Ενθουσιασμένος για τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις "Κεραμέως" δήλωσε ο διεθνούς φήμης Jeffrey Sachs, Αμερικανός πανεπιστημιακός (Βίντεο)

Τον ενθουσιασμό του για τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις που γίνονται στην Ελλάδα από την υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως, διατύπωσε ο διεθνούς φήμης Jeffrey Sachs, Αμερικανός πανεπιστημιακός καθηγητής οικονομικών επί σειρά ετών, ηγετική προσωπικότητα σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης, σύμβουλος του ΟΗΕ, συγγραφέας μπεστ σέλλερ και αρθρογράφος με αναγνωσιμότητα σε πάνω από 100 χώρες.
Δείτε το βίντεο που ακολουθεί:
Η Ν. Κεραμέως και ο Jeffrey Sachs συμμετείχαν από κοινού σε πάνελ με θέμα τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης και την πρόσβαση σε ανοιχτά δεδομένα στην εκπαίδευση που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της Συνόδου Κορυφής του ΟΗΕ, που φέτος έχει θέμα το μετασχηματισμό της εκπαίδευσης.
Η Ελληνίδα υπουργός Παιδείας μίλησε, μεταξύ άλλων, για τις αλλαγές που έχουν επέλθει σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια και τη στροφή στις δεξιότητες, μεταξύ των οποίων και οι ψηφιακές, καθώς και για τον καταλυτικό ρόλο της πανδημίας στην ψηφιοποίηση διαδικασιών.
Ο Καθηγητής δήλωσε, ενώπιον ακροατηρίου προσωπικοτήτων από τον πολιτικό, τον ακαδημαϊκό και τον χώρο της κοινωνίας των πολιτών από όλο τον κόσμο, «ενθουσιασμένος με τις καινοτομίες της υπουργού Ν. Κεραμέως και τις δυναμικές μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα» και πρόσθεσε ότι «Σπουδαστές από όλο τον κόσμο θα θέλουν να συρρεύσουν στην Αθήνα για την εκπαίδευση του 21ου αιώνα», γιατί, όπως είπε, «οι μεταρρυθμίσεις αυτές της Υπουργού ανοίγουν την εκπαιδευτική διαδικασία ώστε να είναι ένα παγκόσμιο, δημόσιο αγαθό: συνέργειες σε όλο τον κόσμο, νέες ευκαιρίες για εκπαίδευση διεθνώς […..]. Δημιουργείτε κάτι εξαιρετικά δυνατό, και θα έχει βαθιά επιρροή σε όλους, προς όφελος όλων.»
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Νίκος Φίλης στη Σύνοδο Πρυτάνεων: Αυτό είναι το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ για τα Πανεπιστήμια
- Το Σχέδιο Δράσης του υπ. Παιδείας για το 2023
- Μήνυμα της υπ.Παιδείας και Θρησκευμάτων Ν. Κεραμέως για την 25η Μαρτίου
- Σκέψεις πάνω στα Μητρώα Γνωστικών Αντικειμένων και Εσωτερικών και Εξωτερικών Εκλεκτόρων στα Α.Ε.Ι. καθώς και στον τρόπο...
- Επιστολή ΠΟΣΔΕΠ στον πρωθυπουργό για το μισθολόγιο των πανεπιστημιακών
- Σύνοδος Πρυτάνεων: Με την παρουσία της ηγεσίας του υπ. παιδείας και τομεαρχών Παιδείας κομμάτων ολοκληρώνονται ο τετρ...
- Βιομηχανικά Διδακτορικά: Η απόφαση
- Η «Σχεδία» στο Πάντειον Πανεπιστήμιο
- Συναυλία – αφιέρωμα στη μνήμη των θυμάτων από την τραγωδία στα Τέμπη: «Πάρε με όταν φτάσεις…»
- Το Πανεπιστήμιο Κρήτης επιακέφθηκαν ο Κ. Γαβρόγλου και ο Κ. Φωτάκης
Σχόλια (30)
Απ'ότι μαθαίνουμε, το νέο σύστημα είναι αντιγραφή του αγγλικού (και κακέκτυπο ακούγεται..). Δεν έχει καμμιά πρωτοτυπία!
Γιατί αντιγράψανε όμως το αγγλικό και όχι το φινλανδικό σύστημα που ήταν παγκόσμια πρώτο;
Δεν φημίζεται το αγγλικό για πρωτιές στις επιτυχίες των μαθητών!!
Μήπως έχουν να κάνουν κάποια ..οφέλη άραγε;
Είναι ο μόνος κλάδος (των εκπαιδευτικών), που εκτός των μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων, έχει άτομα που έχουν δύο, και τρία πτυχία!
