Το υπ. Παιδείας διόρθωσε τα γραμματικά λάθη στο νομοσχέδιο για τη σχολική βία, μετά τιςσυστάσεις της Επιστημονικής Υπηρεσίας της Βουλής

Σε διόρθωση των γραμματικών λαθών στο νομοσχέδιο για τη σχολική βία προχώρησε το υπουργείο παιδείας, μετά τις συστάσεις της Επιστημονικής Υπηρεσίας της Βουλής.
Η Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής στην έκθεσή της για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για τη Σχολική Βία παρατηρεί, ότι στο νομοσχέδιο γίνεται χρήση του όρου «αξιολογούμενου», αντί του ορθού «αξιολογουμένου», καθώς και του αντίστοιχου τύπου στον πληθυντικό αριθμό («αξιολογούμενων» αντί «αξιολογουμένων»).
Η Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλή έκανε σύσταση στο υπουργείο Παιδείας να κάνει τις σχετικές διορθώσεις στο νομοσχέδιο , δεδομένου , όπως επισημαίνει,
πρόκειται περί Επιθέτου, που επέχει θέση Ουσιαστικού, και ο τόνος να καταβιβασθεί στην Παραλήγουσα.
Ακολουθούν οι διορθώσεις του υπουργείου Παιδείας στο τελικό κείμενο του νομοσχεδίου
Το υπουργείο Παιδείας στο τελικό κείμενο του νομοσχεδίου προχώρησε και σε μια ακόμη διόρθωση, στο σημείο που διατυπώνει ότι "Οι Διευθυντές ΙΕΚ ασκούν ένσταση", καθώς οι Διευθυντές ασκούν το δικαίωμα της ένστασης ή υποβάλλουν ένσταση . Το ρήμα "ασκούν" αντικαταστάθηκε με το "υποβάλλουν ".
Οπως φαίνεται παρακάτω και η λέξη "υποβάλλουν" ήταν λάθος , καθώς αρχικά γράφτηκε με ένα "λ".
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Προστέθηκαν τρεις ακόμη παθήσεις για την εισαγωγή των υποψηφίων χωρίς εξετάσεις στα Πανεπιστήμια
- Οι δράσεις του Πανεπιστημίου Πατρών
- Το ΠΑΔΑ υπέγραψε Πρωτόκολλο Συνεργασίας στον κλάδο Διοργάνωσης Συνεδρίων και Επαγγελματικού τουρισμού
- Συνεργασία Ελλάδας- Τουρκίας στον Τομέα της Έρευνας και της Καινοτομίας
- Μνημόνιο για την επαγγελματική εκπαίδευση υπέγραψε ο Κ. Πιερρακάκης με τον τούρκο ομόλογό του Γιουσούφ Τεκίν
- Ιδιοκτήτες Ιδιωτικών Σχολείων για PISA: Οι μαθητές μας πέτυχαν- σε όλα- υψηλότερες βαθμολογίες από το μέσο όρο τω...
- Πολλαπλό βιβλίο: Τα επτά ερωτήματα στα οποία καλείται ο υπ. Παιδείας να απαντήσει στη Βουλή
- Το Πολλαπλό βιβλίο "συμπαρασύρει" την Τράπεζα Θεμάτων - Απαιτεί νέα θέματα και νέο ΕΣΠΑ
- Μαθητεία Μεταλυκειακού έτους ΕΠΑΛ: Οδηγός Υλοποίησης
- Το Γερμανικό Εργατικό Δικαστήριο υποχρέωσε το ελληνικό υπ. Παιδείας να καταβάλει 56.100 ευρώ σε εκπαιδευτικό για εργατικ...
Σχόλια (4)
« Το 1979 ,ο Κρίστοφερ Λανς ένα από τα οξύτερα πνεύματα του αιώνα μας περιέγραφε ως εξής την παρακμή του εκπαιδευτικού συστήματος : Η μαζική εκπαίδευση υποσχόμενη να εκδημοκρατίσει την κουλτούρα που παλιότερα επιχωρίαζε στις προνομιούχες τάξεις , κατέληξε να αποβλακώνει τους ίδιους τους προνομιούχους .Η σύγχρονη
κοινωνία, αν και κατάφερε να δημιουργήσει ένα χωρίς προηγούμενο επίπεδο τυπικής εκπαίδευσης , παρήγαγε ταυτόχρονα νέες μορφές αμάθειας. Ολοένα και πιο δύσκολα οι άνθρωποι χειρίζονται τη γλώσσα τους με άνεση και ακρίβεια, ολοένα και λιγότερο θυμούνται τα βασικά γεγονότα της ιστορίας της χώρας τους, ολοένα και πιο δύσκολα είναι σε θέση να κάνουν λογικές αφαιρέσεις ή να κατανοούν γραπτά κείμενα εκτός από τα υποτυπώδη»
Η εκπαίδευση της αμάθειας
Ζαν Κλώντ Μισέα
Μανία με την αξιολόγηση των άλλων.... για τον εαυτό τους αξιολογούνται μόνοι τους και βάζουν σε όλα άριστα.... Θα πέσουν από τα σύννεφα στις Πανελλαδικές των εκλογών, με τους βαθμούς που θα πάρουν.....
Οι άριστοι έχουν μανία με την αξιολόγηση αλλά τα κάνουν σαν τα μούτρα τους, είναι άριστοι στην προχειρότητα και στην αναξιοπιστία.
Άριστοι, πολύ άριστοι, οι πιο άριστοι που υπάρχουν!