Α. Τσίπρας: Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής θεσμοθετήθηκε για να κατευθύνουν χιλιάδες νέους στην επιλογή των κολεγίων

"Εμείς θα στείλουμε την Πανεπιστημιακή Αστυνομία στις γειτονιές και στο έγκλημα. Στα αμφιθέατρα λέμε να στείλουμε περισσότερους καθηγητές".

09/04/2023

Άκουσε το άρθρο

"Αυτό που έκανε η κυβέρνηση Μητσοτάκη, μέσω των αποφάσεων Κεραμέως, ήταν μια λαθροχειρία εις βάρος των νέων παιδιών και των οικογενειών τους. Και το έκαναν όχι γιατί τους έπιασε ο πόνος για το επίπεδο των εισακτέων, αλλά γιατί θέλησαν να κατευθύνουν έναν ικανό αριθμό χιλιάδων νέων παιδιών στην επιλογή των κολεγίων. Αυτό είναι και άδικο και ανήθικο. Για αυτό και θα το αλλάξουμε". 

Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας, σε συνέντευξη στην Καθημερινή, ενώ για την Πανεπιστημιακή Αστυνομία τόνισε:

"Το έγκλημα παραμένει πέριξ, καμιά φορά και μέσα στους πανεπιστημιακούς χώρους, όπως στη φοιτητική εστία του Ζωγράφου, αλλά καμία πανεπιστημιακή ή μη αστυνομία δεν παρεμβαίνει. Μόνο στις φοιτητικές διαδηλώσεις. Αυτό είναι παράλογο. Εμείς θα στείλουμε τους αστυνομικούς στις γειτονιές και στο έγκλημα. Στα αμφιθέατρα λέμε να στείλουμε περισσότερους καθηγητές. Και πιστεύουμε έτσι θα αισθάνονται όλοι, και οι φοιτητές, περισσότερο ασφαλείς".

Καθημερινή:  Σας άκουσα να λέτε σε έναν νέο που συναντήσατε και σας είπε ότι απέτυχε στις Πανελλήνιες ότι «δεν κόπηκες. Σε κόψανε. Σε έκοψε η Κεραμέως». Επιμένετε ότι είναι σωστό να μπαίνει στο ελληνικό πανεπιστήμιο κάποιος που έχει γράψει μέσο όρο 3 ή 5 στις εξετάσεις; Δεν είναι αυτό σαν να λέτε ότι «οι άλλοι σας κόβουν, εγώ θα σας περάσω» και στο πανεπιστήμιο, ανεξαρτήτως του τι ποιότητας πανεπιστήμιο είναι αυτό;

Αλέξης Τσίπρας: Όλοι σε αυτή τη χώρα είτε έχουμε δώσει οι ίδιοι Πανελλήνιες είτε έχουν δώσει τα παιδιά μας. Και γνωρίζουμε ότι είναι το πιο αδιάβλητο σύστημα που υπάρχει σε αυτή τη χώρα, αλλά ταυτόχρονα και το πιο παράλογο για ένα παιδί 17 χρόνων που καλείται σε τρεις και μόνο ώρες να κριθεί για το μέλλον των σπουδών του. Η υψηλή ζήτηση για ορισμένες σχολές, ωστόσο, μας αναγκάζει να διατηρήσουμε, τουλάχιστον για αυτές, τη διαδικασία των εξετάσεων για τον κλειστό αριθμό των θέσεων που η πολιτεία έχει προαποφασίσει. Όχι αυτός ο αριθμός να διαμορφώνεται ανάλογα με τη δυσκολία των θεμάτων. Αυτό που έκανε η κυβέρνηση Μητσοτάκη, μέσω των αποφάσεων Κεραμέως, ήταν μια λαθροχειρία εις βάρος των νέων παιδιών και των οικογενειών τους. Και το έκαναν όχι γιατί τους έπιασε ο πόνος για το επίπεδο των εισακτέων, αλλά γιατί θέλησαν να κατευθύνουν έναν ικανό αριθμό χιλιάδων νέων παιδιών στην επιλογή των κολεγίων. Αυτό είναι και άδικο και ανήθικο. Για αυτό και θα το αλλάξουμε. 

