Καταργούνται 1.273 κενές θέσεις και συστήνονται 1.216 στο υπουργείο Παιδείας

Την ανακατανομή (μέσω της κατάργησης - σύστασης θέσεων) των κενών οργανικών θέσεων μόνιμου προσωπικού του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,προβλέπει απόφαση η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, ως ακολούθως:
Α. Καταργούνται χίλιες διακόσιες πενήντα τρεις (1253) κενές οργανικές θέσεις μόνιμου προσωπικού με σχέση εργασίας Δημοσίου Δικαίου που υφίστανται στις Περιφερειακές Υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σύμφωνα με τον Οργανισμό του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (άρθρα 77-78 του π.δ. 18/2018) ανά νομό, ως ακολούθως:
Οι προσδιορισμός των καταργούμενων θέσεων κάθε νομού από την οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, θα πραγματοποιηθεί με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, μετά από πρόταση του αρμόδιου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου διοικητικού προσωπικού (Π.Υ.Σ.Δ.Ι.Π.) σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 20 του ν. 1566/85 «Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» (Α’ 167).
Β. Συστήνονται οκτακόσιες τριάντα τέσσερις (834) οργανικές θέσεις μόνιμου προσωπικού με σχέση εργασίας Δημοσίου Δικαίου στις Περιφερειακές Υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (άρθρα 77-78 του π.δ. 18/2018), ανά νομό, ως ακολούθως:
Η κατανομή των συνιστώμενων θέσεων κάθε νομού στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθεί με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης μετά από πρόταση του αρμόδιου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου διοικητικού προσωπικού (Π.Υ.Σ.Δ.Ι.Π.) σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 20 του ν. 1566/1985 «Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» (Α’ 167).
Γ. Συστήνονται τριακόσιες ογδόντα δύο (382) οργανικές θέσεις μόνιμου προσωπικού με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), ανά νομό και ανά Δημόσιο Ι.Ε.Κ. αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως ακολούθως:
Η κάλυψη των συνιστώμενων θέσεων στα Δημόσια Ι.Ε.Κ. αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, δύναται να πραγματοποιηθεί είτε με μετάταξη ή απόσπαση υπαλλήλων σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1.γ, του άρθρου 32, του ν. 4763/2020 (Α’ 254) όπως ισχύει, είτε με μετάθεση υπαλλήλων σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του ν. 3528/2007 (Α’ 26) και του άρθρου 85 του π.δ. 18/2018 (Α’ 31).
Δ. Καταργούνται είκοσι (20) κενές οργανικές θέσεις μόνιμου προσωπικού με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου που υφίστανται στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων σύμφωνα με τον Οργανισμό του Υπουργείου (άρθρα 70-73 του π.δ. 18/2018) και συστήνονται πενήντα επτά (57) οργανικές θέσεις μόνιμου προσωπικού με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ως ακολούθως:
Ο προσδιορισμός των καταργούμενων θέσεων και η κατανομή των συνιστώμενων θέσεων στις οργανικές μονάδες της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου θα πραγματοποιηθεί με απόφαση του Υπηρεσιακού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 20 του ν. 4622/2019 (Α’ 133).
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Ύλη και οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων γενικής παιδείας των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων ΕΠΑ.Λ. και προτύπων ΕΠΑ.Λ. σχ...
- Α. Γεωργιάδης: Στην απεργία της ΟΙΕΛΕ συμμετείχαν μόνο 30 ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί σε σύνολο 9.000
- 179.580 οι αριστούχοι (18,1 – 20) μαθητές στο Γυμνάσιο-Λύκειο (σε σύνολο μαθητών 680.000) κατά το σχ. έτος 2022-23
- Αναστέλλεται η λειτουργία σε Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο στην Κέρκυρα
- Αναστέλλεται η λειτουργία Νηπιαγωγείου στη Ροδόπη
- Αναστέλλεται η λειτουργία Νηπιαγωγείου στη Λάρισα
- Σήμερα η ανακοίνωση βαθμολογίας των υποψηφίων των Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ 2023
- Οι δράσεις του Πανεπιστημίου Πατρών
- Ένωση Ερευνητών: Η αντιμετώπιση των φυσικών κινδύνων απαιτεί συντονισμό και αξιοποίηση της έρευνας- Όχι ατελέσφορες εξα...
- ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ: “Η Κυβέρνηση υπονομεύει τον θεσμό της παράλληλης στήριξης”
Σχόλια (4)
καλά, ειδικά στα διεκ δεν θέλουν και πολλοί ! να δούμε τι θα πάρει, ίσως μεσω μεταταξεων. για να δούμε
ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΙΕΚ
Ο γραφειοκρατικός παραλογισμός δεν έχει τέλος.....π.χ. ακόμα διατηρούμε μητρώο μαθητών χειρόγραφο, ενώ θα μπορούσε να εκτυπώσεται από το myschol και να διατηρείται ψηφιακό αντίγραφο στο σχολείο και στο my school!
@Μαλιστα, ουσιωδώς έχετε δίκιο αλλά έχει επικρατήσει (;) ίσως τεχνηέντως ή και λόγω άγνοιας , το Λύκεια και ΕΠΑΛ. Αρκετοί συνάδελφοι κυρίως της πρωτοβάθμιας και όχι μόνο, συγχέουν τα α Επαγγελματικά Λύκεια με τις Τεχνικές Σχολές του ΟΑΕΔ , αφού όπως λένε στις συζητήσεις "τεχνικά είναι και τα δύο"!
Και τα Λύκεια και τα ΕΠΑΛ έχουν ανάγκη από γραμματειακή υποστήριξη γιατί με τα Νομοσχέδια 300 σελίδων δεν προέκυψε καμία πρόβλεψη για μείωση γραφειοκρατίας . Ένα απλό παράδειγμα για τον παραλογισμό που επικρατεί. Οι αναθέσεις μαθημάτων είναι στο my school και πρέπει να γράφονται και στο πρακτικό.