Η ΔΑΚΕ Καθηγητών για την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

07/02/2023

Άκουσε το άρθρο

Η ΔΑΚΕ Καθηγητών ε΄ναι αντίθετη στην απεργία-αποχή, γιατί θεωρεί  «δεδομένο ότι ηυ θα προσφύγει στα δικαστήρια-όπως το συνηθίζει άλλωστε- και θα «καταφέρει» να κηρυχτεί και αυτή η μορφή κινητοποίησης παράνομη και καταχρηστική».

Παράλληλα είναι είναι «υπέρ της δικαστικής προσφυγής για την ακύρωση της συγκεκριμένης διαδικασίας, απόφαση που έχει ληφθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο και μένει να υλοποιηθεί».

Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση της ΔΑΚΕ

Η Υπουργός Παιδείας, αιφνιδιαστικά, προχωράει στην ατομική αξιολόγηση των νεοδιόριστων συναδέλφων (που έχουν κλείσει διετή δόκιμη υπηρεσία τον Σεπτέμβριο 2022). Καινοφανές είναι το γεγονός ότι η αξιολόγηση ξεκινάει στις Περιφέρειες Βορείου και Νοτίου Αιγαίου, στην Πελοπόννησο και στην Κρήτη, όπου έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής των Σχολικών Συμβούλων και όχι ταυτόχρονα σε όλη την Ελλάδα.

Η ΔΑΚΕ Καθηγητών επισημαίνει τα εξής:

  • Οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι έχουν κλείσει τη διετή δόκιμη υπηρεσία τους τον Σεπτέμβριο του 2022. Σύμφωνα με το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο και με δεδομένο ότι δεν είχαν επιλεγεί οι Σχολικοί Σύμβουλοι, όφειλε  το Υπουργείο Παιδείας να μονιμοποιήσει τους νεοδιόριστους αυτής της κατηγορίας με πράξη του Διευθυντή του σχολείου και του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Ο ισχυρισμός του Υπουργείου Παιδείας ότι ο νόμος περί ατομικής αξιολόγησης επιτάσσει υποχρεωτική αξιολόγηση των νεοδιόριστων, για να μονιμοποιηθούν, είναι αίολος. Από πουθενά δεν προκύπτει ότι η διετής δόκιμη υπηρεσία παρατείνεται, έως ότου αξιολογηθεί ο εκπαιδευτικός, όταν μάλιστα δεν αξιολογείται με ευθύνη της υπηρεσίας. 
  • Η ΔΑΚΕ είναι υπέρ της δικαστικής προσφυγής για την ακύρωση της συγκεκριμένης διαδικασίας, απόφαση που έχει ληφθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο και μένει να υλοποιηθεί.
  • Είμαστε αντίθετοι στην απεργία-αποχή, γιατί θεωρούμε δεδομένο ότι η Υπουργός θα προσφύγει στα δικαστήρια-όπως το συνηθίζει άλλωστε- και θα «καταφέρει» να κηρυχτεί και αυτή η μορφή κινητοποίησης παράνομη και καταχρηστική.
  • Είμαστε υπέρ της εξουσιοδότησης του Διοικητικού Συμβουλίου να κηρύξει απεργιακή κινητοποίηση, ανάλογα με τη συγκυρία, έτσι ώστε να προστατευτούν οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι.

Καλούμε τις υπόλοιπες συνδικαλιστικές δυνάμεις να κινηθούν σύμφωνα με τα εκπαιδευτικά δεδομένα και να μην υποτάξουν τα συμφέροντα των εκπαιδευτικών  στην μικροπολιτική σκοπιμότητα.

Σχόλια (18)

Σχόλιο
|

Όταν δεν είχε αρχίσει η αξιολόγηση, στην πανδημία, οι εκπαιδευτικοί ανέβασαν πολύ ψηλά τον πήχη της εκπαίδευσης και δώσανε τα πάντα για τους μαθητές τους, ξέροντας ότι δεν θα μετρήσει υπέρ τους. Το κάνανε αν και ήξεραν ότι δεν είχαν κάτι να φοβηθούν, ούτε να ελεγχθούν, αλλά επειδή έχουν φιλότιμο και νοιαστήκανε για τους μαθητές τους.
Αποδείξανε πανευρωπαϊκά ποιοί είναι!! Καμμιά άλλη χώρα στην Ευρώπη δεν έκανε τέτοιο άλμα. Γι'αυτό πήραν και τόσα πανευρωπαϊκά συγχαρητήρια.
Όχι μόνο αξίζουν πολλά λεφτά, αλλά δεν θα λογοδοτήσουν όμως και για τα ελάχιστα..

