Διευκρινίσεις για την προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες

Στις «διαταραχές ομιλίας – λόγου» περιλαμβάνονται όλοι οι τομείς δυσκολιών

09/03/2023

Άκουσε το άρθρο

Α. Στις «διαταραχές ομιλίας – λόγου» περιλαμβάνονται όλοι οι τομείς δυσκολιών που αφορούν τόσο την γλωσσική πρόσληψη/αντίληψη, όσο και τη γλωσσική παραγωγή/ εκπομπή - επικοινωνία και φώνηση: Διαταραχές λόγου, Διαταραχές Ομιλίας, Διαταραχές Επικοινωνίας λόγω διαταραχών λόγου ή /και ομιλίας και Διαταραχές Φώνησης (ενδεικτικά: διαταραχή γλωσσικής αντίληψης, διαταραχή γλωσσικής έκφρασης, αναπτυξιακή γλωσσική διαταραχή, δυσαρθρίες, φωνολογική διαταραχή).

Β. Οι μαθητές/ μαθήτριες με γνωμάτευση/αξιολογική έκθεση που εμπίπτουν στην κατηγορία των μαθητών/τριών με «διαταραχές ομιλίας – λόγου», εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης έως τριάντα λεπτά (30’).

Τις παραπάνω διευκρινίσεις κάνει το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, με εγκύκλιο την οποία απέστειλε προς όλα τα Λύκεια της χώρας.

Σχόλια (1)

εκπαιδευτικός
|

όλα καλά και σωστά, ποιος θα τον εξετάζει όμως και ποιος θα τον κρατάει περισσότερη ώρα δεν μας λένε
κβαντομηχανικά είναι αδύνατον να είμαστε σε δύο διαφορετικά σημεία την ίδια στιγμή
βέβαια αυτοί που αποφασίζουν και βγάζουν εγκυκλίους κάτι παραπάνω θα ξέρουν, οπότε κόψτε το λαιμό σας να ξεπεράσετε τους περιορισμούς που θέτει η φύση

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