Καθημερινή: Για να μείνουμε στην εκπαίδευση, εσείς σκοπεύετε να επαναφέρετε το προηγούμενο καθεστώς του ασύλου στα πανεπιστήμια. Δεν θα μπορεί η δημόσια δύναμη να παρεμβαίνει χωρίς άδεια των πρυτανικών αρχών;

Αλέξης Τσίπρας: H δημόσια δύναμη μπορούσε και πριν από την κατάργηση του ασύλου να παρεμβαίνει, εφόσον διαπράττονταν εγκλήματα. Συνεπώς πρακτικά δεν έχει καμία διαφορά απέναντι στο έγκλημα. Η κατάργηση του ασύλου και η πανεπιστημιακή αστυνομία έγιναν μόνο για να θρέψουν ένα συντηρητικό ακροατήριο πεπεισμένο ότι τα πανεπιστήμιά μας δεν είναι χώροι μάθησης και δημιουργίας αλλά γκέτο εγκληματικών συμμοριών. Ευτυχώς δεν είναι έτσι. Αλλά είναι και αυτά μέρος του κοινωνικού ιστού. Υπάρχει θέμα ασφάλειας, όπως παντού. Αλλά η ασφάλεια δεν αποκαθίσταται με διατάγματα. Στα πανεπιστήμια σήμερα έχουμε πανεπιστημιακή αστυνομία, αλλά οι φοιτητές μας δεν αισθάνονται πιο ασφαλείς. Το έγκλημα παραμένει πέριξ, καμιά φορά και μέσα στους πανεπιστημιακούς χώρους, όπως στη φοιτητική εστία του Ζωγράφου, αλλά καμία πανεπιστημιακή ή μη αστυνομία δεν παρεμβαίνει. Μόνο στις φοιτητικές διαδηλώσεις. Αυτό είναι παράλογο. Εμείς θα στείλουμε τους αστυνομικούς στις γειτονιές και στο έγκλημα. Στα αμφιθέατρα λέμε να στείλουμε περισσότερους καθηγητές. Και πιστεύουμε έτσι θα αισθάνονται όλοι, και οι φοιτητές, περισσότερο ασφαλείς.

Σχόλια (24)

@Μέλος ΔΕΠ
|

Είμαι κι εγώ μέλος ΔΕΠ σε περιφερειακό πανεπιστήμιο σε τμήμα διοίκησης.
Δυστυχώς η ΕΒΕ είναι ένα αναγκαίο κακο΄. Οι φοιτητές που εισάγονται με 3 ή 5 δεν καταφέρνουν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Ακόμα χειρότερα, υπάρχει πίεση (λόγω αξιολόγησης και ευρωπαικών δεικτών εκπαίδευσης) για πιο εύκολες σπουδές ώστε όλοι να μπορούν να αποφοιτήσουν.
Αντί οι φοιτητές που παλιότερα έμπαιναν σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ με 3 ως 7 να το θεωρήσουν μια ευκαιρία για να βελτιώσουν το επίπεδό τους μέσω παρακολούθησης, διαβάσματος, προσπάθεια, μας ζητούσαν να ρίξουμε το επίπεδο των μαθημάτων στο ελάχιστο μήπως και περάσουν. Σκεφτείτε τι σημαίνει αυτό πχ για τα μαθηματικά στις οικονομικές σπουδές ή την πληροφορική.
Προσέξτε, πάντα κάποιοι φοιτητές δουλεύουν και δεν μπορούν να παρακολουθήσουν. Αλλά από τη δική μου εμπειρία, προκύπτει ότι αυτή η κατηγορία φοιτητών ολοκληρώνει τις σπουδές πριν το ν+2.

Πάρτε κόσμε
|

Και μόνο με την κατάργηση της πανεπιστημιακής αστυνομίας και δημιουργια ξέφραγου αμπελιού το πανεπιστήμιο ως βάση ανομίας μας βρίσκει εντελώς αντίθετους. Κανονικά σεκιουριτι σε όλους τους χώρους εξωτερικούς των πανεπιστημίων και εστιών. Οι μοαχαλακηδες και τα στέκια τέλος.

