Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής: Το τρις εξαμαρτείν;

10/07/2023

Ενημερώθηκε: 10/07/2023, 10:11

Άκουσε το άρθρο

Ευστάθιος Ζωγόπουλος, Δρ. Μηχανικός ΕΜΠ, Σ.Ε. ΠΕ82

Μελέτη περίπτωσης: ΣΧΟΛΕΣ  - ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

Με βάση πρόσφατα δημοσιεύματα που αναφέρονται στην ΕΒΕ, θα επιχειρήσουμε μια πρώτη προσέγγιση για το τι πραγματικά συμβαίνει με την ΕΒΕ σε ορισμένα ειδικά μαθήματα και συγκεκριμένα στο ειδικό μάθημα ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ των σχολών –τμημάτων Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. (Σημ: Παρόμοια ισχύουν και για το ειδικό μάθημα ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ). Πιο συγκεκριμένα:

  • ΑΡΧΙΤΕΚΤΌΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΘΗΝΑΣ ΕΒΕ 2021 1, ΕΒΕ 2022 1, ΕΒΕ 2023 1.
  • ΑΡΧΙΤΕΚΤΌΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΟΛΟΥ ΕΒΕ 2021 0.70, ΕΒΕ 2022 0.70, ΕΒΕ 2023 0.70.
  • ΑΡΧΙΤΕΚΤΌΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΕΒΕ 2021 1, ΕΒΕ 2022 1, ΕΒΕ 2023 1.
  • ΑΡΧΙΤΕΚΤΌΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΑΝΙΑ ΕΒΕ 2021 0.90, ΕΒΕ 2022 0.90, ΕΒΕ 2023 0.90.
  • ΑΡΧΙΤΕΚΤΌΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑ ΕΒΕ 2021 1.20, ΕΒΕ 2022 0.90, ΕΒΕ 2023 0.90.
  • ΑΡΧΙΤΕΚΤΌΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΑ ΕΒΕ 2021 0.80, ΕΒΕ 2022 0.80, ΕΒΕ 2023 0.80.
  • ΑΡΧΙΤΕΚΤΌΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΞΑΝΘΗ ΕΒΕ 2021 1.10, ΕΒΕ 2022 0.80, ΕΒΕ 2023 0.70.

Από τα ανωτέρω παρατηρούμε ότι ορισμένες σχολές διατήρησαν σταθερή την ΕΒΕ τα τρία τελευταία χρόνια (όπου εισήχθη με νόμο η ΕΒΕ), ενώ η Πάτρα και η Ξάνθη τη μείωσαν. Η Ξάνθη μάλιστα τη μείωσε ακόμα περισσότερο το 2023. Αποτέλεσμα, η ΕΒΕ για το έτος 2023 να διαμορφώνεται ως εξής:

  • ΑΘΗΝΑ, ΘΕΣ/ΝΙΚΗ, ΕΒΕ 14.46
  • ΠΑΤΡΑ, ΧΑΝΙΑ, ΕΒΕ 13.01
  • ΙΩΑΝΝΙΝΑ, ΕΒΕ 11.57
  • ΒΟΛΟΣ, ΞΑΝΘΗ, 10.12

Παρατηρείται λοιπόν το φαινόμενο υποψήφιος για τη σχολή - τμήμα ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ που έγραψε στο ειδικό μάθημα ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ βαθμό 10.13 να γίνεται δεκτός σε ορισμένες σχολές - τμήματα, ενώ υποψήφιος που έγραψε στο ειδικό μάθημα ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ βαθμό 14.45 να μην γίνεται δεκτός σε ορισμένες σχολές - τμήματα! Αντίστοιχα (όχι ακριβώς όμοια αλλά παραπλήσια), ισχύουν και για το ειδικό μάθημα ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.

Ένα δεύτερο στοιχείο είναι πως το 2021 υπήρξε σχολή -τμήμα (την ΕΒΕ την ορίζουν οι σχολές - τμήματα και όχι το ΥΠΑΙΘΑ) που είχε συντελεστή ΕΒΕ 1,2 ενώ άλλη σχολή - τμήμα είχε συντελεστή ΕΒΕ 0.70! Δεν θα επιχειρήσουμε να δώσουμε περαιτέρω ερμηνεία. Άλλωστε έχουμε συγγράψει αναλυτικότατο άρθρο για την ΕΒΕ και τον τρόπο υπολογισμού της. Θα το αφήσουμε στην κρίση σας.