Και είναι ο χειρότερα αμειβόμενος!
Μπράβο στον Μακρόν που δημόσια στήριξε τους εκπαιδευτικούς και τους ανταμείβει εμπράκτως.
Αυτό σημαίνει σεβασμός στην Παιδεία..
....θα πηδηχτώ απ το παράθυρο.......ουοου.......γιες ιτ ιζ.......
δεν έρχεται ο κύριος να διδάξει σε ΅Ελληνικό Πανεπιστήμιο με τις ελληνικές αμοιβές; Ας ΄έρθει μαζί με τους φοιτητές να αναλάβει και ένα 'έτος να κάνει μαθήματα...και να φορολογηθεί με το καθεστώς της Ελλάδας..
Εκεί να δεις συγχαρητήρια...
να περάσουν οι φοιτητές που έρχονται,,,
και ένας άλλος Jeffrey μας είπε λύσεις και λεφτά υπάρχουν....και φάγαμε 12 χρόνια στέρησης, άγχους, αγωνίας για το αύριο και άγριες περικοπές και φορολόγηση...και ακόμα περισσότερα...εξαφανίστηκε ένα ισχυρό κράτος από το χάρτη και εμφανίστηκε ένα εξαρτώμενο, καταχρεωμένο, εξαθλιωμένο..
Λες να μας βγει τέτοιος;
Πού ζεις άνθρωπε μου;
Ναι σε όλα. Αλλά να ξεκινήσουν από την κορυφή με συμμετοχή της βάσης, να έρθουν επιτέλους τα εργαλεία και όχι να είναι σε παρουσιάσεις Powerpoint, όχι να προσπαθείς να κάνεις ζωντανή σύνδεση με άλλο σχολείο και να πέφτει το διαδίκτυο στο σχολείο και ν α σου επιτρέπει μόνο τον ήχο όχι εικόνα, όχι να πρέπει να μαζέψεις εσύ τον υπολογιστή ενώ έχεις εφημερία να τον παραδόσεις στον επόμενο καθηγητή την άλλη ημέρα να λείπει το τροφοδοτικό, ο πτυσσόμενος δείκτη τους διαδραστικού και να σου λέει .."δεν ξέρω τι έγιναν..είπα στον επιμελητή να μαζέψει τον υπολογιστή.."
Θέλει οργάνωση, δουλειά, παιδεία, έλεγχο, πειθαρχεία..που τα βλέπεις αυτά γύρω σου;
Και να σου πω: χρειάστηκα μια εγχείρηση ..στο Δημόσιο Νοσοκομείο μου είπαν σε ένα μήνα και 50% επιτυχίας στο ιδιωτικό την άλλη ημέρα και 100% επιτυχία.... Το Νοσοκομείο δεν θέλει αξιολόγηση ;
Με χτύπησε με αυτοκίνητο κάποιος//πήγαμε δικαστικά κι έκανε 8 χρόνια να βγεί απόφαση....τα δικαστήρια δεν θέ΄λουν αξιολόγηση;....
¨Ολοι παραπάνω παίρνουν μεγαλύτερους μισθούς από τομ καθηγητή..
¨Αλλο η εκπαιδευτική μεταρύθμιση και καινοτομία στα χαρτιά της κ.υπουργού και άλλο η πραγματικότητα στην εκπαιδευτική κοινότητα. Προφανώς η κ υπουργός πήρε τα εύσημα από τον αμερικανό καθηγητή για την μεταρύθμιση και την καινοτομία στα χαρτιά. Πρώτα όμως θα πρέπει να επιλύσει τα προβλήματα στην εκπαιδευτική κοινότητα όσο αφορά τις υποδομές, τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών και τις αμοιβές τους.
παρακαλώ αν δώσετε και ένα βραβείο καινοτομίας πολλαπλασιασμού της γραφειοκρατίας και της αναδρομικότητας.
Στις 16-9-22 βγήκε απόφαση που μετατάσσει αναπληρωτές διορισμένους σε άλλες πράξεις στα εργαστήρια δεξιοτήτων (νέα πράξη), αναδρομικά από το διορισμό τους!!
Αυτό σημαίνει τροποποίηση συμβάσεων!! νέα χαρτιά σε φακέλους, αλλαγές σε προγράμματα μισθοδοσίας αναπληρωτών, δηλαδή χαμένες πληρωμένες εργατοώρες για αλλαγές.
