“Έξυπνη κατανομή” διδασκόντων στα σχολεία ετοιμάζει το υπ. Παιδείας

Ψηφιακή πλατφόρμα για τον έγκαιρο προγραμματισμό και τον προσδιορισμό των λειτουργικών κενών για την ακριβή αυτοματοποιημένη κάλυψη αυτών των θέσεων με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας.
Το νέο σύστημα θα απλοποιήσει τις διαδικασίες για τον υποψήφιο αναπληρωτή, θα μειώσει το διοικητικό κόστος και κυρίως θα αυτοματοποιήσει αλγοριθμικά την κάλυψη των λειτουργικών κενών.
Θα υποστηρίζεται η “έξυπνη κατανομή” των διδασκόντων στις σχολικές μονάδες και θα παρακολουθείται ολοκληρωμένα η ανάληψη των θέσεων σε όλη την επικράτεια.
Το νέο αυτό Πληροφοριακό Σύστημα θα αντικαταστήσει/βελτιώσει/συμπληρώσει τα ακόλουθα υφιστάμενα συστήματα (και θα διαλειτουργήσει πλήρως με όσα συστήματα διατηρηθούν).
Αναλυτικότερα το νέο Πληροφοριακό Σύστημα θα υποστηρίζει τις διαδικασίες συμπλήρωσης και υποβολής αιτήσεων κάλυψης θέσεων (διορισμοί, μεταθέσεις, μετατάξεις) διδακτικού προσωπικού όπως:
Μονίμων: Περιλαμβάνονται και οι αιτήσεις διορισμού, μεταθέσεις και απόσπασης σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας, ειδικής αγωγής & εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), μουσικά σχολεία, καλλιτεχνικά σχολεία, σχολεία διαπολιτισμικής, εκκλησιαστικής εκπαίδευσης και κέντρων διαφοροδιάγνωσης - διάγνωσης και υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ).
Αναπληρωτών: Περιλαμβάνονται και οι αιτήσεις πρόσληψης αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας, ειδικής αγωγής & εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), σε μουσικά σχολεία, , καλλιτεχνικά σχολεία, σχολεία διαπολιτισμικής και εκκλησιαστικής εκπαίδευσης. Επίσης περιλαμβάνονται αιτήσεις πρόσληψης ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού (ΕΕΠ-ΕΒΠ),
αιτήσεις τοποθετήσεων και αιτήσεις ειδικών προκηρύξεων (π.χ. COVID-19).
Ωρομισθίων: Περιλαμβάνονται και οι αιτήσεις πρόσληψης ωρομισθίων σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας, ειδικής αγωγής & εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), σε μουσικά σχολεία, εμπειροτεχνών ιδιωτών μουσικών (ΕΜ16), και οι αιτήσεις πρόσληψης ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού (ΕΕΠ-ΕΒΠ).
Ενισχυτικής διδασκαλίας: Περιλαμβάνονται και οι αιτήσεις πρόσληψης σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής & εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), σε μουσικά σχολεία.
Για κάθε αίτηση ο ενδιαφερόμενος εκπαιδευτικός θα μπορεί:
- Να δηλώνει σειρά προτίμησης ανά περιοχή και/ή σχολική μονάδα
- Να υποβάλει προσωρινά και οριστικά την αίτηση
- Να υποβάλει πολλαπλές αιτήσεις ανά κλάδο-ειδικότητα
- Να συνυποβάλλει βιογραφικό και δικαιολογητικά (π.χ. προσόντων, οικογενειακής κατάστασης, εντοπιότητας, συνυπηρέτησης, λόγων υγείας κλπ.)
