Το έγγραφο του υπ. Υποδομών για την αντιστοιχία 7 τμημάτων του ΠΑΔΑ με Πολυτεχνικές Σχολές

Οι διπλωματούχοι μηχανικοί 5ετούς φοίτησης του ΠΑΔΑ ξεπερνούν ήδη τους 750

23/11/2022

Άκουσε το άρθρο

Το esos  δημοσιεύει κατ΄αποκλειστικότητα το έγγραφο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών προς την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης , με το οποίο διαβιβάζει τους φακέλους των 7 Τμημάτων της Σχολής Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, προκειμένου αυτά να αντιστοιχηθούν με Τμήματα Πολυτεχνικής Σχολής.

(......)

Τo esos επικοινώνησε σχετικά με τον Πρύτανη του ΠΑΔΑ καθηγητή Παναγιώτη Ε. Καλδή ο οποίος ανέφερε ότι οι διπλωματούχοι μηχανικοί 5ετούς φοίτησης του ΠΑΔΑ ξεπερνούν ήδη τους 750 και ότι με συντονισμένες ενέργειες της Πρυτανείας, όπως και του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή και του υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Άγγελου Συρίγου, υλοποιείται η εφαρμογή του άρθρου 66 του Ν. 4610/7.5.2019 (ΦΕΚ Α΄ 70) για την πρόταση αντιστοιχίας Τμημάτων Σχολών Μηχανικών του ΠΑΔΑ, με Τμήματα Πολυτεχνικών Σχολών Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.

Επίσης, δήλωσε ότι το ΠΑΔΑ έχει αποστείλει αρμοδίως όλα τα προβλεπόμενα για την ικανοποίηση των όρων που πρέπει να πληρούνται ώστε ένα Τμήμα Σχολής Μηχανικών να θεωρηθεί αντίστοιχο με Τμήμα Πολυτεχνικής Σχολής.

Επεσήμανε ότι ικανοποιητικά οδεύει και η πιστοποίηση των προγραμμάτων σπουδών των Τμημάτων Μηχανικών του ΠΑΔΑ από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης και μάλιστα με πλήρεις συμμορφώσεις, δεδομένου ότι, το έμψυχο υλικό, η υλικοτεχνική υποδομή, τα μαθησιακά αποτελέσματα και τα επαγγελματικά προσόντα καλύπτουν όλες τις απαιτήσεις.

Τέλος ο Πρύτανης του ΠΑΔΑ τόνισε  την ανάγκη επίσπευσης των προβλεπόμενων διαδικασιών από την πολιτεία ώστε οι απόφοιτοι διπλωματούχοι μηχανικοί του ΠΑΔΑ να αποκτήσουν τα επαγγελματικά δικαιώματά τους.

Σχόλια (803)

MIT
|

Υπάρχει κάποιο νεότερο;

ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΤΡΑ
|

Εαν διαβασει προσεκτικα τις απαιτησεις που ειναι γραμμενες στην ΚΥΑ που καθοριζει τις απαιτησεις μια σχολη μηχανικων ναι ειναι αντιστοιχη με μια πολυτεχνικη σχολη, τα πραγματα ειναι πολυ μπερδεμενα.
Μιλαμε οτι θα πρεπει να εκδοθει η ΚΥΑ για να μπορει να γινει η εγγραφη στο ΤΕΕ. Γνωριζει κανεις το περιεχομενο της θετικης γνωματευσης της επιτροπης ( εστω και για μια σχολη ) αντιστοιχισης; Τι γραφει, ποιους περιλαμβανει και απο ποτε ισχυει;
Δυστυχως κανεις δεν ξερει. Και μια ηερομηνια που εγραψαν σε ενημερωτικο δελτιο το υπουργειο, την μαζεψαν γρηγορα πισω...

