Σύμβουλοι Εκπαίδευσης: Οι αναμορφωμένοι αξιολογικοί πίνακες των υποψηφίων μετά τις 950 ενστάσεις

Από τα Περιφερειακά Συμβούλια Επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης (Π.Σ.Ε. Σ.Ε.) κοινοποιήθηκαν οι αναμορφωμένοι αξιολογικοί πίνακες των υποψηφίων Σ.Ε., όπως αυτοί έχουν καταρτιστεί με αξιολογική σειρά, σύμφωνα με τα κριτήρια επιλογής των περ. α) και β) της παρ. 1 του άρθρου 32, του ν.4823/2021 (Α΄136), μετά την εξέταση των ενστάσεων.
Επίσης ανανακοινώνεται το πρόγραμμα συνεντεύξεων του Δ’ Π.Σ.Ε. Σ.Ε. και γνωστοποιείται ότι τα προγράμματα συνεντεύξεων των υποψηφίων Σ.Ε. των Α, Β, Γ, Ε, ΣΤ Π.Σ.Ε. θα αναρτηθούν με νεότερη ανακοίνωσή μας.
Από Δ.Υ.Κ.Ε.Ε.Π. Π.Ε. & Δ.Ε. – Τμήμα Δ΄ Στελεχών Π.Ε. & Δ.Ε.
Α' Π.Σ.Ε. Αναμορφωμένος Αξιολογικός πίνακας
Β' Π.Σ.Ε. Αναμορφωμένος Αξιολογικός πίνακας
Γ' Π.Σ.Ε. Αναμορφωμένος Αξιολογικός πίνακας
Δ' Π.Σ.Ε. Αναμορφωμένος Αξιολογικός πίνακας
Ε' Π.Σ.Ε. Αναμορφωμένος Αξιολογικός πίνακας
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Ομάδα εργασίας για την Ανώτατη Εκπαίδευση
- Κλειστά τα σχολεία αύριο στη Ζάκυνθο λόγω κακοκαιρίας
- Κλειστά τα σχολεία αύριο στη Ρόδο, Σύμη και Κω, λόγω κακοκαιρίας
- Ανακοινοποίηση προσωρινών πινάκων δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων Διευθυντών Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων (Π.ΕΠΑ.Λ.)
- Ν. Κεραμέως προς ΣΥΡΙΖΑ: Λασπολογείτε, γιατί δεν μπορείτε να επιχειρηματολογήσετε
- Πλημμύρισε Νηπιαγωγείο: Οι δασκάλες ανέβασαν τα νήπια στα θρανία
- Κλειστά όλα τα εσπερινά και απογευματινά σχολεία στην Αττική
- Επιμόρφωση Β2 επιπέδου ΤΠΕ: Αποτελέσματα Κλήρωσης Α' Φάσης και Έναρξη Β' Φάσης Υποβολής Αιτήσεων Συμμετοχής
- Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας επέλυσε με δική του πρωτοβουλία και δαπάνη το πρόβλημα της δωρεάν σίτισης περίπου 2.000 δικαι...
- Ο νέος Κανονισμός Λειτουργίας του ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Σχόλια (56)
Στις συγκεκριμένες απορίες σχετικά με τη μοριοδότηση στα Πειραματικά σχολεία ενημερώνω ότι υπήρξε αξιολόγηση επιλογής εκπαιδευτικών για θητεία στα Πειρ. σχολεία από το 2013 με διαδικασία συνέντευξης και παρακολούθησης διδασκαλίας σε τάξη από Σύμβουλο 2 φορές και κατάθεση αξιολογικής πρότασης και από το διευθυντή στου σχολείου. Εκτός και αν αυτή η διαδικασία κρίνεται άκυρη αλλά αυτό θα πρέπει να διευκρινιστεί. Η μιλάμε πάλι για φωτογραφικές επιλογές μοριοδότησης από συγκεκριμένα συμβούλια;
Πως μοριοδοτήθηκε η άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε Π.Σ ή ΠΕΙ.Σ με 0,50 μονάδες ανά διδακτικό έτος , αφού δεν υπήρξε αξιολόγηση εκτός μόνο ενός έτους. Τι σημαίνει αξιολογήθηκε ΘΕΤΙΚΑ και πότε ; Μήπως μοριοδότησαν τις κρίσεις για την τοποθέτησή τους σε αυτά;
@μελετη περιπτωσης.
Για τους διευθυντές σχολικών μονάδων, ρητά στον νομο, ΔΕΝ χρησιμοποιούνται. μελέτες περίπτωσης.
Για Δ. Ε. & Σ. Ε., χρησιμοποιούνται.
