Ποιες αλλαγές θα "δρομολογήσει" ο Κ. Πιερρακάκης στις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης

Η νέα πολιτική ηγεσία μετά την τελετή παράδοσης -παραλαβής, η οποία θα γίνει σήμερα στις 2:30 το μεσημέρι θα συνεδριάσει στο γραφείο του Κ. Πιερρακάκη για να προγραμματίσει τις πρώτες κινήσεις

27/06/2023

Ενημερώθηκε: 27/06/2023, 09:41

Άκουσε το άρθρο

Η θητεία της νέας πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας (Κ. Πιερρακάκης, Ζ. Μακρή, Δ, Μιχαηλίδου) δεν θα είναι στρωμένη με "ροδοπέταλα", καθώς θα κληθεί να βγάλει εις πέρας συγκεκριμένο έργο, το οποίο θα συναντήσει πολλές αντιδράσεις τις ακαδημαϊκής, φοιτητικής, μαθητικής και εκπαιδευτικής κοινότητας.

Η νέα πολιτική ηγεσία μετά την τελετή παράδοσης -παραλαβής, η οποία θα γίνει σήμερα στις 2:30 το μεσημέρι θα συνεδριάσει στο γραφείο του Κ. Πιερρακάκη, παρουσία των βασικών συνεργατών,   για να προγραμματίσει τις πρώτες κινήσεις , σε επίπεδο συναντήσεων με φορείς και "κλείσιμο" εκκρεμοτήτων , κυρίως για την προετοιμασία της νέας σχολικής χρονιάς.

Ειδικότερα στον προγραμματισμό της νέας ηγεσίας είναι η "δρομολόγηση" των εξής αλλαγών:

Εγγραφές μαθητών σε σχολεία: Αναζήτηση νομοθετικού πλαισίου για την ελεύθερη επιλογή του σχολείου από γονείς στο οποίο θα φοιτούν τα παιδιά  τους.

Το νομοθετικό πλαίσιο θα  πρέπει να είναι τέτοιο ώστε:

  •  να αποτραπεί η κατηγοριοποίηση των σχολείων
  • να μην οδηγήσει σε "φυγή" μαθητών από συγκεκριμένες σχολικές μονάδες.

Αξιολόγηση: Γενική έναρξη ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, με την έναρξη του νέου σχολικού έτους.

Η ατομική αξιολόγηση ήδη έχει ξεκινήσει μόνο για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς.

Πολλαπλό βιβλίο: Η νέα πολιτική ηγεσία καλείται να δώσει δύο λύσεις:

  • να "ξεμπλοκάρει" την αποχή των εκδοτών από την υποβολή προτάσεων για τη συγγραφή των νέων βιβλίων, και,
  • να βρει το "μαγικό  ραβδάκι" που θα κοστολογεί κάθε χρόνο την εκτύπωση των σχολικών βιβλίων, καθώς  με το πολλαπλό βιβλίο , όπως είναι θεσμοθετημένο, θεωρείται αδύνατη ο ακριβής υπολογισμός  κόστους παραγωγής των βιβλίων.

Γυμνάσιο Λύκειο: Αναζήτηση τρόπων αναβάθμισης του Λυκείου, προκειμένου  ο απολυτήριος τίτλος του, να αποκτήσει αξία στην αγορά εργασίας.

ΙΕΚ-ΕΠΑΛ: Αναβάθμιση της τεχνική και επαγγελματικής εκπαίδευσης. Εκτιμάται ότι η αναβάθμιση του Λυκείου, που σημαίνει μεγαλύτερες απαιτήσεις από τους μαθητές, θα οδηγήσει πολλούς αποφοίτους Γυμνασίου να επιλέξουν την τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση.

Εισαγωγή στα ΑΕΙ: Θεσμοθέτηση υπολογισμού των βαθμών της Α, Β και Γ Λυκείου για την εισαγωγή των υποψηφίων στα ΑΕΙ.

Λειτουργία σχολείου:

  • Αυστηροποίηση "ποινολογίου" μαθητών
  • Καθορισμός δικαιωμάτων και υποχρεώσεων μαθητών και εκπαιδευτικών
  • Αλλαγή πλαισίου απουσιών των μαθητών

Νέος νόμος πλαίσιο λειτουργίας των ΑΕΙ: Τροποποιήσεις του νέου νόμου για τα ΑΕΙ , όπου ,μετά την εφαρμογή του, διαπιστώθηκε ότι απαιτούνται.

