Α. Στις «διαταραχές ομιλίας – λόγου» περιλαμβάνονται όλοι οι τομείς δυσκολιών που αφορούν τόσο την γλωσσική πρόσληψη/αντίληψη, όσο και τη γλωσσική παραγωγή/ εκπομπή - επικοινωνία και φώνηση: Διαταραχές λόγου, Διαταραχές Ομιλίας, Διαταραχές Επικοινωνίας λόγω διαταραχών λόγου ή /και ομιλίας και Διαταραχές Φώνησης (ενδεικτικά: διαταραχή γλωσσικής αντίληψης, διαταραχή γλωσσικής έκφρασης, αναπτυξιακή γλωσσική διαταραχή, δυσαρθρίες, φωνολογική διαταραχή).
Β. Οι μαθητές/ μαθήτριες με γνωμάτευση/αξιολογική έκθεση που εμπίπτουν στην κατηγορία των μαθητών/τριών με «διαταραχές ομιλίας – λόγου», εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης έως τριάντα λεπτά (30’).
Τις παραπάνω διευκρινίσεις κάνει το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, με εγκύκλιο την οποία απέστειλε προς όλα τα Λύκεια της χώρας.
- Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την εγκύκλιο
όλα καλά και σωστά, ποιος θα τον εξετάζει όμως και ποιος θα τον κρατάει περισσότερη ώρα δεν μας λένε
κβαντομηχανικά είναι αδύνατον να είμαστε σε δύο διαφορετικά σημεία την ίδια στιγμή
βέβαια αυτοί που αποφασίζουν και βγάζουν εγκυκλίους κάτι παραπάνω θα ξέρουν, οπότε κόψτε το λαιμό σας να ξεπεράσετε τους περιορισμούς που θέτει η φύση