Υπ. Παιδείας:Περισσότερα από 132 εκ. ευρώ στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας για την αγορά ψηφιακού εξοπλισμού μέσω της «Ψηφιακής Μέριμνας»

16/11/2022

Άκουσε το άρθρο

Ολοκληρώθηκε, ύστερα από παράταση ενός μήνα λόγω της συνεχιζόμενης ζήτησης, το Πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ». Η «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ» αποτέλεσε συνέχεια του Προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα» που υλοποιήθηκε σε τρεις φάσεις. Δικαιούχοι του Προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα» ήταν μαθητές και σπουδαστές 4-24 ετών, με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, ενώ η «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ»  σχεδιάστηκε προκειμένου να ενισχύσει

α) εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων καθώς και

β) πυρόπληκτες οικογένειες με εξαρτώμενα μέλη που φοιτούν σε εκπαιδευτικές δομές της χώρας, προκειμένου να προχωρήσουν σε αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού. Με βάση τα επίσημα στοιχεία του Προγράμματος, και η «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ» σημείωσε τεράστια επιτυχία, καθώς το 97% του συνόλου των εκπαιδευτικών αιτήθηκε και έλαβε την επιταγή ονομαστικής αξίας 200 ευρώ.

Το ύψος της συνολικής επένδυσης ξεπέρασε συνολικά τα 132 εκ. ευρώ και αξιοποιήθηκαν κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με στόχο την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ο συνολικός αριθμός των εξαργυρωμένων επιταγών ξεπέρασε τις 664.000 ενώ οι ωφελούμενοι συνολικά ανέρχονται σε περισσότερες από 292.000 οικογένειες και 163.000 εκπαιδευτικούς, που αγόρασαν συνολικά πάνω από 528.000 συσκευές.

Τα Προγράμματα εντάσσονται στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής του ΥΠΑΙΘ για την υιοθέτηση ενός συμπεριληπτικού, χωρίς αποκλεισμούς ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου στην Ελλάδα. Η συνολική επένδυση είχε ως στόχο

α) την εξάλειψη των ανισοτήτων των μαθητών κατά την αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων, ώστε να επωφεληθούν ισότιμα από τον εν εξελίξει ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αποκτώντας πρόσβαση στις γνώσεις και δεξιότητες που είναι απαραίτητες στην παγκόσμια -βασιζόμενη στη γνώση- οικονομία

β) την ενίσχυση των εκπαιδευτικών, προκειμένου να ανταπεξέλθουν αποτελεσματικά στις προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού που επιταχύνθηκε ιδιαίτερα κατά τη περίοδο της πανδημίας της νόσου COVID-19.

Τα Προγράμματα υποστηρίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία με σύγχρονα ψηφιακά μέσα, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνθήκες τεχνολογικά εμπλουτισμένης δια ζώσης εκπαίδευσης, καθώς και σε εξ αποστάσεως διδασκαλία, τη διευκόλυνση της πρόσβασης των εκπαιδευτικών και των μαθητών σε ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό, καθώς και την περαιτέρω ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (2)

Πάνος λ
|

Χαχαχα....μην ξοδεύονται άλλο....δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει εκπαίδευση

ορίστε , και λεφτά σας έδωσε η κεραμέως
|

μην ξανασκούξει κανείς εκπαιδευτικός ότι δεν δίνει λεφτά η κεραμέως και αυξήσεις κλπ ! να τα λεφτά.
κοινωνικός αυτοματισμός, γκαιμπελισμός και άφθονο σανόοοοοοο
όλα οργανωμένα στα λόγια, βάλτε πλάτη με ομίλους, προγράμματα και κοροϊδία

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