Τράπεζα Θεμάτων: 15.410 θέματα και ενδεικτικές απαντήσεις 125 μαθημάτων Γ', Β' και Α' τάξεων Λυκείου

Η Τράπεζα θεμάτων η οποία εφαρμόστηκε το προηγούμενο σχολικό έτος στους μαθητές της Α' και Β', κατά τη τρέχουσα σχολική χρονιά θα εγκαινιαστεί και από τους μαθητές της Γ' τάξης όλων των τύπων Λυκείου.
Το ΙΕΠ έχει ετοιμάσει 15.410 θέματα , συνοδευόμενα από τις ενδεικτικές απαντήσεις 125 μαθημάτων της Α΄, Β' και Γ’ τάξης ΓΕΛ ,ΕΠΑΛ , και ειδικότερα:
Γενικό Λύκειο Επαγγελματικό Λύκειο
Α' ΤΑΞΗ 4.251 1.581
Β' ΤΑΞΗ 2.877 4.069
Γ' ΤΑΞΗ 569 2.063
Σύνολο 7.697 7.713
Οι εξετάσεις με την Τράπεζα Θεμάτων θα πραγματοποιηθεί την ίδια διαδικασία του προηγούμενου σχολικού έτους (Δείτε εδώ)
Για να δείτε το τρόπο εξέτασης των μαθημάτων , πατήστε αντίστοιχα παρακάτω:
- Αλλαγές στον τρόπο εξέτασης 8 μαθημάτων
- Γ', Β και Α' Λυκείου
- Α’ τάξη των ΕΠΑ.Λ. και των Λυκείων των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.
- B’ τάξη ΕΠΑΛ και των Πρότυπων ΕΠΑΛ
- B’ τάξη των Λυκείων των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.
Πατήστε αντίστοιχα παρακάτω για να ανοίξετε τα θέματα με ενδεικτικές απαντήσεις σε μορφή zip
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Γ' Τάξη
- Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία/Αρχαία Ελληνικά
- Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
- Ιστορία
- Ιστορία Προσανατολισμού
- Χημεία
- Βιολογία
- Λατινικά
- Μαθηματικά Προσανατολισμού
- Φυσική Προσανατολισμού
- Οικονομία
- Πληροφορική
Β' Τάξη
- Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία/Αρχαία Ελληνικά
- Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
- Ιστορία
- Άλγεβρα
- Γεωμετρία
- Βιολογία
- Αγγλικά
- Λατινικά
- Μαθηματικά Προσανατολισμού
- Φυσική Προσανατολισμού
Α' Τάξη
- Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία/Αρχαία Ελληνικά
- Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
- Ιστορία
- Άλγεβρα
- Γεωμετρία
- Χημεία
- Φυσική
- Αγγλικά
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Α'Τ'αξη
Β' Τάξη
- Άλγεβρα
- Γεωμετρία
- Φυσική
- Νέα Ελληνικά
- Αρχές Αγροτικής Ανάπτυξης
- Φυτική Παραγωγή
- Ζωική Παραγωγή
- Αρχές Λογιστικής
- Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ
- Εισαγωγή στην Εφοδιστική
- Οικοδομικό Σχέδιο
- Τοπογραφία
- Κτηριακά έγα και δομικά υλικά
- Ελεύθερο Σχέδιο
- Γραμμικό Σχέδιο
- Ιστορία της Τέχνης
- Ηλεκτροτεχνία
- Εσωτερικές ηλεκτρικές εγκαταστάσεις και ηλεκτρολογικό υλικό
- Αναλογικά και ψηφιακά ηλεκτρονικά
- Ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις πλοίου
- Στοιχεiα τεχνική θερμοδυναμικής
- Μηχανική Αντοχή Υλικών
- Τεχολογία Μηχανολογικών Κατασκευών-Εφαρμογές
- Ναυτική Μηχανολογία
- Ναυσιπολοία Ι Ναυτική μετεωρολογία
- Αρχές Προγραμματσιμού Υπολογιστών
- Υλικό και δίκτυα υπολογιστών
- Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια πληροφοριακών συστημάτων
- Ανατομία φυσικολογίαΙ
- Υγεία και Διατροφή
- Διαπροσωπικές σχέσεις
Γ' Τάξη
- Μαθηματικά (Άλγεβρα)
- Ανθοκομικά Φυτά
- Αρχές Βιολογικής Γεωργίας
- Αρχές Επεξεργασίας Τροφίμων
- Δενδροκομία-Αμπελουργία
- Διατροφή Αγροτικών Ζώων
- Σ'υγχρονες Γεωργικές Επιχειρήσεις
- Φυτά μεγάλης καλλιέργειας
- Ασφάλεια Τροφίμων
- Αρχές Οικονομικής Θεωρίας
- Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης
- Οργάνωση και λειτουργία ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
ΛΥΚΕΙΑ Ε.Α.Ε.