ΕΒΕ για τα μάτια σου μόνο....
|

@ και @
Εάν θυμάμαι καλά, η ΕΒΕ θεσπίστηκε χάρις στο αφήγημα, να μην έχουμε φοιτητές που εισάγονται στο πανεπιστήμιο με 1-5 και δεν τελειώνουν τις σπουδές τους. Τα υπόλοιπα τα ρύθμιζε και εξακολουθεί να τα ρυθμίζει, ο λόγος θέσεις τμήματος/βαθμολογία αν δεν κάνω λάθος. Τώρα "ανακαλύψαμε" ότι ακόμα ΚΑΙ με την ΕΒΕ, μπορεί κάποιος να εισαχθεί και με 5άρια ή να κοπεί με 17άρια?....
Με την ίδια λογική της ΕΒΕ και για λόγους ορθολογικής διαχείρισης των περιορισμένων πόρων που έχει η χώρα (περιορισμένων μόνο εκεί που θέλει), δεν θα μπορούσε ομοίως να ισχυριστεί κάποιος, ότι εάν πχ έχω τριγλυκερίδια και χοληστερίνη πάνω από το μ.ο. (γιατί τρώω πάνω από το μ.ο.), θα πρέπει να αποκλείομαι του δημόσιου συστήματος υγείας? Ή ότι επειδή έχω πχ ακίνητη περιουσία πάνω από το μ.ο., θα πρέπει να αποκλείομαι από οποιαδήποτε δημόσια παροχή?
Στις Δημοκρατίες ΔΕΝ μπορεί και ΔΕΝ πρέπει να υπάρχουν ΑΠΟΚΕΛΙΣΜΟΙ, παρά μόνο όταν αφορούν εγκληματικές πράξεις. Εάν κάποιος θέλει, ας μας φέρει ένα παράδειγμα θεμιτού αποκλεισμού ενός πολίτη, από κάποιο δημόσιο αγαθό-παροχή-υπηρεσία-δικαίωμα.

@ ΕΒΕ για τα μάτια σου μόνο....
|

Δεν ξέρω αν έχετε κατανοήσει - τα 7, 11 κλπ που αναφέρετε ως ενδεχόμεν "βάση" για να σπουδάσει κάποιος, δεν έχουν νόημα - η ΕΒΕ καθορίζεται σε σχέση με τον μέσο όρο κάθε χρονιά. Οπότε αν ο καλύτερος γράψει 12, θα μπεις στην Ιατρική με το 12. Αν όλοι γράψουν 19-20, θα κοπείς από παντού κι ας έγραψες και 17.

Το ερώτημα είναι σε ποιούς πρέπει να δίνεται η "ευκαιρία" που λέτε. Εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να δίνεται σε όλους - αυτό το καταλαβαίνουμε. Το να δίνεται σε όσους είναι πάνω από το μέσο όρο ή - όπως είναι τώρα - και σε ένα ποσοστό αυτών που είναι κάτω από το μέσο όρο, δεν είναι "τρελό", είναι ορθολογική διαχείριση των περιορισμένων πόρων που έχει η χώρα και τα ΑΕΙ.

@ ΕΒΕ για τα μάτια σου μόνο
|

Έχετε δίκιο είναι εξετάσεις κατάταξης για να μπεις στα ΑΕΙ. Δεν έχει σημασία ο απόλυτος βαθμός 3-5-7.
Και με την ΕΒΕ, αν είσαι αρκετά κάτω του μέσου όρου (στο 80% αυτού - και όχι σε κάποιο απόλυτο βαθμό) τότε το κράτος σου λέει όχι, δεν θα έχεις την ευκαιρία με δημόσιο χρήμα να σπουδάσεις δωρεάν. Αυτή είναι η λογική. Η ευκαιρίες δεν είναι τζάμπα - κάποιος πληρώνει.
Τα 3-5-7 ήταν παλαιότεροι βαθμοί εισαγωγής σε τμήματα με απαιτητικά αντικείμενα. Σας διαβεβαιώ ότι όχι στο 80% του μέσου όρου δεν έφταναν αυτοί οι βαθμοί αλλά ούτε στο 40%.