Τις σχετικές προτάσεις θα καταγράψει ο υπουργός Παιδείας στη Σύνοδο Πρυτάνεων, στις 14 Ιουλίου, στην Καστοριά.

Θα ακολουθήσουν συναντήσεις χωριστά με  Πρυτάνεις και την ΠΟΣΔΕΠ.

Νέος ακαδημαϊκός χάρτης: Δεν αφορά κατάργηση  ή συγχωνεύσεις ΑΕΙ, αλλά  αλλαγή γνωστικών αντικειμένων τμημάτων, καταργήσεις και συγχωνεύσεις τμημάτων , και διασύνδεσή τους με την αγορά εργασίας.

Τα κριτήρια καταργήσεων και συγχωνεύσεων τμημάτων έχουν τεθεί ήδη από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (Διαβάστε εδώ)

Ιδιωτικά Πανεπιστήμια: Προετοιμασία, με προβολή επιχειρημάτων, για την ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων, ενόψει αλλαγής του άρθρου 16 , το έτος 2025.Στις προθέσεις του Κ. Μητσοτάκη είναι οι πρώτες άδειες για την ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων να δοθούν το 2026 με 2027.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (55)

ΡΆΝΙΑ
|

Για τους πτυχιούχους σχολών παλαιότερων ΤΕΙ που οι σχολές τους πλέον είναι μόνο ΠΕ και είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου από τις νεοσύστατες ΠΕ ίδιες σχολές γιατί δεν δίνεται καμία δυνατότητα αναβάθμισης των παλαιών πτυχίων ΤΕ σε ΠΕ έστω και με την υποχρέωση να δώσουν και κάποια επιπλέον μαθήματα;;;;;;;;;;;

J.G.G
|

Δωστε σε ολους τους μαθητες ενα tablet υψηλης ποιοτητας,με οθονη για ξεκουραστο διαβασμα και καταργηστε τα βιβλία...

Πε 02
|

Θα ήθελα να αναφέρω ότι έως το 2004 στα δημόσια σχολεία στην ενισχυτική διδασκαλία ,εργάζονταν εκπαιδευτικοί μ ένα βιογραφικό που αφήναμε στο Λύκειο . Αν γνώριζες το Λυκειάρχη ή ήσουν του κόμματος.....ή ήξερες κάποιον στην εκπαίδευση δούλευες και συγκέντρωνες μόρια. Αν είχα μέσο ίσως ήμουν διορισμένη τώρα. . Είναι κατάντια εμείς ,οι άνω των πενήντα να καταθέτουμε κάθε Αύγουστο αίτηση για αναπληρωτές. Βλέποντας εμάς τα παιδιά μας, θα σηκωθούν και θα φύγουν μετά τις σπουδές τους για να σωθούν. Ντροπή για το κράτος δικαίου που έχουμε και αδιαφορεί για τους πολίτες του. Στην Ευρώπη μόλις τελειώσει κάποιος τις σπουδές του καταθέτει το πτυχίο και το κράτος μεριμνά για εργασία π.χ Βέλγιο, Γερμανία, Σουηδία κ.α. Στην Αγγλία από το Νοέμβριο οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν που θα εργαστούν την επόμενη χρονιά. Αυτό είναι Ευρώπη, εξέλιξη, ασφάλεια, πολιτισμός.

Κωνσταντίνος
|

Μπράβο καλά θα κάνετε να αφήσετε ελεύθερο το κάθε μαθητή να διαλέγει σχολική μονάδα ανεξάρτητα που μένει κ τα πανεπιστήμια να τα κάνετε νωρίτερα από το 26 ιδιωτηκσ να μπει μια σειρά επιτέλους.

Αριάννα
|

Τι θα γίνει στα πανεπιστήμια με το V+2 θα το καταργήσουν ????

Μέλος ΔΕΠ
|

Αγαπητοί επιτέλους διορθώνοντας τις στρεβλώσεις του νόμου Κεραμεως δείτε και τους μόνιμους Επικουρους Καθηγητές που δεν υπάρχουν πουθενά. Ειδικά για το άδικο και διακριτικό άρθρο 153 περί μετακινήσεων.

