Λάθη: Διορθώθηκε η εγκύκλιος για τους Συμβούλους Εκπαίδευσης μετά το δημοσίευμα του esos

Ζητούσαν από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης να κάνουν δηλώσεις τοποθέτησης με βάσει την καταργημένη απόφαση κατανομής θέσεων

29/03/2023

Άκουσε το άρθρο

Νέα διορθωμένη εγκύκλιο εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, μετά το δημοσίευμα του esos, ότι   καλούνταν οι   επιλεγέντες  Σύμβουλοι  Εκπαίδευσης (Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Δυτικής Ελλάδας και Θεσσαλίας), να δηλώσουν προτίμηση  τοποθέτησης θέσεων σύμφωνα με την αριθ. Φ.351.1/7/2692/Ε3/11-1-2023 υπουργική απόφαση , η οποία καταργήθηκε προ ημερών και αντικαταστάθηκε με νέα.

Στο Σχετικό 2  της  εγκυκλίου αναφέρονταν   η κατανομή σχολικών μονάδων του Ιανουαρίου η οποία καταργήθηκε.

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τη νέα διορθωμένη   εγκύκλιο
Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την    εγκύκλιο με το λάθος

Σχόλια (15)

@@@@@@
|

Εσυ μπορεις να πιστεύεις ότι θελεις.Δικαίωμα σου και πρόβλημα σου.Επθχειρηματα έχεις να μας πείσεις;Να μας αναλύσεις τους σκοπούς του καθενός;

@@@@@@@@
|

Πες τα χρυσόστομε . Από πότε έχουμε κοινό σκοπό και δεν το ξέραμε εμείς οι ταπεινοί εκπαιδευτικοί της τάξης !!!’

@@@@@@@
|

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πώς βγαίνει κάποιος και λέει για τον "κοινό σκοπό" εκπαιδευτικού - συμβούλου. Εγώ δεν πιστεύω πως έχουν κανέναν κοινό σκοπό. Άλλος ο σκοπός του συμβούλου. Είμαι κατανοητός;

@@@γονιός
|

Έχω συνεργαστεί πλείστες φορές !! Όμως δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου να κάνει ο ίδιος ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου διδασκαλία - εσείς πιθανώς να έχετε κάνει - ή και άλλοι συνάδελφοί σας . Τώρα δεν περιμένουμε κάτι βέβαια για φέτος !!!Το να συνεργάζεται ο σύμβουλος με μαχόμενους εκπαιδευτικούς σε επίπεδο συζήτησης και να σημειώνει με τικ στις γνωστές κλίμακες τι πρέπει να ακολουθηθεί από τον εκπαιδευτικό και τι όχι …. δε μου φαίνεται ότι βοηθά και πολύ ……. Εν κατακλείδει , δε είναι κανένας ίδιος με τον άλλο σε κανένα χώρο εργασίας και φυσικά και κανένας δε είναι τέλειος ….,

@@@γονιος
|

Παρά πολύ ωραία!συγχαρητηρια!ολα καλώς καμωμένα.Ο σύμβουλος ομως σε τι σας φταίει που συνεργάζεται με τους εκπαιδευτικούς τάξης;Θα σας πρότεινα λοιπον να συνεργαστείται κι εσεις μαζί του για κοινό όφελος και προς εξυπηρέτηση του κοινού σας σκοπού που είναι η βελτίωση των μαθησιακών διαδικασιών προς όφελος του μαθητή.

@@@γονιός
|

Φυσικά και έχω κάνει διάχυση των πρακτικών μου και τις έχω παρουσιάσει σε εισηγήσεις σε συνέδρια ελληνικά και διεθνή και σε διεθνή περιοδικά !!!!

