Ευχαριστήριες επιστολές προς τους/τις Διευθυντές/ντριες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και προς τους/τις Διευθυντές/ντριες και τους/τις εκπαιδευτικούς των Λυκείων (Γενικών, Επαγγελματικών, Ειδικών και των ΕΝΕΕΓυ-Λ), όσον αφορά στην εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ) στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις της περιόδου Μαΐου-Iουνίου 2023,απέστειλε σήμερα ο πρόεδρος του ΙΕΠ Γιάννης Αντωνίου.
Ο πρόδρος του ΙΕΠ:
Στην επιστολή προς τους Διευθυντές Εκπαίδευσης τονίζει: "Στο τιτάνιο αυτό έργο ανταποκριθήκατε με υψηλό αίσθημα ευθύνης, οργανωτική ετοιμότητα και επαγγελματική ευσυνειδησία αντιμετωπίζοντας με επιτυχία κάθε είδους εμπόδιο και δυσκολία".
Στην επιστολή προς τους Διευθυντές Σχολείων και εκπαιδευτικούς ο Γ. Αντωνίου σημειώνει: "Η Τ.Θ.Δ.Δ., ανεξάρτητα από τον ρόλο της στη διαδικασία της αξιολόγησης των μαθητών/-τριών, συνιστά πρωτίστως ένα δυναμικά εξελισσόμενο εκπαιδευτικό εργαλείο, η επιτυχία του οποίου ως προς την επιτέλεση του κατεξοχήν ρόλου του να υποστηρίξει το έργο των εκπαιδευτικών εξαρτάται από την ενεργό συμμετοχή του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας".
Η επιστολή προς τους Διευθυντές Εκπαίδευσης
Αξιότιμε/-η κύριε/κυρία Διευθυντά/-ντρια,
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων περιόδου Μαΐου-Ιουνίου 2023 που διενεργήθηκαν στα Λύκεια της χώρας, μέσω της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (Τ.Θ.Δ.Δ.), αισθανόμαστε την ανάγκη να εκφράσουμε τις ειλικρινείς ευχαριστίες μας για την εξαιρετική συνεργασία και την αποτελεσματικότητα με την οποία ανταποκριθήκατε εσείς και όλοι/-ες οι συνεργάτες/-ιδές σας στον κομβικό σας ρόλο, στον τομέα της υποστήριξης των σχολικών μονάδων της περιοχής ευθύνης σας.
Κατά το τρέχον σχολικό έτος η πρόκληση, την οποία κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε ήταν σαφώς μεγαλύτερη τόσο λόγω της επέκτασης της Τ.Θ.Δ.Δ. στη Γ’ τάξη Λυκείου, όσο κυρίως λόγω της συμπερίληψης μιας πληθώρας γνωστικών αντικειμένων και εξειδικεύσεων που αφορούν στους επιμέρους τομείς των ΕΠΑ.Λ. και των Λυκείων των ΕΝ.Ε.Ε.Γυ-Λ. Στο τιτάνιο αυτό έργο ανταποκριθήκατε με υψηλό αίσθημα ευθύνης, οργανωτική ετοιμότητα και επαγγελματική ευσυνειδησία αντιμετωπίζοντας με επιτυχία κάθε είδους εμπόδιο και δυσκολία. Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε ιδιαιτέρως για την άριστη συνεργασία, την ψυχραιμία και τον αποτελεσματικό τρόπο με τον οποίο διαχειριστήκατε την έκτακτη κατάσταση με την οποία όλοι ήρθαμε αντιμέτωποι κατά τη διενέργεια των φετινών εξετάσεων. Η συμβολή σας στην υποστήριξη των σχολείων υπήρξε καθοριστική και για τον λόγο αυτό σας αξίζουν θερμά συγχαρητήρια.
Η επιστολή προς τους Διευθυντές Σχολείων
Αξιότιμε/-η κύριε/κυρία Διευθυντά/-ντρια,
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων που διενεργήθηκαν στα Λύκεια της χώρας, μέσω της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (Τ.Θ.Δ.Δ.), αισθανόμαστε την ανάγκη να εκφράσουμε σε εσάς προσωπικά και σε καθέναν και καθεμιά από τους/τις συναδέλφους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στη σχολική μονάδα την οποία διευθύνετε ένα μεγάλο και εγκάρδιο «ευχαριστώ».
Η επιτυχία της Τ.Θ.Δ.Δ. να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στη διαδικασία των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων που πραγματοποιείται με τη λήξη του σχολικού έτους σε όλα τα Λύκεια της χώρας δεν είναι δυνατόν να νοηθεί χωρίς τη δική σας καθοριστική συμβολή. Χάρη στην ετοιμότητα, την οργάνωση και προπάντων το υψηλό αίσθημα παιδαγωγικής ευθύνης επιτύχατε να φέρετε εις πέρας μια εξαιρετικά απαιτητική διαδικασία, αντιμετωπίζοντας αποτελεσματικά κάθε είδους πρόκληση. Με την ευκαιρία αυτή θα θέλαμε, συγχρόνως, να ζητήσουμε την κατανόησή σας για την αναστάτωση που προκλήθηκε, λόγω της πρωτοφανούς κυβερνοεπίθεσης, σε εσάς και σε όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς κατά τη φετινή διαδικασία των εξετάσεων. Επρόκειτο για μια αναπάντεχη κατάσταση, η οποία δυσκόλεψε μεν το έργο όλων σε μεγάλο βαθμό, ωστόσο δεν κατέστη ικανή να ανατρέψει την εξεταστική διαδικασία. Οι εξετάσεις διενεργήθηκαν κανονικά στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας και η επιτυχία αυτή οφείλεται στον δικό σας αποτελεσματικό χειρισμό και στη δική σας ουσιαστική συμβολή, για την οποία σας αξίζουν θερμά συγχαρητήρια.
Η Τ.Θ.Δ.Δ., ανεξάρτητα από τον ρόλο της στη διαδικασία της αξιολόγησης των μαθητών/-τριών, συνιστά πρωτίστως ένα δυναμικά εξελισσόμενο εκπαιδευτικό εργαλείο, η επιτυχία του οποίου ως προς την επιτέλεση του κατεξοχήν ρόλου του να υποστηρίξει το έργο των εκπαιδευτικών εξαρτάται από την ενεργό συμμετοχή του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας. Η συμβολή σας στο έργο αυτό μέσα από τη συνεργασία, τη διαρκή επικοινωνία και την ανατροφοδότηση είναι πραγματικά πολύτιμη.
Παρακαλούμε πολύ να λάβουν γνώση οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας.
Πέρα από το να αναγκάζονται οι καθηγητές να διδάσκουν ΄όλη την ύλη (πχ της Α) , ποιος ΑΛΛΟΣ είναι ο σκοπός της Τράπεζας θεμάτων αφού ελάχιστα προλαβαίνουν να ασχοληθούν με αυτή καθηγητές και μαθητές στο Σχολείο ?