Το αμέσως προσεχές διάστημα -πάρα πολύ σύντομα, - από το υπουργείο μας θα προχωρήσουν οι διαδικασίες έκδοσης απόφασης για την κατανομή των τριών χιλιάδων επτακοσίων εβδομήντα δύο θέσεων, δήλωσε σήμερα στη Βουλή η υφ. Παιδείας Ζ. Μακρή, κατά τη συζήτηση σχετικής επίκαιρης ερώτησης και τόνισε τα εξής::
Κενές οργανικές θέσεις: Προχωρά η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου μας στην επεξεργασία των οργανικών θέσεων που απέμεναν κενές μετά από τις μεταθέσεις του μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού.
Θα εκδοθεί κοινή απόφαση του υπουργείου μας και του Υπουργείου Οικονομικών που θα καθορίζει τον αριθμό των κενών θέσεων των εκπαιδευτικών θα καλυφθούν κατά κλάδο, ειδικότητα, ειδίκευση όταν ολοκληρωθούν αυτές οι διαδικασίες. Και αυτό μπορεί να μου πήρε χρόνο να σας το πω, αλλά δεν θα πάρει χρόνο να υλοποιηθεί. Θα εκδοθεί η πρόσκληση για να υποβάλουν αιτήσεις οι υποψήφιοι για διορισμό.
Αίτημα να εξαιρεθούν οι διορισμοί: Επειδή ο στόχος μας είναι να συνεχιστούν και να ολοκληρωθούν οι διορισμοί, θα κάνουμε αίτημα στην αρμόδια Επιτροπή του ΣΤΕ να εξαιρεθούν από την αναστολή προσλήψεων και διορισμών κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου οι διορισμοί αυτών των εκπαιδευτικών. Σε κάθε περίπτωση, για να μην περιοριστώ σε αυτό, θα πάρουμε όποια μέριμνα νομική απαιτείται, ώστε αυτά να ολοκληρωθούν νωρίτερα.
Μέχρι τα μέσα Αυγούστου: Διότι ο στόχος μας είναι να έχουν ολοκληρωθεί οι διορισμοί μέχρι τα μέσα Αυγούστου και την 1η Σεπτεμβρίου να βρίσκονται οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία τους.
Αναπληρωτές
Η υφ. Παιδείας παρουσιάζοντας τα στοιχεία προσλήψεων κατά το τρέχον σχολικό έτος, ανέφερε τα εξής:
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: 25.248 προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, το τρέχον διδακτικό έτος, 13.845 στη γενική, 11.413 στην ειδική αγωγή.
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: 14.711 προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια, πάντα για το τρέχον διδακτικό έτος, εκ των οποίων 11.382 στη γενική, 3.329 στην ειδική αγωγή και 8.225 προσλήψεις μελών ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού.
Το μάθημα θεατρικής αγωγής διδάσκεται στην πρωτοβάθμια. Για όλα όσα γίνονται στα σχολεία και μας τρομάζουν τελευταίες μέρες έχουν γραφτεί άπειρα άρθρα και έχουν γίνει μελέτες σε όλον τον κόσμο για τη συμβολή της θεατρικής αγωγής. Το ίδιο και για τη σημασία των τεχνών στην ενίσχυση της δημιουργικότητας και των κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών. Όσο για τα βασικά μαθήματα, έχουν πήξει τα παιδάκια με γλώσσα και μαθηματικά και ιστορία, πάν και φροντιστήριο και σε όλα στο τέλος πατώνουν. Δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν. Όποιος μιλά και λέει ότι τα άλλα μαθήματα είναι βλακείες, ας αναλογιστεί μια φορά ότι είναι εκπαιδευτικός και ας διαβάσει και ο ίδιος κάτι παραπέρα. Έτσι, μπας και ξεφύγει από την αριστεία της παπαγαλίας που και ο ίδιος έμαθε. Όσο για τους γονείς, θέλουν και άλλα πράγματα για τα παιδιά τους, για αυτό έχουν πλουτίσει ωδεία και κάθε είδους σχολές στη χώρα μας. Π΄άντως, σε μια σελίδα εκπαιδευτικών, πέρα από τα αιτήματα κάθε κλάδου, περιμένει κανείς ευρύτητα σκέψης και καλλιέργεια. Κρίμα.