ΟΛΜΕ: Τεράστια προβλήματα στον ΟΠΣΥΔ-Δεν έχει τελειωμό η ψηφιακή κατάρρευση του ΥΠΑΙΘ

Σαν να μην έφτανε η κατάρρευση της Τράπεζας Θεμάτων, τεράστια προβλήματα αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί με την πλατφόρμα του ΟΠΣΥΔ, στην οποία καλούνται να καταθέσουν τα προσόντα τους για την κατάρτιση νέων πινάκων για τις προσλήψεις.
Σε πάρα πολλές περιπτώσεις, ενώ οι εκπαιδευτικοί έχουν αναρτήσει τα απαραίτητα έγγραφα που απαιτούνται για τη σχετική μοριοδότησή τους, αυτά τελικώς δεν εμφανίζονται στην πλατφόρμα μετά την υποβολή της αίτησης. Αποδεικτικά για μεταπτυχιακά, διδακτορικά, οικογενειακή κατάσταση κ.α. «εξαφανίζονται» με αποτέλεσμα την αλλοίωση των μορίων και συνεπακόλουθα της τελικής κατάταξης στον πίνακα.
Καλούμε το ΥΠΑΙΘ να διορθώσει άμεσα το τεχνικό αυτό ζήτημα και να ξαναανοίξει την πλατφόρμα ώστε να καταχωρηθούν εκ νέου όσα έγγραφα κατέθεσαν οι συνάδελφοι και δεν εμφανίζονται στα τελικά αποτελέσματα. Διαφορετικά, είναι ξεκάθαρο ότι τίθεται ζήτημα νομικής ισχύος των πινάκων.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Εγκύκλιος για τον εορτασμό της Ευρωπαϊκής ημέρας γλωσσών
- Πρότυπα-Πειραματικά: Τοποθετήσεις , ανακλήσεις για διακοπή θητείας εκπαιδευτικών
- Ύλη και οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων γενικής παιδείας των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων ΕΠΑ.Λ. και προτύπων ΕΠΑ.Λ. σχ...
- Α. Γεωργιάδης: Στην απεργία της ΟΙΕΛΕ συμμετείχαν μόνο 30 ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί σε σύνολο 9.000
- 179.580 οι αριστούχοι (18,1 – 20) μαθητές στο Γυμνάσιο-Λύκειο (σε σύνολο μαθητών 680.000) κατά το σχ. έτος 2022-23
- Αναστέλλεται η λειτουργία σε Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο στην Κέρκυρα
- Αναστέλλεται η λειτουργία Νηπιαγωγείου στη Ροδόπη
- Αναστέλλεται η λειτουργία Νηπιαγωγείου στη Λάρισα
- Σήμερα η ανακοίνωση βαθμολογίας των υποψηφίων των Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ 2023
- Οι δράσεις του Πανεπιστημίου Πατρών
Σχόλια (6)
ευχόταν αυτοδυναμια, να μην υπάρχουν αυτά ε;
καταλαβατε τι έκαναν όλα τα 4 χρόνια με μάτσο τα λεφτά; (οσο για τις ατυχίες κορώνας, ουκρανίας κλπ γελάμε ακόμα). τέρμα τα 50 δις ! να δεις τι σου χω για μετά
Η ΟΛΜΕ στον κόσμο της.
Έτσι όντως συμβαίνει με τα ψηφιακά, για αυτό δεν στηριζόμαστε ή μάλλον δεν πρέπει να στηριζόμαστε μόνο στα ψηφιακά. Δεν μπορεί ο νομοθέτης να θεωρεί ότι όλα θα δουλεύουν σε μια χώρα που βρέχει και κόβεται το ρεύμα για ώρες/μέρες. Ακόμα υπάρχουν περιοχές στην Ελλάδα με προγραμματισμένες 3ωρες-4ωρες διακοπές ρεύματος, με απρογραμμάτιστες διακοπές/ελλείψεις νερού, με έλλειψη/ανυπαρξία οδικού δικτύου και οι υπουργοί μας νομοθετούν σαν να ζουν σε μια Ελβετία. Σε γειτονιές και χωριά της χώρας δεν υπάρχει σήμα κινητής και οι επίγειες συνδέσεις δεν ξεπερνούν τα 2-3 ΜΒps (όταν/αν συνδέονται). Πρέπει να σταματήσουμε να κοροϊδευόμαστε τουλάχιστον μεταξύ μας.
Το πιο ωραίο το είπε ο Σκέρτσος σήμερα: απέδωσε την κατάρρευση της ΤτΘ στο γεγονός ότι δεν έχουμε ακόμη κυβέρνηση λόγω απλής αναλογικής!!! Οι άνθρωποι δεν παίζονται ... Περίπου ωραίο είναι και το σχόλιο του Γιάννη πιο κάτω: τι να κάνουμε.... αυτά έχει η ζωή.......
Εσεις τι θα κάνατε δηλ; Έτσι συμβαίνει με τα ψηφιακά . Ας κάτσουμε στο μπακαλόχαρτο τότε.
Δώστε εσείς την αυτοδυναμία στον Κούλη και μην σας νοιάζει τίποτα. Όλα θα τα φτιάξει. Τι να προλάβει ο άνθρωπος σε μια τετραετία. Αν του δώσετε άλλα 20 χρόνια μέχρι Σαχάρα θα μας κάνει.