, για να αναβαθμίσουμε το σχολείο. Είναι γνωστό ότι οι Φινλανδοί εκπαιδευτικοί είναι στα όρια τους και πολλοί παραιτούνται.
Όμως, λέμε για τα υπέροχα σχολεία τους, για το υπέροχο σύστημα, για τις ιδανικές συνθήκες, για να κατηγορήσουμε το δικό μας κρατος. Δεκαετίες τώρα. Μόλις εμβαθύνουμε λίγο, βλέπουμε πως επιτυγχανονται όλα αυτα.
Τόσο απλά.

 
Βρας
22 Αυγ 2022 21:28

@Αξιολόγηση
Τα μισά από όσα συγκλονιστικά ανέφερες αφορούν στην οικονομική συμμετοχή γονέων, εντελώς άσχετο με τα εργασιακά του προσωπικού.

Οι Δήμοι προκηρύσσουν θέσεις - Θα εμπιστευόσουν στους Δήμους μας κάτι αντίστοιχο;
Το ωράριο είναι 38 ώρες - Ψάχνοντας να το επιβεβαιώσω έπεσα στο παρακάτω: 6 in 10 teachers in Finland consider leaving job because of heavy workload and low salaries

Έτσι;

 
Αυγά και πασχάλια και προσθέτω και τα καλάθια
22 Αυγ 2022 20:53

@Αξιολογηση 22 Αυγ 2022 13:00
Ούτε επικαλούμαι ούτε ξορκίζω την Ευρώπη, πολλώ δε μάλλον κατά πως με βολεύει - συμφέρει προσωπικά και κατά περίπτωση. Κυρίως όμως, ΔΕΝ υιοθετώ αμάσητα τα πάντα, επειδή τα είπε - ζήτησε - έκανε η Ευρώπη(γενικά και αόριστα). Ποιά Ευρώπη άλλωστε? Ευρώπη είναι και η Φινλανδία της (διάσημης πλέον) Σάνα Μάριν, Ευρώπη είναι και η Ουγγαρία του Όρμπαν, Ευρώπη είναι και η Ολλανδία με τα "μαλακά", Ευρώπη είναι και η Δανία εκτός ευρώ, Ευρώπη είναι και η Γερμανία που μας "βοήθησε" με τα Μνημόνια και το χρέος(που αυξήθηκε). Ούτε σκέφτονται ούτε λένε ούτε πράττουν ΟΛΟΙ τα ίδια στην Ευρώπη.

Κρατώ λοιπόν α) τα καλά β) τα εφαρμόσιμα και ρεαλιστικά, δηλαδή αυτά που μπορώ να υποστηρίξω με πόρους-μέσα-υποδομές-υπηρεσίες-προσωπικό γ) αυτά που ταιριάζουν με τις ιδιαιτερότητές μας ως χώρα, κοινωνία, οικονομία, ιστορία, πολιτισμό, παράδοση, ακόμα και Θρησκεία. Και αντίθετα, είμαι ιδιαίτερα σκεπτικιστής (έως πονηρεμένος) με τα υπόλοιπα.... και ειδικά με όσα θέλουν να μου ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ οι άλλοι για το καλό μου! Δεν μπορώ να θέλω να γίνει πχ η Ελλάδα κέντρο χειμερινού τουρισμού, επειδή μπόρεσε και το έκανε η Βουλγαρία στο Μπάνσκο.... και ομοίως δεν μπορώ να απαιτώ να γίνει το Ελσίνκι, κέντρο θερινών διακοπών, θαλασσοθεραπείας και μεσογειακής διατροφής.

Ναι, ο Έσκο Άχο έκανε όλες αυτές τις μεταρρυθμίσεις.... όπως πχ και ο Μουρίνιο έκανε μεταρρυθμίσεις στο σύστημα παιχνιδιού της Ρεάλ. Και Μουρίνιο τον έλεγαν και για την Ισπανία πρόκειται και άπειρο μπάτζετ του διέθεταν και όποιον παίκτη ήθελε του "αγόραζαν". Δεν θα πάρω όμως το σύστημά του, να το εφαρμόσω στον Ατρόμητο Κάτω Ραχούλας και θα πάμε και Τσάμπιονς Λιγκ ε?

