Έτοιμη η εφαρμογή για την έκδοση των απολυτηρίων της Γ" Λυκείου- "Σοκάρει" ο υπολογισμός του Μέσου Όρου Απόλυσης των μαθητών

Οι μαθητές με κάτω από τη βάση σε όλα τα βασικά μαθήματα παίρνουν κανονικά απολυτήριο με βαθμό 12,6

02/06/2023

Ενημερώθηκε: 02/06/2023, 13:31

Άκουσε το άρθρο

Το myschool  ενημέρωσε σήμερα τους Διευθυντές των Γενικών & Επαγγελματικών Λυκείων ότι είναι διαθέσιμη η έκδοση απολυτηρίων τίτλων της Γ’ Λυκείου του σχολικού έτους 2022-23.

Οι καθηγητές και οι Διευθυντές των Λυκείων με τον αλγόριθμο υπολογισμού του  Μέσου Όρου Προαγωγής των μαθητών στα Γενικά Λύκεια, ο οποίος εφαρμόστηκε από πέρσι, δεν θα πιστεύουν στα  μάτια τους , αυτό που θα δουν και  φέτος .

Μαθητές με κάτω από τη βάση   σε όλα τα βασικά μαθήματα  θα πάρουν κανονικά απολυτήριο.

Ενδεικτικά παραδείγματα

1ο Παράδειγμα

Μαθητής με  βαθμό 9 στα 5 βασικά μαθήματα  και με 19 στα Θρησκευτικά , 17 στα Αγγλικά και 20 στη Γυμναστική παίρνει απολυτήριο με βαθμό 12,6:

2ο Παράδειγμα

Μαθητής με  βαθμό 5 στα 5 βασικά μαθήματα    και με 19 στα Θρησκευτικά , 17 στα Αγγλικά και 20 στη Γυμναστική παίρνει απολυτήριο με βαθμό   10,1 :

 

Σχόλια (28)

I.B.
|

O πίνακας αυτός ουσιαστικά ισχύει χρόνια τώρα. Επιπλέον περιγράφει με καλή ακρίβεια και τις τρεις τάξεις του Λυκείου. Τίποτα δεν έχει αλλάξει και ούτε θα αλλάξει..
Οι εκπαιδευτικοί όμως έχουν συνειδητοποιήσει το πόσο ..θεατές έχουν γίνει στο έργο τους.
Στον εργασιακό βίο όταν ο εργαζόμενος σταματήσει να έχει όραμα, πάνω στην δουλειά του, ο εργοδότης δεν μπορεί πια να περιμένει τίποτα..

Δισκοβόλος (πρώην Ανήσυχος εκπαιδευτικός)
|

@DD
Αγαπητέ κύριε, πρώτα απ' όλα στέκομαι στη χαριτωμένη εμμονή σου να θυμίζεις με κάθε ευκαιρία την ιδιότητά μου του συνταξιούχου! Προφανώς σε κάτι αποβλέπει αυτό, αλλά δεν με πολυαπασχολεί, αφού είναι δικαίωμά σου.
Στο συγκεκριμένο ερώτημά σου ομολογώ πως δεν μπορώ να είμαι εξίσου συγκεκριμένος, αλλά νομίζω πως αυτό ανατρέχει στη δεκαετία του '80, κι έκτοτε το σχολείο κινείται σε μια λογική αδιέξοδης πληθωριστικής απλοχεριάς στη βαθμολόγηση των μαθητών.
Πάντως δε συμφωνώ καθόλου με το χαρακτηρισμό της επίκλησης στο συναίσθημα για την πολύ σοβαρή και απολύτως τεκμηριωμένη επισήμανση που έκανα στη δεύτερη παράγραφο του σχολίου μου. Προφανώς εκεί εντοπίζεται και η θεμελιώδης διαφορά της οπτικής μας στα πράγματα...

