Υπ. Παιδείας: Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα ξεκινήσει μετά την επιλογή των Συμβούλων Εκπαίδευσης

Η ατομική αξιολόγηση θα ξεκινήσει εντός της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, όπως ήταν προγραμματισμένο, με την ολοκλήρωση της επιλογής των νέων Συμβούλων Εκπαίδευσης η οποία είναι σε τελική φάση"
Αυτό τονίζει το υπουργείο Παιδείας, με σημερινή ανακοίνωση (σ.σ.επιβεβαιώνοντας πλήρως το σημερινό ρεπορτάζ του esos), την οποία εξέδωσε με αφορμή σχετικό δημοσίευμα πρωινής εφημερίδας ,ότι αναστέλλεται για φέτος η αξιολόγηση, και σημειώνει:
Σύμβουλοι Εκπαίδευσης: Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης θα είναι και οι πρώτοι που θα αξιολογήσουν τους εκπαιδευτικούς
Διευθυντές Σχολείων: Στη συνέχεια θα αξιολογήσουν και οι Διευθυντές Σχολείων
Σε "δόσεις" η αξιολόγηση: Οι πρώτοι αξιολογούμενοι θα είναι οι πρόσφατα διορισθέντες εκπαιδευτικοί.
Πλατφόρμα: Έχουν γίνει όλα τα αναγκαία βήματα (διαμόρφωση ειδικής πλατφόρμας και ειδικού επιμορφωτικού προγράμματος) για την έναρξη της ατομικής αξιολόγησης.
Τι είχε ανακοινώσει η υπ. Παιδείας
"Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα ξεκινήσει κανονικά τον Σεπτέμβριο, όπως αρχικά έχει προγραμματιστεί", είχε πει η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, λίγες ημέρες πριν τον Αύγουστο, στην πρώτη της διαδικτυακή συνάντηση , με τους νέους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, παρουσία του Γενικού Γραμματέα Αλ. Κόπτση.
Σε ερώτηση Διευθυντή Εκπαίδευσης πως θα ξεκινήσει η αξιολόγηση χωρίς τους αξιολογητές που είναι οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, οι Επόπτες Ποιότητας και οι νέοι Διευθυντές Σχολείων ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας:
- διευκρίνισε ότι όταν λέμε θα ξεκινήσει η αξιολόγηση εννοούμε ότι θα ετοιμαστεί η ηλεκτρονική πλατφόρμα και οι υπόλοιπες προκαταρκτικές διαδικασίες.
"Η ατομική αξιολόγηση των 170 .000 εκπαιδευτικών θα ξεκινήσει με συγκεκριμένες προτεραιότητες για να μπει το νερό στο αυλάκι και να εφαρμοστεί αυτή η νέα κουλτούρα", επανέλαβε η Νίκη Κεραμέως, στις αρχές Σεπτεμβρίου , λίγες ημέρες πριν ανοίξουν τα σχολεία.
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σχετικά με δημοσιεύματα για δήθεν αναβολές στη διαδικασία αξιολόγησης στην εκπαίδευση, διευκρινίζονται τα εξής:
Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση, που πρώτη φορά υλοποιείται καθολικά σε όλο το εκπαιδευτικό σύστημα, δομείται σε τρεις πυλώνες και προχωρά ως εξής:
1. Αξιολόγηση σχολικής μονάδας και αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου: βρισκόμαστε ήδη στη δεύτερη χρονιά υλοποίησης, αφού, παρά τις σφοδρές αντιδράσεις συνδικαλιστικών κύκλων, ολοκληρώθηκε ήδη η πρώτη εφαρμογή της κατά το σχολικό έτος 2021-2022, με σχεδόν απόλυτη συμμετοχή των σχολείων, της τάξης του 99%.
2. Αξιολόγηση εκπαιδευτικού συστήματος - «ελληνική Pisa»: ολοκληρώθηκε ήδη ο πρώτος κύκλος -και προετοιμάζεται ο δεύτερος- των Εθνικών Εξετάσεων Διαγνωστικού Χαρακτήρα που διενεργήθηκαν στις 18 Μαΐου 2022, που αποτυπώνουν το βαθμό ανταπόκρισης των μαθητών στις εξεταζόμενες γνώσεις και δεξιότητες, σύμφωνα με τους στόχους που θέτουν τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών, σε 554 Σχολεία, Δημοτικά (ΣΤ’ τάξη) και Γυμνάσια (Γ’ τάξη), όλων των τύπων όλης της χώρας, με τη συμμετοχή 11.411 μαθητών/-τριών.
3. Ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών: έχουν γίνει όλα τα αναγκαία βήματα (διαμόρφωση ειδικής πλατφόρμας και ειδικού επιμορφωτικού προγράμματος) για την έναρξη της ατομικής αξιολόγησης. Η ατομική αξιολόγηση θα ξεκινήσει εντός της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, όπως ήταν προγραμματισμένο, με την ολοκλήρωση της επιλογής των νέων Συμβούλων Εκπαίδευσης η οποία είναι σε τελική φάση. Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης θα είναι και οι πρώτοι που θα αξιολογήσουν τους εκπαιδευτικούς (εν συνεχεία θα αξιολογήσουν και οι Διευθυντές σχολείων) και οι πρώτοι αξιολογούμενοι θα είναι οι πρόσφατα διορισθέντες εκπαιδευτικοί.
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων έχει αποδείξει ότι, παρά τις αντιξοότητες και τις παγκόσμιες κρίσεις, όπως η υγειονομική, έχει υλοποιήσει μία προς μία τις εξαγγελίες του, όπως
- επέκταση του νηπιαγωγείου από την ηλικία των 4 ετών
- αγγλικά στο νηπιαγωγείο
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- διπλασιασμός των Πρότυπων και των Πειραματικών Σχολείων
- 166 νέα προγράμματα σπουδών
- οριζόντιες επιμορφώσεις εκπαιδευτικών
- τράπεζα θεμάτων
- 25.000 μόνιμοι διορισμοί
- πρότυπα επαγγελματικά λύκεια
- θεματικά και πειραματικά δημόσια ΙΕΚ
- ψηφιακός μετασχηματισμός εκπαίδευσης και διαδικασιών
- απελευθέρωση του θεσμικού πλαισίου των ΑΕΙ
- αποκέντρωση αρμοδιοτήτων, περισσότερη αυτονομία σε εκπαιδευτικούς, σχολεία, πανεπιστήμια.
Έτσι προχωρά και η αξιολόγηση, που συνιστά βασική δέσμευση της Κυβέρνησης και του Υπουργείου ως εργαλείο βελτίωσης της εκπαίδευσης εν συνόλω: συστηματικά, μεθοδικά, οργανωμένα, με στοχοπροσήλωση και αποτελεσματικότητα.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Ομάδα εργασίας για την Ανώτατη Εκπαίδευση
- Κλειστά τα σχολεία αύριο στη Ζάκυνθο λόγω κακοκαιρίας
- Κλειστά τα σχολεία αύριο στη Ρόδο, Σύμη και Κω, λόγω κακοκαιρίας
- Ανακοινοποίηση προσωρινών πινάκων δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων Διευθυντών Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων (Π.ΕΠΑ.Λ.)
- Ν. Κεραμέως προς ΣΥΡΙΖΑ: Λασπολογείτε, γιατί δεν μπορείτε να επιχειρηματολογήσετε
- Πλημμύρισε Νηπιαγωγείο: Οι δασκάλες ανέβασαν τα νήπια στα θρανία
- Κλειστά όλα τα εσπερινά και απογευματινά σχολεία στην Αττική
- Επιμόρφωση Β2 επιπέδου ΤΠΕ: Αποτελέσματα Κλήρωσης Α' Φάσης και Έναρξη Β' Φάσης Υποβολής Αιτήσεων Συμμετοχής
- Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας επέλυσε με δική του πρωτοβουλία και δαπάνη το πρόβλημα της δωρεάν σίτισης περίπου 2.000 δικαι...
- Ο νέος Κανονισμός Λειτουργίας του ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Σχόλια (28)
Η αξιολόγηση είναι ένα διαχρονικό πρόβλημα της εκπαίδευσης.
Το Υπουργείο αποφάσισε να την εφαρμόσει και από ότι φαίνεται θα την εφαρμόσει.
