Οδηγίες εφαρμογής Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού της Γ ́ τάξης Γυμνασίου στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων

Eπικαιροποιημένες οδηγίες εφαρμογής του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού της Γ ́ τάξης Γυμνασίου στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, απέστειλε το υπουργείο Παιδείας σε όλα τα Γυμνάσια της χώρας μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
- Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τις οδηγίες
Αναθέσεις Σ.Ε.Π.
Η υλοποίηση του Επαγγελματικού Προσανατολισμού ανατίθεται σε εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ με την ακόλουθη σειρά προτεραιότητας:
Α. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι διδακτορικού τίτλου σπουδών στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό.
Β. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό.
Γ. Εκπαιδευτικοί που είναι κάτοχοι πιστοποιητικού ειδίκευσης του Σ.Υ.Π./ΠΕΣΥΠ της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Δ. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι πιστοποιητικού ειδικού προγράμματος μεταπτυχιακού επιπέδου στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό του Υπουργείου Παιδείας χρονικής διάρκειας 1.000 ωρών.
Ε. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι πιστοποιητικού ειδικού προγράμματος επιμόρφωσης στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό του Υπουργείου Παιδείας χρονικής διάρκειας 520 ωρών ή πιστοποιητικό προγράμματος κατάρτισης στην τεκμηρίωση πληροφοριακού υλικού Σ.Ε.Π. του Υπουργείου Παιδείας χρονικής διάρκειας 660 ωρών.
ΣΤ. Εκπαιδευτικοί που είναι κάτοχοι πιστοποιητικού πεντάμηνου σεμιναρίου επιμόρφωσης στελεχών στον Σ.Ε.Π.
Ζ. Εκπαιδευτικοί που έχουν πτυχίο ΑΣΕΤΕΜ-ΣΕΛΕΤΕ/ΑΣΠΑΙΤΕ, πιστοποιητικό ΕΠΠΑΙΚ, ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ.
Η. Εκπαιδευτικοί που έχουν παρακολουθήσει ολιγοήμερα σεμινάρια Σ.Ε.Π.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Απάντηση σε σχέση με καταγγελίες περί ΑΔΙΑΦΑΝΩΝ αναθέσεων στα Δημόσια ΙΕΚ
- Μάθημα μετά μουσικής σε γνωστό ιδιωτικό σχολείο
- Υπογραφή στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση της Λισαβόνας βάζει ο Κ. Πιερρακάκης μετά από δυο δεκαετίες καθυστέρηση
- Πανελλαδικές 2024: Οι νέοι Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) στα ΑΕΙ
- Το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ για τα αποτελέσματα του Διεθνούς διαγωνισμού Pisa 2022
- Κατάταξη του Πανεπιστημίου Πατρών στο QS World University Rankings: Sustainability 2024
- Πρόγραμμα συνεργασίας Ελλάδας- Κύπρου
- Κ. Πιερακάκης προς κόμματα αντιπολίτευσης: Θα κάνω το παν για μεγαλύτερες δυνατές προϋποθέσεις συναίνεσης σε όλα τα...
- Live/Βουλή: Συζήτηση επί του Σχεδίου Νόμου για την αναγνώριση των τίτλων σπουδών 13 Κυπριακών Πανεπιστημίων
- My school: Αποκαταστάθηκε η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου
Σχόλια (1)
Ένα από τα πιο σημαντικά μαθήματα για τα παιδιά αυτής της ηλικίας. Πρέπει να μάθουν να επιλέγουν τα κατάλληλα αναγκαία κριτήρια που απαιτούνται για τις πρώτες σημαντικές επιλογές της ζωής τους. Δεν φτάνει ο πρώτος καθηγητής, είναι όμως η θεμελιώδης πρώτη αρχή, το πρώτο σκαλί στην πορεία για την επιλογή της πρώτης χρήσιμης επαγγελματικής σχολής. Αν γίνει μια καλή αρχή τότε όλες οι άλλες, οι επόμενες επαγγελματικές σπουδές είναι συχνά ευχάριστες και ελπιδοφόρες. Τις καλύτερες επιλογές εύχομαι σε όλα τα παιδιά.