@@@γονιός
|

και καλά κάνουν. Επιλογή τους είναι και είναι σεβαστή. Οι εκπαιδευτικές μέθοδοι που αναφέρετε πως έχουν αλλάξει, αυτές και αρκετές άλλες, πρώτα οι σχολικοί σύμβουλοι επιμορφώνουν για αυτές και συνεργάζονται με εκπαιδευτικούς, κάνουν έρευνα και τις παρουσιάζουν σε συνέδρια, ημερίδες κλπ. Προσωπικά τα 11 έτη της θητείας μου έχω συνεργαστεί με πάνω από 100 συναδέλφους τάξης και έχουμε παρουσιάσει καλές πρακτικές σε διεθνή συνέδρια, περιοδικά, ημερίδες κλπ. Εσείς γιατί δεν κάνετε διάχυση των δικών σας καλών πρακτικών στην ανεστραμμένη τάξη 'η στη διαφοροποιημένη. Έχετε?

@@γονιός
|

Υπάρχουν συνάδελφοι με μεταπτυχιακά , διδακτορικά, δημοσιεύσεις και όμως μένουν στην τάξη γιατί τους γεμίζει τη διδασκαλία!!!Έχετε ξεχάσει μάλλον ότι η τάξη και οι εκπαιδευτικές μέθοδοι έχουν αλλάξει … Σε τι να πρώτοαναφερθώ : στη διαφοροποιημένη διδασκαλία , στην ανεστραμμένη τάξη , στη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού από εξαιρετικούς εκπαιδευτικούς και σε πολλά άλλα ……..,

@γονιός
|

Αυτό το παραμύθι με τους συμβούλους για δεκαετία εκτός τάξης πρέπει κάποτε να σταματήσει! Οι σύμβουλοι δεν είναι τίποτε άλλο από καθηγητές με μεγάλη εμπειρία εντός τάξης (τουλάχιστον 15ετή) και αυξημένα προσόντα (μεταπτυχιακά, διδακτορικά, συγγραφικό έργο, δημοσιεύσεις, επιμορφώσεις κλπ. Ο ρόλος τους δεν είναι να μπαίνουν στην τάξη αλλά να υποστηρίζουν και να καθοδηγούν επιστημονικά και παιδαγωγικά. Κανείς δεν έχει το αλάθητο, ούτε οι σύμβουλοι αλλά ούτε και οι καθηγητές τάξης. Οπότε μην αφορίζετε και μην μηδενίζετε συναδέλφους. Από τους 800 συμβούλους πείτε μου πόσους γνωρίζετε ότι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους? Το να κρυβόμαστε πίσω από μια ανάρτηση και έναν σχολιασμό είναι το εύκολο. Επιχειρήματα υπάρχουν? Αλλιώς το σχόλιο είναι ναχαμε να λέγαμε για δημιουργία εντυπώσεων. Πείτε μας για παράδειγμα τι σας έκανε ο δικός σας σύμβουλος που κατηγορείτε?

@esos
|

Εάν δεν "παρέμβαινε" το esos, οι άριστοι θα είχαν εκδώσει μια ακόμα άκυρη απόφαση; Μας έχουν τρελάνει στα λάθη! Λάθη με τις συνεντεύξεις στα συμβούλια, λάθη με τις ΕΒΕ, λάθη με τις ημερομηνίες στα ΦΕΚ, ....όλο λάθη. Άρα συμπερασματικά, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ, μια κι έξω στις 21/5/2023!

@ERT
|

Πάλι έμεινες με το.κουστουμι στην κρεμάστρα
Του χρόνου να κάνεις πρόβα για το καινούργιο ριγωτο σακάκι.
.......

@ ο γονιός
|

Ρητορική είναι η ερώτησή σας!! ΟΧΙ δεν έχουν αξιολογηθεί !!Ως επί το πλείστον στη Β/θμια είναι τα ίδια άτομα που ήταν και Συντονιστές Εκπαιδευτικού έργου και πριν πάλι Σύμβουλοι δηλ. έχουν να μπουν στην τάξη τουλάχιστον μία δεκαετία μπορεί και παραπάνω!! Τα συμπεράσματα δικά σας..............................................

Ο γονιός
|

Οι σύμβουλοι έχουν αξιολογηθεί ως καθηγητές;

ERT
|

ΦΥΓΕΤΕ.-

Συγχαρητήρια!
|

Καλή κ δημιουργική θητεία σε όλες κ όλους σας αγαπητοί συνεργάτες!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