Κάποια στατιστική και για την τράπεζα θεμάτων
|

Παρόλο που είναι η 2η χρονιά που εφαρμόζεται η τράπεζα θεμάτων στις εξετάσεις, καλό θα ήταν να συγκεντρωθούν και να παρουσιαστούν στοιχεία σχετικά με την βαθμολόγηση που επιτυγχάνουν οι εξεταζόμενοι στα θέματα της τράπεζας (σε σύγκριση με τα θέματα του εκπαιδευτικού).
Να φανεί από τώρα πως επιδρά η τράπεζα θεμάτων στις επιδόσεις των μαθητών ανά έτος φοίτησης και ανά μάθημα.

Ο Τοτός άρχισε πρώτος κυρία
|

@DD
Ο Δισκοβόλος εστίασε στην ουσία. Ουσία, που εσείς δυστυχώς δεν "είδατε" ή που την αγνοήσατε σκόπιμα.
Όσο για τον "προβληματισμό" σας (ποιος άρχισε πρώτος), εάν πχ πέσω με το αυτοκίνητο σε μια λακκούβα σήμερα, θα ζητήσω αποζημίωση από αυτόν που έχει την ευθύνη του δρόμου σήμερα.... κι όχι από τον κατασκευαστή πριν από 42 χρόνια.

4 χρόνια αριστεία και στείρα ρητορική;
|

δεν ειχαμε ; καλή 8ετία και για άλλες πετυχεσιές (οχι ότι οι άλλοι ήταν καλύτεροι αλλά όχι ΤΟΣΟ ψεύτες και ύπουλοι και αλαζόνες και οργανωμένοι κλπ κλπ)

Μονεγάσκος υπήκοος.....
|

@Insider
Περιμένετε αλήθεια να μειωθούν οι φόροι, από τη μείωση προσλήψεων εκπαιδευτικών? Σε ποια χώρα εφαρμόζεται αυτό το "οικονομικό μοντέλο"?....
Και εάν τελικά, αυτός είναι ο λόγος που περνάνε οι πάντες (ούτε από απουσίες δεν μένεις πια εύκολα στην ίδια τάξη) τότε γιατί κάποιοι μας πιπιλάνε τ' αυτιά εδώ και 4 χρόνια, περί αριστείας? Άρα μας κοροϊδεύουν?
Χώρα που σκέφτεται πάντως, ότι "Οι μαθητές κοστίζουν".... δεν βλέπω να πηγαίνει μακριά....

Εκπαιδευτικός
|

Για γέλια ή για κλάματα !!! Η κ. Αξιολόγηση και ΑΡΙΣΤΗ έκανε τα εξής:
Για να περάσει κάποιος την τάξη πρέπει να έχει ΓΜΟ >=10 Πριν 3 χρόνια έπρεπε να είχε ΓΜΟ >=9.5 χωρίς όμως τη Φ.Α. τώρα μετράει η Φ.Α και ποιος (ειδικά σε μαθητές Γ Λυκείου) θα βάλει Φ.Α <18 άρα έχουμε 7 μαθήματα το καθένα μετράει 14.3% άρα κάθε βαθμός στο κάθε μάθημα μετράει 0.143 αν λοιπόν στη Φ.Α κάποιος έχει 18 αυτό σημαίνει ότι περνάει ΜΟΝΟ λόγο Φ.Α με 8.95 !!!!!
Πριν 3 χρόνια η συμμετοχή των προφορικών - γραπτών ήταν 50-50 τώρα 60-40 ΔΗΛΑΔΗ αν κάποιος έχει 10 προφορικά και 1 γραπτά ο μέσος του όρος είνα 6.4 αντί 5.5 κλπ

Με @ λέει ο καθένας ότι θέλει όμως....
|

Προς @pakis 03 Ιουν 2023 12:15
Ο pakis και οι υπόλοιποι, λέμε τη γνώμη μας βάζοντας ένα όνομα-ψευδώνυμο. Εσύ όχι....
Κάποιοι άλλοι έλεγαν πριν τις εκλογές, ότι η ΝΔ θα βγει αυτοδύναμη κυβέρνηση.

