ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Προειδοποίηση Αλ. Κόπτση: Κυρώσεις εάν δεν ορισθούν Μέντορες και Συντονιστές Εκπαίδευσης

Για απεργία-αποχή: Σηκώνω τα χέρια ψηλά με ξεπερνά αυτό που ακούω
Δημοσίευση: 14/09/2022
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

"Σηκώνω τα χέρια ψηλά  με ξεπερνά αυτό που ακούω" σχολίασε ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας στη σημερινή διαδικτυακή συνάντηση με του Διευθυντές Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όταν τέθηκε ερώτημα σχετικά με την απεργία αποχή από τη ΔΟΕ και την προτροπή της ΟΛΜΕ να μην εφαρμοστούν οι υπουργικές αποφάσεις για  τους μέντορες και Ενδοσχολικούς  Συντονιστές.

Ο Γενικός Γραμματέας προειδοποίησε ότι:

  • Είναι υποχρεωτικό για τους Διευθυντές Σχολείων να ορίσουν  μέντορες και Ενδοσχολικούς  Συντονιστές.
  • Ακόμη και αν δεν υπάρχει ενδιαφέρον από εκπαιδευτικούς για αυτές τις θέσεις ο Διευθυντής του Σχολείου ορίζει  με απόφασή του.
  • Αν υπάρχει άρνηση αποδοχής της θέσης από εκπαιδευτικό τον οποίο θα ορίσει ο Διευθυντής του Σχολείου, θα εφαρμοστεί η κείμενη νομοθεσία η οποία προβλέπεται γι αυτές τις περιπτώσεις (σ.σ. κυρώσεις).

Σε επισήμανση από Διευθυντή Εκπαίδευσης ότι δεν προβλέπεται αποζημίωση ή απαλλαγή διδακτικού ωραρίου για τους εκπαιδευτικούς που θα ορισθούν μέντορες και Ενδοσχολικούς  Συντονιστές, ο Αλ Κόπτσης δήλωσε  ότι  "οι δραστηριότητες που θα γίνονται είναι εντός εργασιακού ωραρίου και οι κάτοχοι αυτών των θέσεων θα λάβουν μόρια".

Η ΟΛΜΕ προτρέπει τους καθηγητές να μη γίνουν μέντορες και ενδοσχολικοί συντονιστές

Η ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς   να μην διεκδικήσουν  τις  θέσεις "μέντορες"  και  "ενδοσχολικοί συντονιστές",εθελοντικά, καθώς θεωρεί  "απαράδεκτο να παρακινούνται οι συνάδελφοι να καταλαμβάνουν πρόσθετες θέσεις ευθύνης με δεδομένο το ήδη επιβαρυμένο διοικητικό και παιδαγωγικό έργο που ασκούν, μάλιστα χωρίς μείωση ωραρίου και επιμίσθιο".

Επίσης καλεί τις  ΕΛΜΕ να παρεμβαίνουν άμεσα σε όσες περιπτώσεις υπάρξουν υποχρεωτικοί ορισμοί εκπαιδευτικών αυτών των θέσεων .

Το κορυφαίο συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ζητά από το υπουργείο Παιδείας να αποσύρει την συγκεκριμένη απόφαση και να καλέσει σε ουσιαστικό διάλογο τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες.

ΔΟΕ: Aπεργία-αποχή από τις υπουργικές αποφάσεις για τους μέντορες και τους ενδοασχολικούς συντονιστές

Aπεργία-αποχή από την εφαρμογή των υπουργικών αποφάσεων για τους μέντορες και τους ενδοσχολικούς συντονιστές κήρυξε η ΔΟΕ.