Επίσης σημαίνει ότι θα προκύψουν κενά στους άλλους διορισμούς, οπότε αρχίζει νέος κύκλος προκηρύξεων, διορισμών, συμβάσεων, εγγράφων, μισθοδοσίας κλπ
Και διερωτάται κανείς:
Γιατί το ΥΠΑΙΘ με τα βραβεία που δεν πήγε διακοπές για αν κάνει έγκαιρα διορισμούς δεν υλοποίησε αυτούς τους διορισμούς στις 5/9/2022 μαζί με τους άλλους; Γιατί δεν πήρε νέους αναπληρωτές αλλά μετατάσσει ήδη διορισμένους αλλού; Αν ισχύει η αναδρομικότητα πώς αλλάζεις μια πραγματικότητα ότι ΄ο άλλος διορίστηκε με την Α πράξη και παρουσιάστηκε σε ένα σχολείο και εργάσθηκε εκεί με άλλα αντικείμενα με μία εγκύκλιο; Αλλάζουν τα γεγονότα με χαρτιά; γιατί δεν τροποποιείται η σύμβασή τους από 17-9 και μετά;
Αυτά δεν είναι καλά δείγματα.
Όποιος πέρασε από τάξη έχει εμπειρία και γνώση..
Όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν και εξωδιδακτικές εργασίες τις οποίες διεκπεραιώνουν ( άρα δεν μπορούν να φεύγουν όταν τελειώνουν τη διδασκαλία..).
Φυσικά και δεν σημαίνει ότι είναι και καλύτερος δάσκαλος όποιος έχει μεταπτυχιακό, αλλά δίνεται η έμφαση στην υποτίμηση του εκπαιδευτικού, που παρ'ότι έχει προσόντα που θα τα ζήλευαν και αυτοί που φτιάχνουν τους νόμους, δεν εισακούεται.
Ας θυμηθούμε ότι η πολιτεία έχει μοριοδοτήσει τα μεταπτυχιακά για τις προσλήψεις αναπληρωτών και μόνιμων, σε σχέση με αυτούς που έχουν προϋπηρεσία μεγαλύτερη στα σχολεία.
Και οφείλει να ακούσει τις ενστάσεις..
Για τους μισθούς των εκπαιδευτικών και το χάλι των υποδομών των σχολείων τον ενημέρωσαν τον κύριο? Μάλλον όχι αφού αυτά τα κρατάμε επιμελώς κρυφά, δεν συμφέρει να ακούγονται.
Επειδή είναι κάποιος στην τάξη γνωρίζει καλύτερα; Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που κάνουν το ωράριο των 18 ωρών εβδομαδιαίως και φεύγουν. Οποίος έχει μεταπτυχιακό ειδικά σήμερα είναι και καλύτερος δάσκαλος; Από που το συμπεραίνετε αυτό; Ας μην έχουν τόση έπαρση ορισμένοι κι ας κάνουν διδασκαλία με έμπνευση και φροντίδα για τους μαθητές.
Για κρίσεις διευθυντών που έχουν να γίνουν από το 2020 έδειξε ενθουσιασμό;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Ο εκπαιδευτικός κλάδος να δείτε τι ενθουσιασμό έχει...
@Ψυχούλα ο Αμερικάνος
Για τον Αμερικάνο dealer δεν κατέχω.... αλλά για την Ελληνίδα matchmaker(για όσους θυμούνται), τόση χαρά πώς να την κρύψει?
Πιθανολογώ ότι :
- οι Αμερικάνοι φοιτητές θα έρθουν (όσοι έρθουν) Μάιο-Σεπτέμβριο, πληρώνοντας λιγότερα απ' όσα θα πλήρωναν για διακοπές στην Ελλάδα.... και σίγουρα λιγότερα από τα δίδακτρά τους στο Αμερικανικό πανεπιστήμιο,
- οι Έλληνες φοιτητές (των Ελληνικών δημόσιων πανεπιστημίων) που θα πάνε εκεί, μάλλον θα πληρώσουν τα ίδια δίδακτρα με τους Αμερικάνους φοιτητές.
Γιατί λοιπόν να μην χαίρονται και οι δύο?.... ο dealer και η matchmaker εννοώ....
Τι έγινε ρε παιδιά; Θα χάσουν πελάτες τα αμερικανικά πανεπιστήμια διότι «Σπουδαστές από όλο τον κόσμο θα θέλουν να συρρεύσουν στην Αθήνα για την εκπαίδευση του 21ου αιώνα» καιο dealer χαίρεται...;
Ούτε καν παιδαγωγός δεν είναι. Δηλαδή μελέτησε το υπάρχον σύστημα και είδα τα νέα μέτρα και ΄έμεινε έκπληκτος. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Φοβούνται κάποιοι την εξωστρέφεια και θεωρούν ότι μόνο αυτοί αξίζουν.
