ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ

Ν. Κεραμέως για αξιολόγηση: Μπαίνει το "νερό στο αυλάκι"-Παρά τις αντιδράσεις προχωράει η υλοποίηση

"Δεν υπάρχει τίποτα στην παιδεία αν θέλεις να κάνεις μεταρρυθμίσεις αλλαγές , να μην έχεις αντιδράσεις"
Δημοσίευση: 05/09/2022
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

"Η ατομική αξιολόγηση των   170 .000 εκπαιδευτικών  θα ξεκινήσει με συγκεκριμένες προτεραιότητες για να μπει το νερό στο αυλάκι  και να εφαρμοστεί αυτή η νέα κουλτούρα".

Τη δήλωση αυτή έκανε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, μιλώντας σήμερα στην  κρατική τηλεόραση  και το ξεκαθάρισε ότι το τρίτο στάδιο της αξιολόγησης που είναι η ατομική του εκπαιδευτικού προχωρά  παρά τις αντιδράσεις.

Η Ν.Κεραμέως σχετικά με τη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης είπε τα εξής:

  • Φέτος ξεκινά και το τρίτο επίπεδο  που είναι η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών , η οποία θα γίνεται από τρεις ανθρώπους
  • Τον Διευθυντή του σχολείου , από τον Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης του σχολείου, που είναι    το υψηλότερο στέλεχος της εκπαίδευσης που έχει υπό την εποπτεία του πολλές δεκάδες σχολεία και  από το Σύμβουλο ειδικότητας.

Δημοσιογράφος: Θεωρείτε ότι αυτό θα λειτουργήσει ;   Ο Διευθυντής έχει καλές σχέσεις με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου.

Ν. Κεραμέως: Οταν ξεκινήσαμε και φτιάξαμε την αξιολόγηση οι εκπαιδευτικοί μας έλεγαν  το αντίθετο από αυτό που μας λέτε εσείς . Μας έλεγαν δεν θέλουμε να είναι μόνο ο Διευθυντής,  και για αυτό ακριβώς το λόγο βάλαμε τρία πρόσωπα.Προχωρά και αυτό το στάδιο, παρά τις αντιδράσεις , ως βασικό βελτιωτικό μέτρο .

Το πρώτο στάδιο της αξιολόγηση, τόνισε η υπουργός, είναι η αξιολόγηση της χολικής μονάδας και σημείωσε τα εξής: " Έγινε για πρώτη φορά πέρσι, μετά από πάρα πολλά  χρόνια, με δυσκολίες  και αναγκαστήκαμε να πάμε και μέχρι τα δικαστήρια  για να εφαρμοστεί ο νόμος. Υλοποιήθηκε   στο 99,7% των σχολείων  της χώρας".

Το δεύτερον   επίπεδο η αξιολόγηση είναι του εκπαιδευτικού συστήματος, είπε η  Ν. Κεραμέως., και πρόσθσε: "Mε την «υλική Πίζα να εφαρμόζεται για πρώτη φορά, εμφάνισε καλύτερα αποτελέσματα στο Δημοτικό, σύμφωνα με την υπουργό Παιδείας.

Δημοσιογράφος: Υπήρξαν αντιδράσεις για την ελληνική pisa

Ν. Κεραμέως: Δεν υπάρχει τίποτα στην παιδεία αν θέλεις να κάνεις μεταρρυθμίσεις αλλαγές , να μην έχεις αντιδράσεις

«Ομόφωνη η εισήγηση της Επιτροπής για το υγειονομικό πρωτόκολλο»

Πουθενά στον κόσμο δεν άνοιξαν τα σχολεία με μέτρα για τον κορονοϊό, τόνισε η κυρία Κεραμέως και πρόσθεσε ότι δεν έχει νόημα να υπάρξει μια φούσκα μέτρων στα σχολεία ενώ όλα τα παιδιά στη συνε΄χεια έχουν απογευματινές δραστηριότητες.

«Επιπλέον χρηματοδότηση για θέρμανση»

Το υπουργείο Εσωτερικών έχει ήδη ενισχύσει το κονδύλι για τις σχολικές επιτροπές των δήμων και τις πρόσθετες χρηματοδοτικές ανάγκες, είπε σχετικά με τη θέρμανση η υπουργός Παιδείας.