Απλά πιστεύω ότι, υπάρχουν σοβαρότερα προβλήματα στην εκπαίδευση, από τα οποία και θα πρέπει να αρχίσει μία κυβέρνηση, η όποια κυβέρνηση.
Αυτά είναι η μεγάλη ηλικία των εκπαιδευτικών, οι πολυπληθείς τάξεις, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην διαχείριση της ανομοιογένειας των σχολικών τάξεων.
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;;;;;;
Ηλίας 03 Δεκ 2022 07:16
Ενώ οι αυξήσεις στα σώματα ασφαλ΄είας δίνονται, επειδή αξιολογούνται. Βρε πως πέρνουν τις αυξήσεις οι άριστοι!
Πειραματικά, θεματικά ΙΕΚ και άλλα επικοινωνιακά κουραφέξαλα..... Κι έχουμε φτάσει Δεκέμβριο και τα ΙΕΚ δεν έχουνε πάρει ούτε ένα ευρώ για να "τρέξουν" οι ειδικότητες. Στον αγύριστο κ. Κεραμέως και να μην ξανάρθετε.... (το ίδιο ισχύει και για τον ΠΑΣΟΚΟΣΥΡΙΖΑ)
Χωρίς ατομική αξιολόγηση δε μπορεί να γίνει αύξηση. Δε μπορεί η εκπαίδευση να είναι ανεξέλεγκτη και να νομίζει ο καθένας ότι αδικείται οικονομικά κιόλας.
Αφού οι συντονιστές θα πρέπει να υπάρχουν με αυτό το θεσμικό τους ρόλο μέχρι να ολοκληρωθούν ( που ακόμα δεν έχουν αρχίσει) οι κρίσεις των διευθυντών σχολείων αφού είναι στα συμβούλια επιλογής, πώς θα αναλάβουν οι σύμβουλοι για να αξιολογήσουν?
το βράδυ εγκρεμιζόταν
Ναι και η Δευτέρα παρουσια μετά την επιλογή των διευθυντών σχολικών μονάδων! Αιντε να χαθείτε ισοπέδωσατε τα πάντα!! Αιντε ξεκουμπιστείτε, παραιτηθείτε να ησυχάσει ο τόπος!!!
Ούτε αξιολόγηση μπορείτε να κάνετε ούτε κρίσεις...
Τελικά τι μπορείτε??????
Οι εκλογές είναι κοντά....
Καλά κρασια...
Ανικανότητα σ όλο της το μεγαλείο ...
Από το πρόγραμμα της ΝΔ ΕΥΤΥΧΩΣ τπτ δεν εφαρμόστηκε. Ασχέτως αν διατυμπανιζετε το αντίθετο. Και σας γράφει ένας ΔΑΚΙΤΗΣ
Δηλ ποτέ...
Τόσα ψέματα περί μεταρρυθμίσεων στην παιδεία που τα σκέφτηκε ήθελα ναξερα....3,5 χρόνια τώρα,δεν ξέρει καν τι είναι υπουργείο Παιδείας...αλλά δεν πειράζει,το ψέμα λέει έχει κοντά ποδαρια....θα μας βρει μπροστά της η άσχετη θεατρίνα..
Στο χωριό το λένε
Σε παντρεύουμ Γιανικουμ κρίμα στα φασολιασ'
Σε άλλο
Τι κανσ Γιαν κουκιά σπέρνω
Ε ρε κατακαημενη Αραχωβααααα ...
Αυτό το πράγμα που συμβαίνει με την Κεραμέως και τη Μακρή, να θέλουν να παραστήσουν τους σωτήρες της εκπαίδευσης, πρώτη φορά το βλέπω σε υπουργούς Παιδείας. Και προκειμένου να το επικοινωνήσουν όπως αυτοί θέλουν, από τη μια θεωρούν ότι η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας επιτεύχθηκε σε ποσοστό 99% πέρσι (όπου το 30% περίπου ήταν με κείμενα της ΔΟΕ), από την άλλη όποιος κάνει χρήση των κειμένων της ΔΟΕ φέτος, κινδυνεύει με πειθαρχική δίωξη. Τελικά τα περσινά φασόν κείμενα λογίζονται ως αυτοαξιολόγηση ή όχι; Κι αν ναι, γιατί φέτος απειλούνται όλα τα στελέχη σε περίπτωση που τα εφαρμόσουν; Αλλά έτσι είναι, αν θέλουμε να παρουσιάσουμε μεγάλο ποσοστό συμμετοχής στην αυτοαξιολόγηση, μια χαρά αθροίζουμε και τα φασόν κείμενα και ό,τι άλλο κυκλοφορεί στην πιάτσα.