@@@@Αυγουστου
|

Ισως να μην εχεις καταλαβει το προβλημα. Το ΤΕΕ και η επιτροπη συμφωνει με την αντιστοιχιση, εφοσων ικανοποιηται η απαιτηση της παραγραφου ( η ) της ΚΥΑ για την συσταση της επιτροπης αντιστοιχησης.
Η απαιτηση της παραγραφου ( η ) ειναι να εχουν κανει πληρη κυκλο εκπαιδευσης οι φοιτητης στο ΠΑΔΑ. Δηλαδη αφορα αυτους που μπηκαν μετα το 2018. Τι θα γινει τωρα κανεις δεν ξερει... Η μονη λυση ειναι να αλλαξει ο νομος.

@(@24 Αυγ 2024 20:14 | 25 Αυγ 2024 01:09)
|

Συμφωνώ σε αυτά που μου απάντησες. Υπάρχει όμως πρόβλημα με άλλους σχολιαστές οι οποίοι θέλουν να σπείρουν τον πανικό για ένα πολύ μικρό σύνολο αποφοίτων οι οποίοι προερχόμαστε από τα ΤΕΙ. Αυτό είναι θέμα του ΤΕΕ και των εξετάσεων εκεί. Δεν καταλαβαίνω αυτά τα περί προσφυγών το ΤΕΕ και το ΕΜΠ δώσανε θετικές γνώμες γνωρίζοντας τα πάντα και έχοντας όλα τα χαρτιά ανοιχτά, έτσι δώσανε και τις ημερομηνίες εφαρμογής των ΚΥΑ.
Ευχαριστώ.

@24 Αυγ 2024 20:14
|

Aκριβώς! Κάποιοι απαξιώνουν για χρόνια τα νέα τμήματα και τους αποφοίτους τους εξαιτίας των χαμηλών βάσεων εισαγωγής. Τώρα που οι βάσεις των νέων τμημάτων έχουν εξισωθεί με τις βάσεις των τμημάτων με αναγνωρισμένα επ/ δικαιώματα (ή ακόμη τις έχουν ξεπεράσει) κάθε επιχείρημα υπέρ της μη αναγνώρισης έχει καταρρεύσει.

SOLUTION
|

Η μόνη λύση είναι δύο ΚΥΑ

@@ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΠΑΔΑ
|

Οι βασεις σε καθε σχολη δεν εχουν να κανουν με το επιπεδο σπουδων αλλα με τον νομο της ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ & ΖΗΤΗΣΗΣ

@@Βασιλης
|

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ !!!

ΒΚ
|

Πριν το 2018 έχει προκύψει θέμα ενστάσεων ότι ακόμα κι αν πάρουν κάποιοι επιπλέον μαθήματα προκειμένου να πάρουν πτυχίο ΑΕΙ πενταετές, τα μαθήματα των προηγούμενων ετών ως ΤΕΙ δεν αντιστοιχούν στην ύλη των ΑΕΙ. Οπότε προκύπτει θέμα μεταξύ των πριν του 2018 και των μετά, με το νέο πρόγραμμα και ύλη μαθημάτων.

@ΑπόφοιτοςΠΑΔΑ
|

Πολύ σωστά βάζεις την παράμετρο των βάσεων που εδώ και χρονιά αποτελεί το μοναδικό επιχείρημα υπέρ της άρνησης εγγραφής στο ΤΕΕ.
Έχουμε και λέμε λοιπόν: Στο ΤΕΕ οι Πολιτικοί Μηχανικοί εγγράφονται (φετινή βάση εισαγωγής) με 12.852 μόρια αλλά όχι με 12.785 (ΠΑΔΑ), οι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί με 13.645 αλλά όχι με 12.820 (ΠΑΔΑ), οι Μηχανολόγοι με 14.518 αλλά όχι με 14.367 (ΠΑΔΑ), οι Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί με 9.800 αλλά όχι με 12.820 (ΠΑΔΑ). Επίσης στο ΤΕΕ εγγράφονται Μηχανικοί Παραγωγής με 12.030 μόρια, Μηχανικοί Οικονομίας με 9100, Χημικοί Μηχανικοί με 13400 και Μηχανικοί Σχεδίασης Προϊόντων με 9510. Επίσης εγγράφονται οι απόφοιτοι ξένων πανεπιστήμιων.
Αλλά δεν εγγράφονται οι απόφοιτοι των νέων τμημάτων. Γιατί;