Σχετικά με το ερώτημα του εξαερισμού, η Νίκη Κεραμέως απάντησε ότι δεν το έχει εισηγηθεί η Επιτροπή.

Φοιτητική στέγη: «Σχέδιο για 7.300 κλίνες»

Η κυβέρνηση λαμβάνει ειδικά μέτρα για τη φοιτητική στέγη και είναι ήδη έτοιμες οι μονάδες στην Κρήτη, τη Θεσσαλία και την Θράκη ενώ ολοκληρώνοντα στη δυτική Αττική και τη Μακεδονία, σύμφωνα με την υπουργό Παιδείας.

Σε ερώτηση για το μάθημα των Θρησκευτικών η Νίκη Κεραμέως υπενθύμισε ότι με 4 αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας καθορίζεται ότι η απαλλαγή ισχύει μόνο για άθεους ή αλλόθρησκους.

«Αδιανόητη η δήλωση του μητροπολίτη Δωδώνης»

Οι μητροπολίτες υπάγονται στην Ιερά Σύνοδο, τόνισε η υπουργός Παιδείας που κλήθηκε να σχολιάσει τη δήλωση του Μητροπολίτη Δωδώνης. «Σοκαρίστηκα και θεωρώ τη δήλωση όχι μόνο αδιανόητη αλλά και βάναυση προσβολή της κοινωνίας εν συνόλω», είπε η υπουργός Παιδείας.

Κλείνοντας ευχήθηκε οι 1,5 εκατομμύριο μαθητές της χώρας «να πάρουν τα καλύτερα από το σχολείο για τη ζωή τους».

 

Σχόλια (43)

 
Σουρεαλισμός οπωσδήποτε
07 Σεπ 2022 14:07

@φιλελεύθερος 07 Σεπ 2022 05:09
Πρώτη φορά βλέπω σε 4 γραμμές, τόσες πολλές φορές τις λέξεις, φιλελεύθερος, φιλελεύθερες δημοκρατίες, συντάγματος, δημοκρατικό τόξο, συνταγματική νομιμότητα..... που αρχίζω να ανησυχώ σοβαρά.

 
φιλελεύθερος
07 Σεπ 2022 05:09

@ @φιλελεύθερος
Ήθελα να πω ότι στις φιλελεύθερες δημοκρατίες κάθε κόμμα μπορεί να κυβερνήσει στα πλαίσια του συντάγματος. Το σημερινό κυβερνών κόμμα είναι αποδεδειγμένα κόμμα του δημοκρατικού τόξου επομένως το "ποτέ ξανά" δεν έχει έννοια. Οι φιλελεύθεροι είναι εξαιρετικά ευαίσθητοι σε θέματα συνταγματικής νομιμότητας.

 
@φιλελεύθερος 06 Σεπ 2022 17:20
06 Σεπ 2022 21:45

"Ποτέ μη ξαναπείς ποτέ"?.... Αυτό ήταν επιτυχία το '83 με το Τζέιμς Μποντ. Εδώ όμως ούτε ταινία γυρίζουμε.... ούτε ο ΠΘ και η Υπουργός είναι μυστικοί πράκτορες.... νομίζω τουλάχιστον....

 
φιλελεύθερος
06 Σεπ 2022 17:29

@Γ.Κ.Δ.
Νομίζω ότι η αξιολόγηση θα γίνει από τα στελέχη που θα προκύψουν από τις κρίσεις. Ανησυχώ πάντως όπως και εσύ. Ο αραμπάς δεν άλλαξε. Ο αμαξάς είναι ανόητος. Ευτυχώς πλησιάζω στη συνταξιοδότηση.

 
φιλελεύθερος
06 Σεπ 2022 17:20

@φιλελεύθερος
Ποτέ μη ξαναπείς ποτέ.

 
@
06 Σεπ 2022 17:11

Επιχειρήματα που έχουν ορισμένοι... τον άλλον τον ψηφίζουν δέκα χιλιάδες, τον βρίζουν 3 εκατομμύρια και βγαίνει βουλευτής. Και σου λέει ο ΄άλλος ... "αξιολογήθηκε"!!! Α, έτσι θέλω κι εγώ!

