Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Φυσικής των Α ́, Β ́ και Γ ́ τάξεων Γυμνασίου

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης το νέο Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Φυσικής των Α ́, Β ́ και Γ ́ τάξεων Γυμνασίου.
- Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το ΦΕΚ
Το παρόν Πρόγραμμα Σπουδών θα εφαρμοστεί πιλοτικά - σε συνδυασμό με τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών - σε όλα τα Πρότυπα και Πειραματικά Γυμνάσια της χώρας κατά το σχολικό έτος 2022-2023.
Η περαιτέρω εφαρμογή του θα ορισθεί με νέα υπουργική απόφαση.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- ΕΛΜΕ Μαγνησίας: Για την Ιωάννα μας, που έφυγε νωρίς
- Υφ. Παιδείας: Γιατί δεν μειώνεται το ωράριο των Νηπιαγωγών στα ολιγοθέσια Νηπιαγωγεία
- ΔΑΚΕ Καθηγητών Πειραιά: Από πότε η νόμιμη άσκηση καθηκόντων χαρακτηρίζεται ¨Διαφήμιση¨ και ¨Ντροπή¨ ;
- H ΕΛΜΕ Πειραιά για την κινητοποίηση στην Διημερίδα της ΔΙΔΕ Πειραιά για τα Ιδιωτικά Σχολεία
- Από το "μηδέν" οι Πρυτανικές εκλογές στο ΠΑΔΑ εάν σε τρεις βδομάδες δεν αναδειχθούν τα εξωτερικά μέλη του Συμβ...
- Επαγγελματικά δικαιώματα: Η φιλελεύθερη ιδεολογία δεν είναι συμβατή με την ομηρία ψυχών
- ΚΙΠΑΝ: Η εξωτερική αξιολόγηση της ΕΘ.Α.Α.Ε. - ποιος πιστεύει στην αξιολόγηση για τη διασφάλιση ποιότητας;
- Προκήρυξη για την εισαγωγή σπουδαστών σπουδαστριών στις ΑΕΝ 2023-2024
- ΠΑΔΑ και Columbia University: Κοινό 1ο Social Work Challenge Lab
- Μαθητικές εκδρομές: Τι πρέπει να γνωρίζουν εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές
Σχόλια (5)
Αυτοί που γρα΄φουν αυτά τα προγράμματα σπουδών έχουν καμιά σχέση με την τα΄ξη ;;;;
Εργαστηριακό μάθημα Φυσικής Α Γυμνασίου διδάσκεται με ο΄λο το τμήμα (27 παιδιά)
Οικιακή οικονομία Τα τμήματα σπάνε (για να έχουν δουλεια΄ οι αντίστοιχοι εκπαιδευτικοί)
Αντί να σπάει η Τεχνολογιία με την Φυσική στην Α τα΄ξη.... Αλλάξτε πρώτα αυτό και μετά τα προγράμματα σπουδών
Επιτέλους ξυπνήστε και φτιαξτε κα΄τι σωστά
@ JK
Περίμενε, έρχονται οι σύμβουλοι!
Στην α' Γυμνασίου "τα παιδία παίζει", θα κάνουν ... Φυσική-ΙΙ ; Η α' γυμνασίου είναι μία τάξη που τα παιδιά είναι μεταξύ δημοτικού και γυμνασίου, άλλο παίζει από εδώ, άλλο παίζει από εκεί, άλλο κοιτάει το παράθυρο. Γράφεις στον πίνακα, άλλο γράφει , άλλο δε γράφει, άλλο ξεκινάει να γράφει όταν πας να σβήσεις τον πίνακα ! Δίνεις φωτοτυπίες, άλλο συμπληρώνει, άλλο δε συμπληρώνει, άλλο τη χάνει, άλλο σου λέει ότι δε μου δώσατε εμένα την προηγούμενη φορά. Κάθε χρόνο εξηγώ τι θα πεί "παράλληλα" γιατί δεν καταλαβαίνουν ! Βιβλίο θεωρίας δεν υπάρχει, σε αυτό το βιβλίο που υπάρχει άλλο γράφει, άλλο δε γράφει, άλλο το χάνει, άλλο δεν το φέρνει, άλλο το έγραψε στο φροντιστήριο με αυτά που του είπαν εκεί και δε γράφει αυτά που του λες εσύ! Το μάθημα είναι μονόωρο. Στα μονόωρα, ανάλογα με τις ασθένειες, τις αργίες, τους συλλόγους και διάφορα έκτακτα γεγονότα μπορεί να κάνεις ένα μάθημα τον ένα μήνα και το άλλο τον επόμενο ! Πώς θα γίνει αυτή η ύλη στην α' Γυμνασίου; Στο τέλος θα έχουμε και χαμηλή αξιολόγηση διότι δεν τη βγάλαμε ! Η α' Γυμνασίου έπρεπε να είναι μια τάξη για να αγαπήσουν το μάθημα της φυσικής ! Ευχάριστες δραστηριότητες και κάτι για να μείνει για την επόμενη τάξη και δε χρειαζόταν να έχει εξετάσεις ! Και σε ποια πειραματικά σχολεία θα κάνουν δοκιμές; Κάνε το πειραματικό τότε σε συνοικίες χαμηλών εισοδημάτων για να έχεις και αντιπροσωπευτικά αποτελέσματα ! Άσε που στη χώρα μας τα αποτελέσματα στα χαρτιά είναι πάντα καλά γιατί φοβάται ότι θα εκτεθεί ο συγγραφέας, αλλά στην πράξη ισχύουν άλλα ! Τέλος πάντων, εγώ νομίζω ότι η ύλη της φυσικής έχει έναν έντονα ακαδημαϊκό΄ χαρακτήρα που δεν είναι δόκιμος για τις καθημερινές καταστάσεις που συναντάμε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επίσης θεωρώ ότι οι μαθητές που ασχολούνται με τα θετικά μαθήματα μειώνονται και ένα μέρος του προβλήματος έχει σχέση με τη διδασκαλία της φυσικής. Πολύ ύλη, λίγες ώρες, μη ρεαλιστικές απαιτήσεις.
Όλα είναι ΚΟΨΕ ΡΑΨΕ. ΔΙΧΩΣ ΝΟΗΤΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ
Η νοητικη ωριμανση και οι διδακτικες ωρες που διατιθενται καθιστουν αδυνατη την προσληψη τετοιου ογκου διδακτεας υλης απο τους μαθητες.Η κατασκευη αναλυτικου προγραμματος και η γραφη βιβλιων απο ανθρωπους που δεν εχουν ιδεα απο την πραγματικοτητα της ζωσας ταξης ενος Γυμνασιου θα οδηγησει παλι σε αδιεξοδα.Βολονταριστικες κατασκευες in vitro προοιωνιζουν τραγελαφο.Θα φανει συντομα...