Αναμόρφωση ωρολογίου προγράμματος ζητά το υπ. Παιδείας, εάν οι εκπαιδευτικοί κρίνουν ότι δεν προλαβαίνουν να ολοκληρώσουν την εξεταστέα ύλη

Oι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων σε συνεργασία με τους Συλλόγους Διδασκόντων καλούνται να διευκολύνουν την ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης των «γραπτώς» εξεταζομένων μαθημάτων, αναμορφώνοντας το ωρολόγιο πρόγραμμα, όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο.
Την οδηγία αυτή δίνει το υπουργείο Παιδείας, με εγκύκλιο την οποία απέστειλε σε όλα τα Λύκεια της χώρας, και σημειώνει:
- Η διδακτέα-εξεταστέα ύλη, όπως έχει καθοριστεί με τις υπό στοιχεία Φ4/108535/ΓΔ4/07-09-2022 (Β ́ 4820), Φ4/129177/ΓΔ4/20-10-2022 (Β ́ 5503), Φ4/833/Δ4/04-01-2023 (Β ́ 13), 135504/Δ3/01-11-2022 (Β ́ 5636) και 140340/Δ3/11-11-2022 (Β ́ 5865) Υ.Α. .
- Υπεύθυνοι για τον συντονισμό της διδασκαλίας των μαθημάτων που εξετάζονται στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις και την ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης είναι οι διδάσκοντες/ουσες εκπαιδευτικοί.
- Oι Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου και οι Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης καλούνται να βρίσκονται σε άμεση συνεργασία με τους/τις διδάσκοντες/ουσες εκπαιδευτικούς, ώστε να τους παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια στη διδασκαλία των μαθημάτων με στόχο την έγκαιρη και αποτελεσματική ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Live/ Βουλή (9 π.μ.): Αποκλειστικά για θέματα παιδείας η σημερινή συζήτηση των επίκαιρων ερωτήσεων στη Βουλή
- Το Columbia "προθερμαίνει" τις μηχανές για έλευση στην Αθήνα- Διαδικτυακή συνάντηση με Πρυτανικές Αρχές ελλη...
- Διευκρινίσεις για την υποβολή αιτήματος ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων των Α.Ε.Ι.
- Τα νέα αναθεωρημένα Προγράμματα Σπουδών μετά την πιλοτική εφαρμογή τους στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία
- Νέα Προγράμματα Σπουδών: Μέχρι 28 Φεβρουαρίου η αποτύπωση των νέων αναθεωρημένων Προγραμμάτων Σπουδών μετά την πιλοτικη...
- Τρεις Ομάδες Εργασίας για την καλλιτεχνική εκπαίδευση
- Διαδικασία επαναφοίτησης μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023- 24
- Η Ν. Κεραμέως στο ερώτημα εάν οι γονείς θα μπορούν να επιλέγουν το σχολείο που θέλουν γα τα παιδιά τους
- Από μέρα σε μέρα το άνοιγμα των πινάκων των εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης
- Βραβεία σε ομάδες φοιτητών/τριών που πρώτευσαν ή διακρίθηκαν σε διεθνείς διαγωνισμούς για το έτος 2023
Σχόλια (6)
Πονάει δόντι, κόβει κεφάλι!
Οι αναπληρωτές γενικής παιδείας, που προσλήφθηκαν αυτή την εβδομάδα, για να καλύψουν λειτουργικά κενά, πόσες ώρες την εβδομάδα επιπλέον πρέπει να διδάξουν για να καλύψουν την εξεταστέα ύλη των μαθημάτων που εξετάζονται γραπτά;
Η υπέρογκη ύλη με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο θα βγει. Το μέγα ζητούμενο είναι πόσοι μαθητές θα την εμπεδώσουν. Αλλά αυτό δεν απασχολεί τους φωστήρες του υπουργείου, οι οποίοι αγνοούν την πρακτική της τάξης και ζουν στον αγγελικά πλασμένο θεωρητικό κόσμο τους.
Δηλαδή μας λέτε, επίσημα πλέον, ότι στην γ' λυκείου, τα "άλλα μαθήματα", ή γίνονται ή δεν γίνονται το ίδιο είναι. Τότε γιατί υπάρχουν; Γιατί δεν τα σταματάτε; Και οικονομία θα γινόνταν και λιγότερα προβλήματα θα υπήρχαν
αναφέρει κάτι ή μόνο για διδάσκοντες και ΣΕΕ; (μετά οι σύμβουλοι; μας μπερδεύει με απανωτές ανακοινω΄σεις και αναρτήσεις ΥΠΑΙΘ-esos)
ούτε που θα πέρναγε από το μυαλό κάποιου εκπαιδευτικού. δόξα τω πολυχρονεμένω !