 
@φιλελεύθερος
06 Σεπ 2022 15:41

Λάθος! Κυβέρνηση-ΠΘ και ΥΠΑΙΘ-Υπουργός αξιολογούνται ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ από 10 εκατομμύρια πολίτες. Στις εκλογές απλά τους έρχεται ο λογαριασμός για τα σπασμένα. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ.....

 
Γ. Κ. Δ.
06 Σεπ 2022 11:51

Θα μας αξιολογησουν οι αναπλ. διευθυντές με 10 και 11 έτη προϋπηρεσίας;;;;; Πλάκα μας κάνετε;;;; Επειδή ανέλαβαν τέτοιο πόστο... Επειδή εσείς δεν είστε ικανοι να κάνετε κρίσεις;;;;; Σιγά μη δεχτώ εγώ να με αξιολογήσει η αναπλ. διευθύντρια... Με 11μηνη προϋπηρεσία. Δεν πάτε καλά μου φαίνεται.

Ντροπή. Αίσχος. Θα τα πούμε στις εκλογές.

 
Τσιτσάνης
06 Σεπ 2022 11:09

Την παρέσυρε το ρέμα (αυλάκι)
μάνα μου δεν είναι ψέμα...

 
φιλελεύθερος
06 Σεπ 2022 11:02

@Υποκουλτούρα
Η κυβέρνηση θα αξιολογηθεί στις ερχόμενες εκλογές συνολικά (και για την πολιτική στην παιδεία).

 
Εκπαιδευτικός
06 Σεπ 2022 10:34

Τους κυβερνώντες ΠΏΣ θα τους αξιολογησουμε; ακόμα δεν ξεκίνησε η χρονιά, ταλαιπωρουνται τόσοι εκπαιδευτικοί και το υπουργείο το χαβά του! Ακόμα δεν ηρεμήσαμε με τον κορόνα και δεν ξέρουμε τι μέλλει γενέσθαι στα σχολεία !

 
Σαντορίνη - Δε βρίσκουμε ΣΠΙΤΙΑ@
06 Σεπ 2022 07:33

Κάνε ένα εξώδικο στην κεραμεως σχετικά με την μη ύπαρξη οικίας και ζητά σε ε εύλογο χρονικό διάστημα να σου παρέχουν στέγη άλλως κάτσε σπίτι σου και να πληρώνεσαι κανονικά

 
Χοπ
06 Σεπ 2022 06:34

Δεν πρόκειται να γίνει καμιά αξιολόγηση γιατί πρώτον δεν υπάρχουν στελέχη από πάνω προς τα κάτω, διότι κρίσεις δεν κάνετε και δεύτερον δεν υπάρχει η συναίνεση της πλειοψηφίας του εκπαιδευτικού κλάδου ώστε να υπάρχει και δέσμευση σ αυτή (την αξιολόγηση). Επομένως, τι συζητάμε;;; Για να γίνουν όλα τούτα χρειάζεται προγραμματισμός και οργάνωση. Λέξεις που απουσιαζουν παντελώς απ την κυβέρνηση τούτη. Επομένως, τζάμπα καιει το φως, τζάμπα και η λάμπα...

 
φιλελεύθερος
06 Σεπ 2022 06:17

@excuse me αλλά
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων αξιολογείται από τον πρωθυπουργό και τελικά από τον ελληνικό λαό. Στις φιλελεύθερες Δημοκρατίες τελικός αξιολογητής είναι ο λαός.

 
Πλεμπαίος εκπαιδευτικός
06 Σεπ 2022 04:16

"Το νερό στο αυλάκι μπήκε" για να εξαφανιστεί οσο το δυνατόν πιο γρηγορα η χειρότερη κυβερνηση της χώρας μεταπολιτευτικά!!!!