Επίσης το νέο ΠΣ θα υποστηρίζει:
- Διαχείριση κενών θέσεων (μονίμων, αναπληρωτών, ωρομισθίων κλπ.) ανά περιοχή και ανά σχολική μονάδα
- Διαχείριση χρονικών περιόδων υποβολής και επεξεργασίας αιτήσεων
- Μαζικός ελεγχος αιτήσεων
- Μαζική επεξεργασίας προτιμήσεων αιτήσεων
- Προβολή ιστορικού αιτήσεων εκπαιδευτικού
- Προβολή - τροποποίηση - συμπλήρωση αίτησης εκπαιδευτικού
- Προβολή αιτήσεων ανά διεύθυνση
- Διαδικασίες πρόσληψης και απόλυσης εκπαιδευτικών
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- ΕΛΜΕ Μαγνησίας: Για την Ιωάννα μας, που έφυγε νωρίς
- Υφ. Παιδείας: Γιατί δεν μειώνεται το ωράριο των Νηπιαγωγών στα ολιγοθέσια Νηπιαγωγεία
- ΔΑΚΕ Καθηγητών Πειραιά: Από πότε η νόμιμη άσκηση καθηκόντων χαρακτηρίζεται ¨Διαφήμιση¨ και ¨Ντροπή¨ ;
- H ΕΛΜΕ Πειραιά για την κινητοποίηση στην Διημερίδα της ΔΙΔΕ Πειραιά για τα Ιδιωτικά Σχολεία
- Από το "μηδέν" οι Πρυτανικές εκλογές στο ΠΑΔΑ εάν σε τρεις βδομάδες δεν αναδειχθούν τα εξωτερικά μέλη του Συμβ...
- Επαγγελματικά δικαιώματα: Η φιλελεύθερη ιδεολογία δεν είναι συμβατή με την ομηρία ψυχών
- ΚΙΠΑΝ: Η εξωτερική αξιολόγηση της ΕΘ.Α.Α.Ε. - ποιος πιστεύει στην αξιολόγηση για τη διασφάλιση ποιότητας;
- Προκήρυξη για την εισαγωγή σπουδαστών σπουδαστριών στις ΑΕΝ 2023-2024
- ΠΑΔΑ και Columbia University: Κοινό 1ο Social Work Challenge Lab
- Μαθητικές εκδρομές: Τι πρέπει να γνωρίζουν εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές
Σχόλια (20)
Αν κρίνουμε από την επιτυχία κάθε προηγούμενης πλατφόρμας του υπουργείου μας, η επιτυχία είναι ήδη εξασφαλισμένη!
Ωχ!
Έχουμε ακούσει και για έξυπνο λάστιχο, έξυπνη σίτα, έξυπνο κολάν, κ.λπ.
Έξυπνη; Αμφιβάλλω...
Σαν τους οδηγούς των smart αυτοκινήτων. Θα παρκάρει εκπαιδευτικούς όπου να ναι
Μπρειν στορμινγ???? Οκ.!!! Διασύνδεση Με τις γνωστές και μελοντικες εφαρμογές voucher για εξαργύρωση πόντων σε σούπερ μάρκετ, βενζινάδικα, power pass, ΔΕΗ, κληρώσεις διακοπών, οδοντοιατρικο έλεγχο, κλπ
Όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι... Πολύ ωραίες οι εξαγγελίες, πολύ ωραία τα λόγια, αλλά εάν δεν το δούμε στην πράξη, θα μείνει μόνο εξαγγελία. Είναι τόσες πολλές οι εφαρμογές και τα αρχεία του ΥΠΑΙΘ, που πρέπει να διασυνδεθούν, που δεν ξέρω εάν θα μπορέσει να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο. Μακάρι να γίνει, αν κι έχω τις αμφιβολίες μου. Ας υλοποιήσουν επιτέλους και το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο σε όλες τις Σχολ. Μονάδες, για να γίνουμε Ευρώπη...
Αν είναι η αυτοματοποίηση όπως στον υπολογισμό μορίων των διευθυντων σχολικών μοναδων...σωθήκαμε. τζάμπα οι 75.000 που έδωσαν για την πλατφόρμα. Τζάμπα.
Περιμένετε με. Κι άλλο. Ερχόμαστε!
Σε βαλκανοευρωπαϊκή χώρα (μπανανία) λέμε μπράβο για τα αυτονόητα που θα έπρεπε να υπάρχουν ήδη, ακόμα και στην Τουρκία (που δεν χρημαδοτείται από ΕΕ) όλα γίνονται ηλεκτρονικά και έχουν σύγχρονες ταυτότητες (όχι χειρόγραφες όπως εδώ) ...
