Αναμόρφωση ωρολογίου προγράμματος ζητά το υπ. Παιδείας, εάν οι εκπαιδευτικοί κρίνουν ότι δεν προλαβαίνουν να ολοκληρώσουν την εξεταστέα ύλη

Oι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων σε συνεργασία με τους Συλλόγους Διδασκόντων καλούνται να διευκολύνουν την ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης των «γραπτώς» εξεταζομένων μαθημάτων, αναμορφώνοντας το ωρολόγιο πρόγραμμα, όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο.
Την οδηγία αυτή δίνει το υπουργείο Παιδείας, με εγκύκλιο την οποία απέστειλε σε όλα τα Λύκεια της χώρας, και σημειώνει:
- Η διδακτέα-εξεταστέα ύλη, όπως έχει καθοριστεί με τις υπό στοιχεία Φ4/108535/ΓΔ4/07-09-2022 (Β ́ 4820), Φ4/129177/ΓΔ4/20-10-2022 (Β ́ 5503), Φ4/833/Δ4/04-01-2023 (Β ́ 13), 135504/Δ3/01-11-2022 (Β ́ 5636) και 140340/Δ3/11-11-2022 (Β ́ 5865) Υ.Α. .
- Υπεύθυνοι για τον συντονισμό της διδασκαλίας των μαθημάτων που εξετάζονται στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις και την ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης είναι οι διδάσκοντες/ουσες εκπαιδευτικοί.
- Oι Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου και οι Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης καλούνται να βρίσκονται σε άμεση συνεργασία με τους/τις διδάσκοντες/ουσες εκπαιδευτικούς, ώστε να τους παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια στη διδασκαλία των μαθημάτων με στόχο την έγκαιρη και αποτελεσματική ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Προσφορά θέσεων μαθητείας από φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για το «Μεταλυκειακό έτος-Τάξη μαθητείας» περιόδου...
- Απόφαση τοποθέτησης Συμβούλων Εκπαίδευσης του Δ ́ Περιφερειακού Συμβουλίου Επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης (Π.Σ.Ε.Σ.Ε.)
- Σχολιασμός των θεμάτων στα Μαθηματικά ομάδων προσανατολισμού των Πανελλαδικών Εξετάσεων
- Τι ισχύει για τα σχολικά κτήρια (αρμοδιότητα επισκευής, συντήρησης, ανέγερσης νέας σχολικής δομής, συστέγασης, μ...
- Το σχόλιο της Μαθηματικής Εταιρείας για τα θέματα των Μαθηματικών
- Τα θέματα στα Αρχαία, Μαθηματικά και Βιολογία
- Στην 9η θέση παγκοσμίως το ΕΚΠΑ για την πολιτική του σε θέματα «Ισότητας των φύλων» και στην 27η θέση στην «Ποιοτική Εκ...
- Πρυτανικές εκλογές ΕΚΠΑ: Σήμερα η κρίσιμη ψηφοφορία- Αμετακίνητες οι δύο πλευρές παρά τις αλλεπάλληλες διαβουλεύσεις
- Πανελλαδικές: Στα Αρχαία, Μαθηματικά και Βιολογία διαγωνίζονται σήμερα οι υποψήφιοι
- Συμμετοχή του ΟΠΑ στο Διεθνές Συνέδριο CESifo-Delphi Conference με θέμα: “Fiscal Capacity: Origins, Consequences and Ch...
Σχόλια (6)
Πονάει δόντι, κόβει κεφάλι!
Οι αναπληρωτές γενικής παιδείας, που προσλήφθηκαν αυτή την εβδομάδα, για να καλύψουν λειτουργικά κενά, πόσες ώρες την εβδομάδα επιπλέον πρέπει να διδάξουν για να καλύψουν την εξεταστέα ύλη των μαθημάτων που εξετάζονται γραπτά;
Η υπέρογκη ύλη με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο θα βγει. Το μέγα ζητούμενο είναι πόσοι μαθητές θα την εμπεδώσουν. Αλλά αυτό δεν απασχολεί τους φωστήρες του υπουργείου, οι οποίοι αγνοούν την πρακτική της τάξης και ζουν στον αγγελικά πλασμένο θεωρητικό κόσμο τους.
Δηλαδή μας λέτε, επίσημα πλέον, ότι στην γ' λυκείου, τα "άλλα μαθήματα", ή γίνονται ή δεν γίνονται το ίδιο είναι. Τότε γιατί υπάρχουν; Γιατί δεν τα σταματάτε; Και οικονομία θα γινόνταν και λιγότερα προβλήματα θα υπήρχαν
αναφέρει κάτι ή μόνο για διδάσκοντες και ΣΕΕ; (μετά οι σύμβουλοι; μας μπερδεύει με απανωτές ανακοινω΄σεις και αναρτήσεις ΥΠΑΙΘ-esos)
ούτε που θα πέρναγε από το μυαλό κάποιου εκπαιδευτικού. δόξα τω πολυχρονεμένω !