 
Νεοδημοκρατης
05 Σεπ 2022 22:49

Θα με αξιολογησει καθηγητης που ειναι αναπληρωματικος διευθυντης με 10 χρονια υπηρεσιας γιατι δεν ηθελε να γινει κανενας αρχαιοτερος εγω εχω 34 και που σκοτωνομαστε για τα πολιτικα καθε μερα πλακα κανεις ετσι δεν μπορει εεεεεε κεραμεως πλακιτσα

 
Πω΄ς είπατε
05 Σεπ 2022 22:43

με υπουργό δικηγόρο ...στο υπουργείο παιδείας θέλουμε αξιολόγηση...
και ρωτάω το απλό.
εσείς θα εμπιστευόσαστε τη δια΄γνώση πιθανής ασθένειας σας σε ε΄να πολιτικό μηχανικό; Θα παίρνατε για δικηγόρο ένα καθηγητή βιολογίας;
Θα παίρνατε να σας χτίσει το σπίτι ένας καθηγητής φιλόλογος;

Πώς ΄υπουργοί άλλων επαγγελμάτων που το μόνο που θυμούνται από το σχολείο είναι τα παιδικά τους χρόνια...θα λύσουν τα προβλήματα της παιδείας;

 
ZEN
05 Σεπ 2022 22:04

@ @κωνσταντινος 05 Σεπ 2022 16:43

Το έγραψα και σε άλλο post.

Ο μισθός ενός που έχει τελειώσει ΑΕΙ νεοδιόριστου εκπαιδευτικού είναι 737 ευρώ Χ 12 = 8.844 ευρώ το χρόνο

Ο μισθός ενός που έχει τελειώσει ΥΕ δημοτικού στον ιδιωτικού τομέα 713 ευρώ Χ 14 = 9.982 ευρώ το χρόνο

και αν πάρει αύξηση από το 2023 και πάει 751 Χ 14 = 10.514 ευρώ το χρόνο

Η διαφορά 1.670 ευρώ υπέρ του δημοτικού.

 
Μέγα στέλεχος κινεζικής πολυεθνικής
05 Σεπ 2022 21:48

@ @κωνσταντινος 05 Σεπ 2022 16:43
Βεβαίως - βεβαίως.... είσαι πχ δημόσιος εκπαιδευτικός με πτυχίο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, ΤΠΕ, ξένες γλώσσες, επιμόρφωση-σεμινάρια, ευρωπαϊκά προγράμματα, συνεργασίες με φορείς και ιδρύματα, συγγραφικό-επιμορφωτικό-παιδαγωγικό έργο, διορίστηκες με ΑΣΕΠ ή μπορεί να γύρισες 5-10 φορές την Ελλάδα ως αναπληρωτής, έχεις και καμιά 20αριά χρόνια προϋπηρεσίας-διδακτικής εμπειρίας στην πλάτη, είσαι ήδη και 50+ αφού ελάχιστοι διορίστηκαν πριν τα 30..... αλλά....
<<Αν αισθάνεσαι ότι είναι μισθός πείνας δεν αναλαμβάνεις και φροντίζει(ς) για άλλη δουλειά>> ???..... Πχ να πουλάς σουβλάκια στη Μύκονο? Ν' ανοίξεις εργοστάσιο? Να γίνεις ποδοσφαιριστής? Να γίνεις πάροχος ενέργειας? Να γίνεις υπουργός? Ή μήπως να κάνεις τρεις δουλειές (οικοδομή + χωράφι + λαϊκή αγορά) για να μην πεινάς?

Πόσος νομίζετε ότι είναι, ο καθαρός μηνιαίος μισθός του εκπαιδευτικού που περιέγραψα..... και "αισθάνεται" (αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ άραγε???) μισθός πείνας?

Ναι.... και στον ιδιωτικό τομέα έχει επίσης μισθούς πείνας (ακόμη και κάτω από αυτήν). Πρέπει δηλαδή να πεινάμε ΟΛΟΙ, για να υπάρχει δικαιοσύνη? Στον ιδιωτικό τομέα υπάρχουν επίσης και τα golden boys. Για πείτε μας πχ το μισθό ενός στελέχους (μια και εσείς το αναφέρατε) στη ΔΕΗ, στον ΟΤΕ, στην Εθνική Τράπεζα, σε ένα Υπουργείο κλπ?