Ευχαριστούμε τον κ. Πλατάρο για τις πληροφορίες. ΄΄Είναι αυτονόητο ότι θα αναρτήσουμε τα σχετικά όταν κληθούμε στη συνέντευξη, πότε θα είναι αυτη ΄η ω΄ρα δε γνωρίζω, τη στιγμή που όπως ξέρετε δεν έχουν βγει ακόμα οι συνεντεύξεις από κα΄ποια ΠΣΕ , ίσως και του χρόνου , αυτοί γνωρίζουν...............
Κύριε Πλάταρε, στο άρθρο 34 του 4823 αναφέρεται ότι δεν αξιοποιείται μελέτη περίπτωσης για τους Συμβούλους Εκπαίδευσης. Έχει αλλάξει κάτι?
Ευχαριστώ.
Πως μοριοδοτήθηκε η άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε Π.Σ ή ΠΕΙ.Σ με 0,50 μονάδες ανά διδακτικό έτος , αφού δεν υπήρξε αξιολόγηση εκτός μόνο ενός έτους. Τι σημαίνει αξιολογήθηκε ΘΕΤΙΚΑ και πότε ; Μήπως μοριοδότησαν τις κρίσεις για την τοποθέτησή τους σε αυτά;
Διαδικασια:
30 λεπτά μεικτός χρόνος.
Είσοδος, αυτοσύσταση μελών συμβουλίου, ενημέρωση από Πρόεδρο για την διαδικασία, απόθεση κινητού τηλεφώνου, επιλογή τυχαία φακέλου από εκατοντάδες, άνοιγμα, δύο αντίγραφα του ίδιου θέματος. Παράδοση του ενός στον Πρόεδρο.
Απόσυρση με το άλλο σε δώμα για σημειώσεις πάνω στην μελέτη περίπτωσης. Για 5 λεπτά.
Επανεισοδος σε Συμβούλιο και ανάπτυξη του θέματος ενώπιον του Συμβουλίου για αλλά 5 λςεπτα.
Ερωτήσεις διευκρινιστικες ή μη από τα μέλη του Συμβουλίου.
Ευγενικότατοι...
Αποχωριση σε 25 λεπτά συνολικά.
Η μελέτη περίπτωσης, απαιτει:
*Ενημέρωση, γενική, χωρίς λεπτομέρειες, του καθηκοντολογίου του Σ. Ε.
* Πηγή ο Ν. 4823/2021. Επαναλαμβάνω χωρίς λεπτομέρειες.
* ο Σ. Ε., ενημερώνει, ενημερώνεται, αξιολογεί το εκπαιδευτικό έργο, αξιολογεί τον εκπαιδευτικό, επιμορφώνει, συνεργάζεται με Σ. Δ., με Διευθυντή, αξιολογεί τον εκπαιδευτικό 2 φορές σε 2 έτη, μέσα στην τάξη με έτεροπαρατήρηση διδασκαλιας. Για κάθε μία υπάρχει συνάντηση γνωριμίας, καθορισμού λεπτομερειών, μαθήματος, κεφαλαίου, τάξης κτλ. Άλλη μια αναστοχαστικη μέσα σε δύο μέρες, για εστίαση στα θετικά, κυρίως κτλ.
* Ο σύμβουλος ως υπεύθυνος παιδαγωγικής ευθύνης του σχολείου αξιολογεί την υπηρεσιακή συνέπεια κτλ μαζί με τον Διευθυντή.
*Δεν θα τον ρωτήσουν τα παραπάνω, αλλά πρέπει να ξέρει τον ρόλο και τις αρμοδιότητες του για να απαντήσει στην μελέτη περίπτωσης.
* Μία περίπτωση αναφέρεται στο πως θα κινητοποιήσει μεντορες και μεντορευομενους για επιμορφωτικό τους ανάγκες, πως θα καλύψει ενδεχομενως τις ανάγκες των μεντορων κτλ. Σε περιορισμένο χρόνο.
Μία άλλη περίπτωση, αναφέρεται σε Σ. Ε. που είναι εξ αποστάσεως επιμορφωτής και διαπιστώνει "κοιλιά" από μέρους των επιμορφουμενων για το τι κάνει, πως ενεργεί.
* Τι προβλέπεται για στείλεχη για βαθμολογία κάτω από 50;
* Για μη στελέχη;
* Για νεοδιοριστους δόκιμους;
*Το άρθρο 81 προβλέπει μόνιμο ατομικό ηλεκτρονικό αρχείο για όλους τους εκπαιδευτικούς. Με πρόσβαση από τον ίδιο και την ιεραρχία. Προβλέπεται ανάρτηση προσόντων, σχεδίων μαθήματος, σεναρίων κτλ Είναι εργαλείο αξιολογισης. Και πληροφορισης...
* Να αναρτήσουν όλοι οι αβερτοι και γενναιόδωροι τις μελέτες περίπτωσης που τους έτυχαν...