Master chef ("φανταστικό" το μενού σήμερα)
|

@Σακκάς Θεόδωρος
"Τα μακέτα" του κου Σημίτη τα θυμάστε αγαπητέ μου? Ε έτσι έγιναν και θα γίνουν αλλαγές, αναβαθμίσεις, μεταρρυθμίσεις, μετασχηματισμοί, τομές κλπ. "θαύματα".
Έχουμε φάει ομελέτες κι ομελέτες χωρίς αβγά τα τελευταία χρόνια.... αλλά το κακό είναι, ότι κάποιοι γλύφουν και τα δάχτυλά τους.

@ πληρώστε και τους Διευθυντές
|

ΟΧΙ , το επίδομα αρκεί, να είναι μόνο διοικητικοί - όχι ΚΑΙ διδακτικό- να έχουν ωραριο κανονικό και να κάνουν μόνο διοικηση - γραμματεία (και βεβαιωσεις και απουσιες ) , οι διευθυντές να μην έχουν ωραριο, να έχουν διετή θητεία και μετά ΤΑΞΗ πριν τη νέα αίτηση, να κοπέι η θερινή υπηρεσία για εκπαιδευτικούς και απλώς να μενουν μια βδομάδα μετ΄α τη λήξη του σχολείου , να επιστρέφουν την τελευταία του αυγούστου για διαδικαστικά.

@ ΔΕΝ μπορεί να υπάρξει ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων
|

ΔΕΝ μπορεί να υπάρξει ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων το 2026-2027 : ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΌΤΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠτΔ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ΠΟΣΟ ΠΧΙΟ ΞΕΚΑΘΑΡΑ;;;;;;

Βασιλικη
|

Τι είναι αυτό πάλι με τους βαθμούς??Δεν τους φτάνουν τα εικοσαρια που μοιράζονται αφειδώς??20 γλωσσα πχ.ουτε εμείς οι φιλόλογοι δεν είμαστε γι αυτό.!το ζητούμενο λοιπόν είναι να μάθουν να έχουν κριτική ικανότητα τα παιδιά!

Γιώργος Αναγνωστόπουλος
|

@Αναστασία

μπράβο και πάλι μπράβο !!!!!!

Αλέξανδρος Σακελλαρίου
|

Είναι εντελώς λανθασμένη η αναφορά στα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Η παρούσα Βουλή δεν είναι αναθεωρητική αλλά προτείνουσα. Δηλαδή θα μπορεί να προτείνει ποια άρθρα θα τροποποιηθούν αλλά αυτό θα μπορεί να γίνει μόνο στην επόμενη αναθεωρητική Βουλή όπου τότε θα χρειάζεται η πλειοψηφία των 180 βουλευτών. Άρα ΔΕΝ μπορεί να υπάρξει ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων το 2026-2027 όπως αναφέρεται.

Σακκάς Θεόδωρος
|

Παρόλο που περπατώ στο 36ο έτος στηνΑ/θμια εκπαίδευση (όλα μέσα στην τάξη σε διάφορα σχολεία καί σέ δύο διαφορετικές χώρες εκτός της Ελλάδας),δεν θα προσπαθήσω να αναλύσω την κατάσταση (χρειάζεται χρόνος, χώρος και σοβαρότητα για αυτό)...Θα θέσω μόνο ένα ΠΕΖΌ για τους "φιλοσόφους"της εκπαίδευσης ερώτημα: όλες αυτές οι "αλλαγές,οι "αναβαθμίσεις "όπως αρέσκονται κάποιοι να τις αποκαλούν, μπορείτε να μου εξηγήσετε πώς γίνανε ή πώς θα γίνουν χωρίς να ξοδευτεί ούτε ένα € πέρα από τα λειτουργικά έξοδα που ακόμα κι αυτά έχουν πετσοκοπεί και προσπαθούν να να ταμει μειώσουν κι άλλο; Σαν να μου λέτε ότι μπορώ να φτιάξω καινούριο σπίτι ή να ανακαινήσω το παλιό, χωρίς να ξοδέψω τίποτα περισσότερο από τα έξοδα θέρμανσης, υδροδότησης,ηλ. ρεύματος,τα οποία ταυτόχρονα πρέπει και να μειώσω...Με συγχωρείτε αλλά είμαι λίγο μεγάλος για να πιστεύω στα μαγικά ραβδάκια και στα θαύματα...

vangelis.r
|

Η διδασκαλία μέσω πολλαπλού βιβλίου απέτυχε, για όσους το ζήσανε και έχουν μνήμη. Πάμε για νέα αποτυχία και βάσανο. Το σχολείο δεν είναι πανεπιστήμιο.
Δώστε τα χρήματα για κάτι που αξίζει, όπως μαθήματα πρώτων βοηθειών ή εκμάθηση Κ.Ο.Κ και όχι πριμοδότηση εκδοτικών οίκων.