Εμείς που αγαπάμε αυτό το επάγγελμα-λειτούργημα και που σπουδάσαμε, επενδύσαμε, μοχθήσαμε (και μοχθούμε κάθε μέρα) γι' αυτό.... λέτε να το παρατήσουμε..... γιατί το Κράτος αποφάσισε να μας απαξιώσει οικονομικά? Στο Ίτον θα μάθουν γράμματα τα παιδιά του κόσμου? Ή μήπως θα τους μάθει γράμματα, ένας εκπαιδευτικός που πεινάει ο ίδιος?

 
Υποκουλτούρα
05 Σεπ 2022 21:18

Τη νεοφιλελεύθερη και μπατιρημένη υποκουλτούρα της χειραγώγησης των εργαζομε΄νων δεν δικαιούται κανείς να την ονομάζει "αξιολόγηση". Το υπουργείο που κόπτεται για την αξιολόγηση, θα μπορούσε να ξεκινήσει με έναν (αριθμός 1) βασικό στόχο: να στηρίξει τεχνικά το My School, που είναι συνέχεια κολλημένο και δεν μπορούμε να δουλέψουμε. Ας το κάνει, να το χαρώ, γιατί το τεχνικό συστηματάκι παραμένει χρόνια κολλημένο κάθε φορά που τα σχολεία πρέπει να εργαστούν (βαθμολογίες τετραμήνων, έκδοση αποτελεσμάτων, καταχώριση αναπληρωτών κτλ).
Όσοι περιμένουν να αξιολογηθεί η κ. υπουργός στις επόμενες εκλογές, δεν έχουν καταλάβει τίποτα. Η κ. υπουργός προέρχεται από το ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ και θα επιβραβευτεί για τις υπηρεσίες της στην ισοπέδωση των εργασιακών δικαιωμάτων με την τοποθέτησή της σε καμιά π.χ. ευρωβουλή, όπως είχε γίνει και με τη σχωρεμένη τη Γιαννάκου (η οποία στις κάλπες είχε συντριβεί).
Οπωσδήποτε, πάντως, όταν μιλάς για "αξιολόγηση", οφείλεις πρώτος να αξιολογείς τον φορέα και τον εαυτό σου. Περιμένουμε από την κ. υπουργό, εφόσον θεωρεί πως η θέση της είναι πολιτική και η αξιολόγησή της επίσης πρέπει να είναι πολιτική, να δεσμευτεί ΄ότι στις ερχόμενες εκλογές θα θέσει εαυτόν στη διάθεση των ψηφοφόρων.

 
ΠΑΡΑΤΑΣΕΩΣ
05 Σεπ 2022 21:07

ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΚΡΙΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ,ΔΣΜ Κ,Α,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.

 
Διορισμένος
05 Σεπ 2022 20:30

Από γκρίνιες άλλο καλό ! Ας πούμε κι ένα ευχαριστώ για τόσους διορισμούς. Είμαι από τους τυχερούς!

 
@Πιτσιφλής
05 Σεπ 2022 19:47

Αγαπητέ κε Πιτσιφλή,
δεν χρειάζεται ο υπουργός να είναι εγγονός του Μίκη...στην έμπνευση ναί
αλλά θα πρέπει να υπάρχει μια τριανδρία στο ΥΠΑΙΘ. υφυπουργός Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας,Τριτοβάθμιας, όλοι μέχρι πριν τον ορισμό τους ενεργοί εκπαιδευτικοί τάξης με 20 και πλέον χρόνια σε ΤΑΞΗ!
Κάποιος που σπουδάζει την παιδεία απ έξω, χωρίς να συμμετέχει και να έχει ψηθεί μέσα σε μια τάξη Δημόσιου σχολείου, τί άποψη να έχει, τι αλλαγές να προτείνει και τι να μεταρρυθμίσει; Βάση θεωρίας που έμαθε σε σπουδές; που όλα είναι ιδανικά;
Το ίσιο σκεπτικό πρέπει να υπάρχει στην ομάδα συγγραφής βιβλίων...όχι ο παραγωγός τουΧόλυγουντ που έφτιαξε άριστα εικονικά σενα΄ρια αλλά δεν μπήκε ποτέ σε τάξη, πως να περιγράψει μια ενότητα για ένα παιδί, 6,10,12,15,17 ετών;
Ταπεινή μου γνώμη....θεωρώ ότι αυτό είναι αυτονόητο αν θες ουσία

 
nik
05 Σεπ 2022 19:41

Περιμένω να έλθει ο συντονιστής (σχολικός σύμβουλος) να με αξιολογήσει αλλά δεν έρχεται χρόνια τώρα. Που βρίσκεται άραγε ; Γνωρίζει το αντικείμενο ; Εγω περιμένω να μου δώσει τα φώτα του....