Πολίτες
|

Πράγματι η Πανεπιστημιακή αστυνομία θα ήταν άχρηστη αν δεν υπήρχε παραβατικότητα .
Δυστυχώς όμως σε όλο τον πλανήτη , η ύπαρξη παραβατικότητας στα ΑΕΙ έχει φέρει και την Αστυνομίας. Τώρα γιατί στην χώρα μας κάποιοι στηρίζουν έμμεσα την παραβατικότητα.....αυτό είναι ανεξήγητο.
Δηλαδή κάποιοι πολιτικοί στέλνουν τα παιδιά τους για σπουδές σε ΑΕΙ του εξωτερικού που έχει Παν. Αστυνομία ή κάποιοι καθηγητές εργάζονται στο εξωτερικό που υπάρχει Παν. Αστυνομία.....ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙ .... ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΝ......ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ;

ΕΒΕ για τα μάτια σου μόνο....
|

Καλώς ή κακώς οι Πανελλαδικές ΔΕΝ είναι εξετάσεις. Είναι διαγωνισμός εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο. Εάν πχ σε μια σχολή χαμηλής ζήτησης, οι υπόλοιποι υποψήφιοι έγραψαν 1-2-3..... τότε κάποιος με 7-8-9 περνάει "με τα τσαρούχια".
Το εάν το 7-8-9 είναι μικρός βαθμός και πιστεύουμε ότι κάποιος δεν θα πάρει πτυχίο, ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ το να ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙ της εισαγωγής-δυνατότητας φοίτησης στη συγκεκριμένη σχολή, αφού έγραψε καλύτερα από τους υπόλοιπους??? Θα μπει - θα έχει την ευκαιρία..... κι ας προσπαθήσει, ας ζοριστεί, ας βελτιωθεί, ας "ωριμάσει". Γιατί δεν πρέπει να έχει καν, τη ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ?
Αλλιώς βάζουμε παντού βάση το 10-11-12 (ότι αποφασίσουμε) κι από αύριο κλείνουν τα μισά πανεπιστήμια.... κι όλοι οι άλλοι πλερουά στα ιδιωτικά. ΠΟΛΙΤΙΚΗ είναι λοιπόν η απόφαση.
ΥΓ. Στην Ιατρική πχ και με 17-18 κόβεσαι. Είναι κακοί βαθμοί ή κάποιος δεν θα έπαιρνε το πτυχίο???

απλά πράγματα
|

είναι τα νούμερα
πόσους επιστήμονες και σε ποια αντικείμενα??
πόσα χρήματα διαθέτουμε για την Παιδεία, τελικά??
Πόσο κατακερματισμό αντέχουμε σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα??
...για το χρηματοδοτούμενο δημόσιο πανεπιστήμιο.

Αν ο ιδιώτης/πολίτης θέλει να χρηματοδοτήσει ο ίδιος τις σπουδές τους τότε υπάρχουν κολέγια, υπάρχουν πανεπιστήμια στο εξωτερικό και αν αλλάξει η νομοθεσία, θα μπορούσαν να μπουν σε ελληνικό πανεπιστήμιο πληρώνοντας δίδακτρα.

ΟΜΩΣ σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να υπάρξει διαδικασία διαγραφείς βάσει επιδόσεων...είτε πληρώνεις είτε όχι...αυτά είναι τα δύσκολα...

Προφανώς μετά το πτυχίο ο καθένας βρίσκει το δρόμο του ανάλογα με τα προσόντα του, γιατί καμία εταιρία δεν θα κρατήσει άχρηστο απόφοιτο ακόμα και αν έχει 10αρια στο πτυχίο του...Μόνο το δημόσιο έχει τέτοιες δυνατότητες με τις μοριοδοτήσεις ξερών πτυχίων και πληρωμένων σεμιναρίων και μεταπτυχιακών.
Κάποια αποτελέσματα τα βλέπουμε στις αντίστοιχες υπηρεσίες με ανεπαρκείς υπαλλήλους και λειτουργούς.