Και εμείς εξέλιξη
|

Μαζί με τους @εξέλιξη των Δρ ΕΔΙΠ μην ξεχάσετε για την αυτή εξέλιξη (ήτοι, μετάταξη) και εμάς τους έκτακτους Επίκουρους ΔΕΠ σε ΑΕΙ (+10ετια) και (συναμα) Δρ μόνιμους στο Υπ. Παιδείας! Εμείς κιόλας αξιολογουμαστε (aka πρόσληψη) κάθε έτος για αυτό...

Ελένη
|

Ωχ, πολλά ωραία λόγια ακούω και εξαγγελίες για αλλαγές και συνέχιση του θαυμαστού έργου της Κεραμεως...αρχίζω και φοβάμαι πραγματικά τώρα!

Βιβή
|

@Αναστασία κ. Αναστασία ακριβώς

Εξέλιξη των Δρ ΕΔΙΠ
|

Ο νέος υπουργός θα πρέπει να δει επιτέλους ένα χρόνιο πρόβλημα στα πανεπιστήμια:
Την δυνατότητα της εξέλιξης των Δρ ΕΔΙΠ με αυστηρά κριτήρια και αξιολόγηση με οποιο σύστημα αποφασίσει το υπουργειο Παιδειας.
Αναμένουμε πρωτοβουλίες του νέου υπουργού.
Είναι ένα πρόβλημα απο το 2012 και που θα πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα

Κ.Α.
|

Το πλαίσιο των απουσιών πρέπει να διορθωθεί,είναι τελείως διάτρητο,το δε ποινολόγιο και αυτό πρέπει να έχει πιο επίσημο χαρακτήρα.

Μανια
|

Περαστικά σού

@ριστεία, όχι αστεία
|

Δηλαδή δεν ηταν ολα αριστα στο υπουργείο; 130% του προγράμματος της ΝΔ ειχε πετυχει η πρωην υπουργαρα. Τι έμεινε να γινει;
Ρε τι μαθαινουμε μετα την απομάκρυνση!

Για τα ΑΕΙ
|

Ναι επείγον να γίνουμε απαραίτητες αλλαγές στο νόμο και την εκλογή συμβουλίων διοίκησης και πρύτανη.
Απαραίτητη επίσης η αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη.

Χάρης
|

Αναθεωρηση αρθρου 16

Αναστασία
|

1. Ελεύθερη επιλογή σχολείου σημαίνει ότι αν θέλουν να πάνε στο ίδιο σχολείο περισσότεροι από όσους χωράει, τότε το σχολείο θα επιλέγει μαθητές και θα γίνουν σχολεία αρίστων και πλέμπας. Αυτός είναι ο στόχος σας;
2. Η αξιολόγηση προφανώς θα περάσει, αλλά τα σχολεία δεν θα γίνουν καλύτερα. Τα σχολεία θα γίνουν καλύτερα με υποδομές και επιμόρφωση. Όμως η επιμόρφωση κοστίζει και άρα δεν θα γίνει.
3. Επίσης καλύτερα σχολεία θα γίνουν όταν θα προσαρμοστεί η διδακτέα ύλη στις πραγματικές ώρες διδασκαλίας λαμβάνοντας υπόψη πως όταν ο μαθητής έχει απορία, πρέπει να έχουμε χρόνο να του απαντάμε.
4. Τα παιδιά διδάσκονται πολλές ώρες αρχαία και θρησκευτικά αλλά καθόλου αστρονομία. Καλύτερη αστρονομία γνώριζαν οι αρχαίοι. Σε λίγο θα μας λένε ότι η Γη είναι επίπεδη. Ανανέωση του ωρολογίου προγράμματος.
5. Βρείτε τρόπο να βάλετε το διάβασμα λογοτεχνικών βιβλίων στην τάξη, ξεκινώντας από το Δημοτικό.
6. Ένα μεγάλο πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας είναι η έλλειψη συνεργασίας. Κάντε υποδομές και οργανώστε τα προγράμματα σπουδών έτσι ώστε να υπάρχει περιθώριο να γίνονται ομαδικές εργασίες μέσα στην τάξη.
7. Μειώστε τις αδικαιολόγητες απουσίες, αφήστε λίγες γιατί και τα παιδιά έχουν προβλήματα και μπορεί να μην αντέχουν να μπουν κάποια στιγμή στο μάθημα. Οργανώστε το σύστημα ώστε να περνούνται οι απουσίες ηλεκτρονικά αυτόματα και να μην μπορούν να σβηστούν παρά μόνο με ενυπόγραφη δικαιολόγηση από τον εκπαιδευτικό ή το Διευθυντή. Να έχει στο τέλος ο γονιός του παιδιού που μένει το δικαίωμα να κάνει ένσταση και να εξεταστεί από επιτροπή της Δευτεροβάθμιας η περίπτωση, γιατί πράγματι μπορεί να ήταν πάνω από τις δυνάμεις του η παρακολούθηση των μαθημάτων (εδώ βέβαια θα γελάσουμε γιατί θα πέφτουν τηλέφωνα από βουλευτές να περνάμε τους μαθητές).
8. Τα παιδιά που θέλουν ή που προκαλούν προβλήματα συνέχεια να βλέπουν τον ψυχολόγο του σχολείου χωρίς τη συναίνεση του κηδεμόνα. Αν ο γονιός είναι το πρόβλημα, τότε δε θα συναινέσει ποτέ. Καλό θα είναι οι ψυχολόγοι να βλέπουν όλα τα παιδιά έστω και για λίγη ώρα. Ίσως βρουν κακοποιήσεις νωρίς.
9. Τέλος πληρώστε μας παραπάνω για να μπορούμε να ζούμε και πληρώστε και τους Διευθυντές μπας και αναλάβουν σοβαροί άνθρωποι.

