Ζ. Μακρή : Η αντιπολίτευση θεωρεί ότι τα παιδιά έπρεπε να κάνουν "κοπάνα"

«Θεωρεί η αντιπολίτευση, ότι τα παιδιά έπρεπε να κάνουν κοπάνα» ανέφερε η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και στην εκπομπή «Πρωινές Διαδρομές στο Πρώτο» με την Μαρία Γεωργίου και τον Βασίλη Αδαμόπουλο, για τη χθεσινή δήλωση του τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκου Φίλη, που προέτρεπε τα παιδιά να κλείσουν τις οθόνες και να χαρούν το χιόνι.
«Θεωρώ ότι είναι ανάξια σοβαρού σχολιασμού. Εκείνο το οποίο έχω εγώ να διαπιστώσω είναι η ετοιμότητα η οποία υπήρχε από την πλευρά των εκπαιδευτικών», συμπλήρωσε η κ. Μακρή, και φέρνοντας ως παράδειγμα την Μαγνησία, η οποία δεν διαφέρει από τη γενική εικόνα, όπως είπε, το 85% και πλέον των μαθητών και των τάξεων λειτούργησαν.
«Ελάχιστες δυσκολίες υπήρξαν σε απομακρυσμένες περιοχές με λίγους μαθητές που λύθηκαν μέσα σε λίγες πρωινές ώρες με τη βοήθεια της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας διεύθυνσης. Η δευτεροβάθμια, μου δήλωσε μάλιστα ότι ακόμα και παιδιά τα οποία λόγω ιώσεων τέτοια εποχή δεν πήγαιναν σχολείο, συμμετείχαν, άρα δεν ήταν μειωμένη, ήταν και ελαφρώς αυξημένη η συμμετοχή. Αυτό δείχνει λοιπόν, αφενός μεν τον επαγγελματισμό των εκπαιδευτικών που γύρισαν την πλάτη και στους συνδικαλιστές που τους έλεγαν “κλείστε τις οθόνες ” και στα παιδιά στα οποία είπαν να παίξουν στο χιόνι. Υπήρχε χρόνος, το είπε και ο ίδιος ο πρωθυπουργός και να κάνουν μάθημα τα παιδιά, που κάνανε και να βγούνε και να χαρούν το χιόνι με ασφάλεια που υποθέτω το κάνανε με τις οδηγίες και την επίβλεψη των γονιών τους» ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Μακρή.
Σχετικά με την κριτική περί “βιασύνης” των αρμόδιων αρχών να κλείσουν όλα τα σχολεία, ακόμα και σε περιοχές χωρίς προβλήματα από την κακοκαιρία, η κ. Μακρή σημειώνοντας πως τα σχολεία κλείνουν με απόφαση των περιφερειών και των δήμων, επισήμανε ότι το υπουργείο Παιδείας είναι υποχρεωμένο να παρέχει την τηλεκπαίδευση. Μιλώντας για την δική της περιοχή, περιέγραψε πως ενώ το απόγευμα της Κυριακής τα σχολεία είχε αποφασιστεί να μείνουν ανοιχτά, ωστόσο η αυτοψία του δημάρχου στα σχολικά συγκροτήματα έδειξε ότι υπήρχε πάγος στις αυλές και δεν ήταν ακίνδυνο για τα παιδιά να προσέλθουν, γι΄ αυτό αποφασίστηκε να κλείσουν.
«Όταν λοιπόν υπάρχει ο κίνδυνος για τα παιδιά και υπάρχει πάντοτε η δυνατότητα της τηλεκπαίδευσης, νομίζω καλώς έπραξαν οι δημοτικοί άρχοντες, οι περιφέρειες εκεί που έκριναν ότι πρέπει να κλείσουν» τόνισε η κ. Μακρή.