Άνεργος
|

Ενώ αν είσαι στο μαθηματικό και δεν ξέρεις ούτε πρόσθεση αιώνιος είναι καλά, θα πείτε εσείς μερικοί πώς θα δέχονται τα ξένα πανεπιστήμια τους φοιτητές τους και επιτέλους αφήστε τον λαϊκισμό, οι απόφοιτοι κολεγίου έχουν πανεπιστημιακό τίτλο και μιλούν για επαγγελματική αναγνώριση και μόνο!!!

Φουμαρα
|

Ποιός Γαβρολου μας γράφετε κάποιοι, αυτός που άφησε τα παιδιά χωρίς αντικείμενο εν μία νυκτί, αυτός που έκλεισε τα τμήματα και οι συριζαιοι τώρα φωνάζουν (βλέπε πύργος Ηλείας), έλεος, φτάνει το ψέμα!!!!

Άνεργος
|

Επειδή κάποιοι γράφετε περί εξετάσεων και υψηλών επιδόσεων και κουλούρες, να σας θυμίσω ότι με τα ίδια κριτήρια εισδοχής τα ιδιωτικά πανεπιστήμια Κύπρο αναγνωρίζονται και εργασιακά και ακαδημαϊκά, οπότε τελειώνετε με την καραμέλα, ο Τσίπρας θα φάει μαύρο!!!!

Κώστας
|

αν η ΝΔ θέλει ΕΒΕ, ας έχει ΕΒΕ. να είναι απαραίτητο όμως να έχεις πιάσει την ΕΒΕ για να μπεις ΚΑΙ σε κολλέγιο.

ΔΕΠ μεγάλου περιφερειακού ΑΕΙ με σκόρπια τμήμα σε πόλεις
|

Είναι εντυπωσιακό πώς μετά από τόσα χρόνια απαξίωσης των πανεπιστημίων (οικονομικής, ηθικής, πολιτικής) θέλουμε να γυρίσουμε στα παλιά.
Πρόσφατα έγιναν δημοσιεύσεις σχετικά με τον τεράστιο αριθμό των λιμναζόντων (αιώνιων) φοιτητών.
Όλοι αυτοί οι αιώνιοι φοιτητές σε δύο χρόνια θα αρχίσουν να διαγράφονται, και ο αριθμός των φοιτητών στα πανεπιστήμια θα μειωθεί σημαντικά. Ο κ. Τσίπρας δεν έχει πει τίποτα για το θέμα, άρα δεν σκοπεύει να αλλάξει το σχετικό νόμο. Άλλωστε οι διαγραφές των αιώνιων φοιτητών είναι βαθιά αποδεκτή από την κοινωνία.
Τα πανεπιστήμια έχουν αδειάσει, οι φοιτητές δεν παίρνουν πτυχία.
Στα μικρά περιφερειακά απομονωμένα τμήματα τα μέλη ΔΕΠ διδάσκουν σε άδειες αίθουσες.
Επιτέλους, ας δούμε την πραγματικότητα.
Χρειάζεται αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη που θα βελτιώσει τη σωστή πολιτική του Γαβρόγλου. Κλείσιμο των μικρών τμημάτων που είναι χωρίς ενεργούς φοιτητές και χωρίς απόφοιτους, ανεξάρτητα και πολύ πριν της ΕΒΕ. Αυτά τα στοιχεία είναι πολύ εύκολο να βρεθούν. Αφού "μαζευτούν" τα πανεπιστήμια θα δείτε ότι η ΕΒΕ δεν χρειάζεται. Ο πραγματικός αριθμός των φοιτητών που τα ελληνικά ΑΕΙ μπορούν να μορφώσουν είναι λίγο μεγαλύτερος από τον αριθμό των τωρινών εισαχθέων.
Αλλά στην Ελλάδα όλα γίνονται ανάποδα.
Έπρεπε να προηγηθεί η αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη και το κλείσιμο των μικρών απομονωμένων τμημάτων (κυρίως στα περιφερειακά ΤΕΙ), μετά να έρθει ο νόμος Γαβρόγλου. Έτσι η ΕΒΕ θα ήταν άχρηστη.