"Καλύπτουμε πλήρως τους συναδέλφους στο να μην τις εφαρμόσουν, με την πλήρη νομική τεκμηρίωση και στήριξη όλων μας των ενεργειών" αναφέρει η ανακοίνωση της ΔΟΕ και καλεί:

Όλα τα σωματεία να πάρουν μέτρα για την υλοποίηση της απόφασης για την απεργία - αποχή. Να οργανώσουν με όλα τα μέσα την ενημέρωση συνολικά της εκπαιδευτικής κοινότητας για τους πραγματικούς στόχους της επιχειρούμενης «αξιολόγησης».
Τις/τους διευθυντ(ρι)ες σχολείων και όλους τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν στην απεργία – αποχή της Δ.Ο.Ε. ώστε να μην υλοποιηθεί το νέο θεσμικό πλαίσιο που επιδιώκει να εγκαθιδρύσει η κυβέρνηση και το Υ.ΠΑΙ.Θ. στην εκπαίδευση.
Για την οργάνωση της απεργίας – αποχής η ΔΟΕ έδωσε στη δημοσιότητα τη δήλωση συμμετοχής που θα πρέπει να υπογράψουν οι εκπαιδευτικοί.

Σχόλια (80)

 
Μέντορας
29 Σεπ 2022 16:01

Μέντορας και λοιπές μπούρδες
Καταρχάς, και μόνο από το γεγονός ΄ότι οι μέντορες έχουν ετήσια θητεία, καταλαβαίνουμε πόσο πρόχειρα οργανωμένο είναι το εγχείρημα. Τη μια χρονιά ο νεοεισερχόμενος μόνιμος εκπαιδευτικός θα έχει ως μέντορα τον Α, την επόμενη τον Β και τη μεθεπόμενη τον Γ. Αντί να θεσπίσει τη θέση μόνιμα, παρέχοντας μείωση ωραρίου ή και άλλα οικονομικά κίνητρα, αναθέτει μια στον έναν και μια στον άλλο αυτό το διοικητικό "πάρεργο", για να πει ότι κάτι θέσπισε η κα Υπουργός Παρατάσεως. Τη μια χρονιά λοιπόν θα ακούει άλλα από τον έναν ο "νέος", την άλλη κάποια άλλα, αμφιβόλου αξίας κι εγκυρότητας, διότι δεν ξέρουμε και ποια γνώση και αξιοπιστία θα έχουν οι εκάστοτε Μέντορες, ως προς αυτά που θα διερμηνεύουν προς τους νεώτερους. Σε όλες τις ιδιωτικές επιχειρήσεις, αλλά και στο δημόσιο, υπάρχει υπεύθυνος ασφαλείας, υπέυθυνος για την προστασία προσωπικών δεδομένων κλπ. Μπορεί ο οποιοσδήποτε "'ασχετος" μέντορας, επειδή έχει ένα μεταπτυχιακό στη φιλοσοφία ή την ψυχολογία ή στα ωδικά πτηνά, να καθοδηγήσει έναν νεώτερο σε θέματα διοίκησης της εκπαίδευσης, σε θέματα νομικά, σε θέματα παιδαγωγικά;;; Ό,τι μπαρούφα λοιπόν σκέφτεται η κ. Παραιτήσεως, την εφαρμόζει στο κεφάλι του κασιδιάρη, χωρίς διάλογο με κανέναν, παρά με τον αυταρχικό, αυτάρεσκο εαυτό της!

 
ΚΑΛΥΨΩ
21 Σεπ 2022 22:31

Δεν έχετε όλοι κουραστεί?
Nα λειτουργήσουμε προσπαθούμε,για το καλύτερο,για τα παιδιά,για τους γονείς...
Χάθηκε η ηρεμία!Χάθηκε η επικοινωνία!Θα χαθεί και η υγεία μας στο τέλος!
Αξίζει?

 
Γονιός
19 Σεπ 2022 17:40

Κοντά στο δημόσιο και την εκπαίδευση..
Ας δώσουν στους δασκάλους αυτά που αξίζουν..
Το φιλότιμο και η μεγάλη προσπάθειά τους αποδείχθηκε στην τηλεκπαίδευση που πέρασαν τον πήχη και άφησαν πίσω τους πάρα πολλές ευρωπαϊκές χώρες.
Όλοι τους δώσανε τα συχαρίκια.
Γονείς, πολιτική ηγεσία, ξένα κράτη..
Γιατί τους αμφισβητούν;
Χμμμ, οργανωμένο το "έγκλημα" φαίνεται..
Για να τους υποβιβάσουν και να τους έχουν με χαμηλωμένο κεφάλι μήπως; Λέω μήπως..

