Ν. Κεραμέως: Επιτελικός ο ρόλος του υπ. Παιδείας για τη σχολική στέγη

Α. Ο ρόλος του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναφορικά με τη σχολική στέγη, είναι επιτελικός, με τον καθορισμό των προδιαγραφών των χώρων ως προς το είδος, τον αριθμό και το μέγεθος αυτών, που αποτυπώνονται στο εκάστοτε κτηριολογικό πρόγραμμα.
Β. Τα κτηριολογικά προγράμματα εκπονούνται από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Υ.ΠΑΙ.Θ. (Π.Δ. 18/2018, ΦΕΚ 31/Α ́) μετά από αίτημα του Δήμου και ισχύουν για τις «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.» και τους Δήμους όλης της χώρας (άρθρο 18 του Ν.3467/2006, ΦΕΚ 128/Α ́).
Την παραπάνω δήλωση έκανε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, απαντώντας στη Βουλή, σε σχετική ερώτηση Βουλευτών, εν΄βω τονίζει τα εξής:
- Η μέριμνα για την ανέγερση των σχολικών κτηρίων, την επισκευή, συντήρηση και τη βελτίωση των υποδομών των σχολικών μονάδων εμπίπτει στις αρμοδιότητες των Δήμων βάσει των άρθρων 75 παρ. Ι τομέας ΣΤ ́ του Ν.3463/2006, ΦΕΚ 114/Α’ και 94 παρ.4 του Ν. 3852/2010, ΦΕΚ 87/Α’.
- Παράλληλα, δυνάμει των διατάξεων του άρθρου 132 του Ν.4199/2013, ΦΕΚ 216/Α’ και της Διαπιστωτικής Πράξης αριθμ. Δ16γ/05/483/Γ/2013, ΦΕΚ 2856/Β’, η εταιρεία «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.» (ΚΤΥΠ Α.Ε.), ως εκπληρούσα τους σκοπούς της συγχωνευόμενης εταιρείας «ΟΣΚ Α.Ε.» στον κλάδο των εκπαιδευτικών δομών, έχει ως συντρέχουσα αρμοδιότητα την υλοποίηση έργων σχολικής στέγης.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Διευθυντές Σχολείων: Το χρονοδιάγραμμα το οποίο ανακοίνωσε ο Αλ. Κόπτσης στους Διευθυντές Εκπαίδευσης
- Αστυνομικές δυνάμεις "τερμάτισαν" την 18ήμερη κατάληψη της Πρυτανείας του ΕΚΠΑ
- Εγκύκλιος: Παύει για τους ανεμβολίαστους δημοσίους υπαλλήλους η υποχρεωτικότητα διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου
- Απόφαση (ΦΕΚ): Αλλαγές στις ημερομηνίες λήξης των μαθημάτων στα Γυμνάσια και Λύκεια
- Έκθεση Μαθητικών Έργων Επαγγελματικής Εκπ/σης
- Διευθυντές Σχολείων: Τροπολογία για να αναλάβουν οι νέοι Διευθυντές το πρώτο τριήμερο του Ιούλη-Μ. Πέμπτη θα γνωρίζουν...
- Ζητούν ψήφιση διάταξης για το αυτοδιοίκητο του ΕΑΠ
- Μετάδοση αγώνων από το Ράδιο Πάντειον Sports για άτομα με οπτική αναπηρία
- Η Σύγκλητος του ΠΔΜ για τα στα επαγγελματικά δικαιώματα των γεωπόνων
- Παραιτήθηκαν όντως οι καθηγητές της Γεωπονικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων ή μας κοροϊδεύουν χάριν εντυπωσιασμού;
Σχόλια (4)
Πάλι καλά που τα τελευταία Χρόνια έγινε και ένα συμμάζεμα στα σχολικά κτήρια. Δυστυχώς ο αριθμος των μαθητών μειώνεται και υπάρχουν σχολεία γειτονικά με μικρό αριθμό μαθητών. Καλύτερα μεγαλύτερης δυναμικής σχολεία που είναι πιο εύκολα στη συντήρηση .
Σε "'σχολείο"' κατασκευής του1919, ποιος μηχανικός του δήμου έδωσε άδεια λειτουργίας;
Διαβάστε τι αναφέρει και η ΠΟΣΥΠ στην καταγγελία της σε άλλο άρθρο, εδώ στο esos. Ανάλγητη πολιτική ηγεσία, που μεταθέτει διαρκώς εδώ και 4 χρόνια σε άλλους τις ευθύνες και κουκουλώνει τα προβλήματα κάτω από το χαλί. Τη μια ευθύνονται οι Δήμοι, την άλλη οι Περιφέρειες... Τη μια φορά αρμόδιος είναι ο υπουργός Οικονομικών, την άλλη ο κ. Πέτσας... Η κυρία υπουργός δεν πταίει ποτέ, όπως άλλωστε δεν πταίει και ο Πόντιος Πιλάτος...!
Το μπαλάκι κι ο Υπουργός Μεταφορών το πέταγε στον ΟΣΕ, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στην ιταλική εταιρεία. Ομοίως κι εσείς το πετάτε στους Δήμους εδώ και δεκαετίες, κι ας βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά οι Δήμοι. Πέφτουν στέγες, πλημμυρίζουν σχολεία, εκρήγνυνται καυστήρες κλπ. κλπ. και φυσικά φταίνε οι Δήμοι! Η χρηματοδότηση όμως των σχολείων (μέσω των Δήμων) αλλά και των ίδιων των Δήμων (απευθείας) γίνεται από το Υπουργείο Εσωτερικών, Οικονομικών κλπ. Εάν λοιπόν εσείς τους δίνετε ψίχουλα, δε φταίτε εσείς, αλλά οι Δήμοι... Μ' αρέσει ο τρόπος που σκεφτεσαι..! Στη Γαλλία σπουδάσατε κυρία Υπουργέ και μάθατε τέτοια συλλογιστική;