ΟΛΜΕ: Απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση
Η ΟΛΜΕ θα προσφύγει δικαστικά, στην περίπτωση που οποιαδήποτε ΔΔΕ προχωρήσει σε ανάκληση των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης
Δημοσίευση: 01/02/2023

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Την κήρυξη απεργίας αποχής από την ατομική αξιολόγηση, όπως αυτή προβλέπεται στον ν. 4823/21 και στην εφαρμοστική υπουργική απόφαση 9950/ΓΔ5/27-01-23, προβλέπει η εισήγηση της ΔΣ της ΟΛΜΕ προς τις Γενικές Συνελεύσεις του κλάδου.
Επίσης η ΟΛΜΕ εισηγείται
- Στάσεις εργασίας από την ΟΛΜΕ και αλλά και τις ΕΛΜΕ προκειμένου να καλυφθούν όλοι σε όλες τις φάσεις της «αξιολόγησης».
- Πανεκπαιδευτική απεργία ΟΛΜΕ-ΔΟΕ μέσα στον Φεβρουάριο.
- Να οργανωθούν συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα μαζί με ΔΟΕ και ΣΕΠΕ
- Η ΟΛΜΕ να προσφύγει δικαστικά, στην περίπτωση που οποιαδήποτε ΔΔΕ προχωρήσει σε ανάκληση των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης για την ενίσχυση του αγώνα.
- Η ΟΛΜΕ και οι ΕΛΜΕ να προχωρήσουν σε συνεντεύξεις τύπου σε κεντρικά και τοπικά ΜΜΕ, περιοδείες, εκδηλώσεις κλπ
- Η ΟΛΜΕ να αποστείλει επιστολή προς τους γονείς και οι ΕΛΜΕ να προχωρήσουν σε ενημερώσεις στους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων.
- Νέες Γενικές Συνελεύσεις και νέα Γενική Συνέλευση προέδρων, ανάλογα με τις εξελίξεις.
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρο το κείμενο εισήγησης της ΟΛΜΕ
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- ΕΛΜΕ Μαγνησίας: Για την Ιωάννα μας, που έφυγε νωρίς
- Υφ. Παιδείας: Γιατί δεν μειώνεται το ωράριο των Νηπιαγωγών στα ολιγοθέσια Νηπιαγωγεία
- ΔΑΚΕ Καθηγητών Πειραιά: Από πότε η νόμιμη άσκηση καθηκόντων χαρακτηρίζεται ¨Διαφήμιση¨ και ¨Ντροπή¨ ;
- H ΕΛΜΕ Πειραιά για την κινητοποίηση στην Διημερίδα της ΔΙΔΕ Πειραιά για τα Ιδιωτικά Σχολεία
- Από το "μηδέν" οι Πρυτανικές εκλογές στο ΠΑΔΑ εάν σε τρεις βδομάδες δεν αναδειχθούν τα εξωτερικά μέλη του Συμβ...
- Επαγγελματικά δικαιώματα: Η φιλελεύθερη ιδεολογία δεν είναι συμβατή με την ομηρία ψυχών
- ΚΙΠΑΝ: Η εξωτερική αξιολόγηση της ΕΘ.Α.Α.Ε. - ποιος πιστεύει στην αξιολόγηση για τη διασφάλιση ποιότητας;
- Προκήρυξη για την εισαγωγή σπουδαστών σπουδαστριών στις ΑΕΝ 2023-2024
- ΠΑΔΑ και Columbia University: Κοινό 1ο Social Work Challenge Lab
- Μαθητικές εκδρομές: Τι πρέπει να γνωρίζουν εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές
Σχόλια (13)
Τι είχες Γιάννη τι είχε πάντα !!!
Πρέπει ο αγώνας να είναι μαζικός και κατά οποιασδήποτε αξιολόγησης. Όχι στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, όχι στην αξιολόγηση των γιατρών (τα λάθη είναι ανθρώπινα), ΄όχι στην αξιολόγηση των Ευρωβουλευτών (όλοι και .. όλες είναι παραδείγματα ήθους και τιμιότητας), όχι στην αξιολόγηση γενικώς. Να φωνάζουμε γιατρούς, δικηγόρους, υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους απο αντίστοιχες επετηρίδες. Μισές δουλειές δεν επιτρέπονται !