Α' τάξη
- Αρχαία Εληνική Γλώσσα και Γραμματεία
- Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
- Ιστορία
- Άλγεβρα
- Γεωμετρία
- Φυσική
- Χημεία
- Αγγλικά
Β' Τάξη
- Αρχαία Ελληνική Γλώσσα κια Γραμματεία
- Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
- Ιστορία
- Άλγεβρα
- Γεωμετρία
- Βιολογία
- Λατινικά
- Μαθηματικά Προσανατολισμού
- Φυσική Προσανατολισμού
- Αγγλικά
ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ
Α΄Τάξη
Β΄Τάξη
- Νέα Ελληνικά
- Άλγεβρα
- Γεωμετρία
- Φυσική
- Φυτική Παραγωγή
- Ζωική Παραγωγή
- Αρχές Λογιστικής
- Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ
- Εισαγωγή στην εφοδιαστική
- Ελεύθερο Σχέδιο
- Γραμμικό Σχέδιο
- Ιστορία της τέχνης
- Ηλεκτροτεχνία
- Εσωτερικές ηλεκτρικές εγκαταστάσεις και ηλεκτρολογικό υλικό
- Στοιχεία θερμοδυναμικής
- Τεχολογία Μηχανολογικών κατασκευών
- Λειτουργικά συστήματα και ασφάλεια πληροφοριακών συστημάτων
- Ανατομία Φυσιολογία Ι
- Υγεία και Διατροφή
- Τοπογραφία
- Κτηριακά Έργα και Δομικά Υλικά
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- "Καμπάνα" στο υπ. Παιδείας: Δικαστήριο επιδίκασε αποζημίωση σε απόφοιτο Κολλεγίου για την καθυστέρηση έκδοσης...
- Πρότυπα- Πειραματικά:Έως και 27 Μαρτίου οι αιτήσεις των μαθητών
- Αιτήσεις για αποσπάσεις εκπαιδευτικών, στο ΙΕΠ ως επιστημονικό προσωπικό
- Περισσότερες από 100 εταιρίες αναζητούν προσωπικό στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
- ΠΟΣΥΠ: Τρεις μήνες απλήρωτοι όλοι οι λογαριασμοί στις 13 Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης!
- 13.900 θέματα αναρτήθηκαν στη νέα Τράπεζα Θεμάτων ΔΟΑΤΑΠ για τις εξετάσεις Ιατρικής/Οδοντιατρικής
- Φοιτητές: Από 21 Μαρτίου έως 5 Μαΐου οι δηλώσεις για τα συγγράμματα
- Κύρωση τελικού ενιαίου αξιολογικού πίνακα υποψηφίων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου κλάδου ΠΕ της ΠΔΕ Πελοποννήσου
- Απάντηση της ΟΙΕΛΕ στον Σύνδεσμο Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Σχολείων
- Ο Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων για την ημερίδα της ΔΔΕ Πειραιά
Σχόλια (7)
δεν θα προλάβετε τπτ από όλα αυτά...
Τράπεζα θεμάτων στα κόντρα μαθήματα της Γ Λυκείου και μετά από 2 ημέρες πανελλήνιες ? Τι μυαλό τα σκέφτηκε όλα αυτά ? Τι βάσανα είναι αυτά για τα παιδάκια μας ? Δεν υπάρχει ούτε ένας μέσα στο υπουργείο να τους πει ότι όλα αυτά είναι απαράδεκτα ? Δεν υπάρχει καμία ελπίδα. Ο Θεός να βάλει το χέρι του!