*καλή τύχη στους υποψήφιους...
Υποθέτω ότι ο κ. Πλατάρος δε θα μας απαντήσει γιατί τον φέρνουμε σε δύσκολη θέση όταν θέλουμε να μάθουμε τα σχετικά με τη συνέντευξης .
Συμφωνώ με το Στράτο. Παρακαλούμε πολύ κ. Πλατάρο μπορείτε να μας πείτε κάτι για τη διαδικασία της συνέντευξης ώστε να μπούμε στο πνεύμα εμείς που περιμένουμε ; π. χ διάρκεια , θεματολογία κ.ά
Πρώτον, συνάδελφε Γιάννη Πλατάρο, καλή επιτυχία και επιλογή στη θέση του ΣΕ Μαθηματικών.
Δεύτερον, έχοντας περάσει (την Πέμπτη) τη βάσανο της συνέντευξης, πες μας κάτι για τη διαδικασία. Πώς ήταν, διάρκεια, κλπ.
Δεν μου έχουν μοριοδοτήσει 2ο μεταπτυχιακό αναγνωρισμένο απο ΔΟΑΤΑΠ. Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;
Πως μοριοδοτήθηκε η άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε Π.Σ ή ΠΕΙ.Σ με 0,50 μονάδες ανά διδακτικό έτος , αφού δεν υπήρξε αξιολόγηση εκτός μόνο ενός έτους. Τι σημαίνει αξιολογήθηκε ΘΕΤΙΚΑ και πότε ; Μήπως μοριοδότησαν τις κρίσεις για την τοποθέτησή τους σε αυτά;
Αναφορικά με την πρότερη ανάρτηση της υποψήφιας: Στο Ε συμβούλιο δεν έγινε καμία προσθήκη για όσους είχαν διδακτική υπηρεσία σε πειραματικό σχολείο μετά από θετική αξιολόγηση ενώ σε όλα τα άλλα συμβούλια έγινε. Συνηγορώ με τη συγκεκριμένη τοποθέτηση, έχουν δοθεί τα μόρια στο Α συμβούλιο και όχι στο Ε. Και παρόλες τις ενστάσεις διατηρείται αυτός ο διαχωρισμός. Για ποιο λόγο;
Το ΥΠΑΙΘ προχώρησε σήμερα σε Ανακοινωποίηση στο ορθό των πινάκων. Δεν ξέρω ποια αλλαγή έχει γίνει.
Ούτε η δική μου ένσταση εξετάστηκε.
@Μαρια
Το πτυχίο Αγγλικών δεν ήταν προϋπόθεση υποβολής αίτησης? Αν ναι, ασφαλώς δεν μοριοδοτηθηκε
Ως ΥΠΟΨΉΦΙΟς Δ/ντής εκ/σης μου μοριοδοτήθηκαν τα βιβλία και τώρα ως υποψήφιος σύμβουλος τα ίδια βιβλία δεν μοριοδοτήθηκανδεν μοριοδοτήθηκαν
Δημοσιεύτηκε το πρόγραμμα κάποιων συνεντεύξεων, με ημερομηνία και ώρα. Πού όμως;;;;
Μα τόση προχειρότητα;;;;
1η λύση: Υποβάλλετε αίτηση θεραπείας, ένσταση και μετά προσφευγετε δικαστικώς, για να δικαιωθείτε μετά από 5-7 χρόνια.
2η λύση: Τους γράφετε στα παλιά σας υποδήματα, τους χαρίζετε τα "αξιώματα" και τα 300 ψευτοευρώ (μικτά) και ασχολείστε πλέον με την ψυχική σας υγεία, την οικογένειά σας και τα χόμπι σας (μιλώ εκ πείρας...).
Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία....
@Ευφημία
1. Καλώς σας τα δώσανε τα μόρια.
2. Είχε κάποιο «σύστημα» κριτών με τα εισαγωγικά που θέτω.
3. ΄΄Ηταν το άρθρο σας σχετικό.
Οριακή περίπωση κρίσης ....
Τα οριακά υπέρ του κρινόμενου!
Αν θυμάστε είχα βάλλει στο μικροσκόπιο γιατί ΔΕΝ σας τα έδωσαν.
Τώρα ξαναέβαλα στο μικροσκόπιο γιατί σας τα έδωσαν.
Πάντα υπάρχουν επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα και χρειάζεται ζυγαριά.
Πήγατε με το πνεύμα του νόμου και όχι με το γράμμα....
Καλή επιτυχία!...
Πρόγραμμα συνεντεύξεων για τα άλλα Π.Σ.Ε.; Να κάνουμε και εμείς οι υπόλοιποι τον προγραμματισμό μας και να κανονίσουμε και με τα σχολεία μας όσοι είμαστε μάχιμοι εκπαιδευτικοί...