Δισκοβόλος (πρώην Ανήσυχος εκπαιδευτικός)
|

@ Μην κάνετε πίσω / 27 Ιουν 2023 12:23
Αυτή είναι μια εξόφθαλμα παραπλανητική και λανθασμένη οπτική στο εκπαιδευτικό ζήτημα, εμφανώς εμποτισμένη με τον κομματικό φανατισμό που δεν μπορεί να δει πέρα από τη μύτη του την αληθινή πραγματικότητα και βολεύεται να ενοχοποιεί πάντα τους άλλους και όχι αυτούς που φέρουν την κύρια ευθύνη!
Η αλήθεια που εγώ πιστεύω - έχοντας ήδη αποχωρήσει από την ενεργό δράση - είναι ότι η κ. Κεραμέως υπήρξε ό,τι πιο αντιδραστικό γνώρισε το πολύπαθο υπουργείο παιδείας εδώ και δεκαετίες. Όχι απλά δεν ξεκόλλησε, αλλά αντιθέτως κόλλησε για τα καλά την όποια δυνατότητα βελτίωσης της δημόσιας εκπαίδευσης, κυρίως γιατί είχε τη νοσηρή αντίληψη ότι υπεύθυνοι για όλα ήταν οι έρμοι οι εκπαιδευτικοί, με τους οποίους ήρθε σε ευθεία ρήξη χάνοντας έτσι κάτι πιθανότητα να έχει την παραμικρή πιθανότητα επιτυχίας η όποια εκπαιδευτική της πολιτική.
Αγαπητέ φίλε (φίλη), σας βεβαιώνω ότι οι εκπαιδευτικοί στο σύνολό τους πονάνε και νοιάζονται για την ποιότητα του ελληνικού σχολείου πολύ περισσότερο από τον οποιοδήποτε περαστικό υπουργό. Οι εκπαιδευτικοί είναι οι μόνοι που θέλουν και μπορούν πραγματικά "να σπρώξουν το κάρο μπροστά", αρκεί να μην τους στήνουν τόσο τεράστια εμπόδια, όπως συνέβη κατά τη θητεία Κεραμέως. Κανείς υπουργός παιδείας δεν έχει το ηθικό δικαίωμα να το αμφισβητήσει αυτό και να πολιτευτεί ισοπεδώνοντας την αξιοπρέπειά του εκπαιδευτικού κόσμου. Γιαυτό και η αποτυχία της κ. Κεραμέως υπήρξε εκκωφαντική! Και γιαυτό ο νέος υπουργός ξεκινά με ένα ξεκάθαρο πλεονέκτημα: Είναι αδύνατον να ξεπέσει πιο χαμηλά από την προκάτοχό του! Γιατί πιο χαμηλά δεν υπάρχει...

