ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Το σχόλιο της Μαθηματικής Εταιρείας για τα θέματα των Μαθηματικών

Δημοσίευση: 06/06/2023
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Παρόμοιας δυσκολίας με τα αντίστοιχα περσινά, ήταν τα θέματα των Μαθηματικών, στα οποία διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι των ΓΕΛ, για τα ΑΕΙ.

Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση

Μαθηματικά Προσανατολισμού

Θέμα Α
Θεωρία

Θέμα Β
Ελέγχονται βασικές γνώσεις Ανάλυσης

Θέμα Γ
Τα ερωτήματα καλύπτουν μεγάλο μέρος της ύλης με σαφή αναφορά στο σχολικό βιβλίο.

Θέμα Δ
Το ερώτημα Δ4 είναι αυξημένων απαιτήσεων.

ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

•    Καλύπτεται το σύνολο σχεδόν της ύλης
•    Τα θέματα παρουσιάζουν κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία.
•    Είναι παρόμοιας δυσκολίας με τα αντίστοιχα περσινά.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

Ο Πρόεδρος Ανάργυρος Φελλούρης Ομότιμος Καθηγητής ΕΜΠ
Ο Γενικός Γραμματέας Ιωάννης Τυρλής Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Σχόλια (4)

 
Βασιλική
06 Ιουν 2023 18:24

Μπράβο στους θεματοδότες που έλαβαν υπόψιν τους και τον οικονομικό κύκλο. Πρώτη φορά έγινε αυτό.
Και πάλι μπράβο.

 
Εκπαιδευτικός
06 Ιουν 2023 17:15

Δεν παραπονέθηκαν μαθητές καθηγητές …ήταν θέματα σαφή για διαβασμένους.

 
Γιώργος
06 Ιουν 2023 15:51

Τα καλύτερα θέματα στα μαθηματικά μετά από πολλά χρόνια.
Γιατί:
Οι θεματοδότες:
• Αναγνώρισαν την προσπάθεια των μαθητών.
• Δεν έβαλαν τρικλοποδιές χωρίς λόγο, με αποτέλεσμα οι εξεταζόμενοι να
μπορούν να φτάσουν μέχρι το τέλος με το χρόνο που είχαν.

Συγχαρητήρια στην επιτροπή που σκέφτηκε τους μαθητές.

ΥΓ. Η αναφορά της ΕΜΕ ότι είναι της ίδιας δυσκολίας με τα περσινά είναι εκτός τόπου και χρόνου. Τα φετινά θέματα δεν ήταν εύκολα, αλλά δεν ήταν κακά, όπως τις άλλες χρονιές.

 
Α.Κ.
06 Ιουν 2023 14:27

Τα θέματα είχαν σαφώς λιγότερο γράψιμο σε σχέση με τα περυσινά.
Το 2ο και το 4ο θέμα ήταν ανάλογης έκτασης και δυσκολίας με πέρυσι αλλά το 3ο θέμα ήταν πολύ μικρότερο και απλούστερο -από τα πιο απλά των τελευταίων ετών-.Τα απαιτητικά μόρια ήταν περίπου 15 σε σχέση με τα αντίστοιχα περυσινά που ήταν 18 και εντοπίζονται κυρίως στα εξής σημεία:
Α4 2ο Σ/Λ (2), Β2ιι αιτιολόγηση αλλαγής φοράς (2), Β4 αιτιολόγηση (2), Δ3 (4) και Δ4ιι (5).
Μέχρι το 15 έφτανε σύντομα και σχετικά εύκολα ένας διαβασμένος μαθητής, από το 15 μέχρι το 17 η πρόσβαση είναι πιθανή για τους κάπως καλύτερους και το 17-20 για τους άριστους, ψύχραιμους και με πετυχημένη διαχείριση άγχους μαθητές.
Καλή τύχη και στα επόμενα μαθήματα παιδιά.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