@Βασίλης
|

Εαν θελει το υπουργειο να λυσει το προβλημα, θα πρεπει να εκδοσει δυο ΚΥΑ, για την περιοδο μετα το 2018 και πριν το 2018. Εαν εκδοσει μια ΚΥΑ, θα την μπλοκαρουν δικαστικα οι διαφωνουντες και θα εγκλοβιστουν ολοι

@24 Αυγ 2024 10:41
|

Έχετε σχεδόν μονοπωλήσει τον σχολιασμό με τη θέση σας. Να είστε βέβαιος ότι έχετε γίνει πλήρως κατανοητός. Όμως είναι πολύ βολικό για την Κυβέρνηση και τους υπέρμαχους της στασιμότητας να αποδίδεται η καθυστέρηση αποκλειστικά σε (πραγματικά ή εικαζόμενα) νομικά αδιέξοδα. Μην ξεχνάμε ότι το βάρος της καλής νομοθέτησης το φέρει πάντα η Πολιτεία που εχει αποδείξει πως όταν θέλει κινείται ταχύτατα.

ΑπόφοιτοςΠΑΔΑ@(GOVERMENT|24Αυγ202408:58|24Αυγ2024 10:41)
|

Το σχόλιο δεν είναι μόνο για εσένα αλλά ένα γενικότερο σχόλιο.
Για να εξεταστεί κάποιος στο ΤΕΕ με Πτυχίο - Δίπλωμα από Πανεπιστήμιο εξωτερικού το ΤΕΕ ζητάει ο συγκεκριμένος υποψήφιος να παρακολουθήσει κάποια μαθήματα που δεν διδάχθηκε και δεν εξετάζει τις βαθμολογίες ούτε το περιεχόμενο των μαθημάτων αυτό καθαυτό. Στην Ελλάδα που ουσιαστικά τα ίδια τμήματα εξελίχτηκαν και πρόσθεσαν μαθήματα στα υπάρχοντα στα οποία οι φοιτητές προφανώς εξετάστηκαν με επιτυχία. Εάν το ΤΕΕ σύγκρινε Τμήμα - Τμήμα τα ήδη Πολυτεχνικά Τμήματα θα γινότανε της κακομοίρας. Τμήματα Ηλεκτρολόγων με βάση από 18.490 ΕΜΠ έως 14.492 στο Πολυτεχνείο Κρήτης Χανιά. Νομίζω ότι αντιδρούμε υπερβολικά καθώς επίσης υπάρχουν σχολιαστές οι οποίοι προσπαθούν να σπείρουν αμφισβήτηση και πανικό. Ότι είναι να γίνει θα γίνει και κατόπιν θα πράξουμε μέσω του Συλλόγου μας (ΠΑΔΑ) αυτά που πρέπει. Ο Σύλλογος μέχρι τώρα έχει κινηθεί σωστά και έχει πετύχει να φέρει στον σωστό για εμάς δρόμο τα πράγματα.

Βασίλης
|

Για όσους είναι μετά το 2018 δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.Αρα γιατί να έχουν δικαστικό αγώνα ? Θέμα θα έχουν οι πριν το 2018 φαντάζομαι.