@ Γονέας πολίτης
|

Θα μας εξηγήσεις κάποτε γιατί σε εμάς ως πολίτες δεν πρέπει να λογοδοτεί υπάλληλος κάποιου άλλου υπουργείου;
Όχι ότι περιμένω απάντηση...

@ Μην κάνετε πίσω
|

Αν σε ενδιέφερε η βελτίωση θα έλεγες τα ίδια και για τα άλλα υπουργεία. Δεν λες όμως!
Μα γιατί άραγε...

ΞΑΝΘΟΣ
|

Το ιδεολόγημα της ελεύθερης επιλογής σχολείου το οποίο δεν εφαρμόζεται σχεδόν πουθενά στην πλανήτη, είναι σαν αυτά που λέει για την κοινωνία το ΚΚΕ που επίσης δεν εφαρμόζονται πουθενά και όπου εφαρμόστηκαν , σχεδόν οδήγησαν σε αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που προσδοκούσαν.
Στόχος της κοινωνίας΄ μας πρέπει να είναι ένα καλύτερο σχολείο για όλους τούς μαθητές και σε όλη την επικράτεια.
Σχολεία πού με διάφορα τετρίπια μπορούμε να τα κάνουμε να φανούν καλύτερα τι θα δώσουν τελικά στην κοινωνία ;
Το θεωρητικό εφυολόγημα ότι θα γίνουν και τα άλλα καλύτερα ,όλοι ξέρουμε ότι είναι άλλο οι θεωρίες και άλλο η πράξη.
Επίσης γνωρίζουν όλοι , ότι υπάρχουν άξονες που κρίνουν τα αποτελέσματα που δεν μπορούν να επηρεαστούν εύκολα.
Πώς μπορείς να επηρεάσεις το κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο των μαθητών ή τις κτιριακές εγκαταστάσεις.
Όσο λειτουργεί ο ανταγωνισμός στην αγορά σε μικρές οικονομίες ,άλλο τόσο θα λειτουργήσει και η θεωρία της ελεύθερης επιλογής σχολείου.....!!!
Να τα διαγράψετε από το πρόγραμμα γιατί αυτοί που θεωρητικά τα σκέφτονται,δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα , όπως δεν είχε και η Κυβέρνηση του Ιανουαρίου του 2015 και ξέρουμε τα αποτελέσματα.
Αν θέλετε να λύσετε προβλήματα ακούστε:
- Ξένες γλώσσες στο σχολείο και οικονομική γάγγραινα για κάθε οικογένεια μέχρι να πάρουν τα παιδιά τους τίτλους σπουδών πληρωμένους σε ιδιωτικού΄ς φορείς .
-Παιδικοί σταθμοί και Νηπιαγωγεία κλειστά από 15 Ιουνίου μέχρι 10 Σεπτεμβρίου ,που θα αφήσουν τα παιδιά τους οι εργαζόμενοι γονείς;
Τέτοια προβλήματα ουσίας μπορώ να σας αναφέρω δεκάδες .
Αυτά να λύσετε. θέλετε ; να μας το δείξετε !
Θεωρητικές προσεγγίσεις για πανεπιστημιακές εργασίες που θέλουμε να τις κάνουμε πράξη ,ενώ γνωρίζουμε ότι στο επίπεδο της μελέτης έχουν οφέλη για να διερευνώνται όλες οι παράμετροι των θεμάτων ,αλλά στην πράξη δεν πέρασαν ποτέ και όπου πέρασαν δεν έδωσαν τίποτα , ΜΑΚΡΙΑ , ΜΑΚΡΙΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ.

Κώστας
|

@Μανια, μα για αυτό τους ψήφισαν ! Για να κάνουν όσα λέει το πρόγραμμα τους. Μουγκαωθα κάνουν όσοι δεν τους ψήφισαν και φώναζαν τα τελευταία 4 χρόνια!

Βασίλης
|

Ωραίοι είναι αυτοί. Αύξηση των γραφειοκρατικών υποχρεώσεων και των άσκοπων στην ουσία καταναγκασμών για τους εκπαιδευτικούς, που δεν είναι τίποτα άλλο από τρομοκρατία με στόχο την χειραγώγησή τους. Από την άλλη πετσοκομένοι και καθηλωμένοι μισθοί εδώ και 13 χρόνια και οι εκπαιδευτικοί οι πιο φτωχοί και εξαθλιωμένοι εργαζόμενοι.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