Η κ. Μακρή ανέφερε τέλος ότι έχει ξεκινήσει η διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης σε 4 περιοχές της χώρας, με πρώτους τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, καθώς για να γίνουν μόνιμοι μετά την πάροδο 2 ετών, πρέπει να αξιολογηθούν. Στην παρατήρηση των δημοσιογράφων ότι είναι πιο «εύκολο» να ξεκινήσει η διαδικασία από τους νεοδιόριστους, η κ. Μακρή, αντέτεινε ότι «οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν κανένα φόβο από την αξιολόγηση». «Το λέω και στους ίδιους τους συνδικαλιστές, υπάρχουν δύο κατηγορίες εκπαιδευτικών, οι συνδικαλιστές και οι εκπαιδευτικοί μας. Οι συνδικαλιστές μαξιμαλίζουν, έτσι είναι ο συνδικαλισμός, δεν το λέω αρνητικά και εγώ υπήρξα συνδικαλίστρια και ο μαξιμαλισμός είναι μέσα από τα στοιχεία για να πετύχεις αυτά που θέλεις και οι εκπαιδευτικοί που αντιλαμβάνονται το καθήκον τους και κυρίως αντιλαμβάνονται την επάρκειά τους. Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, ξεκινάμε από εκείνους, γιατί πρέπει να αξιολογηθούν για να γίνουν μόνιμοι» συμπλήρωσε η υφυπουργός Παιδείας.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Τιμητική Εκδήλωση για 41 Ομότιμους Καθηγητές του ΑΠΘ
- Διευθυντές Σχολείων: Το χρονοδιάγραμμα το οποίο ανακοίνωσε ο Αλ. Κόπτσης στους Διευθυντές Εκπαίδευσης
- Αστυνομικές δυνάμεις "τερμάτισαν" την 18ήμερη κατάληψη της Πρυτανείας του ΕΚΠΑ
- Εγκύκλιος: Παύει για τους ανεμβολίαστους δημοσίους υπαλλήλους η υποχρεωτικότητα διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου
- Απόφαση (ΦΕΚ): Αλλαγές στις ημερομηνίες λήξης των μαθημάτων στα Γυμνάσια και Λύκεια
- Έκθεση Μαθητικών Έργων Επαγγελματικής Εκπ/σης
- Διευθυντές Σχολείων: Τροπολογία για να αναλάβουν οι νέοι Διευθυντές το πρώτο τριήμερο του Ιούλη-Μ. Πέμπτη θα γνωρίζουν...
- Ζητούν ψήφιση διάταξης για το αυτοδιοίκητο του ΕΑΠ
- Μετάδοση αγώνων από το Ράδιο Πάντειον Sports για άτομα με οπτική αναπηρία
- Η Σύγκλητος του ΠΔΜ για τα στα επαγγελματικά δικαιώματα των γεωπόνων
Σχόλια (20)
<<Η αντιπολίτευση θεωρεί ότι τα παιδιά έπρεπε να κάνουν "κοπάνα">>.
Μήπως, τα μεγάλα παιδιά, είναι για κοπάνα? Μήπως να την κοπανίζατε σιγά σιγά, μετά από 3,7 χρόνια κοπανιστού αέρα?
Σε τι διαφωνείς Λένα μας; Μια χαρά τα λέει η αγωγή, αν τα λέει έτσι. Η οποία αγωγή ήταν κατά των συνδικαληστών, όχι των εκπαιδευτικών.
Κεραμέως στην αγωγή κατά των εκπαιδευτικών: "...καθώς αύριο μπορεί να επιλέξουν να απεργήσουν και από τη διδασκαλία της Δαρβινικής θεωρίας, μεθαύριο από την επιτήρηση των μαθητών , σε μερικούς μήνες από την παράδοση βαθμολογίας..." Αυτούς που κορόιδευε τώρα τους αποκαλεί: "οι εκπαιδευτικοί μας" Πόσο θράσος πρέπει να έχει κάποιος για να σκεφτεί όλα αυτά; Πώς γίνεται να υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα ψηφίσουν την τωρινή κυβέρνηση, το πρόγραμμα της οποίας εφαρμόζει η ΝΚ; Πώς γίνεται αυτό;
Άσε μας κυρία Μακρή που φοβάσαι ότι θα χάσουν χρόνο το παιδιά. Όταν τα κενά καλύπτονται Νοέμβριο δε βλέπω να σκάτε. Ποιος σας είπε ότι θέλουμε τα παιδιά μας τόσες ώρες σε μια οθόνη; Και ποιος σας είπε ότι γίνεται μάθημα;;;;;
Κοιτάνε το δέντρο και χάνουν το δάσος......