Μπορεί να εξηγήσει η ΟΛΜΕ πως θα γίνει απεργία αποχή.
@Γιάννης 01 Φεβ 2023 21:32
Το δύσκολο είναι να πρέπει να υφίστασαι τον εξευτελισμό της φτωχοποίησης και σαν κερασάκι στην τούρτα να έρχεται κάποιος και να σου λέει ότι πιθανόν να είσαι ανεπαρκής και ευθύνεσαι για όλα τα προβλήματα που δημιούργησαν εκείνοι που έρχονται ως δικαστές σου.
Ο επιθεωρητισμός είναι ένας και μοναδικός!
Σύμφωνα με γνωστή εφημερίδα και σύμφωνα με τα μισόλογα και τις απαντήσεις σε ερωτήσεις για αύξηση μισθού, επιστρέφουμε από 1.1.24 στους βαθμούς, ΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ!! Να θυμίσω απλά πως από τον βαθμό Γ στον Β αν δεν κάνω λάθος, πήγαινε το 60%; Ας με διορθώσει κάποιος αν...
Δεν αξιολογεί ένας επομένως δε μιλάμε για παλιά μοντέλα. Δεν τιμωρείται κάποιος . Δεν χάνει τη δουλειά του. Όλοι διδασκαλία κάνουν. Ποιο το δύσκολο;
Πάλι τα δικαστήρια που πληρώνουν οι εκπαιδευτικοί ενώ ξέρουμε το αποτέλεσμα σε νόμους του κράτους. Τι εννοεί ο ποιητής στάση εργασίας; Ποιος θα απεργήσει; Κι αν θέλει να αξιολογηθεί ο εκπαιδευτικός ποιος θα τον εμποδίσει;
Με την επιστροφή των επιθεωρητών στα σχολεία συγκεντρώνεται εξουσία σε ένα άτομο! Μονοπρόσωπα όργανα οι σύμβουλοι. Τα σχολεία μας είναι ζωντανοί οργανισμοί που λειτουργούν με δημοκρατικές συλλογικές διαδικασίες. Η αξιολόγηση είναι τιμωρητική και ακολουθεί το δόγμα:«άμα δεν θα». Στασιμότητα για όποιον δεν κάνει μάθημα κονσέρβα! στην καλύτερη περίπτωση!
Η ΟΛΜΕ καλά κάνει και την προκηρύσσει. Από 'κει και πέρα η επιτυχία ή αποτυχία κάθε απεργίας και διεκδίκησης είναι θέμα των εργαζομένων ως άτομα που συνεργάζονται μεταξύ τους και αλληλοστηρίζονται επειδή έχουν κατανοήσει τα συμφέροντά τους και την ταξική θέση τους. Δεν μπορεί να υπάρξει ούτε μια ώρα μάθημα, ούτε αξιολόγηση, ούτε τίποτα χωρίς τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών. Για τα προβλήματα του συνδικαλιστικού οργάνου την βασική ευθύνη την έχουν τα μέλη με την λογική της ανάθεσης ευθυνών και της θεοποίησης του ατομικού συμφέροντος, που έχει κυριαρχήσει.
Δεν μας πείθει πλέον το όργανο... πιο καλ΄ά να διαβα΄ζουμε ανακοινώσεις του για την λατινική Αμερική να μαθαίνουμε και γεωγραφία... 40 χρόνια δάσκαλος και ο απολογισμός κέρδους είναι μηδενικό από την ομοσπονδία...
Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να αποδομηθεί αυτό το μοντέλο αξιολόγησης ως στημένο παιχνίδι .....και ουσιαστικά ανούσιο όπως επίσης και να αναδειχθεί από διεθνείς και όχι μόνο έρευνες ότι η εκπαιδευτική διεργασία ως δυναμική δεν μπορεί να μετρηθεί αντικειμενικά διαφορετικά η κοινωνία θα είναι απέναντι στον κλάδο.
Μία από τα ίδια, δουλειά να έχουν τα δικαστήρια.