Τέλος, διακρίνω (από το ψευδώνυμο και τα σχόλιά σας) να έχετε μια μικρή εμμονή με την "Αξιολόγηση", καθώς και μεγάλες προσδοκίες για το πόσο καλή κι Άγια θα είναι κι ότι θα "θεραπεύσει" τα πάντα. Να σας υπενθυμίσω λοιπόν, ότι στη χώρα μας οι μέχρι σήμερα σχετικές εμπειρίες, είχαν ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα. Ημέτεροι και κομματοκρατία, αυταρχισμός του επιθεωρητή και αδιαφάνεια κριτηρίων. ΚΥΡΙΩΣ όμως, κανένα πρακτικό και ουσιαστικό αποτέλεσμα προς βελτίωση της υφιστάμενης κατάστασης και μηδαμινούς πόρους και μέσα προς αυτή την κατεύθυνση.

*** Σχετικά με το θέμα του άρθρου, που αφορά σε ΝΟΜΙΜΕΣ άδειες που ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ οι εκπαιδευτικοί.... λέτε πχ στην Φινλανδία, να έγειρε ποτέ κανείς τέτοιο ζήτημα? ***

 
@
22 Αυγ 2022 18:13

Αν καταλάβαμε καλά, ο κύριος θέλει εργασιακό ωράριο Φινλανδίας, υποχρεώσεις Φινλανδίας αλλά συνθήκες εργασίας και κυρίως μισθολόγιο Ουγκάντας! Να γίνουν μεταρρυθμίσεις αλλά χωρίς ταυτόχρονες αυξήσεις! Αμ δεν γίνεται έτσι και δεν θα γίνει στον αιώνα τον άπαντα όσα αυγά και να νομίσουν ότι κάποιοι θα σπάσουν.

 
Κίμωνας
22 Αυγ 2022 16:17

Για κάντε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο σχετικά με το ωράριο των εκπαιδευτικών ανά την Ευρώπη. Δουλεύουμε το ίδιο ή περισσότερο με μικρότερους μισθούς και υπό συνθήκες που αν έρθουν εδώ οι εκπαιδευτικοί της Ευρώπης θα πάθαιναν ένα τεράστιο πολιτισμικό σοκ με τις τριτοκοσμικές συνθήκες που επικρατούν στα Σχολεία μας.... Για να μην μιλήσουμε για τη συμπεριφορά πολλών γονέων και την αδιαφορία αρκετών Δήμων με την χρηματοδότηση που δεν φτάνουν ούτε για φωτοτυπίες....

 
@
22 Αυγ 2022 14:32

@ανωνυμος
23 ώρες είναι ωράριο και όχι 23.
18 ώρες είναι το ωράριο όσων έχουν 20 υπηρεσίας.
Η διοικητική δουλειά που σας δίνει ο διευθυντής σας, το πολυ είναι τα παρουσιολογια των αναπληρωτών.
Μετά από 3 χρόνια στο σχολείο, θεωρώ ότι θα πρέπει να ξέρετε τα ωράρια των καθηγητων

 
@ανωνυμος
22 Αυγ 2022 14:32

Τι εννοείτε απλήρωτες υπερωρίες που ο μαθητής έσπασε το χέρι; Το εργασιακό ωράριο στο σχολείο ; Το διδακτικό πέραν του 24;

 
Για Βα τα κενέ όπως έχουν
22 Αυγ 2022 14:27

Η πολυτέλεια της παράλληλης στήριξης είναι ελληνικό δημιούργημα. 15 παράλληλες σε 12θεδιο , 7 σε εξαθέσιο! Εκεί φτάσαμε. Καλύτερα βοηθός δάσκαλος για όλη την τάξη με τις ίδιες υποχρεώσεις με όλους για να μην αισθανόμαστε αδικημένοι με ένα μαθητή. Το κακοπληρωμένος το παρακάμπτουμε γιατί δε γνωρίζουν τι γίνεται στην αγορά εργασίας. Όχι δεν είμαστε οι καλοπληρωμένοι της ελκαδοσ. Ναι 18 ώρες στη δευτετοβαθμια και ως 21 πρωτοβάθμια. Ναι και 14 ωρεσ Ενισχυτικές γιατί περισσεύουν και μοιράζονται. Ναι και μονοψήφιο αριθμό σε τάξεις πρωτοβάθμιας και σε πολλά τμήματα των Αθηνών.