Και η ''κοπάνα'' πού και πού καλή είναι. Όλοι έχουμε κάνει ''κοπάνες''...
Όταν πηγαίνουμε στα τανκς και στα ελικόπτερα και μετά σημαδεύουμε τους εχθρούς μας με το G3, κι αυτό ''κοπάνα'' είναι. Κοπάνα από το Υπουργείο.
''Μπράβο'' σου είπαμε τότε!...
Το ξέχασες;
Ενώ εσείς πιστεύετε ότι με το webex, παρακολουθούν μάθημα. Τι υποκρισία!!!!
Όταν προσλαμβάνετε τους αναπληρωτές, από τον Νοέμβριο και μετά κάθε χρόνο, κάνετε ότι σας ενδιαφέρει αν θα χάσουν δύο ημέρες μάθημα...
Λέω όταν μέσα στην πανδημία τσουβαλιαζατε 25-27 παιδάκια στις τάξεις δεν σας ένοιαξε για την υγεία τους. Όταν τα φορτώνετε με ποσότητα ακαταλαβιστικης ύλης πάλι δεν σας νοιάζει. Όταν δεν έχουν γάλα να πιουν γιατί έφτασε το κοστος στα ύψη πάλι αδιαφορεί τε. Αντε να δούμε αν σας πιστέψουν ότι θα τα βοηθήσετε με την τηλεκπαιδευση.
Έχει δίκιο η αντιπολίτευση, που σε λίγο καιρό θα είναι συμολίτευση κι εσείς κ. Μακρή αντιπολίτευση. Όλα αυτά τα χρόνια που έκλειναν τα σχολεία για σοβαρό λόγο τα παιδιά εκείνα έμειναν αμόρφωτα κ. Μακρή μου; Εδώ εσείς οι δήθεν χριστιανοί καταργήσατε τη γιορτή των γραμμάτων μόνο και μόνο να πάνε οι εκ/κοί στο σχολείο . Η εκδίκηση της ανωτέρας σας και το μίσος της για τον κλάδο είναι άνευ προηγουμένου. Ο σκληρός κ. Βορίδης έδωσε εντολή όλο το δημόσιο στις 10 π.μ.να πάει στη δουλειά του κι εσείς με την ανωτέρα σας κάνετε αυτά που κάνετε. Εσείς που μόνο απαιτείτε χωρίς να έχετε δώσει μία αύξηση στον πολύπαθο κλάδο που σμιλεύει ανθρώπους, επιστήμονες, προσωπικότητες. Σύντομα οι 170.000 χιλιάδες εκ/κοί θα σας πληρώσουν ΄οπως σας αξίζει... και οι "δικοί" σας κατάλαβαν και σας περιμένουν στη γωνία...
Να κάνετε εκεί στο υπουργείο webex... εμείς θέλουμε να ξεκουραστουμε και μια μερα όπως όλοι οι υπόλοιποι κλάδοι. Μας κόψατε εκλογές, συνελεύσεις, 3 ιεράρχες, κακοκαιρία...ε κάπου ελεος οκ;; Aντε γιατι το κακό παραγινε
για δε πάτε σε κανένα στρατόπεδο της εκλογικής σας περιφέρειας να τους κάνετε όλους εκεί να τρέχουν στις αγγαρείες για την φωτογράφιση σας.
Το λούφα και παραλλαγή ... από τα πολλά καψόνια βγήκε.
Πολύ καλά τα λέει η αντιπολίτευση η οποία έχει ανθρωποκεντρική διάσταση και ματιά στο πώς χειρίζεται τα πράματα. Ευτυχώς οι εκλογές έρχονται. Ούτε μια ψήφο από τον κλάδο των εκπ/κων.
Webex μόνο όταν κλείνουν για πολλές μέρες...για να μην ,όπως λεγατε , " αποκοπτεται η μαθησιακή διαδικασία " . Για δύο μέρες όμως η μαθησιακή διαδικασία δεν αποκοπτεται. Επομένως, δεν κάνουμε webex οι εκπαιδευτικοι και δεν μπορείτε να μας αναγκάσετε.