@Υπολογισμός μορίων
Γράφετε : «Δε μου μοριοδοτησαν τίτλους σπουδών της αλλοδαπής και μου δίνουν άριστη γνώση ξένης γλώσσας. »
Αν δεν είχατε ΔΟΑΤΑΠ ή άλλη νόμιμη ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ καλώς δεν μοριοδότησαν.
Αν προσκομίσατε Γ2 , καλώς μοριοδοτηθήκατε.
Αν σας μοριοδότησαν γλώσσα μέσω ξενόγλωσσου πτυχίου, και όχι το πτυχίο, έκαναν λάθος και κακώς δεν την πήραν πίσω.
Αν δεν είστε σαφής για ό,τι πάθατε, μην περιμένετε να πάρετε απάντηση με κάποια αξία.....
Ο άλλος λέει δεν πήρε μόρια για συγγραφικό έργο...
Ήταν συναφές με την πρώτη του ειδικότητα, αυτήν που διεκδικεί;;;
Είχε ISBN;;;
Αυτό το isbn υπάρχει στο ευρετήριο της Εθνικής Βιβλιοθήκης;
Αν δεν είναι καταφατικές οι απαντήσεις αυτές τι αναγνώριση ζητάνε;
Και κάτι άλλο:
Γιατί δεν κατέθεταν εδώ την περίπτωσή τους να ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ;;;
(Λίγο ο ένας, λίγο ο άλλος θα έπαιρνε απάντηση , αρκεί να ήταν σαφής η περίπτωση.
Τώρα θα γίνει -λέει- αίτηση θεραπείας...
Τι περιμένει από εδώ αν δεν θέτει με σαφήνεια την περίπτωσή του;
Πώς καθορίζεται ο αριθμός αυτών που θα κληθούν στη συνέντευξη;
Η ένστασή μου για τη δημοσίευση άρθρων στο περιοδικό "Φιλολογική" δικαιώθηκε. Μοριοδοτήθηκαν κανονικά από το Συμβούλιο επιλογής.
για να έχεις διδασκαλία πραγματική σε ΑΕΙ, πρέπει να έχεις βεβαίωση από την Γραμματεία της Σχολής.
Αν δηλαδή πληρωνόσουνα από ιδιωτικό ΑΕΙ ή αν ήσουν επισήμως διδάσκων σε Δημόσιο.
Η βεβαίωση καθηγητή, ότι έκανες ασκήσεις ήσουν βοηθός στο εργαστήριο, διόρθωνες γραπτά, έκανες ώρες, δεν εμπίπτει στο «αυτόνομο διδακτικό έργο»
Λογικά πράγματα....
Όσοι θέλουν απαντήσεις, αν ξέρουμε, αν εικάζουμε , πρέπει να γράφουν κάποια περιγραφή.
Το «ζήταγα αυτά τα μόρια και δεν πήρα τίποτα» γιατι τα γράφετε ρε παιδιάς Έχει ένα τοις χιλίοις κάποια χρησιμότητα; Ποιός καταλαβαίνει τι;
Δε μου μοριοδοτησαν τίτλους σπουδών της αλλοδαπής και μου δίνουν άριστη γνώση ξένης γλώσσας. Προχωράω σε αίτηση θεραπείας. Εκτός, αν κάποιος, έχει να προτείνει κάποια άλλη διαδικασία. Λυπάμαι, πραγματικά να συμβαίνουν αυτά εν έτει 2022...
Δεν προσμετρηθηκαν σωστα τα μόρια
Το πτυχιο αγγλικων αγνοήθηκε η ένσταση δεν εξετάστηκε σε καμια περίπτωση
Τι γίνεται τώρα;
Είναι άδικο
καλημέρα σας, η ένσταση μου δεν εξετάστηκε καθόλου,
Αιτήθηκα 0.25+0,5+3(;΄)+0,25+0,625+8,75+0,125+2 μόρια και δεν έλήφθη τίποτα υπόψη. (Το ερωτηματικό αφορά έκδοση διδακτικών βιβλίων).
Δεν μοριοδοτήθηκε η διδακτική υπηρεσία, η διοικητική υπηρεσία !!!
Δεν θα πρέπει να έχει σταλεί ένα ενημερωτικό γιατί δεν ελήφθησαν υπόψη; Γνωρίζουμε εαν διαβάστηκαν;
Το να διορθώνεις γραπτά σε τμήμα ΑΕΙ ή διπλωματική εργασία θεωρείται διδασκαλία ;
΄Έχει ανακοινωθεί κάπου τράπεζα θεμάτων με τις μελέτες περίπτωσης; υπάρχει κάποιο υλικό για τις συνεντεύξεις, κάποιες οδηγίες;;;;;
Σελίδες