 
Ανώνυμος
22 Αυγ 2022 13:26

Είμαι αναπληρωτής παράλληλης 3 χρόνια. Δεν ξέρω αυτά που γράφονται για 18 ώρες. Θα καταθέσω την προσωπική μου μαρτυρία. 24 ώρες την εβδομάδα και όλα τα διαλείμματα επιτήρηση. Καμία φορά ούτε μπάνιο δεν προλαβαίνουμε να πάμε. Εκτός από παράλληλη πολλές φορές όταν λείπει ο δάσκαλος της τάξης καλύπτουμε κενά. Όταν έχουμε κενό, μια ώρα την ημέρα ο διευθυντής μπορεί να μας βάλει γραμματειακή δουλειά. Άδειες δεν δικαιούμαστε, εκτός σοβαρού λόγου. Προσωπικά τρία χρόνια δεν έχω πάρει. Τέλος, απλήρωτες υπερωρίες όπως φέτος που ο μαθητής μου έσπασε το χέρι του και ήμουν όλες τις ώρες χωρίς φυσικά να πληρωθώ παραπάνω.
Δεν ξέρω γιατί τόσο μένος από κάποιους που προφανώς δεν γνωρίζουν την κατάσταση από μέσα αλλά ακούν φωνές που θέλουν τον κοινωνικό διχασμό.

 
Αξιολογηση
22 Αυγ 2022 13:00

@αυγα και πασχαλια
Δεν μπορούμε να επικαλουμαστε την Ευρώπη όταν μας βολεύει και να τη ξορκιζουμε όταν δεν μας συμφέρει
Ο Εσκο Αχο έκανε όλες αυτές τις μεταρρυθμίσεις στην παιδεία. Υπήρχαν πολλές αντιδράσεις, γιατί ξεβολευε πράγματα και καταστάσεις. Επέμενε, οι μεταρρυθμίσεις έγιναν, το φινλανδικό σύστημα είναι από τα καλύτερα του κόσμου, ο ιδιος δεν εκλέχθηκε φυσικά ξανά πρωθυπουργός, αλλά η χώρα άλλαξε πορεία.
Επειδή, αν η παιδεία δεν αλλάξει, δεν αλλάζει τίποτε.

 
Τα φιλανδικά αυγά.... και τα σουηδικά πασχάλια
22 Αυγ 2022 11:24

έχουμε δυστυχώς μπερδέψει. Για να συγκρίνουμε πχ Ελλάδα και Φιλανδία ως χώρες και ως εκπαιδευτικά συστήματα, θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον κάτι κοινό! Τί έχουν? Μπορεί να μας πει κάποιος που ξέρει?
Για το κόστος ζωής, ας μην παίρνουν κάποιοι όρκο, ότι Αθήνα, Θεσσαλονίκη, τουριστικά νησιά και φοιτητουπόλεις.... είναι μικρότερο από την επαρχία (δηλ. το 90%) της Φιλανδίας.
Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί, είναι ΒΕΒΑΙΟ ότι είναι κακοπληρωμένοι. Και σε σχέση με τα ακαδημαϊκά τους προσόντα ως δημόσιοι υπάλληλοι. Και σε σχέση με το λειτούργημα που επιτελούν. Και σε σχέση με την ικανότητα-αποτελεσματικότητα-επαγγελματική τους ευσυνειδησία.... αρετές για τις οποίες έχουν πολλάκις επιβραβευτεί (σε λόγια) από ΟΛΕΣ τις πολιτικές ηγεσίες.
Το "αφήγημα" με τις ώρες, τους μισθούς, τις αξιολογήσεις, τους μάνατζερ, τους Δήμους.... ΑΛΛΟΥ(Σκανδιναβία ή Ινδία).... είναι και παλιό και δεν πείθει κανέναν.
ΥΓ. Όποιος ΔΕΝ θεωρεί ότι οι εκπαιδευτικοί είναι πλέον και θηριοδαμαστές, μάλλον έχει απομακρυνθεί από το σχολείο, εδώ και τουλάχιστον 1/4 του αιώνα....

