Αναμόρφωση ωρολογίου προγράμματος ζητά το υπ. Παιδείας, εάν οι εκπαιδευτικοί κρίνουν ότι δεν προλαβαίνουν να ολοκληρώσουν την εξεταστέα ύλη

Η διδακτέα-εξεταστέα ύλη, όπως έχει καθοριστεί πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την λήξη των μαθημάτων

12/01/2023

Άκουσε το άρθρο

Oι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων σε συνεργασία με τους Συλλόγους Διδασκόντων καλούνται να διευκολύνουν την ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης των «γραπτώς» εξεταζομένων μαθημάτων, αναμορφώνοντας το ωρολόγιο πρόγραμμα, όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο.

Την οδηγία αυτή δίνει το υπουργείο Παιδείας, με εγκύκλιο την οποία απέστειλε σε όλα τα Λύκεια της χώρας, και σημειώνει:

  • Η διδακτέα-εξεταστέα ύλη, όπως έχει καθοριστεί με τις υπό στοιχεία Φ4/108535/ΓΔ4/07-09-2022 (Β ́ 4820), Φ4/129177/ΓΔ4/20-10-2022 (Β ́ 5503), Φ4/833/Δ4/04-01-2023 (Β ́ 13), 135504/Δ3/01-11-2022 (Β ́ 5636) και 140340/Δ3/11-11-2022 (Β ́ 5865) Υ.Α.  .
  • Υπεύθυνοι για τον συντονισμό της διδασκαλίας των μαθημάτων που εξετάζονται στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις και την ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης είναι οιδιδάσκοντες/ουσες εκπαιδευτικοί.
  • Oι Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου και οι Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης καλούνται να βρίσκονται σε άμεση συνεργασία με τους/τις διδάσκοντες/ουσες εκπαιδευτικούς, ώστε να τους παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια στη διδασκαλία των μαθημάτων με στόχο την έγκαιρη και αποτελεσματική ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Σχόλια (6)

Alexandros
|

Πονάει δόντι, κόβει κεφάλι!

γιάννης
|

Οι αναπληρωτές γενικής παιδείας, που προσλήφθηκαν αυτή την εβδομάδα, για να καλύψουν λειτουργικά κενά, πόσες ώρες την εβδομάδα επιπλέον πρέπει να διδάξουν για να καλύψουν την εξεταστέα ύλη των μαθημάτων που εξετάζονται γραπτά;

ΘΑΝΑΣΗΣ
|

Η υπέρογκη ύλη με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο θα βγει. Το μέγα ζητούμενο είναι πόσοι μαθητές θα την εμπεδώσουν. Αλλά αυτό δεν απασχολεί τους φωστήρες του υπουργείου, οι οποίοι αγνοούν την πρακτική της τάξης και ζουν στον αγγελικά πλασμένο θεωρητικό κόσμο τους.

Κώστας
|

Δηλαδή μας λέτε, επίσημα πλέον, ότι στην γ' λυκείου, τα "άλλα μαθήματα", ή γίνονται ή δεν γίνονται το ίδιο είναι. Τότε γιατί υπάρχουν; Γιατί δεν τα σταματάτε; Και οικονομία θα γινόνταν και λιγότερα προβλήματα θα υπήρχαν

για τους συτονιστές τάξης-εκπαιδευτικών
|

αναφέρει κάτι ή μόνο για διδάσκοντες και ΣΕΕ; (μετά οι σύμβουλοι; μας μπερδεύει με απανωτές ανακοινω΄σεις και αναρτήσεις ΥΠΑΙΘ-esos)

ευτυχώς που το σκέφτηκε και το προτείνει το ΥΠΑΙΘ
|

ούτε που θα πέρναγε από το μυαλό κάποιου εκπαιδευτικού. δόξα τω πολυχρονεμένω !

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