DD
|

@Δισκοβόλος (πρώην Ανήσυχος εκπαιδευτικός) 03 Ιουν 2023 09:44

Αγαπητέ συνταξιούχε διευθυντή

Θα σε εκπλήξω για μια ακόμα φορά, αλλά για ότι γράφεις στην πρώτη παράγραφο θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Τα υπόλοιπα είναι απλά επίκληση στο συναίσθημα και ούτε καν δίνω σημασία.

Αλλά αυτό που θα ήθελα από σένα μια και είσαι αφενός μεγαλύτερος και αφετέρου είσαι καλύτερος γνώστης των πραγμάτων να υπενθυμίσεις σε όλους μας την ακριβή χρονική στιγμή που άρχισαν να δημιουργούνται και να στηρίζονται αυτού του είδους τα σχολεία (όπως πολύ σωστά έγραψες)

Insider
|

Να σας πω ένα μυστικό? Αν οι μαθητές έμεναν στην ίδια τάξη, θα είχαμε ανάγκη από περισσότερους καθηγητές και άρα .... προσλήψεις. Που σημαίνει κόστος. Οι μαθητές κοστίζουν!! Έτσι μπορεί να μειωθούν οι φόροι.

@δικαιόπολις
|

όλα μπορουν να γίνουν απλά, δεν χάθηκε ο κόσμος να χάσουν 1 χρόνο ! αλλά δεν πρόκειται να διορθωθεί τίποτα. η 8ετία θα διαλύσει τα πάντα άριστα (οι οτι ήταν καλύτεροι οι άλλοι, αλλά πιο ντόμπροι και οχι τόσο εμμονικοι με δική τους στοχοθεσία)

@pakis 02 Ιουν 2023 14:39
|

χμμ κάποιος με το όνομα pakis έλεγε πριν τις εκλογές ότι τα ψωμιά της ΝΔ είναι μετρημένα....

Δικαιόπολις
|

Όσοι σχολιάζουν εδώ έχοντας ηλικία 50 + θα θυμούνται ότι όταν πηγαίναμε σχολείο άπαξ κ έμενες σε έως δύο πρωτεύοντα κ δύο δευτερεύοντα μαθήματα, είχες δικαίωμα να είσαι μετεξεταστέος. Αν έμςνες σς τρία πρωτεύοντα, ανεξαρτήτως μέσου όρου, έπρεπε να επαναλάβεις την τάξη. Ο νόμος δεν σε θςωρούσε άξιο ναπροαχθείς στην επόμενη τάξη. Τελεία κ παύλα.
Αυτό έπρεπε να γίνει κ σήμερα.Τα πράγματα είναι πολύ απλά! Αλλά τολμάνε; Ο φόβος μη χάσουνε τα ψηφαλάκια είναι το κυρίαρχο μέλημα....

Μπεττυ
|

Βλέπω πολυ γκρίνια επειδή κάποιος καταφέρνει να παρει απολυτήριο έστω και με 10, αλλά τα ίδια άτομα επιδοκιμάζουν να περναει καποιος με 3 και με 5 στο Πανεπιστήμιο και καταλογίζουν στην ΕΒΕ οτι στερει από τα παιδια την ευκαιρία να πανε στο Πανεπιστήμιο! Δηλαδή κατά την άποψη σας φραγμό στο απολυτήριο, ενώ στα Πανεπιστήμια να μπουνε όλοι!
Δε βγάζω νόημα....