 
γράψτε κι άλλα εις βάρος δικαιωμάτων
22 Αυγ 2022 10:55

όσων ΚΑΙ ΜΟΝΟ έβαλαν πλάτη στο σχολείο απέναντι στη λαίλαπα της τελευταίας άριστης τριετίας ! και κάποιοι νεοδιόριστοι που ίσως τους ψήφιζαν δεν...... θα ξυπνήσουν. οι περισσότεροι έχουν τόση οργή σωρευμένη που θα υπάρξει πλήρης ΕΠΙσύνδεση , εεεεεεε ΑΠΟσύνδεση από την καρέκλα τη μαρουσιώτικη... πώς σπάνε τα μαρουσιώτικα κανάτια τα λεπτόφλουδα

 
ΔΜ
22 Αυγ 2022 09:34

@Αξιλογηση, που ακριβώς υπάρχει αυτό το 18ωρο και...φευγουμαι; Γιατί με όλα αυτά που χρειάζεται να γίνουν σε ένα Λύκειο, υπάρχει το 18ωρο και ... μένουμε!! Εκτός αν ο/η Διευθυντής έχει άλλη λογική και οι υπόλοιποι δεν αντιδρούν. Αλλά και πάλι θα είναι η εξαίρεση που δεν αντέχει στην πράξη και στον χρόνο.
Για τα υπόλοιπα δεν διαφωνώ.

 
ΔΜ
22 Αυγ 2022 09:25

@Νίκος, αν είναι να συμβούν όσα συνέβησανε τον προηγούμενο που είχε "δυναμικό" παρόν, καλύτερα να κάνει διακοπές.
Έχεις συναλλαγές με καμία δημόσια υπηρεσία, γιατί με τις ψηφιακές αλλαγές που έχουν γίνει στις περισσότερες περιπτώσεις δεν χρειάζεται να πας σε Δημοσια υπηρεσία.
Δεν υπάρχουν εξαθλιωμένα σχολεία. Ίσως κάποια παραμελημένα ή σίγουρα με ελλείψεις, όχι όμως εξαθλιωμένα . Οι Δήμοι δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα στις μεγάλες πόλεις.

 
@@
22 Αυγ 2022 09:14

Αν αισθάνεστε θηριοδαμαστής δεν έχετε παρά να παραιτηθείτε και να πάτε Φινλανδία να προσληφθείτε! Αν σας προσλάβουν πείτε το , θα έχει ενδιαφέρον! Αρκετά η γκρίνια με την πληρωμή! Οι μισθοί συγκρίνονται με αυτούς των άλλων υπαλλήλων της κάθε χώρας . Άλλο το κόστος ζωής Ελλάδα άλλο Φινλανδία .

 
Αξιολόγηση
22 Αυγ 2022 08:49

@Φινλανδια
Για να γνωρίζουμε γιατί τα σχολεία της Φινλανδίας είναι τόσο άρτια.
1. Οι εξέτασεις που γίνονται από Γυμνάσιο σε λύκειο, έχουν κάποια έξοδα που τα καλύπτουν οι γονείς(200€).
2. Το λύκειο επειδή δεν θεωρείται υποχρεωτική εκπαίδευση, οι μαθητές πληρώνουν τα βιβλία τους και είναι υποχρεωμένοι να αγοράσουν και ένα laptop για τις ανάγκες των μαθημάτων 2500€ για τους γονείς
3. Τα έξοδα εξετάσεων για τα πανεπιστήμια τα καλύπτουν οι γονείς(200€).
4. Τα συγγράμματα και βιβλία στα πανεπιστήμια δεν είναι δωρεάν.
Καταλαβαίνουμε γιατί έχει ο Δήμος λεφτά για τα σχολεία?
Επίσης. Οι εκπαιδευτικοί έχουν εργασιακό ωράριο 38 ώρες. Ο διευθυντής του σχολείου με το σχολικό συμβούλιο αξιολογουν πολύ σκληρά τον υποψήφιο εκπαιδευτικό για πρόσληψη. Γι αυτό δεν αξιολογούνται στην πορεία. Οι δήμοι προκηρύσσουν θέσεις εκπαιδευτικών. Στο δήμο που θα διοριστείς, μένεις μέχρι τη σύνταξη.
Αυτά και άλλα πολλά για την Φινλανδία. Ποιο από τα παραπάνω εμείς θα αντέχαμε?

 
@
22 Αυγ 2022 08:26

Πως φαίνεται ότι δε ξέρεις τι συμβαίνει Φινλανδία ! Δεν υπάρχει μονιμότητα, αξιολογείσαι συνεχώς και σέβεσαι ανώτερους! Ναι είναι καλοπληρωμένοι στη χώρα αυτή αλλά οι απαιτήσεις συνεχώς. Το δε δέχομαι αξιολόγηση, το φεύγω μετά το διδακτικό ωράριο, το δεν εφαρμόζω νομοθεσία ακούγεται αστείο! Για να ξέρουμε το λέμε.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