Ας απαντήσουν και οι ίδιες οι σχολές – τμήματα γιατί εξορθολογήσουν από έτος σε έτος την ΕΒΕ και γιατί δεν την ομογενοποιούν. Απλά να θυμίσουμε ότι όλοι οι απόφοιτοι από όλες τις ανωτέρω σχολές εγγράφονται στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ) και αποκτούν τα ΙΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

 

Σχόλια (33)

κακιά στιγμή
|

μην κακομαθαίνουμε τα παιδιά - μελλοντικούς πολίτες ! η κακιά στιγμή/ατυχία πλήρωνεται, δίνουν του χρόνου (τι θα πει και επαναληπτικές; ) . όμως η εβε δημιουργεί στρεβλώσεις, ας βρουν άλλον τρόπο (για τη διδασκαλία σχεδίου κλπ τα έχουν γράψει άλλοι), αλλά να διορθώνουν τις στρεβλώσεις να άλλες πάει πολύ !

Έτσι ακριβώς
|

Ο αρθρογράφος τελικά είχε δίκιο, καθώς στην Αρχιτεκτονική του ΕΜΠ στην Αθήνα, μειώθηκαν οι συντελεστές στα σχέδια (της ΕΒΕ) από 1 σε 0,8!!! Στις υπόλοιπες σχολές Αρχιτεκτονικής παρέμειναν οι ίδιες με πέρυσι, πλην αυτής στα Χανιά που από 0,90 πήγε 0,95.

ΣΖ
|

Όπως πολύ σωστά αναφέρει το άρθρο, αυτήν τη φορά την πλήρωσε η Πάτρα. Από τις 104 θέσεις καλύφθηκαν μόνο οι 45. Θυμίζουμε ότι η Πάτρα είχε ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα 0,90. Προφανώς και του χρόνου θα το κατεβάσει στο 0.80, μπορεί και στο 0.70. Το σίγουρο είναι ότι θα πρέπει να το ξαναδούν άμεσα γιατί κάτι δεν πάει καλά. Στην έναρξη της ΕΒΕ η σχολή ΑΡΧΙΤΕΚΤΌΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑ είχε ΕΒΕ το 2021για τα ειδικά μαθήματα 1.20! Εντελώς άτοπο και μη ρεαλιστικό! Δηλαδή αν η ΕΒΕ σε ένα ειδικό μάθημα (υπόθεση ότι έγραψαν πολύ καλά οι υποψήφιοι) ήταν για παράδειγμα 16.9, σημαίνει ότι η Πάτρα ζητούσε υποψήφιους που θα είχαν γράψει στα ειδικά μαθήματα πάνω από 20!!! Προφανώς και δεν θα είχε κανέναν υποψήφιο! Όλο αυτό κάτι δείχνει!

ΒΑΣΙΛΙΚΗ Π.
|

Γενικά η ΕΒΕ είναι μια γροθιά στο στομάχι των παιδιών που πασχίζουν να γράψουν όσο μπορουν καλύτερα και δεν τα καταφέρνουν είτε γιατί είχαν μια κακιά στιγμή είτε γιατί η ψυχολογία τους όλο αυτό το διάστημα δεν ήταν ότι καλύτερο. Στερούν το δικαίωμα της φοίτησης από καλούς μαθητές που θα μπορούσαν να τα καταφέρουν στο πανεπιστήμιο εάν έμπαιναν έστω και με χαμηλά μόρια.Βλέπουμε μαθητές που στο πανεπιστήμιο διαπρέπουν και έχουν περάσει με χαμηλά μόρια. Τώρα αυτά τα παιδιά που για πολύ λίγο δεν πιάνουν την βάση είναι καταρακωμένα και απελπισμένα Μακάρι να την καταργήσουν και να σκεφτούν καλύτερα την ψυχολογία των παιδιών.Δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα να στείλουν τα παιδιά του σε ιδιωτικά πανεπιστήμια.