@ Σε όλα όχι;
|

αν τα ΟΛΑ είναι βλακείες , ΝΑΙ ! ΟΧΙ σαν του Μεταξά ! alors c'est l 'élection

@Λέων
|

Ξέρεις κανένα κλάδο που να λέει ναι στους μέντορες, ναι στην αξιολόγηση και ναι σε όλα τα άλλα που ανέφερες; Ε πες μας ποιος είναι να μας φύγει η απορία!! Εκεί το χρήμα (που κατά πανευρωπαϊκή πρωτοτυπία είναι και περισσότερο!!) δεν πέφτει;;; Ξέρω την απάντηση. Άκρα του τάφου σιωπή...

χαζομάρες έχουν πετάξει κατά καιρούς
|

αυτό δεν ειναι και τόσο λάθος κατά μια επιστημονική άποψη (κι εγώ συμφωνώ, προ-έγραψαν άλλοι) . ασχοληθείτε με την ουσία και όχι με την κομματοκρατία.

ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ
|

Σωστό το "αίολος"

Ας μάθουμε και κάτι...
|

έωλος=ξεπερασμένος, μπαγιάτικος
αίολος=αστήριχτος, αβάσιμος, σαθρός

Δισκοβόλος
|

@Λέων
Φίλτατε Λέοντα, γιατί παριστάνεις τον ...χαμαιλέοντα; Ποια σχέση κατασκεύασε το μυαλό σου ανάμεσα στα όποια "όχι" για τα εκτρώματα της Κεραμέως με το χρήμα; Δε γνωρίζεις τάχατες ότι το "χρήμα πέφτει" (όλο και πέφτει... πιο χαμηλά δεν μπορεί πια να πέσει...) για την παρεχόμενη εργασία των εκπαιδευτικών; Ή μήπως στο μυαλό σου πάλι έχεις μαστορέψει κάποια διαστροφική ιδέα ότι οι εκπαιδευτικοί δεν εργάζονται; Αν είχες καλοπροαίρετη διάθεση, θα ήταν πανεύκολο να διαπιστώσεις και να παραδεχθείς ότι οι εκπαιδευτικοί είναι από τους σκληρότερα και συνεπέστερα εργαζόμενους στο σύνολο του δημοσίου τομέα και συγχρόνως από τους χαμηλότερα αμειβόμενους. Αυτό θα 'πρεπε να σε ενοχλεί και να διαμαρτύρεσαι και όχι οι εύλογες αντιδράσεις ενός τόσο αξιοπρεπούς κλάδου εργαζομένων απέναντι σε μιαν ανάλγητη και άφρονα εργοδοσία...

ERT
|

"Σύμφωνα με το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο και με δεδομένο ότι δεν είχαν επιλεγεί οι Σχολικοί Σύμβουλοι, όφειλε το Υπουργείο Παιδείας να μονιμοποιήσει τους νεοδιόριστους αυτής της κατηγορίας με πράξη του Διευθυντή του σχολείου και του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης."

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΥΠΝΗΣΑΤΕ. ΠΑΛΙ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ....