 
Μάκης
19 Σεπ 2022 16:54

Μακριά από Δημόσιο κ δη εκπαίδευση

 
Μα πως γίνεται;
18 Σεπ 2022 15:23

Δάσκαλοι (με πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά) και με μισθό ανειδίκευτου εργάτη;
Δάσκαλοι να μένουν σε σκηνές, παγκάκια, και να κοιμούνται σε sleeping bag κάτω απ'τα αστέρια;
Δάσκαλοι να παραιτούνται γιατί δεν μπορούν να πληρώσουν ενοίκιο ( δεν μιλώ και για να ζήσουν..), δάσκαλοι που δεν μπορούν να επιβιώσουν..
Δυστυχώς (πρέπει να είναι παγκόσμια πρωτοτυπία), στη χώρα αυτή συμβαίνουν αυτά!
Επειδή προφανώς η πολιτεία εκτιμά τη μόρφωσή τους και κυρίως την Παιδεία και τα παιδιά του λαού..
Που οι περισσότεροι από αυτούς που κρίνουν έχουν πολύ χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο..
Μπράβο στον Γάλλο πρόεδρο για τις αναγγελίες του για τους εκπαιδευτικούς, και τον σεβασμό που δείχνει για τους δασκάλους των παιδιών του κράτους του..
Ένα παράδειγμα προς μίμηση! Θα το λάβει κανείς υπόψιν;

 
Αναθέσεις - μονιμότητα
18 Σεπ 2022 15:08

Οι αναθέσεις των εργαστηρίων πληροφορικής και φυσικών επιστημών αποτελούν εξωδιδακτικές εργασίες!!!
Αναγράφεται σε κάποιο άρθρο του νόμου ότι ο αρνητικά αξιολογημένος εκπαιδευτικός ΔΕΝ θ'απολύεται;
Πρέπει να αναγράφεται για να γίνει πιστευτό..
Όσο δεν αναγράφεται, με μια τροπολογία το εμφανίζουν κι αυτό (σε λίγο καιρό βέβαια, όχι όλα μαζεμένα και έρθουν και απότομα!!)..

 
@ Rip
18 Σεπ 2022 09:30

Ναι παραπλανημένε φίλε μου.
Αξιολόγηση παντού και άρση μονιμότητας αρχίζοντας όμως από την κορυφή!
Βουλευτές, υπουργούς, πρωθυπουργούς,Διευθυντές και στελέχη εκπαίδευσης και φυσικά τους καθηγητές.
Έχετε μια κακία και εμμονή από τα λεγόμενά σας με τους καθηγητές αλλά το στέλεχος που παίρνει επίδομα παχυλό και δεν προσφέρει τίποτα στο παιδί σας δεν σας νοιάζει...ο αποτυχημένος πρωθυπουργός που δεν ψηφίζεται την επόμενη τετραετία επανέρχεται να τον ψηφίσεις πάλι!!! Ο αποτυχημένος υπουργός/βουλευτής πάει στέλεχος ΔΕΚΟ / Δντής ΔΕΚΟ ή πρόεδρος ευρωπαϊκού οργανισμού και στις επόμενες εκλογές τσουπ!!! ξαναπαίρνει υπουργείο!!!! και άσχετο με το επάγγελμά του!!
Επίσης να εφαρμοστεί σε όλο το Δημόσιο: Όταν ο Δήμος δε δίνει νερό το καλοκαίρι ποιος απολύεται; 'Όταν τα σκουπίδια δεν μαζεύονται ποιος απολύεται; Όταν η ΔΕΗ κόβει το ρεύμα και βάζει ότι τιμή θέλει ποιος απολύεται; Όταν οι τράπεζες αλλάζουν τα επιτόκια όποτε και όπως θέλουν και διπλασιάζουν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες όποτε θέλουν, ποιος απολύεται;
Όταν το Υπαιθ έχει ακατάλληλα χρυσοπληρωμένα όμως βιβλία ποιος απολύεται; Όταν αντί να διορίζει καθηγητές τάξης διορίζει προκλητικά στελέχη ποιος απολύεται;
Α ξέχασα για όλα φταίει ο καθηγητής....