καθυστέρησαν 30-40 ! για΄τι δεν τα έκαναν οι δεξιοί νωρίτερα στην εξουσία;;;;; οέο;;;;
όταν όλος ο άλλος κόσμος;;;;;
@πλαταρος έχουμε καταντήσει αυτά που είναι δεδομένα δεκαετίες στην ελεύθερη αγορά να τα θεωρούμε καινοτομίες το 2023. Για πέρνα από τον Άλιμο που σε λίγο θα πετάξουμε έξω το login με το ΠΣΔ που δεν είναι στο gCloud (4727/2020).
Μακάρι, από το στόμα σας και στου Μητσοτάκη το αυτί...
μαζί και με το μητρώο εκπαιδευτικών, βάλε κυρ Πλάταρε κι άλλα, να γεμίσει προεκλογικά η καλαθούνα!
Άντε να δούμε πόσα θα χωράει το καλάθι του εκπαιδευτικού. Έχουμε και δικό μας στο Μιλγουόκι, που είναι άσος στο να βάζει καλάθια, να τον φέρουμε να βοηθήσει.
Τα λεω εδώ και 7 χρόνια. Κάποια έγιναν εν μέρει. 1. Ενοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων edata myschool.
2. Δημιουργία ατομικού φακέλου αναπληρωτή με καταχωρημένα όλα τα ατομικά έγγραφα και προϋπηρεσίες (ίσως κάποια μορφή CLOUD) ώστε να μην απαιτείται η κατάθεση δεκάδων εγγράφων κατά την πρόσληψη κάθε χρόνο (οικονομία σε χαρτί – διαδικασίες)
3. Δημιουργία νέου ΟΠΣΥΔ με δυνατότητα υπολογισμού συνολικής υπηρεσίας απόδοσης ΜΚ. Δυνατότητα να δηλώνεται η πρόσληψη των αναπληρωτών σε πίνακα με αναδυόμενες επιλογές (πχ. Ανέλαβε ναι όχι, ημερομηνία .. )χωρίς να απαιτείται το άνοιγμα του ατομικού φακέλου κάθε προσλαμβανόμενου γεγονός που απαιτεί πολλαπλάσιο χρόνο για να ολοκληρωθεί.
4. Δημιουργία κόμβου(;) δεσμού μεταξύ συστημάτων ή και υπηρεσιών ώστε να τραβάνε στοιχεία μεταξύ τους. Πχ δημοτολόγιο, στρατολογικό γραφείο, ΚΕΠΑ (αναζήτηση πιστοποιητικών ηλεκτρονικά όπως πχ στο ποινικό μητρώο ή και άμεση εκτύπωση όπως στα ΚΕΠ και όχι με φαξ και εμαιλ)
5. Κατάργηση της χρονοβόρας καταχώρησης στο ΥΕΚΑ ατομικού δελτίου Ε3 πρόσληψης, Ε7 απόλυσης κλπ αλλά ανέβασμα μέσω αρχείου xml αφού αφορά ταυτόχρονη πρόσληψη ή απόλυση δεκάδων αναπληρωτών .
6. Διασύνδεση όλων των πληροφοριακών συστημάτων με το taxisnet προκειμένου να συμπληρώνονται αυτόματα τουλάχιστον τα βασικά πεδία στοιχείων (ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, ημ. Γεν., ΑΔΤ κλπ)
7. Επειδή κατά την πρόσληψη γίνεται δειγματοληπτικός έλεγχος του 5% για εξακρίβωση της μη ύπαρξης εταιρίας στο όνομα του προσλαμβανόμενου, ποσοστό 95% δεν ελέγχεται. Κατά συνέπεια μια διασύνδεση του taxisnet με το yeka ώστε να απαγορεύει το yeka την πρόσληψη σε περίπτωση ύπαρξης εμπορικής ιδιότητας στο συγκεκριμένο ΑΦΜ, θα προστάτευε την υπηρεσία από παράνομες προσλήψεις και όλες τις παρεπόμενες διαδικασίες.
8. Ένταξη αξιόπιστου συστήματος υπολογισμού κενών πλεονασμάτων στο myschool.