Δισκοβόλος (πρώην Ανήσυχος εκπαιδευτικός)
|

@Εξεταστής
Ο χλευασμός σας για το σχολείο καλό θα ήταν να μην παραβλέπει ότι τέτοιο σχολείο δημιούργησαν και συνεχίζουν να στηρίζουν οι συντηρητικές κυβερνήσεις των τελευταίων δεκαετιών που φαίνεται πως κι εσείς υποστηρίζετε και ασφαλώς υποστήριξε εμπράκτως η απελθούσα υπουργός! Συνεπώς η διαμαρτυρία σας είναι εξόχως υποκριτική!
Συγχρόνως όμως από το σχόλιό σας βγαίνει και μια έντονη αντικοινωνική νοοτροπία, αφού αδυνατείτε να αντιληφθείτε τι σημαίνει κράτος και ποιες είναι οι υπέρτατες υποχρεώσεις του έναντι των πολιτών χωρίς καμία διάκριση. Γιατί κράτος και κοινωνία με τη λογική την απόλυτης κυριαρχίας του ατομικού συμφέροντος δεν υφίσταται! Γιαυτό και ο μέγας Αριστοτέλης επισήμανε με πολύ κατηγορηματικό τρόπο ότι η παιδεία δεν μπορεί να ασκείται ιδιωτικά, αλλά δημόσια ως ύψιστη υποχρέωση της πολιτείας, αφού η ολοκλήρωση κάθε ατόμου αποτελεί προϋπόθεση για την ολοκλήρωση του κοινωνικού συνόλου.
Στην εποχή μας λοιπόν οι έννοιες της αλληλεγγύης και της κοινωνικής συνείδησης είναι αυτές που βάλλονται θανάσιμα από τις κάθε είδους ανόητες "αριστείες" των ημιμαθών που μας κυβερνούν, οι οποίοι δείχνουν απροκάλυπτα πλέον ότι το δημόσιο σχολείο το θεωρούν ένα αβάσταχτο βάρος που πρέπει σιγά σιγά να το ξεφορτωθούν. Την ίδια λογική δυστυχώς εκφράζετε κι εσείς μιλώντας μάλιστα εκ μέρους ...του ελληνικού λαού, τον οποίο ωστόσο αυτές ακριβώς οι νοοτροπίες είναι που οδηγούν στο περιθώριο της κοινωνίας. Κρίμα!

Πολίτης
|

Η ζημιά δεν γίνεται στο Λύκειο. Η ζημιά γίνεται στις προηγούμενες τάξεις. Αγραμματοσύνη παντού.

Δίκια κι άδικα
|

@ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ ΓΙΑΤΙ ΠΙΑ...ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ;;
Όλα τα δίκια του κόσμου έχετε.... αλλά εδώ εμείς ακόμα πνιγόμαστε στη βροχή, καιγόμαστε στη ζέστη, αποκλειζόμαστε με το πρώτο χιόνι και καταπλακωνόμαστε από σοβάδες-τοίχους-κουφώματα.
Όταν δεν λύσαμε τα απλά κι όταν αλλάζουν οι νόμοι κάθε 2ο χρόνο, πώς να συζητήσουμε για τα πιο κομπλικέ?
Διαδραστικούς πάντως και πλατφόρμες.... έχουμε να φαν κι οι κότες.
ΥΓ. "Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ βαραινει, στο επίπεδο αυτό, ΚΑΙ τη ΝΔ(20 χρόνια) ΚΑΙ το ΠΑΣΟΚ(20 χρόνια) ΚΑΙ το ΣΥΡΙΖΑ(4 χρόνια)".....

Προς τον Πέτρο
|

Πέτρο, γίνεται να βαθμολογηθούν με 20 τα γραπτά των "λειτουργικά αγράμματων", όπως τους χαρακτηρίζεις εσύ ο εγγράμματος, ακόμη και με την τράπεζα θεμάτων; Αν θέλουν οι καθηγητές ,γίνεται. Μην καταπίνετε αμάσητα ό,τι σας σερβίρουν.

Οι εκπαιδευτικοί κάνουν τη δουλειά τους το ίδιο καλά είτε με τράπεζα, είτε χωρίς. Με αξιολόγηση και χωρίς αξιολόγηση. Η τράπεζα θεμάτων οδηγεί τους μαθητές σε στείρα απομνημόνευση κάποιων αμερικανικού τύπου ερωτήσεων. Καμία έκπληξη, καμία ανάγκη συνδυαστικής σκέψης,καμία πρωτοτυπία στις ασκήσεις. Η χαρά της αποστήθισης. Ακριβώς όπως μιλάει και η υπουργός. Μαθαίνει το ποίημα και το λέει στα κανάλια....