 
Ripipip
17 Σεπ 2022 20:42

@Σώστης 17 Σεπ 2022 07:27
Θα σας παρακαλούσα να διαβάζετε προσεκτικότερα τα σχόλια των άλλων, ειδικά από τη στιγμή που μπαίνετε στον κόπο να τα σχολιάσετε.
ΔΕΝ ήταν δικές μου λέξεις. Τις αντέγραψα από το σχόλιο στο οποίο απάντησα (σσ. Rip 15 Σεπ 2022 21:12 "Οποιος α δεν είναι καλός ή στο σπίτι του"). Γι' αυτό άλλωστε έβαλα και εισαγωγικά.
Όπως λοιπόν καταλαβαίνετε, κάποιοι είναι βασιλικότεροι του βασιλέως σχετικά με το νόμο.....

 
Μόρια
17 Σεπ 2022 09:00

Να δείτε Που έχετε να πάρετε στις εκλογές...

 
Φούμο
17 Σεπ 2022 08:58

Που έχει να πέσει στις κάλπες...

 
Legend
17 Σεπ 2022 08:54

Μήπως το υπουργείο ξέχασε να δώσει ένα μικρό κίνητρο για τις θέσεις αυτές; Δεν είναι δυνατόν να απαλλάσσονται από εξωδιδακτικές εργασίες όσοι έχουν στην ευθύνη τους τα εργαστήρια πληροφορικής και φυσικών επιστημών και να μην συμβαίνει το ίδιο για τους συντονιστές και τους μέντορες που έχουν στην ευθύνη τους κάτι τόσο σπουδαίο! Να επικοινωνήσει το esos μήπως κατά παράλειψη συνέβη αυτό! Καθόλου απίθανο να ξέχασαν να αφαιρέσουν τις εφημερίες και τις εξωδιδακτικές από αυτούς. Καταργήστε το μητρώο και την αρχειοθέτηση ώστε να μείνει χρόνος στο προσωπικό για πιο ουσιαστικές δουλειές! Το μητρώο είναι βέβαιος πως ο Πιερρακάκης δεν γνωρίζει ότι ακόμη συμπληρώνεται μετά από 10 έτη λειτουργίας του myschool. Δείτε το!

 
Σώστης
17 Σεπ 2022 07:27

@Ripriprip Γιατί διαστρεβλώνετε την πραγματικότητα; Σε ποιο σημείο του νόμου αναφέρεται ότι θα απολύεται ο αρνητικά αξιολογημένος εκπαιδευτικός; Θέλω την παράγραφο του νόμου! Οι άνθρωποι που δεν θα έπρεπε να βρίσκονται σε αυτόν τον χώρο, δεν θα έπρεπε να έχουν καμία επαφή με παιδιά, δεν εντοπίζονται με αυτού του τύπου την αξιολόγηση. Είναι γνωστοί σε όλους χρόνια και δεν μπορεί κανείς να τους κουνήσει! Γιατί; Η αξιολόγηση είναι θεμιτή! Καλώς να έρθει! Όσοι αναλάβουν αυτό τον ρόλο τον ρόλο του αξιολογητή θα πρέπει να κατανοήσουν τη βαρύτητα της θέσης τους και να μην βγάζουν τα απωθημένα τους και τα κόμπλεξ τους. Ο μόνος φόβος σχετικά με την αξιολόγηση είναι αυτός: ποιος θα είναι ο αξιολογητής. Γιατί γνωρίζουμε καλά ότι σε αυτή τη χώρα οι θέσεις ευθύνης μοιράζονται με άλλα από αυτά που θα έπρεπε κριτήρια. Δυστυχώς!! Είναι θετικό που προχώρησε η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων. Ελπίζουμε σε σωστή εφαρμογή και της ατομικής αξιολόγησης. Κανένας δεν έχει το αλάθητο. Όλοι προσπαθούμε για το καλύτερο των μαθητών μας. Για αυτούς ενισχύουμε τις γνώσεις μας. Για αυτούς επιμορφωνόμαστε διαρκώς για τα νέα παιδαγωγικά εργαλεία. Αυτή είναι η ουσία. Ο εκπαιδευτικός χρειάζεται βοηθητικό και υποστηρικτικό υλικό. Σύμβουλο ανά μάθημα. Με τα σωστά κριτήρια θα έχουμε τους κατάλληλους ανθρώπους σε θέσεις ευθύνης! Με γραπτούς διαγωνισμούς τους αξιώτερους στον δημόσιο τομέα. Η λογική των πελατειακών σχέσεων μάς έφαγε.