 
excuse me αλλά
05 Σεπ 2022 19:21

η αξιολόγηση δεν πρέπει να ξεκινάει από τα κεφάλια; Το ΥΠΑΙΘ πότε αξιολογήθηκε και από ποιους; Ελπίζω όχι αυτούς που όποιος και να είναι υπουργός φωνάζουν "Μπράβο είσαι ο καλύτερος! Μπράβο κάναμε την τύχη μας!"

 
Πιτσιφλής
05 Σεπ 2022 16:58

Ακόμη κι αν η συγκυρία είναι ευνοϊκή κι αρχίσει η αξιολόγηση των δασκάλων και των καθηγητών σύμφωνα με τον πρόσφατο νόμο, δεν θα έχουμε αυτό που πραγματικά θέλουν, και δικαίως, οι γονείς των μαθητών. Ένα αξιόλογο εκπαι-δευτικό έργο που τα αποτελέσματά του θα φαίνονται όχι μόνο στα έργα αλλά και στα πρόσωπα των παιδιών τους, στα λαμπερά τους μάτια. Αυτό έπρεπε από την αρχή να προβάλλεται διαρκώς ως το ζητούμενο, ως ο διακαής πόθος ενός υπουργού που έχει αφουγκραστεί επιτέλους τα βάσανα γονέων, μαθητών, δασκάλων και καθηγητών εδώ και σαράντα χρόνια και έχει λυγίσει από την αίσθηση και μόνο του πλήθους και του μεγέθους. Λυγίζεις και μετά σηκώνεσαι, έτσι ακριβώς όπως το είπε ο ποιητής:
Τη ρωμιοσύνη, την Παιδεία του Λαού μας, μην την κλαις
εκεί που πάει να σκύψει
με το σουγιά στο κόκκαλο
με το λουρί στο σβέρκο

Να τη πετιέται από ‘ξαρχής
κι αντριεύει και θεριεύει
και καμακώνει το θεριό
με το καμάκι του ήλιου.

Ο υπουργός πρέπει να είναι παιδί, εγγόνι του Μίκη, να έχει το πάθος του για να μπορεί να πείσει.
Τι χρειαζόταν:
1. Νέα προγράμματα σπουδών, νέα βιβλία που θα είναι καλύτερα από τα προηγούμενα. Μπράβο στη Νέα Δημοκρατία που το ξεκίνησε αμέσως.
2. Νέοι διευθυντές και νέοι σχολικοί σύμβουλοι για την αποτελεσματική υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου και μόνον αυτού, σύμφωνα με έναν νόμο όπου ο νομοθέτης θα άφηνε να εννοηθεί σαφώς ότι αυτό προέχει τώρα και κάθε άλλο επιπρόσθετο μέτρο θα κριθεί, όταν θα φανεί η ανάγκη του, μετά από τις αναγκαίες αξιολογήσεις που θα γίνονται για τη διαπίστωση της ποιότητάς του.

Τίποτε άλλο δεν χρειαζόταν για την αρχή, Κι αν αυτά φαίνονται λίγα και εύκολα, ας μας πει κάποιος πότε άλλοτε τα είχαμε από τη μεταπολίτευση και μετά. Για πιο πριν, τα έχει γράψει άριστα ο Αλέξης Δημαράς.

 
@κωνσταντινος
05 Σεπ 2022 16:43

Αν αισθάνεσαι ότι είναι μισθός πείνας δεν αναλαμβάνεις και φροντίζει για άλλη δουλειά. Ναι είναι χαμηλοί αναφορικά με τα έξοδα αλλά ρίξε μια μάτια στο ιδιωτικό τομέα και σε στελέχη ακόμη!