Το αποτέλεσμα είναι πως ακόμη κι αυτός που γράφει 20 με την αξία του, δεν έχει μάθει τίποτα στην ουσία.

θεολόγος
|

Γιατί θεωρείτε δεδομένο ότι ο θεολόγος θα βάλει 19 σε μαθητή του 9;Δεν το έχω δει να συμβαίνει ποτέ. Ναι κάτι παραπάνω παίρνουν, αλλά όχι τόσο μεγάλη διαφορά. Αντίθετα βλέπω να "βολεύονται" οι σύλλογοι που και οι "βασικές" ειδικότητες δείχνουν αυστηρότητα και αντικειμενικότητα και είναι καλυμμένοι ηθικά, και οι μαθητές περνάνε την τάξη με τα άλλα μαθήματα.

Πέτρος
|

Και γιατί είναι δεδομένο ότι ένας μαθητής θα έχει τόσο υψηλούς βαθμούς στα μαθήματα που δεν εξετάζεται γραπτώς; Μήπως κάποιοι πρέπει να πάρουν πιο σοβαρά τα μαθήματά τους και να μην τα ευτελίζουν μοιράζοντας άριστα από εδώ κι από εκεί; Αλλιώς, να μπουν κι αυτά στις εξετάσεις ή να καταργηθούν.
ΥΓ. Πριν από την εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων τι μέσους όρους βλέπαμε στα απολυτήρια; Μέχρι και άριστα σε λειτουργικά αγράμματους!

Ευάγγελος
|

@Εξεταστής02 Ιουν 2023 13:32
Σύμφωνα με τη λογική σας, η κατάσταση αυτή θα θεραπευτεί με την αθρώα ίδρυση ιδιωτικών σχολείων/πανεπιστημίων (όπου ο πελάτης έχει πάντα δίκιο) και όχι με ένα διαφορετικό πλαίσιο για να προάγεται κάποιος/α από μια τάξη στην επόμενη. Ένα πλαίσιο που θα επανελέγχει όποιον έχει τελικό βαθμό κα΄τω από τη βάση και ενδεχομένως να τον βάζει να επαναλαμβάνει την τάξη. Αυτή δεν είναι η αριστεία που θέλετε; Ρε που σας βρήκαμε;

Ιωάννης
|

@ Εξεταστής02 Ιουν 2023 13:32
Γιατί η αγαπημένη σου κυβέρνηση δεν καταργεί αυτή την απαράδεκτη κατάσταση και δε νομοθετεί έναν άλλο τρόπο για την προαγωγή από τη μια τάξη στην άλλη; Γιατί αφήνει τους πάντες να φτάσουν στη Γ' λυκείου ακόμα και με βαθμούς πολύ κάτω από τη βάση στα μαθήματα που αργότερα θα εξεταστεί σε επίπεδο πανελλήνιων εξετάσεων; Μπορείς να μας εξηγήσεις;

pakis
|

ΝΔ ξαναθέλει ο σοφός κόσμος της μπανανίας έτσι για να χορτάσει αριστεία!
Αγαπητέ @Εξεταστής, λυπάμαι αλλά τόσους μετακλητούς και απευθείας αναθέσεις με καπέλο πληρώνεις και αυτό σε πειράζεις ;

Εξυπνάδες...
|

Αν γνωρίζουμε τι σημαίνει μέρος όρος, δεν υπάρχει ανάγκη να εξηγηθεί τίποτα άλλο. Και άλλο το απολυτήριο και άλλο η εισαγωγή σε ΑΕΙ. Καλώς παίρνει απολυτήριο ο/η παραπάνω μαθητής/τρια. Έλεος πια με τις εξυπνάδες...