Ένα μόνο θα σας πω: Τα ελληνικά σχολεία δεν έχουν γραμματέα. Ο διευθυντής ή όποιος τύχει εκείνη την ώρα σηκώνει τα τηλέφωνσ. Τις ίδιες δουλειές γραφείου κάθε χρόνο τις κάνει άλλος αναπληρωτής κ πρέπει να τις ξαναμάθει (ο περυσινός είναι σε άλλο σχολείο). Μία τρέλα.
Ο εκπαιδευτικός που πέρασε στο Πανεπιστήμιο (δεν γράφτηκε..), αυτός που είναι πολλά χρόνια στην τάξη και έχει μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους, ή η καινούργια υπουργός με σπουδές σε Πανεπιστήμιο εκτός Ελλάδος (σε αντικείμενο που δεν έχει καμμιά σχέση με την εκπαίδευση), και με καμμία εμπειρία από σχολείο και τάξη;
Δυστυχώς οι εκπαιδευτικοί δεν εισακούγονται.
Και φυσικά να ζητήσουν αύξηση οι προσοντούχοι μεν, πολύ κακοπληρωμένοι δε!
Αν ο πολιτικός κόσμος πληρωνόταν το ίδιο με τους εκπαιδευτικούς, τότε χαλάλι!!!
... και το φαίνεσθαι. Όταν όλη η έγνοια των υπευθύνων της παιδείας της χώρας μας είναι τα παχιά λόγια και να πάρουν τα εύσημα από τα κοινωνικά δίκτυα. Με τίμημα την υποθήκευση του μέλλοντος των νέων μας.
αφού οι αλλαγές έχουν αυστηρά οικονομικό πρόσημο. ΟΑΣΑ. Παγκόσμια τράπεζα, Πισσαρίδης και σια καίγονται κυριολεκτικά για την αλλαγή του Ελληνικού σχολείου. Τι; Δεν έχουν σχέση με την εκπαίδευση αλλά με τα λεφτά για την εκπαίδευση; Go figure, που λένε στο χωριό μου. Η μαθητική νεολαία να μην φοβάται, είναι σε καλά χέρια .......
Άμα τη θέτε τόσο πολύ πάρτε τη.... Σας την κάνουμε δώρο....
... μεταρρυθμίσεις ομιλεί ο κος, 50 χρόνια τα ίδια ισχύουν Ελλάδα. Την ανοχή σας μάλλον για τα πράσινα μπλουζάκια των οππυ
Δε μας αφήνουν δυνάμεις που θέλουν οπισθοχώρηση να πάμε μπροστά. Τους κακοφαίνεται η αξιολόγηση, τα ψηφιακά εργαλεία, η ηλεκτρονική ψηφοφορία. Μόνο αυξήσεις.
Sachs or sucks !!!
ε, τότε να ενθουσιαστεί και όλος ο κλάδος στο ελλάντα ! ενθουσιαστείτε , ρε , σας λένε από αμέρικα !
ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΣΕΙΣ,ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ
τι να πει και αυτός! Αφού χρόνια τώρα τα καλύτερα ακριβό σπουδαγμένα με μόχθο και ελληνικά κεφάλαια παιδιά της Ελλα΄δας καταλήγουν να εργάζονται και να αναβαθμίζουν στον τομέα τους ΞΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ γιατί πολύ απλά στη Ελλάδα προωθείται μόνο το μοντέλο ξενοδόχοσ-τουριστικός υπάλληλος-μπάρ-εστίαση και οι μισθοί σε τομείς τεχνολογίας, εργοστασίων κλπ είναι απελπιστικοί για έναν επιστήμονα!! Ψίχουλα!
Καλά μας δίνει τα εύσημα λοιπόν!
Κοίτα να δεις που τελικά ο ενθουσιασμός, είναι κολλητικός.... Τουλάχιστον δύο τα "θύματα" μέχρι στιγμής! Ευχαριστούμε λοιπόν θερμά τον Αμερικανό πανεπιστημιακό καθηγητή.... "οικονομικών".... αλλά για την εθνική μας παιδεία, λέμε να ρωτήσουμε καλύτερα τη γνώμη κανενός μπαρουτοκαπνισμένου εκπαιδευτικού με 30 χρόνια στα ελληνικά θρανία....
Εάν δεν σας πειράζει δηλαδή και δεν ενοχλεί-χαλάει τον ενθουσιασμό σας.... i am sorry και με το μπαρντόν δηλαδή ε?