Χαρά Κεφαλίδου: «Γιατί το αυτονόητο στην Ελλάδα χρειάζεται παρέμβαση πρωθυπουργού;»

11/01/2023

Άκουσε το άρθρο

 Χαρά Κεφαλίδου, τομεάρχης παιδείας ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ

Μετά την επίσκεψη του πρωθυπουργού στη Γαύδο, υπήρξαν δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι θα δοθεί λύση στο ζήτημα των μαθητών. Ως γνωστόν, η μη ύπαρξη γυμνασιακής τάξης δημιούργησε σοβαρό πρόβλημα στα δύο παιδιά που διαμένουν στο νησί, τα οποία έμειναν λόγω απουσιών.

Ο πρωθυπουργός δεσμεύτηκε ότι θα γίνει κατ’ εξαίρεση ρύθμιση, προκειμένου να μπορούν να κάνουν τις σχολικές εργασίες στο σπίτι τους μέσω τηλεκπαίδευσης και ότι θα μεταβαίνουν στην έδρα του σχολείου για τις γραπτές εξετάσεις, δίνοντας επιτέλους λύση στο πρόβλημα.

Το θέμα το είχαμε έγκαιρα αναδείξει, πριν την έναρξη του σχολικού έτους, με κατάθεση πρότασης και με σχετική ερώτηση προς το Υπουργείο Παιδείας, για την άμεση λειτουργία ηλεκτρονικής τάξης-σχολείου στο Γυμνάσιο στη Γαύδο, τοποθετώντας έναν εκπαιδευτικό, που εκτός από το μάθημα της ειδικότητάς του θα είχε την εποπτεία και των άλλων μαθημάτων που θα γίνονταν εξ αποστάσεως.

Χαίρομαι που έστω και με μεγάλη καθυστέρηση αναγκάζεται ο ίδιος ο πρωθυπουργός να δώσει την αυτονόητη λύση, που το Υπουργείο Παιδείας αγνόησε επιδεικτικά.

Αυτό το λέμε στο Υπουργείο εδώ και έξι μήνες. Έπρεπε τα παιδιά να μείνουν από απουσίες για να καταλάβετε ότι υπάρχει πρόβλημα;

Τελικά τι πολιτική κάνει το Υπουργείο; Αντί να δίνονται κίνητρα σε οικογένειες να μένουν σε ακριτικά και απομακρυσμένα νησιά για εθνικούς λόγους, δημιουργεί αντικίνητρα, μη δίνοντας τη δυνατότητα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που τόσο πολύ διαφήμιζε;

Σχόλια (4)

αναλώσιμος
|

Για το αυτονόητο κουραζομαστε στην Ελλάδα. Έπρεπε να γίνει εξ αποστάσεως από την αρχή χωρίς κορώνες. Τους έπιασε όλους ξαφνικά με την παραμονή δύο μαθητών και τη μετακίνηση όλων των ειδικοτήτων καθηγητών.

Polar_Fish
|

Καλά τα σχόλια αλλά την ουσια δε βλέπετε. Δεν απαιτείς να φυγουν τα παιδια απο ακριτικη περιοχή.

Τάκης
|

Μια λύση θα ήταν ο διορισμός κατ' εξαίρεση με ειδική πρόσκληση (μόνιμου ή αναπληρωτή) εκπαιδευτικού, ο οποίος κατέχει 2-3 πτυχία διαφορετικών ειδικοτήτων (π.χ. φιλολόγου και μαθηματικού/φυσικού), για να διδάξει από κοντά κάποια βασικά αντικείμενα. Γιατί τις έχουμε τότε τις πολλαπλές ειδικότητες και τις πολλαπλές αναθέσεις μαθημάτων; Τα υπόλοιπα μαθήματα να διδάσκονται διαδικτυακά, με την εποπτεία του καθηγητή. Και φυσικά με ισχυρά οικονομικά κίνητρα... Υπάρχει κάτι πιο απλό και όχι τόσο πολυέξοδο;

Το γιατί
|

Η εξ αποστάσεως είχε τεθεί από την αρχή. Αλλά μερικοί περίμεναν 10 καθηγητές στο νησί για δυο μαθητές. Σύνδεση τάξης σε πραγματικό χρόνο με υπολογιστή. Αν δε θέλουν δημόσια μπορεί να γίνει πρόταση και σε ιδιωτικό.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