Αλλά πάλι, αυτό που λέει ο Τσίπρας, που θα οδηγήσει να περνάει το 80% των υποψηφίων στις πανελλήνιες , ακυρώνει τον ΄ίδιο τον χαρακτήρα των εξετάσεων. Δεν έχει νόημα

Ούτε λογική ούτε δικαιοσύνη!!@
|

Η διαφορά είναι το κολλέγιο το πληρώνεις εσυ ενω το πανεπιστήμιο εγω. ΕΒΕ πάντως αν δεις τις βασεις και με 5 περάσανε σε κάποια τμήματα.

Εκλογές γαρ
|

Τις καταλήψεις και το άσυλο ξέχασαν. Τα στέκια και τους βανδαλισμούς που πληρώνει ο φορολογούμενος; Και ξαναλέμε πάλι. Ο σπουδαστής κολλεγίων με βαθμό στις πανελλαδικές 5 και 6 δεν τον πληρώνουμε εμείς αλλά ο ίδιος. Δικαίωμα του να πάει και στην Οξφόρδη αρκεί να μην πληρώνει η τσέπη μας. Αν θα τελειώσει ή όχι σε ιδιωτικών ιδρύματα αφορά τον ίδιο και τη τσέπη του όχι εμάς.

Ούτε λογική ούτε δικαιοσύνη!!
|

Με ποια λογική κόβονται οι μαθητές από το Πανεπιστήμιο (ας πούμε λόγω χαμηλής βαθμολογίας), ενώ οι ίδιοι πάνε ύστερα στα κολέγια και παίρνουν χαρτί ισάξιο του Πανεπιστημίου;
Άκουσον - άκουσον!
Να πήγαιναν στα κολέγια και το χαρτί αποφοίτησής τους να ήταν κατώτερο του Πανεπιστημιακού, τότε ΝΑΙ (βεβαίως αφού κόπηκαν από το Πανεπιστήμιο!).
Να μην μπορούν όμως να εισαχθούν στα ΑΕΙ επειδή έχουν βαθμολογίες πανελληνίων εξετάσεων 5 και 3 και μετά να τους δίνει η πολιτεία Πανεπιστημιακούς τίτλους (ακόμα χειρότερα σ'αυτούς με το 2, 1 και λιγότερο), αυτό είναι και παράλογο και εξωφρενικό!
Σαφώς στρέφει το κράτος τα παιδιά στα κολέγια .
Άρα δεν τίθεται θέμα για επίπεδο Πανεπιστημιακών σπουδών.
Αν ήθελε η πολιτεία θα αναβάθμιζε και τα κολέγια βάζοντας κι εκεί ΕΒΕ ώστε να βγαίνουν άνθρωποι με προσόντα. Αν δεν θέλει ή δεν μπορεί, τότε δεν πρέπει να έχει ισότιμους τίτλους.
Το Πανεπιστήμιο το υποβαθμίζει η ίδια η πολιτεία αφού θα υπάρχει το άλλο "επίπεδο" με βαθμολογίες 0,1,2 , και αυτοί που θα αποφοιτούν θα έχουν ίδια δικαιώματα και ίσες προοπτικές με τους Πανεπιστημιακούς αποφοίτους.
Και όλοι μαζί στην αγορά εργασίας.. Με ίδια προσόντα, και αυτός που έγραψε 20 και αυτός που πήρε "κουλούρα"...

Η απόλυτη οικονομία
|

Ο λόγος που δε μπαίνει ο Κάθε υποψήφιος με 3 στο πανεπιστήμιο είναι γιατί κατευθύνεται σκοπίμως στο κολλέγιο; Δηλαδή τι νόημα τότε έχουν οι πανελλαδικές; Ας ανοίξουν τις πόρτες όλα τα ΑΕΙ με αιώνιους και καινούριους φοιτητές που θα συντηρεί ο φορολογούμενος.