 
Ripipip
16 Σεπ 2022 21:55

@@ripipi (ομπρέλα να πάρουμε)
"βρέχει διορισμούς ακόμη και σε αυτούς που τελείωσαν περσι"???
ΚΕΝΑ "βρέχει" αν δεν το έχετε καταλάβει. Εάν έβρεχε διορισμούς ΔΕΝ θα χρειαζόταν να προσλάβει 30.000 αναπληρωτές (πανελλήνιο ρεκόρ) για να τα καλύψει..... ούτε και θα έχει ΗΔΗ αναγγείλει (μέσα Σεπτεμβρίου) και Β' φάση προσλήψεων.
Λέτε δηλαδή, ότι διόρισε εκπαιδευτικούς 22-23 χρονών? Γνωρίζετε προσωπικά τέτοιες περιπτώσεις να μας διαφωτίσετε κι εμάς? Έχετε δει καθόλου τα μόρια που χρειάζονται πλέον οι αναπληρωτές, για να καταλάβετε ΠΟΣΑ προσόντα διαθέτουν? Εσείς βέβαια, μπορεί να θέλετε να αξιολογούνται μόνο οι εκπαιδευτικοί ακόμα και αν έχουν διδακτορικά.... μήπως και δεν είναι ικανοί να διδάσκουν.... ΔΕΝ μας λέτε όμως πχ τί δουλειά κάνετε εσείς και πόσες φορές και με ποιά διαδικασία αξιολογηθήκατε.... για να μας δώσετε το καλό παράδειγμα!
Τέλος, για το "Εφόσον νιώθει επαρκής θα πρέπει να δηλώσει να αξιολογηθεί πρώτος"..... καλό είναι να γνωρίζουμε, πώς και με τί κριτήρια λειτουργούν συνήθως οι "αξιολογήσεις" (κάθε είδους) στη χώρα που λέγεται Ελλάδα.... και να μην νομίζουμε ότι είμαστε πχ στη Σουηδία.

 
GIANNHS
16 Σεπ 2022 13:49

οι κυρωσεις θα ειναι σαν κι αυτες που υπεστησαν....... ολοι εκεινοι που περυσι δεν συμμετειχαν στην σχολικη αξιολογηση;δεν εχετε τα κοτσια!

 
@ripipi
16 Σεπ 2022 13:44

Μέσα στη σημερινή συγκυρία βρέχει διορισμούς ακόμη και σε αυτούς που τελείωσαν περσι. Το ότι κατέχει κάποιος μεταπτυχιακό η ξένη γλώσσα δε σημαίνει ότι τον απαλλάσσει από αξιολόγηση η ότι είναι καλός δάσκαλος . Εφόσον νιώθει επαρκής θα πρέπει να δηλώσει να αξιολογηθεί πρώτος. Για να δούμε!

 
Πιτσιφλής
16 Σεπ 2022 12:56

Προσεχώς... σε σχολικό δρώμενο στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής.
Πράξη πρώτη