Είμαι ερωτευμένος....στα σύννεφα πετάω!!!!!!
Επιτέλους! Πλησιάζει η ώρα να μπουκάρω στην τάξη με μαύρο γυαλί, μάσκα, μαύρη καμπαρντίνα και το τεφτέρι του αξιολογητή.
Βρε άντε κούνα το κεφάλι σου να δεις τι κρύβει μέσα... Που θα μας πεις ότι έχει προχωρήσει η αξιολόγηση των Σ.Μ., ότι θα γίνουν πρώτα οι τοποθετήσεις των Σ.Σ. και μετά θα αξιολογήσεις τους εκπαιδευτικούς, που έχεις κάνει το Μέγα Έργο στην εκπαίδευση...! Μια αποτυχημένη είσαι, που σύντομα θα μπεις στο χρονοντούλαπο της ιστορίας!!!
Ερώτηση: Βάσει νόμου ποσά χρόνια θα υπηρετεί ένας νεοδιοριστος ως δόκιμος; Πάνω από δύο; Ήδη διανύουμε τον τρίτο χρόνο και η νομοθεσία λέει δύο χρόνια.
Μια χαρά ήταν τα δημοσιεύματα ότι αναβάλεται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Δε βλέπετε ότι στην ανακοίνωση ΥΠΑΙΘ μιλάνε για αναβολή της αξιο΄λόγησης συλλήβδην. Πουθένα δε γραφεί στα δημοσιευμάτα ότι αναβάλεται η αξιολόγηση των σχολείων. Επιπλέον ας δούμε πότε θα τελειώσουν οι συνεντευξεις των συμβουλ΄ων εκπαίδευσης. Τον Φλεβάρη ε΄χει εκλογές αν δεν το καταλάβατε.
… με την ολοκλήρωση της επιλογής των νέων Συμβούλων Εκπαίδευσης η οποία είναι σε τελική φάση....
Τι εννοούμε όταν λέμε "τελική φάση"; Γιατί μάλλον η επιλογή των Διευθυντών είναι σε "αρχική φάση".
Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα της υπηρεσίας ως προς τις επιλογές;
Πρέπει πρώτα να αξιολογηθούν οι αξιολογητές των εκπαιδευτικών και μετά η αξιολόγηση σε αυτούς .Δηλαδή θα αξιολογηθούν οι Περιφερειακοί διευθυντές ,οι Διευθυντές εκπαίδευσης,οι σύμβουλοι εκπαίδευσης, οι διευθυντές σχολείων και μετά οι νεοδιόριστοι.
Αλίμονο. Το διαίρει και βασίλευε το ξέρουν καλά. Κι όλα τα αντιδραστικά...
Αξιολόγηση από Διευθυντές που δεν έχουν αξιολογηθεί ποτέ, ανοίγει νέο κύκλο με προσβολές κρίσεων ή αποφάσεων, ακόμα και μηνύσεων. Ποιος αναπληρωτής διευθυντής θα πάρει τέτοια ευθύνη και για ποιον λόγο;
Εμείς να δείτε αξιολόγηση στους πολιτικούς και δη τους υπουργούς που θα κάνουμε κυρία Κεραμεως!
Άρα ο νεοδιοριστους συνάδελφος αν δεν είναι το καλό παιδί πρώτα των συμβούλων κ μετά των διευθυντών, κινδυνεύει να βρεθεί ξανά εκτός σχολείου..... Ασχέτως αν είναι ο αξιοτερος των εκπαιδευτικών!! Πρόοδος! Φευ!!
Ωραία...τη γλυτώσαμε και φέτος....
Απολύτως λογικό...
Επίσης, πρέπει να προηγηθούν και οι κρίσεις διευθυντών σχολικών μονάδων, διότι αυτήν την στιγμή υπάρχουν "διευθυντές" εντελώς ακατάλληλοι για να αξιολογήσουν συναδέλφους.