Εκπαιδευτικός
|

@Εξεταστής 202 Ιουν 2023 14:11
Υπομονή, όταν γίνει κυβέρνηση η ΝΔ θα εκλείψουν αυτά τα τραγικά περιστατικά που επισημαίνει η ανάρτηση. Ο Πλατάρος και τα άλλα παιδιά μας, θα ανεβάσουν το επίπεδο των στελεχών και ημών των εκπαιδευτικών (με τις αμέτρητες επιμορφώσεις και το ψηφιακό κράτος του Πιερακακη) και ουδείς θα παίρνει κάτω από 19. Υπομονή λίγες μέρες έμειναν.

Εξεταστής 2
|

@Εξεταστής02 Ιουν 2023 13:32
Ούτε που σας περνάει από το μυαλό προφανώς πως κάποιος που κόβεται πρέπει να επαξεταστεί; Ανεξαρτήτως από το μ.ο. που έχει σε όλα τα μαθήματα. Έτσι θα λυθεί το πρόβλημα και θα ξεχωρίσει ο καλός από τον μέτριο και τον κακό. Απλά τα πράγματα και όλα τα άλλα που λέτε είναι στο γνωστό αφήγημα της κυβέρνησης.

ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ ΓΙΑΤΙ ΠΙΑ...ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ;;
|

Η εκπαιδευτική πολιτική του..παραλογισμού. Σε όλα τα επίπεδα. Διαχρονικα και με όλες τις κυβερνήσεις

Δεν ξέρουμε ΤΙ σχολέιο θελουμε, τι μαθητή θέλουμε, ποιο είναι το πλαισιο κανοτήτων των εκπαιδευτικών που θέλουμε , το πλαί΄σιο ικανοτήτων των στελεχών που θέλουμε, δεν ξερουμε ποιος ελέγχει ποιόν και με ποιον τρόπο, πώς αποδίδονται οι ευθυνες μη εφαρμογής τον νόμων στην εκπαιδευση.

Όλα αυτα επηρεάζουν τους μαθητες (τις βαθμολογίες τους, άρα τις αναμενόμενες ικανότητες/γνώσεις που θέλουμε απο αυτούς, άρα την οικογένεια, άρα...)

Όλο μπλα μπλα μπλα είμαστε εμέις στην εκπαίδευση.

Το χειρότερο : δεν υπάρουν διοκητικές, αυτοματοποιημενες διαδικασίες που θα επιτρέπουν την λειτουργία του εκπαιδευτικού συστηματος- και του δημοσίου τομέα- ανεξαρτήτως του πολιτικού σχηματισμου που κυβερνά..
Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ βαραινει, στο επίπεδο αυτό, ΚΑΙ τη ΝΔ ΚΑΙ το ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ το ΣΥΡΙΖΑ!!!Συνεργαστείτε επιτελους για τα λίγα, απλά, αυτονότητα, τουλάχιστον της διοικητικής αυτοματοποίησης..ΚΑΝΤΕ ΟΛΟΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ..

Εξεταστής
|

Πολύ ωραίο σχολείο.....φυσικά υπάρχουν πολλοί που λένε και γιατί να μην πάνε και στα ΑΕΙ να συνεχίσουν αυτή την αξιοθαύμαστη πορεία τους;
ΟΧΙ κύριοι , τους μαθησιακούς τουρίστες δεν γίνεται να τους πληρώνω εγώ......για να κάνουν το κέφι τους.
Μα θα πάνε στα Ιδιωτικά.
Ας πάνε όπου θέλουν ,με δικά τους χρήματα όμως.
Τουριστικός χορηγός δεν θα γίνω.
Βρείτε τρόπο να σταματήσει η κατάσταση με τα ΙΔΙΩΤΙΚΑ... ( κλείσιμο,έλεγχος.....οτιδήποτε) .....μέχρι τότε όμως τις σπουδές των αδιάφορων ας τις πληρώνουν μόνοι τους και όχι Ο Ελληνικός λαός.
Γιατί και το δωρεάν Λύκειο με τέτοιες συμπεριφορές .......είναι μεγάλη χάρη.....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