- Γεια σου, μέντορα!
- Γεια σας, κύριε διευθυντά!
Οι ημιμαθείς!
- Εε;
- Οι υπερόπτες!
- Τι είπες;
- Οι αγενείς!
- Τι λες μωρέ;
- Οι απαίδευτοι!
- Γιατί λες, ρε μέντορα;
- Ομιλώ για ορισμένους τύπους οι οποίοι βρέθηκαν σε ορισμένες θέσεις, λες
και πήραν αξιώματα, απέκτησαν δύναμιν και ελησμόνησαν την ταπεινήν
προέλευσίν τους!
- Άκουσε, μέντορα, άκουσε και θέλω αυτή τη φορά να με προσέξεις
ιδιαιτέρως, δηλαδή, βέβαια, τώρα εσύ δεν ξέρεις, αλλά όπως έχουν γίνει τα
πράγματα, αυτό το σχολείο σ’ εμάς τους δύο στηρίζεται πια. Σε παρακαλώ,
άφησέ τα αυτά, χρυσέ μου άνθρωπε, άφησέ τα, κοίταξε τη δουλίτσα σου, τη
δουλίτσα σου και τα μάτια σου, μέντορα. Τίποτα άλλο.
- Ποια δουλειά μου, κύριε διευθυντά, ποια δουλειά μου; Τους τα βρόντηξα κάτω
κι έφυγα!
- Τι έκανε λέει; Τι έκανε λέει;
- Τους τα βρόντηξα κάτω και έφυγα!
- Τιτ.. τα.. δηλαδή, τι έγινε βρε μέντορα;
- Τι ήθελες να γίνει; Παραιτήθην!
- Πα... πα.. δη... δηλαδή, γιατί παραιτήθηκες βρε μέντορα;
- Οι άξεστοι!
- Ποιοι ρε μέντορα;
- Εκεί, στο γραφείο!
- Τι σου έκαναν;
- Με κάλεσαν στο γραφείο.
- Εε, και λοιπόν;
- Εε, λοιπόν επήγα!
- Ασφαλώς κι επήγες. Άμα σε καλούν στο γραφείο και δεν πηγαίνεις, πώς θα
προκόψουν οι δουλειές; Εξυπνάδες μου λες; Εε, λοιπόν, πάρακάτω!
- Κι επήγα λοιπόν. Μπαίνω στο γραφείο, αλλά αυτοί εκεί συνομιλούσαν μεταξύ
τους και με είχαν επί δέκα ολόκληρα λεπτά όρθιο, επί δέκα ολόκληρα λεπτά με
είχαν όρθιο!
- Και τι ήθελες βρε μέντορα; Να σου στρώσουν καμιά φλοκάτη να ξαπλώσεις
σαν τσέλιγκας; Σε κάλεσαν, θα σταθείς όρθιος αφού δεν υπήρχε αδειανή θέση.
Όση ώρα χρειάζεται. Τέλος πάντων, τι έγινε παρακάτω;
- Σε μια στιγμή λοιπόν, ενώ συνομιλούσε ένας δάσκαλος με τον γυμναστή,
γυρίζει και τι μου λέει; Τι μου λέει, κύριε διευθυντά, ο αγενής!
- Μη συγχύζεσαι, μέντορα. Πες μου, τι σου ‘πε, τι σου ‘πε;
- Μέντορα, μου λέει, γιατί εδώ στον φάκελο δεν υπάρχει η εγκύκλιος για τις
παρελάσεις;
- Ε, και λοιπόν; Έτσι όπως μου το ‘πες, νόμιζα ότι είπε τίποτα κακό για το
Υπουργείο μας, βρε μέντορα!
- Μαα, κατάλαβες τι υπονοούσε;
- Τι υπονοούσε ο άνθρωπος; Να του βρεις την εγκύκλιο που ήταν στον φάκελο!
- Ναι! Και γυρίζω λοιπόν εγώ και του λέω σε τόνο οξύ: αυτό, δάσκαλε, είναι
δουλειά δασκάλου!
- Αμάν, βρε μέντορα!
- Και να προσέχετε πώς μιλάτε και πώς φέρεστε σ’ έναν...

 
Ripipip
16 Σεπ 2022 09:19

@Rip
Για να διοριστεί κάποιος στην εκπαίδευση (ακόμα και ως αναπληρωτής) χρειάζεται να έχει μεταπτυχιακά, ΤΠΕ, ξένες γλώσσες, ατελείωτα σεμινάρια και επιμορφώσεις, τουλάχιστον μια 5ετία προϋπηρεσίας-διδακτικής εμπειρίας και να έχει ήδη αξιολογηθεί.... καμιά 10ριά φορές.
Σας περιμένουμε λοιπόν να έρθετε εσείς ή κάποιος άλλος άριστος (που έχει αξιολογηθεί ήδη εκείνος) για να κρίνει ποιός είναι "καλός" και ποιός θα πάει "στο σπίτι του". Και φυσικά να έχετε-έχει και την ευθύνη τόσο της αξιολόγησης, όσο και των αποτελεσμάτων της κατάργησης της μονιμότητας στο δημόσιο-εκπαίδευση.
Και ο γιατρός έχει να κάνει με "τα παιδιά μας" και ο αστυνομικός και ο ιερέας ακόμα και ο Δήμαρχος(που πχ έδωσε την άδεια για την καταλληλόλητα της παιδικής χαράς). 999 περίπου επαγγέλματα έχουν να κάνουν με "τα παιδιά μας".... και δυστυχώς πολλές φορές, όταν κάποιος βάζει ΜΠΡΟΣΤΑ "τα παιδιά μας" κάτι άλλο έχει ΠΙΣΩ από το μυαλό του.... (φυσικά και δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσάς).