Άνεργος
|

Τα κολλέγια πάλι φταίνε, οι απόφοιτοι των κολλεγίων είναι σε απόγνωση δώσαμε χρήματα και κόπο και δεν αναγνωρίζεται το πτυχίο μας, αντί να βρούν λύση μας έχουν στις καλένδες, ο Τσίπρας μιλάει για το σύνταγμα αλλά ξεχνά ότι ο ίδιος το έκανε κουρέλι, μιλάει για παιδεία ενώ την διέλυσε. Ο λαϊκισμός και τα εύκολα λόγια δεν κοστίζουν τα έργα όμως κοστίζουν και το έργο του ως πρωθυπουργός μας κόστισε αρκετά και πολύπλευρα, αρκετά , μαύρο, φούμο!!!!

EBE-ole
|

Αυτό που δε μας λέει είναι γιατί (χωρίς την ΕΒΕ) ΄πρέπει να πληρώνει ο κοσμάκης τις σπουδές μαθητών του 3 και του 5 για να "σπουδάζουν" Μαθηματικά, Πληροφορική, Φυσική και άλλα τέτοια, και ή να μην τελειώνουν ποτέ ή να τελειώνουν τσάτρα-πάτρα και να διορίζονται στο Δημόσιο με ότι αυτό συνεπάγεται. Γιατί με ΔΙΚΑ ΤΟΥ λεφτά κανένας τέτοιος μαθητής δε θα το έκανε και κανένας γονιός δε θα το χρηματοδοτούσε. Ενώ όταν είναι "τζάμπα" (λέγε με φορολογούμενο), όλοι είναι λαρτζ. Φτάνει ο λαϊκοσμός.

Punta Arenas
|

@Μαρία
Ολο το ακαδημαϊκό συστημα προσπαθεί να καταλάβει γιατι οι φοιτητές εγκαταλείπουν τις σπουδές τους. Και αυτο που βρίσκουν ειναι οτι δεν τους αρέσει το αντικείμενο. Δεν θα αλλάξουν το αντικείμενο των σπουδών για να βαλουν σκηνοθεσια, θέατρο, φιλοσοφία μονο και μονο για να αποφοιτήσουν κάποιοι.

Polar_Fish
|

Η ΕΒΕ δεν ειναι εργαλείο βελτίωσης των ΑΕΙ αλλα εργαλείο κλεισίματος των ΑΕΙ. Δεν ειναι σωστό αυτό που γράφεται οτι δεν εχουν καλους φοιτητές τα ΑΕΙ και η ΕΒΕ τους εξασφαλίζει. Η αλήθεια που δε λέγεται ειναι η εξης: η διάσπαση των εξετάσεων σε τόσα ειδικά πεδία αποκλείει καλους φοιτητές που θα μπορούσαν να καλύψουν τις δήθεν κενές θέσεις των ΑΕΙ. Ο Άλεξης λέει κάτι σωστό. Το συστημα πρέπει να δίνει διεξόδους και όχι αδιέξοδα. Οσο η χώρα είναι υπο επιτηρηση, υπο κηδεμονία, υπό φυγής πληθυσμού στο εξωτερικό η παραγωγή ανειδίκευτων εργατών ειναι απλά η ταφόπλακα της χώρας. Το συστημα στα ΑΕΙ συνιστά μια στρέβλωση και δεν ειναι οπως λένε συστημα ισως ευκαιριών.

@Maria 09 Απρ 2023 21:06
|

ν' αγιάσει το στόμα σας! Ακριβώς αυτό. Τα εύκολα είναι αυτά που γίνονται πρώτα και τα δύσκολα στις ...καλένδες.

Kostas
|

Δε σκέφτεται τι λέει. Εδώ δεν τελειώνουν αυτοί που μπαίνουν, θέλει κ άλλους; Τι να πει κανείς

Maria
|

Το πρόβλημα είναι ότι κανένα πολιτικό πρόσωπο (κανενός πολιτκού κόμματος) δε δίνει λύση στο πρόβλημα της εγκατάλειψης των πανεπιστημιακών σπουδών, η οποία έχει ανέβει πολύ τα τελευταία χρόνια για πολλούς και διάφορους λόγους, καθώς το πρόβλημα αυτό είναι πολύ πιο δύσκολο στη λύση του σε σχέση με μια κατάργηση της ελάχιστης βάσης εισαγωγής, η οποία δεν κοστίζει και είναι εύκολη η πραγματοποίησή της .....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