GOVERMENT | 24 Αυγ 2024 08:58 | 24 Αυγ 2024 10:41
|

Εάν διαβάσεις προσεκτικά την ΚΥΑ που εκδόθηκε το 2022, για να ξεκινήσει η διαδικασία αντιστοίχισης, γράφει την παρακάτω απαίτηση :
< Το Τμήμα να ολοκληρώσει έναν πλήρη κύκλο σπουδών. Στην απόφαση αντιστοιχίας ορίζεται το χρονικό σημείο στο οποίο ανατρέχει η ισχύς της ώστε να περιλαμβάνεται το ΣΥΝΟΛΟ των αποφοίτων που έχουν ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ το Πρόγραμμα Σπουδών ΕΠΙ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ η Επιτροπή κρίνει την αντιστοιχία. >
Άρα για αν είναι σύννομη η ΚΥΑ για την απόκτηση επαγγελματικών δικαιωμάτων, δεν πρέπει να έρχεται σε αντίθεση με την ΚΥΑ για την έναρξη διαδικασίας αντιστοίχισης με πολυτεχνικά τμήματα.
Συνεπώς, θα καλύπτει μόνο αυτούς που μπήκαν μετά τον Σεπτέμβριο του 2018.

GOVERMENT | 24 Αυγ 2024 08:58
|

To πρόβλημα δεν είναι πότε θα εκδοθεί η ΚΥΑ. Μπορεί και σε μια μέρα. Το πρόβλημα είναι από πότε ( ημερομηνία εισόδου των φοιτητών στην σχολή ) θα έχει ισχύς.
α ) Θα είναι ΜΟΝΟ για αυτούς που ακολούθησαν το πλήρες πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου - που μπήκαν μετά τον Σεπτέμβριο του 2018 ( δηλαδή στην καλύτερη περίπτωση αποφοίτησαν τον Ιούνιο του 2023 ).
β ) Θα είναι ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ που ακολούθησαν στην αρχή το πρόγραμμα σπουδών του ΤΕΙ και μετά ακολούθησαν, κάνοντας επιπλέον μαθήματα του Πανεπιστημίου - που μπήκαν μετά τον Σεπτέμβριο του 2018 ( δηλαδή στην καλύτερη περίπτωση αποφοίτησαν τον Ιούνιο του 2020 ).
Κανείς δεν ξέρει. Ακούγετε ότι θα έχουμε μακρύ δικαστικό αγώνα....

GOVERMENT
|

Έως το τέλος του 2024 τα ΦΕΚ

@@DI
|

Μαύρο στις ερχόμενες εκλογές σε όλους τους βουλευτές του κοινοβουλίου που μας κοροϊδεύουν. Συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης.

@DO
|

Η αφωνία της αντιπολίτευσης ειναι εξίσου εξοργιστική. Για παράδειγμα ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Παραστατίδης που σχολιάζει κάθε ζήτημα της εκπαιδευτικής επικαιρότητας δεν εχεί ποτέ ψελλίσει έστω μια λέξη για το θέμα.

https://www.esos.gr/tags/stefanos-parastatidis?page=0

DO
|

Θα πρέπει να κινηθούμε δικαστικά εναντίον του υπουργείου παιδείας και κατ επέκταση της κυβέρνησης διεκδικώντας αποζημιώσεις και πάνω από όλα λύπηση στο πρόβλημα και την εξαπάτησή μας από τη κυβέρνηση.

ΒΑΣΙΛΗΣ
|

Πρέπει να λυθεί το θέμα και αμμεσα. Αλλοιως μιλάμε για κοροϊδία και εξαπάτηση.

@ΠΑΔΑ, ΠΑΠΕΛ, ΕΛΜΕΠΑ, ΔΙΠΑΕ
|

Το θέμα ανακινήθηκε παραμονές Ευρωεκλογών. Τους τελευταίους μήνες που το θέμα συζητείται έντονα δεν έχει υπάρξει καμιά αναφορά του κατά τ' αλλα δραστήριου Υπουργού παρα μόνο οι ανακοινώσεις των πανεπιστημίων.