 
Δάσκαλος
16 Σεπ 2022 09:18

Δεν βαρέθηκε η άριστη με αυτές συνέχεια τις μπούρδες που βγάζουν να κάτσουν ήσυχα. Άντε δρόμο επιτέλους. Άντε δρόμο να ησυχάσει ο κοσμακης

 
ΣΜ
16 Σεπ 2022 04:44

Πλησιάζει η ημέρα που σύσσωμος ο εκπαιδευτικός κόσμος θα σας αποδοκιμάσει κ. Κόπτση. Και, προσέξτε, ανάμεσα σε αυτούς θα είναι και όσοι υποστηρίζουν τη δική σας παράταξη. Δεν μπορείτε να περιφρονείτε έναν από τους πιο καλά μορφωμένους κλάδους εργαζομένων στη χώρα και να υποτιμάτε τη νοημοσύνη τους. Δεν ενδιαφέρεστε καθόλου για τη βελτίωση της παιδείας, παρά μόνο για το φαίνεσθαι. Όσοι από εμάς έχουμε ταξιδέψει στο εξωτερικό στο πλαίσιο προγραμμάτων Erasmus βλέπουμε τη χαώδη διαφορά που χωρίζει το εκπαιδευτικό μας σύστημα από αυτό των άλλων ευρωπαϊκών χωρών, ακόμη και αν είναι αρκετά φτωχότερες από την Ελλάδα. Κάποτε τα ψέματα, όμως, τελειώνουν και έρχεται η ώρα της αλήθειας. Θα έρθει και για σας.

 
Δημήτρης Κ.
15 Σεπ 2022 23:09

Αν ήταν υποχρεωτικός ο ορισμός Συντονιστή, Μέντορα κλπ θα έπρεπε στην υπουργική απόφαση να αναφερόταν καθαρά αυτό, όπως π.χ αναφέρεται εδώ και χρόνια στην εγκύκλιο για τον καθορισμό των υπευθύνων ΥΣΕΦΕ για τα εργαστηρίων Φυσικής:
"Σε περίπτωση κατά την οποία σε σχολική μονάδα δεν εκδηλωθεί ενδιαφέρον για τη θέση Υ.Σ.Ε.Φ.Ε., γίνεται υποχρεωτική ανάθεση σε εκπαιδευτικό μεταξύ εκείνων που πρόκειται να διδάξουν σε αυτή τα μαθήματα Φυσικών Επιστημών και κατά προτεραιότητα σε εκείνους/ες που πρόκειται να τα διδάξουν ως πρώτη ανάθεση, σύμφωνα με τις προαναφερθείσες Υπουργικές Αποφάσεις, μετά από πρόταση του συλλόγου των διδασκόντων και των διδασκουσών προς την οικεία Δ.Δ.Ε."

 
Πρόγραμμα "Τζέιν Φόντα"
15 Σεπ 2022 22:53

@Αερόμπικ
Μα αερόμπικ δεν θα έχει, με τόσο αέρα κοπανιστό που μοιράζουν στα σχολεία-εκπαίδευση εδώ και τρία χρόνια? Μη γράφουμε κι ότι θέλουμε τώρα!!!.....

 
Rip
15 Σεπ 2022 21:12

Κατάργηση της μονιμότητας στο δημόσιο με αρχή από τα σχολεία. Οποιος α δεν είναι καλός ή στο σπίτι του. Εδώ μιλάμε για τα παιδιά μας.
Συνεχής αξιολόγηση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

 
Γιώργο 20 και όχι 30
15 Σεπ 2022 20:53

Οι σχολικοί όμιλοι υπολογίζονται δυο ώρες από το διδακτικό σου. Διάβασε λίγο προσεκτικά!

