Προτάσεις της Ένωσης Φυσικών για την Τράπεζα Θεμάτων

H τράπεζα θεμάτων έχει επανεμφανιστεί ως καινοτομία στο Λύκειο, με στόχο την παροχή υψηλότερης ποιότητας εκπαίδευσης, τη βελτίωση της κριτικής ικανότητας των μαθητών/τριών και την εμπέδωση μέσω του αναστοχασμού της ύλης.
Ιδιαίτερα στην Α΄ Λυκείου οι εκπαιδευτικοί καλούνται μέσα στο ασφυκτικό δίωρο του ωρολογίου προγράμματος:
- να καλύψουν τα γνωστικά κενά προηγουμένων τάξεων,
- να διδάξουν τη νέα ύλη,
- και παράλληλα να αντιμετωπίσουν μια απαιτητική τράπεζα θεμάτων.
Το επίπεδο δυσκολίας αρκετών θεμάτων, απέχει από το αντίστοιχο του σχολικού βιβλίου με αποτέλεσμα ο/η εκπαιδευτικός να αναγκάζεται να ασχοληθεί περισσότερο με τα θέματα της ΤΘΔΔ. Αν ο/η εκπαιδευτικός δεν διδάξει αρκετά θέματα από την ΤΘΔΔ και περιοριστεί στο σχολικό βιβλίο, οι μαθητές/τριες του θα δυσκολευτούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των εξετάσεων.
Προτείνουμε :
1.Τα θέματα να διακριθούν σε δύο κατηγορίες:
α) σε εκείνα που θα συμπεριληφθούν στην κλήρωση, και
β) σε εκείνα, τα οποία θα αξιοποιούνται από τον διδάσκοντα και τη διδάσκουσα για εμβάθυνση (μαθητές/τριες με ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη Φυσική, συμμετοχή σε ομίλους και μαθητικούς διαγωνισμούς), αλλά δεν θα συμπεριλαμβάνονται στην κλήρωση. Αυτά τα θέματα μπορούν να επισημανθούν με έναν αστερίσκο.
2. Να δοθεί και φέτος η δυνατότητα για τρεις κληρώσεις, ώστε οι διδάσκοντες και οι διδάσκουσες να μπορούν να επιλέξουν θέματα που να ανταποκρίνονται στην τάξη τους.
3. Στα θέματα με αστερίσκο θα προτείναμε ενδεικτικά για την Α΄ Λυκείου να συμπεριληφθούν τα παρακάτω:
11929, 11933, 12016, 12990, 12991, 12995, 13100, 13573, 13575, 13580, 13586, 13588, 13589, 13590, 13615, 13629, 13632, 13633, 13634, 13634, 13635, 13636, 13636, 13637, 13639, 13640, 13647, 13650, 13664, 13666, 13666, 13700, 13711, 13772, 13773, 13776, 13785, 14209, 14218, 14223, 14255, 14392, 14393, 14532, 14697, 13582, 13585, 13632, 13637, 13639, 13769, 13770, 13773, 13574, 13578, 13634, 13635, 13641.
Η Επιτροπή Παιδείας της ΕΕΦ
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Επίσκεψη του Περιφερειάρχη Αττικής στον Κόμβο Έρευνας, Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας στον Αγροδιατροφικό Τομέα «A...
- Έγγραφο Οδ. Ζώρα στα ΑΕΙ για το αίτημα εξαίρεσης από την αναστολή προσλήψεων και υπηρεσιακών μεταβολών
- Νέο αίτημα του υπ. Παιδείας για εξαίρεση από την απαγόρευση υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών λόγω εκλογών
- Η Τράπεζα θεμάτων και οι ορφανές ευθύνες
- Τα θέματα των Νέων Ελληνικών στα οποία διαγωνίστηκαν οι υπoψήφιοι των ΕΠΑΛ
- Εγκύκλιος για την αναστολή προσλήψεων και υπηρεσιακών μεταβολών
- Πανελλαδικές 2024: Αλλαγές στους Συντελεστές Βαρύτητας στις στρατιωτικές σχολές ΣΜΥΑ
- Πρυτανικές εκλογές ΕΚΠΑ: Αμετακίνητες οι δύο πλευρές παρά τις αλλεπάλληλες διαβουλεύσεις
- Ολοκληρώθηκε το DUTH Innovation Week του Κόμβου Καινοτομίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης
- Πανελλαδικές 2023: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι για την τριτοβάθμια εκπαίδευση
Σχόλια (1)
Η τράπεζα μπορεί να βελτιωθεί, να γεμίσει με θέματα όλων των τύπων, και ο κάθε εκπαιδευτικός να κάνει μια κλήρωση με όλα τα θέματα, αν θέλουμε να γίνουμε άριστοι.