NOT
|

Η κυβέρνηση πρέπει να τιμωρηθεί με μαύρο στις επερχόμενες εκλογές, είτε υπογράψουν τις ΚΥΑ είτε όχι και αυτό διότι εμπαίζει επίτηδες χιλιάδες φοιτητές και απόφοιτους όλα αυτά τα χρόνια.

GOV
|

...και βλέπουμε...

ΠΑΔΑ, ΠΑΠΕΛ, ΕΛΜΕΠΑ, ΔΙΠΑΕ
|

Σε σχέση με τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων των ΠΑΔΑ, ΠΑΠΕΛ, ΕΛΜΕΠΑ, ΔΙΠΑΕ, είναι σαφές ότι μετά τη θετική γνωμοδότηση της ΕΘΑΑΕ, η υπογραφή των συναρμόδιων Υπουργείων είναι μονόδρομος. Σε περίπτωση που δεν γίνει ή καθυστερήσει επ’ αόριστον σημαίνει ότι η Κυβέρνηση αγνοεί εσκεμμένα το ισχύον νομικό πλαίσιο (αν δεν προχωρήσει τον Σεπτέμβριο η έκδοση ΦΕΚ οι πρώτοι απόφοιτοι των τμημάτων θα χάσουν τις προγραμματισμένες εξετάσεις του ΤΕΕ) . Την στιγμή μάλιστα που προβλέπεται η ίδρυση ιδιωτικών πολυτεχνικών τμημάτων με εκ των προτέρων κατοχυρωμένη επαγγελματική αναγνώριση! Έτσι σε αντίθεση με την ιδιωτική πολυτεχνική σχολή που πρόκειται να ιδρυθεί ένας απόφοιτων των παραπάνω τμημάτων δεν θα έχει επαγγελματικά δικαιώματα, αν και το τμήμα του έχει πιστοποιηθεί ως πολυτεχνικό από την ΕΘΑΑΕ και έχει ενταχθεί στην αντιστοιχία μετεγγραφών. Μιλάμε δηλαδή για κραυγαλέο και κυνικό εγκλωβισμό χιλιάδων φετινών υποψηφίων που πίστεψαν στην ανακοινώσεις των ίδιων των πανεπιστήμιων για «πολυτεχνειοποίηση» . Εξού και η φετινή εντυπωσιακή άνοδος των βάσεων των συγκεκριμένων τμημάτων που σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπερνούν τις βάσεις αναγνωρισμένων σχολών.

GOV
|

Υπογραφή ΚΥΑ και έκδοση ΦΕΚ από Οκτώβρη και μετά.

@Βασίλης
|

Ας προσέχατε. Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδείς λάθος αναγνωρίζετε

Βασίλης
|

Περιμένουμε αμμεσα ΚΥΑ και ΦΕΚ για ΠΑΔΑ ΠΑΠΕΛ ΕΛΜΕΠΑ κλπ.Εμεις δηλώσαμε αυτές τις σχολές στο μηχανογραφικό μας βλέποντας την αντιστοίχηση και πιστέψαμε ότι θα πάρουν ΦΕΚ. Αλλιώς θα δηλωναμε άλλες σχολές η άλλες πόλεις.Λυση τώρα με έκδοση ΦΕΚ.

@Ανδρέας
|

Κσνεις λαθος.Βαση του ΠΔ 99, που καθοριζει τα επαγγελματικα δικαωματα, αλλα δικσιωματα εχει ο Μηχανολογος Μηχανικος και αλλα ο Μηχανικος Παραγωγης και Διοικησης

Χρήστος
|

Ωραία λοιπόν, ας εκδοθεί ΚΥΑ για αυτούς που εισήχθησαν από το 18 και μετά .Για τους προηγούμενων ετών εξετάζει λύσεις στην πορεία.Ας σταματήσει η αδικία σ αυτούς που πληρούν κανονικά όλες τις προϋποθέσεις και κατόπιν ας μεριμνήσει για τους υπόλοιπους.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