Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Τεχνολογίας των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων Γυμνασίου

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης το νέο Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Τεχνολογίας των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων Γυμνασίου.
- Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το ΦΕΚ
Το παρόν Πρόγραμμα Σπουδών θα εφαρμοστεί πιλοτικά - σε συνδυασμό με τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών - σε όλα τα Πρότυπα και Πειραματικά Γυμνάσια της χώρας κατά το σχολικό έτος 2022-2023.
Η περαιτέρω εφαρμογή του θα ορισθεί με νέα υπουργική απόφαση.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- ΕΛΜΕ Μαγνησίας: Για την Ιωάννα μας, που έφυγε νωρίς
- Υφ. Παιδείας: Γιατί δεν μειώνεται το ωράριο των Νηπιαγωγών στα ολιγοθέσια Νηπιαγωγεία
- ΔΑΚΕ Καθηγητών Πειραιά: Από πότε η νόμιμη άσκηση καθηκόντων χαρακτηρίζεται ¨Διαφήμιση¨ και ¨Ντροπή¨ ;
- H ΕΛΜΕ Πειραιά για την κινητοποίηση στην Διημερίδα της ΔΙΔΕ Πειραιά για τα Ιδιωτικά Σχολεία
- Από το "μηδέν" οι Πρυτανικές εκλογές στο ΠΑΔΑ εάν σε τρεις βδομάδες δεν αναδειχθούν τα εξωτερικά μέλη του Συμβ...
- Επαγγελματικά δικαιώματα: Η φιλελεύθερη ιδεολογία δεν είναι συμβατή με την ομηρία ψυχών
- ΚΙΠΑΝ: Η εξωτερική αξιολόγηση της ΕΘ.Α.Α.Ε. - ποιος πιστεύει στην αξιολόγηση για τη διασφάλιση ποιότητας;
- Προκήρυξη για την εισαγωγή σπουδαστών σπουδαστριών στις ΑΕΝ 2023-2024
- ΠΑΔΑ και Columbia University: Κοινό 1ο Social Work Challenge Lab
- Μαθητικές εκδρομές: Τι πρέπει να γνωρίζουν εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές
Σχόλια (7)
Προς τι η ραγδαία συρρίκνωση των μαθησιακών στόχων/αποτελεσμάτων - συγκριτικά με το τρέχον αναλυτικό πρόγραμμα ?
Πού είναι η παιδαγωγική τεκμηρίωση για όλα αυτά ?
Μήπως δεν υπάρχει ?
- Τοτό, παρουσίασέ μας σε παρακαλώ, τις εγκάρσιες έννοιες και την υπολογιστική σκέψη, στο σχεδιασμό του χρονισμού των βαλβίδων του κινητήρα, για το δια γαλαξιακό πράσινο (και άριστο) όχημα του 2223.....
- Μισό μαντάμ.... να του σφίξω λίγο τα μπουλόνια, να του δώσω και μια με το σφυρί στον "εγκέφαλο" για να πάρει μπρος.... και μετά σας λέω και ποντιακά ανέκδοτα εάν θέλετε....
Καλά σοβαρολογείτε; Ποιός, πού, πότε και σε ποιούς με τι θα κάνει όλα αυτά που περιγράφονται στο ΦΕΚ;
Θα τα κάνει όλα αυτά ένας καθηγητής μιας συγκεκριμένης ειδικότητας ή θα το κάνουν καθηγητές διαφορετικών ειδικοτήτων; Είναι σίγουροι στο Υπουργείο ότι υπάρχουν τέτοιοι καθηγητές;
Σε ποιά εργαστήρια θα γίνει αυτό το μάθημα ή θα γίνει στην τάξη με κιτ;
Έχει προβλεφθεί η αλληλοκάλυψη με την Πληροφορική;
Θα εξακολουθεί να διδάσκεται μία ώρα την εβδομάδα χωρίζοντας τα τμήματα με την Πληροφορική;
Και το σημαντικότερο: Γνωρίζετε κύριοι του Υπουργείου το επίπεδο γνώσεων 12άχρονων των μαθητών των Ελληνικών σχολείων;
Διδάσκω Τεχνολογία κοντά είκοσι χρόνια, διαβάζοντας το πρόγραμμα σπουδών το πρώτο που καταλαβαίνω είναι ότι το μάθημα καταργείται, δεν τροποποιείται ούτε εξελίσσεται. Αφήστε που για να το διαβάσει κάποιος πρέπει να έχει λυσσάρι.... (Δημιουργική Βιομηχανία, Μηχατρονική, Υπεύθυνη Έρευνα, Υπολογιστική Πλατφόρμα Ανοικτού Κώδικα, για να μην πω ... για τις εγκάρσιες έννοιες και την υπολογιστική σκέψη που παρουσιάζονται σε κάθε ενότητα, πληροφορική διδάσκουμε;)
Αναρωτιέμαι σε ποιο προφίλ μαθητή, καθηγητή και σε ποια βαθμίδα απευθύνεται το πρόγραμμα σπουδών;
Ειλικρινά πείτε μου... πόσοι από τους μαθητές της Γ τάξης γυμνασίου θα μπορέσουν: α)Να κατασκευάζουν ένα πράσινο όχημα για μια πράσινη πόλη, β)Να εντοπίσουν τις εγκάρσιες έννοιες που υπάρχουν στην κατασκευή «πράσινων» τεχνουργημάτων, γ)Να κατασκευάζουν πράσινες εφαρμογές για τον Δήμο τους.
...και άλλα πράσινα άλογα
Οι δημιουργοί του προγράμματος σπουδών μπορεί να επιδιώκουν περισσότερους φοιτητές στο μεταπτυχιακό τους ή μεγαλύτερες πωλήσεις των βιβλίων τους, εμείς όμως είμαστε καθηγητές διαφόρων ειδικοτήτων (γεωπόνοι, μηχανολόγοι, καλλιτεχνικών σπουδών, δομικοί, ηλεκτρολόγοι-ηλεκτρονικοί, χημικοί μηχανικοί) μπαίνουμε μέσα σε τάξεις με ελάχιστο εξοπλισμό και στεκόμαστε απέναντι στους μαθητές μας. Τι είναι αυτά τα πράγματα, μας κοροϊδεύουν;
Μόνο με διαρκή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μπορεί να εφαρμοστεί το νέο Π.Σ.
Τα περισσότερα σχολεία, ακόμα και μερικά πρότυπα, δεν έχουν εργαστήρια. Θα επιφορτιστούν οι γονείς στο σπίτι το πρακτικό μέρος και την κατασκευή; Ποιος θα εξηγήσει στην πράξη στα παιδιά και θα τα βοηθήσει;
Το πρόγραμμα σπουδών της Τεχνολογίας δεν έχει καμία σχέση με το υπάρχον. Ίσως εφαρμοστεί ένα μέρος και αυτό και μόνο από κάποιες ειδικότητες διδασκόντων καθηγητών, ολόκληρο αποκλείεται.