 
Πάτροκλος
05 Σεπ 2022 16:32

Ωραία για να μιλήσουμε...γα το ΥΠΑΙΘ;
Πώς να το αξιολογήσεις όταν εξαγγέλλει διορισμούς τον Ιούνιο και στέλνει τις αποφάσεις την ίδια μέρα που διορίζονται οι εκπαιδευτικοί;

Πώς να το αξιολογήσεις όταν δεν έχει καταλάβει ότι η διδακτική ώρα είναι στην ουσία 30 λεπτά και με 27 άτομα στην τάξη χρειάζεται περισσότερος χρόνος αλλά και ότι ενότητα ωριαίας παράδοσης κατά τον προτεινόμενο προγραμματισμό είναι 1 διδακτική ώρα ενώ χρειάζονται 3 για να κατανοήσουν πλήρως τα παιδιά την ύλη της ενότητας;

Πώς να το αξιολογήσεις όταν σου ανακοινώνει χρόνο διαγράμματα ενεργειών
του που συνέχεια πέφτει έξω και ανακοινοποιεί αλλά από εσένα θέλει να σου στέλνει μήνυμα στις 12 το μεσημέρι για χίλια θέματα και μέχρι τις 13:00 να έχεις απαντήσει!!!!!

Πως να αξιολογήσεις το σχολικό σύμβουλο ή όπως αλλιώς τον βαφτίζουν που έρχεται και σου κάνει μια πανέμορφη εικονικής πραγματικότητας διδασκαλία μιας ενότητας και του λες ¨ελάτε αύριο στο σχολείο μου να κάνετε αυτά που μας είπατε εδώ σε μια διδακτική ώρα και αν τα καταφέρετε θα σας κάνω το τραπέζι δωρεάν και τα έξοδα διαμονής σας" ..και γελάει και κουνάει συγκαταβατικά το κεφάλι ξέροντας ότι αυτά που λέει είναι θεωρίες ανεφάρμοστες.

Πώς να αξιολογήσεις το σχολικό κτίριο που έχουν πεταχτεί τα ΄σίδερα έξω από τις κολόνες που στοιβάζονται παιδιά με παραβίαση των τετραγωνικών μέτρων στην τάξη και στην αυλή που το ίδιο το ΥΠΑΙΘ έχει θέσει;

Συμφωνώ λοιπόν. Να αξιολογηθεί σκληρά ο καθηγητής αλλά να υπάρχει και ένα πεδίο να αξιολογεί και αυτός το ΥΠΑΙΘ σε θέμα υποδομών, υποστήριξης, εξοπλισμού, συνθηκών εργασίας και γνώσης της σχολικής πραγματικότητας (και όχι θεωρίες στον πίνακα και προβολές poqwerpoint να εντυπωσιάσουμε με αποτέλεσμα ZERO) και αν βγει σε σελίδα και στα κανάλια και η γνώμη των καθηγητών για τον τρόπο που λειτουργεί και την υποστήριξη που παρέχει το ΥΠΑΙΘ αλλά και η γνώμη των γονέων για την ποιότητα του σχολείου που παρέχει το ΥΠΑΙΘ.

Αλλιώς καληνύχτα αξιολογούμε τον καθηγητή΄τη για να πληρωθούν κάποιοι αξιολογητές και να ικανοποιηθεί το αίτημα της Ευρώπης χωρίς καμιά ουσία.

 
Μην αγχώνεσαι
05 Σεπ 2022 16:10

Νικη μου πλησιάζει η ώρα και της δικιά σου αξιολόγησης στις κάλπες και εκεί θα δεις πως μπαίνει το νερό στο αυλάκι...

 
Σαντορίνη - Δε βρίσκουμε ΣΠΙΤΙΑ!!
05 Σεπ 2022 15:43

Θα ασχοληθείτε με τα χάλια σας στη Σαντορίνη να βρούμε σπιτι οι εκπαιδευτικοί;;;

Εγώ αν δε βρω σπίτι, θα κοιμάμαι σε sleeping bang σαν τον άστεγο έξω στο προαύλιο, να γινο΄μαστε ξεφτίλα κάθε μέρα στους μαθητές και viral παντου!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.