Έχετε χάσει όλον τον κλάδο...κι αυτοί οι λίγοι που απέμειναν, τους χάσατε κι αυτούς. Είναι δυνατόν να ζητάτε για δύο μέρες webex ????????? Δεν είμαστε σε καραντίνα ώστε να ανησυχείτε ότι πολλές μέρες θα χαθούν...
Πολύ καλά τα είπε ο κ. Φίλης. Αυτό είναι το υγιές. Ναι,κοπάνα. Μια και δυο μέρες. Που είναι το κακό??????Αυτό είναι το δίκαιο.
Η αντιπολίτευση που λέτε σε λίγο θα ναι συγκυβέρνηση ...
Καλά τα λένε. Με μια και δυο μέρες δε χάλασε ο κόσμος αν εχαναν μαθηματα...εμείς δηλ τα πάθαμε??? ΔΕ ΜΟΡΦΩΘΗΚΑΜΕ????
Εν τη παλάμη και ούτω βοήσωμεν! Από το σπίτι μας, με δική μας θερμανση, δικό μας ρεύμα, δικό μας διαδίκτυο και δικούς μας υπολογιστές, δεν έχει τηλεκπαίδευση... ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΟΚ. Ο τσάμπας και τα κορόιδα πέθαναν. Άμα θέλεις κυρία Μακρή, θα πάω στο σχολείο, θα ανάψεις τα καλοριφέρ, θα κάψεις ρεύμα, θα μου δώσεις υπολογιστές και πρόσβαση στο διαδίκτυο και θα κάνω και κωλοτούμπες άμα θες...! Τσάμπα όμως ΔΕΝ ΕΧΕΙ. Αλλιώς να μου τα πληρώσεις όλα αυτά... Μην πηγαίνεις μόνο στα στρατόπεδα και ανεβαίνεις σε τζιπ και αεροπλάνα... ούτε να δίνεις 600ευρα μόνο στα σώματα ασφαλείας (και καλώς δίνονται). Αλλά εμένα θα με πληρώσεις, για να σου δουλέψω στον ΧΩΡΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ μου. Τελεία και παύλα!
Κοπάνα ή κατάληψη . Είναι γνωστά . Τα έχουμε ζησει. Ανθίζουν τα ιδιωτικά.
Αυτά που ισχυρίζεται η υφυπουργός είναι το φαίνεσθαι. Η ουσιαστική όμως πραγματικότητα είναι άλλη: ύλες εξεταζομένων μαθημάτων τεράστιες και δυσανάλογες προς τον βαθμό εμπέδωσής τους, τράπεζα θεμάτων ως μέσο πίεσης και όχι ουσιαστικής γνώσης, κόφτες κάθε είδους, ώστε να αποκλεισθούν από τα δημόσια πανεπιστήμια ακόμα και οι μέτριοι μαθητές, πλήρης στρατικοποίηση των εκπαιδευτικών και των μαθητών, πλήρης άγνοια των εκπαιδευτικών θεμάτων και αναγκών από τους νομικούς που διαχειρίζονται το υπουργείο και άλλα πολλά, ενδεικτικά της νεοφιλελεύθερης αναλγησίας. Η τηλεκπαίδευση για δύο ημέρες "κακοκαιρίας" δεν μπορεί να κρύψει τίποτε από αυτά.
Και η πολύ πίεση των παιδιών δεν συμβάλλει από παιδαγωγικής πλευράς σε μαθησιακά αποτελέσματα. Καλό θα είναι να προσαρμοζόμαστε στις υπάρχουσες πραγματικές συνθήκες. Πραγματοποιήθηκε τήλε- εκπαίδευση όταν η περίοδος ήταν ιδιαίτερη. Αυτό δεν σημαίνει καθημερινά για οποιαδήποτε λόγο δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί το μάθημα τρέξετε στο σπίτι να μην χαθεί το μάθημα. Θα πρέπει το υπουργείο να ανησυχεί αν πραγματικά σε κανονικές συνθήκες πραγματοποιήτε μάθηση, και εάν οι μαθητές συμμετέχουν στο μάθημα , και όχι να ασκεί πίεση για το μάθημα κάτω από ακραίες καιρικές συνθήκες;.