Το τερμάτισαν στις πλάτες των παιδιών μας!! Κόντρα ιστορία μέσω τράπεζας;;; ήδη το ότι βάζουν ΤΘ 20-30 Μαΐου, διάλειμμα ΣΚ και έναρξη πανελλαδικών αμέσως μετά είναι ο,τι πιο αντιπαιδαγωγικό σκέφτηκαν. Δύο εξεταστικές στη σειρά και μάλιστα διαφορετικής φιλοσοφίας!!! Έλεος...
Ευχαριστούμε το esos για το εύχρηστο αυτό link!
Ποιος είναι ο τροπος εξέτασης στη γ Επαλ ειδικοτήτων;;;
Διαβάζοντας τα "θέματα" που άρχισαν να ανεβαίνουν σε κάποιο μαθημα ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ στην Γ τάξη, η υποψία μου έγινε ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ:
Δεν προβλέφθηκε και δεν υπάρχει "ασφαλιστική δικλείδα ελέγχου" για την ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ τόσο των ερωτήσεων όσο -και ΚΥΡΙΩΣ- των ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ των ερωτήσεων.
Δεν έχει νόημα να αναφέρω ούτε το μάθημα, ούτε την ειδικότητα.
Επειδή σίγουρα, δεν θα αφορά μόνο ΜΙΑ ειδικότητα και ΕΝΑ μάθημα αυτός ο προχειρο-σχεδιασμός του Υπουργείου.
Αποφάσισε ΕΜΜΟΝΙΚΑ το υπουργείο, να βάλει τράπεζα θεμάτων σε μαθηματα που τα βιβλία απο τα οποία διδάσκονται οι μαθητές, είναι τουλάχιστον ΕΙΚΟΣΙ ΕΤΩΝ.
Άρα ΠΕΠΑΛΑΙΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΚΥΡΕΣ "ΓΝΩΣΕΙΣ" και "υ΄λη" που έχει πλέον ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ "ΑΓΟΡΑ".
Χωρίς να υπάρξει μέριμνα για "φιλτράρισμα" των ερωτήσεων και ΕΛΕΓΧΟΣ για την ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΤΤΑ των "γνώσεων" που οι ερωτήσεις-θέματα ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ πως ελέγχουν.
Και μια τέτοια "δουλειά", δεν μπορεί να γίνει με μόνο γνώμονα το "είναι δικός μας, βάλε αυτόν-κάτι θα ξέρει", ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΑ με το "άλλοθι" του "βάλε μωρέ κα΄ποιον της ειδικότητας-αυτός κάτι θα ξερει".
Και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως είμαστε κάμποσοι που ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ.
Αλλά ΕΥΤΥΧΩΣ, επειδή αρκετοί μοχθήσαμε, αγαπήσαμε και τρέξαμε για την στήριξη της επαγγελματικής εκπαίδευσης και της ειδικότητάς μας (και ακόμη το κάνουμε) ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΜΕ ΑΜΟΙΒΗ, ΟΥΤΕ ΜΕ ΜΟΡΙΑ, ΟΥΤΕ "ΤΣΑΜΠΑ" ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ "ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ" ΣΤΟ ΓΟΝΑΤΟ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΧΡΗΣΤΙΚΗ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ-ΤΕΧΝΙΚΗ "ΑΞΙΑ".
Προσπαθούμε λοιπόν -όσο αντέχουμε ακόμα- να "σώσουμε" ό'τι μπορούμε μέσα στην τάξη και όχι σε "καρέκλες".
Τα παιδιά όμως, οι μαθητές, ΤΙ ΦΤΑΙΝΕ;;...
(ρητορικό το ερώτημα. Περαστικά μας συνάδελφοι...)
Δεν έχουν το θεό τους. Έβαλαν τράπεζα θεμάτων στο κόντρα μάθημα της Γ λυκείου!! Ποιος μαθητής των ανθρωπιστικών σπουδ΄ών θα ασχοληθεί με τα μαθηματικά γενικής παιδείας;