Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας της Α’ τάξης Γυμνασίου

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης το νέο Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας της Α’ τάξης Γυμνασίου.
- Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το ΦΕΚ
Το παρόν Πρόγραμμα Σπουδών αποτελεί επικαιροποίηση του Προγράμματος Σπουδών [υπό στοιχεία 141452/ Δ2/2021 (B’ 5234) υπουργική απόφαση] που εφαρμόζεται πιλοτικά - σε συνδυασμό με τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών - σε όλα τα Πρότυπα και Πειραματικά Γυμνάσια της χώρας κατά τα σχολικά έτη 2021-2022 και 2022-2023.
Η περαιτέρω εφαρμογή του θα ορισθεί με νέα υπουργική απόφαση.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Προστέθηκαν τρεις ακόμη παθήσεις για την εισαγωγή των υποψηφίων χωρίς εξετάσεις στα Πανεπιστήμια
- Οι δράσεις του Πανεπιστημίου Πατρών
- Το ΠΑΔΑ υπέγραψε Πρωτόκολλο Συνεργασίας στον κλάδο Διοργάνωσης Συνεδρίων και Επαγγελματικού τουρισμού
- Συνεργασία Ελλάδας- Τουρκίας στον Τομέα της Έρευνας και της Καινοτομίας
- Μνημόνιο για την επαγγελματική εκπαίδευση υπέγραψε ο Κ. Πιερρακάκης με τον τούρκο ομόλογό του Γιουσούφ Τεκίν
- Ιδιοκτήτες Ιδιωτικών Σχολείων για PISA: Οι μαθητές μας πέτυχαν- σε όλα- υψηλότερες βαθμολογίες από το μέσο όρο τω...
- Πολλαπλό βιβλίο: Τα επτά ερωτήματα στα οποία καλείται ο υπ. Παιδείας να απαντήσει στη Βουλή
- Το Πολλαπλό βιβλίο "συμπαρασύρει" την Τράπεζα Θεμάτων - Απαιτεί νέα θέματα και νέο ΕΣΠΑ
- Μαθητεία Μεταλυκειακού έτους ΕΠΑΛ: Οδηγός Υλοποίησης
- Το Γερμανικό Εργατικό Δικαστήριο υποχρέωσε το ελληνικό υπ. Παιδείας να καταβάλει 56.100 ευρώ σε εκπαιδευτικό για εργατικ...
Σχόλια (1)
Είναι πολιτική σκοπιμότητα ή σύγκρουση εκπαιδευτικών συμφερόντων.....οι αυριανοί πολίτες να τελειώνουν την τυπική εκπαίδευση και να έχουν μηδενικές γνώσεις σε θέματα οικονομίας.