 
Αερόμπικ
15 Σεπ 2022 20:09

έχει στα σχολεία στους ομίλους; έχουμε πάρει κάτι κιλάκια και θα μας κάνει καλό...

 
Δώσε κάτι και σε μας …
15 Σεπ 2022 18:51

Προκριμένου να δώσεις κάτι και σε μας ..,
Δώσε κάτι και ας είναι μείωση …
Έτσι επειδή μόνο μειώσεις μας δίνετε και συνηθίσαμε και τις ζητάμε πλέον …

 
CHRIS
15 Σεπ 2022 18:17

Απ οτι φαινεται στο ΥΠΕΠΘ τους αρεσουν τα μορια..............

 
Σώστης
15 Σεπ 2022 17:51

Πραγματικά, να το ξαναγράψω, ωραία τα νέα σας εργαλεία! Είναι όμως κούφια. Άντε και εθελοντικά κάνποιος να αναλάβει κι αυτό μέσα στα υπόλοιπα (υπόψιν για την κοινωνία ότι όπου εφαρμόζονται οι καθηγητές καλοπληρώνονται και οι αρμοδιότητες αυτές είναι εξολοκλήρου το έργο τους, όχι και μάθημα 20 ώρες και καταχώριση απουσιών και επικοινωνία με τους γονείς και εφημερίες και προγράμματα και δράσεις και και και με 600-1000 το πολύ!!) Κούφια όμως είναι γιατί δεν υπάρχει το πλαίσιο. Τι ακριβώς θα περιλαμβάνουν οι 3 διδασκαλίες. Με ποιον τρόπο θα αξιολογηθούν και από ποιον; Με ποια κριτήρια θα γίνει ο προγραμματισμός ύλης, αξιολόγησης μαθητών κλπ. Κενό γράμμα οι νέοι μας αγωγιάτες! Το υπουργείο είναι ανέτοιμο να στηρίξει τέτοιους θεσμούς. Καλώς προχώρησε στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων. Να προχωρήσει και στην ατομική αξιολόγηση. Θεμιτό! Τα υπόλοιπα να σχεδιαστούν πρώτα καλύτερα και μετά καλώς να έρθουν. Με κίνητρα όμως για τους εκπαιδευτικούς!

 
ένας απλός εκπαιδευτικός
15 Σεπ 2022 17:25

Συγχαρητήρια για το επίπεδο! Οι απειλές όμως, δεν αποτελούν τεκμηριωμένες απαντήσεις στα επιχειρήματα που έχουν παραθέσει οι ομοσπονδίες!

 
Vael
15 Σεπ 2022 16:25

@ Φαίη κι εμένα μου αρέσει ο συνάδελφος Νίκος, μετρημένος και σοβαρός.Όσες φορές του έχω απευθύνει ερώτηση απαντάει και δίνει πληροφορίες που τυχόν έχει χωρίς να ειρωνεύεται όπως κάνουν άλλοι.

 
@ Θανάσης
15 Σεπ 2022 15:53

Και οι βουλευτές και τα στελέχη υπουργείων με τους τεράστιους σε σχέση με τον εκπαιδευτικό μισθούς από που αξιολογήθηκαν;
Εδώ δεν ψηφίζει ο λαός κάποιον (κακή αξιολόγηση) και βρίσκεται διευθυντής ΔΕΚΟ ή μεγαλοστέλεχος σε επιχείρηση εμπλεκόμενη με το Δημόσιο.

Και φυσικά ο ελεύθερος επαγγελματίας απαιτεί αυξήσεις όσο θέλει για την εργασία του (μηχανικοί, γιατροί, δικηγόροι, υδραυλικοί κ.λ.π. και τις περισσότερες φορε΄ς χωρίς απόδειξη) ενώ ο εκπαιδευτικός είτε κάνει έργο Α είτε του αναθέσουν έργο πέντε φορές το Α το ίδιο παίρνει.

Φυσικά και υπάρχει και η παραίτηση αλλά αν το παιδί σου ήταν δάσκαλος αυτό θα το συμβούλευες;

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