Σήμερα η παρουσίαση του Σχεδίου Νόμου για τη σχολική βία

Το Σχέδιο Νόμου για τη σχολική βία το οποίο θα δίνει δυνατότητα για ανώνυμες καταγγελίες, θα παρουσιάσει η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, σήμερα Πέμπτη, στις 12 το μεσημέρι, στο υπουργικό Συμβούλιο.
Θα ακολουθήσει δημόσια διαβούλευση στο opengov για δυο εβδομάδες και στη συνέχεια θα κατατεθεί, προς ψήφιση, στη Βουλή.
Το νομοσχέδιο περιέχει διατάξεις που αφορούν περαιτέρω πρωτοβουλίες με κεντρικό στόχο η εκπαιδευτική κοινότητα (μαθητές-εκπαιδευτικοί- γονείς) να μιλούν περισσότερο για το πρόβλημα της σχολικής που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε έξαρση.
Έναν από τους κεντρικούς άξονες που περιλαμβάνει το Σχέδιο Νόμου είναι η δημιουργία και λειτουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την κατάθεση ανώνυμων καταγγελιών για περιστατικά σχολικής βίας.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- ΕΛΜΕ Μαγνησίας: Για την Ιωάννα μας, που έφυγε νωρίς
- Υφ. Παιδείας: Γιατί δεν μειώνεται το ωράριο των Νηπιαγωγών στα ολιγοθέσια Νηπιαγωγεία
- ΔΑΚΕ Καθηγητών Πειραιά: Από πότε η νόμιμη άσκηση καθηκόντων χαρακτηρίζεται ¨Διαφήμιση¨ και ¨Ντροπή¨ ;
- H ΕΛΜΕ Πειραιά για την κινητοποίηση στην Διημερίδα της ΔΙΔΕ Πειραιά για τα Ιδιωτικά Σχολεία
- Από το "μηδέν" οι Πρυτανικές εκλογές στο ΠΑΔΑ εάν σε τρεις βδομάδες δεν αναδειχθούν τα εξωτερικά μέλη του Συμβ...
- Επαγγελματικά δικαιώματα: Η φιλελεύθερη ιδεολογία δεν είναι συμβατή με την ομηρία ψυχών
- ΚΙΠΑΝ: Η εξωτερική αξιολόγηση της ΕΘ.Α.Α.Ε. - ποιος πιστεύει στην αξιολόγηση για τη διασφάλιση ποιότητας;
- Προκήρυξη για την εισαγωγή σπουδαστών σπουδαστριών στις ΑΕΝ 2023-2024
- ΠΑΔΑ και Columbia University: Κοινό 1ο Social Work Challenge Lab
- Μαθητικές εκδρομές: Τι πρέπει να γνωρίζουν εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές
Σχόλια (5)
να ακούσωμε τον νέον θρίαμβον της παιδείας
σώστεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε την εκπαίδευση : μια με τον καλύτερότερο, μια με τους άριστους και τις κρίσεις (των προσωρινών ΔΠΕ-ΔΔΕ) , μια με τις διατάξεις, τις επιμορφώσεις, ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΟ ! θέλουμε κι άλλο σώσιμοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
ο υπερδιευθυντής (αν είναι και εμπαθής και φιλοδοξος) φτάνει. ο σύμβουλος θα είναι το λιγότερο κακό και ίσως μαζέψει την πραγματική κακία....
Πως χαρακτηρίζεται η υποχρέωση των Νεοδιόριστων εκπαιδευτικών να κάνουμε εισαγωγική επιμόρφωση για 3η φορά και μάλιστα εκτός ωραρίου για τρεις μήνες;
Πως χαρακτηρίζονται τα μονοπρόσωπα όργανα όπως οι σύμβουλοι (επιθεωρητές) που επιστρέφουν στα σχολεία μετά από 41 χρόνια;
Έχουν θέση στα σχολεία μας μονοπρόσωπα όργανα που ουσιαστικά καταργούν τις δημοκρατικές συλλογικές διαδικασίες;
Μεταφέρεται στα παιδιά η αποδοχή μονοπρόσωπων οργάνων!
Προσέξτε πόσο χύμα και άρρωστη είναι η κοινωνία μας. Αν σε δείρουν στο δρόμο, υπάρχει αστυνομία και νόμος και διαδικασίες που προβλέπονται. Αν σε δείρουν στο σχολείο.... εκεί για κάποιο λόγο δεν ισχύει τίποτα και θέλουμε ειδικό νόμο. Αφού ξεδόντιασαν τους πάντες και τα πάντα, και οι καθηγητές και δ/ντες δεν μπορούν να στείλουν σπίτι, προσωρινά ή και για πάντα τους δράστες, τώρα θα αρχίσουμε να ψαχνόμαστε με ειδικά νομοσχέδια για ειδικές κατηγορίες.
Λες και η βία διαφέρει ανάλογα με το αν έγινε μεσα στην αυλή του σχολείου ή έξω.