9. Έκδοση πιστοποιητικών με χρήση ατομικών κωδικών από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς με βάση τα στοιχεία που είναι καταχωρημένα στα ηλεκτρονικά συστήματα edata myschool.
10. Δημιουργία βάσης δεδομένων με κωδικοποίηση των νόμων και εγκυκλίων που αφορούν διαδικασίες του Υπουργείου Παιδείας.
11. Σύνδεση των Υπηρεσιακών μεταβολών στο myschool (ενημέρωση για τη συμπλήρωση χρόνου υπηρεσίας κλπ)
12. Ενοποίηση της μορφής των πιστοποιητικών που απαιτούνται από προκηρύξεις φορέων του Υπουργείου και πρόβλεψη έκδοσής τους από το myschool.
Πάντα τέτοια!
Να μπουν και άλλα:
1. Εφαρμογές κατασκευής ωρολογίου προγράμματος.
2. Εφαρμογές νομοθεσίας. (Αυτόματη επικαιροποίηση, όπως στο "kodiko".) Nα αγοραστούν 15.000 συνδρομές με διαγωνισμό. Ή να κληθεί ο υπεύθυνος της ΔΔΕ Φλώρινας και να πλαισιωθεί με άλλους δύο πληροφορικούς (το ίδιο θα κοστίσει)
3. Η νέα εφαρμογή του άρθρου 81 να έχει πρόβλεψη εξαγωγής μορίων τελικών, οριστικών, έγκυρων, επί παντός νόμου εφ ' ού ήθελε εφαρμοστεί.
4. Οι άδειες εκπαιδευτικών να έχουν μόνον ηλεκτρονική διαδικασία . Να διασφαλιστεί με προσωπικούς κωδικούς των εκπαιδευτικών στην πλατφόρμα του ΠΣΔ. Θα χρειαστεί ηλεκτρονικό πρωτόκολλο πρωτόκολλο. Ας μην εφαρμοστεί το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, να το συμπληρώνει το Σχολείο και να το εκτυπώνει. Ομοίως για τις Δ.Ε.
Στα ψηφιακά αποδείχτηκαν άπιαστοι. Γλιτώσαμε πολλές ουρές με υπογραφές και κατανομές. Άλλη Ελλάδα . Ειδικά μετά την εξ αποστάσεως μάθαμε ξατ ψηφιακά εργαλεία και τις πλατφόρμες. Ούτε σε 20 Χρονια δε θα γινόταν.
Αργείτε να τοποθετήσετε τους ΔΣΜ..Δεν μπορώ να περιμένω άλλο ..Εδώ και τώρα αλλιώς ψήφο δεν έχει ! !
ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι
Αν είναι η αυτοματοποίηση όπως στις προσλήψεις αναπληρωτών που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια που είναι όλο λάθη...κλάυτα Χαράλαμπε
Μπράβο στον Πιερρακάκη. Σαράντα χρόνια για κάτι απλό...
Να αναλάβει το Υπουργείο Παιδείας τώρα!
Θετικό μέτρο και χρήσιμο εργαλείο, αν υποστηριχθεί και με εξορθολογισμό των "οργανικών" - κυρίως στην Β-βάθμια και για ξενόγλωσσες ειδικότητες, καλλιτεχνικών κ.λπ. - ώστε οι εκπαιδευτικοί μιας σχολικής μονάδας (ή μιας ορθολογικά και λειτουργικά συσταθείσας ομάδας "όμορρων σχολικών μονάδων") να αποτελούν "μέλη της παιδαγωγικής ομάδας" και όχι... να συμμετέχουν ως "ντιλιβεράδες" των μαθημάτων τους ("παρέδωσα-φεύγω").
Αν υποστηριχθεί, τελικά, η υπόσταση των "εκπαιδευτικών" ως τέτοιων και όχι ως "εν δυνάμει διοικητικών" υπαλλήλων, όπως, ενδεικτικά, στο γράμμα και πνεύμα του "Νόμου περί Αξιολόγησης", όπου "ο ικανός εκπαιδευτικός της τάξης αμείβεται με την κατάληψη ... θέσης διοίκησης"...!
Οψόμεθα...