@ Λέων
|

Οι εκπαιδευτικοί διεκδικούν να μπορούν να προετοιμάζουν τα μαθήματά τους για τους μαθητές τους.
Οι πρακτικές του υπουργείου δημιουργούν ατέλειωτη γραφειοκρατία, που δεν επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να ασχολούνται όπως πρέπει με τους μαθητές τους.
Το χρήμα δεν "πέφτει" τζάμπα, όπως λες. Η προετοιμασία των μαθημάτων και μόνο είναι διαδικασία απαιτητική και εξαιρετικά χρονοβόρα.
Ό,τι προστίθεται στην παραπάνω διαδικασία, δεν πρέπει να αμείβεται;
Το υπουργείο λέει "ναι" στη δική του αξιολόγηση; Η υπουργός, που αποδέχτηκε υπουργείο προερχόμενη από το ψηφοδέλτιο επικρατείας, είναι αξιολογημένη έστω πολιτικά;
Εσένα δεν σε υποψιάζει ότι γνώσεις και δεξιότητες που είναι ήδη κατακτημένες και πιστοποιημένες με πτυχία, το υπουργείο θέλει πάλι να τις "ελέγξει"; Δεν θεωρείς ότι κάτι δεν πάει καλά; Τα δικά σου πτυχία ο εργοδότης σου τα αμφισβητεί συνέχεια; Το υπουργείο αυτό κάνει.
Τέλος: όποιος θέλει να δουλεύουν οι εκπαιδευτικοί για τα παιδιά, όλες αυτές τις απορρυθμιστικές γραφειοκρατίες του υπουργείου τις απορρίπτει. Όποιος θέλει τους τύπους και όχι την ουσία, αποθεώνει αυτούς που για τον εαυτό τους απορρίπτουν κάθε αξιολόγηση, αυτούς που αποποιούνται κάθε ευθύνη, αυτούς που αρνούνται να αξιολογούνται για τα διοικητικά τους εκτρώματα.

Αίολος Κεντερης
|

Η ΔΑΚΕ καθηγητών ας μάθει πρώτα σύνταξη και ορθογραφία ώστε να μην ξεφτιλίζεται ολόκληρος ο κλάδος από ανορθόγραφες ανακοινώσεις.Ελεος.Η προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο!

Λέων
|

Σε όλα όχι; Οχι στην αξιολόγηση σχολικών μονάδων όχι στην ατομική αξιολόγηση, όχι στους Συντονιστές και μέντορες... μόνο το χρήμα να πέφτει.

Κωστας
|

Η ΔΑΚΕ κατηγορεί τη Κεραμέως (όχι κυβέρνηση - πρωθυπουργό, λες και εφαρμόζει δικό της πρόγραμμα ) σε συνέντευξη και όλα τα στελέχη της σχεδιάζουν την επανεκλογή της κυβέρνησης, άρα την πλήρη εφαρμογή του προγράμματος της.
Θα παρουν την απάντηση τους

Ο Δημοκράτης
|

Αντιδημοκρατική η αξιολόγηση από μονοπρόσωπα όργανα (σύμβουλοι), με τους οποίους θα διεκδικήσουμε την ίδια θέση στις επόμενες κρίσεις! Δεν εξασφαλίζεται η αντικειμενικότητα της αξιολόγησης.
Να πάρει θέση η ΔΑΚΕ ΔΕ για την τρίτη εισαγωγική επιμόρφωση των Νεοδιόριστων και μάλιστα εκτός ωραρίου και να ζητήσει την εξαίρεση όσων έχουν βεβαίωση εισαγωγικής επιμόρφωσης από τα ΠΕΚ το 2010 ως αναπληρωτές. Να γίνει αγωγή τόσο για την αξιολόγηση, γιατί δε διασφαλίζεται η αντικειμενικότητά της και για το υπόχρεο εκτός ωραρίου στις επιμορφώσεις και κυρίως για το υπόχρεο όσων έχουν ξανακάνει εισαγωγική επιμόρφωση και μάλιστα δια ζώσης. Σαφώς πιο ολοκληρωμένη η πρόταση της ΔΑΚΕ ΠΕ !!!!

Ουσιαστικό
|

Η ΔΑΚΕ το μόνο ουσιαστικό και αποτελεσματικό που θα είχε να εισηγηθεί πάνω στο θέμα είναι στα μέλη της να μην ψηφίσουν ΝΔ στις επερχόμενες εκλογές.

Πουνέντες
|

Αντε μη φυσήξω και γω μαζί με τον αίολο και παρασύρουμε την καλυτεροκαλύτερη αξιολόγηση όλων των εποχών.

NdC
|

Λογικό, απλό και αποτελεσματικό...

ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΗ
|

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ Η ΔΑΚΕ ΚΑΙ Η ΟΛΜΕ...
ΑΡΚΕΤΑ ....
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ...
ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ...ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ....

Ανορθογραφίες
|

"Ο ισχυρισμός του Υπουργείου Παιδείας ...είναι αίολος". Προφανώς, ο ισχυρισμός δεν είναι θεός των ανέμων! Έωλος είναι το σωστό και σημαίνει: αβάσιμος, αστήρικτος (στην αρχαία ελληνική σημαίνει: μπαγιάτικος).

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