ΛΟΥΚΑΣ Ζ.
|

Το άρθρο είναι πάρα πολύ εύστοχο. Δεν κατακρίνει την ΕΒΕ η οποία είναι νόμος του κράτους, αλλά ορισμένες σχολές - τμήματα που παλινδρομούν. Ας μας πουν οι σχολές ποιο είναι τελικά το κριτήριο για να σταθμίσουν τον συντελεστή της ΕΒΕ? Η ποιότητα, δηλαδή υποψήφιοι με υψηλό βαθμό εισαγωγής παντού, ή το εάν θα έχουν φοιτητές ή όχι και αν θα καλυφθεί ο αριθμός των θέσεων? Γιατί η Ξάνθη από 1,1 το 2021 πήγε τον συντελεστή ΕΒΕ στο 0,7 το 2023? Μήπως γιατί δεν είχε εισακτέους? Γιατί η Πάτρα από 1,2 τον κατέβασε στο 0.90? Γιατί ο Βόλος το έχει πάντοτε στο κατώτατο όριο 0.70 και τα Ιωάννινα στο 0,80? Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη ως τεράστιες μεγαλουπόλεις ποτέ δεν κινδυνεύουν να μην έχουν εισακτέους. Ο υποψήφιος που περνά Ξάνθη αλλά δεν περνά Θεσσαλονίκη, αν πληροί τις προϋποθέσεις μεταγραφής θα τον δεχτεί η Θεσσαλονίκη ως φοιτητή της? (νομικά εννοείται πως μπορεί). Ας αποφασίσουν τι ακριβώς θέλουν οι σχολές - τμήματα γιατί και αυτονομία δεν σημαίνει κάνω ότι θέλω και το αλλάζω κατά το δοκούν. Υπάρχει και η κοινωνική ευθύνη. Επίσης, καμία σχολή δεν ανεβάζει τον συντελεστή της από χρονιά σε χρονιά αλλά τον μειώνει ή τον αφήνει ίδιο. Επίσης, ας συνεννοηθούν και μεταξύ τους κακό δεν κάνει. Δεν μπορεί η μία σχολή να δέχεται με συντελεστή 1,2 και η άλλη με 0.7. Αυτό πρακτικά θα σήμαινε πως αν ο Μ.Ο ΕΒΕ ήταν 15, τότε η μία σχολή θα δεχόταν φοιτητές με 18 και η άλλη με 10.5!! Κατά τη γνώμη μου ουσιαστικό, εύστοχο και εξαιρετικό άρθρο. Συγχαρητήρια.

Θύμιος
|

Κακώς δεν διδάσκεται πια το σχέδιο, αλλά οι ξένες γλώσσες (ιταλικά, ισπανικά) που απαιτούν οι ξένες φιλολογίες διδάσκονται;

@Βασιλικη
|

Δε φταιει η κακια στιγμη. Δεν εισαι καλος μαθητης αν γραφεις κατω απο 8.3. Ειμαι ΔΕΠ κ δεν εχω δει κανενα φοιτητη να διαπρεπει οταν παλιοτερα εμπαιναν με 3.5. Να μην απελπιζονται γιατι υπαρχει κ η τεχνικη εκπαιδευση κ το ελευθερο επαγγελμα

@@ΔΕΠ
|

Ναι, σωστα, και ο συντελεστής αυτός επηρεάζει το "πάτωμα" της βαθμολογίας των εισακτεων.Γιατι να πρέπει να τίθεται ομοιόμορφα αντί για αυτόνομα από κάθε τμήμα το οποίο μπορεί να θέλει να είναι περισσότερο η λιγότερο επιλεκτικό κατά την κρίση του;

ΒΑΣΙΛΙΚΗ Π.
|

Γενικά η ΕΒΕ είναι μια γροθιά στο στομάχι των παιδιών που πασχίζουν να γράψουν όσο μπορουν καλύτερα και δεν τα καταφέρνουν είτε γιατί είχαν μια κακιά στιγμή είτε γιατί η ψυχολογία τους όλο αυτό το διάστημα δεν ήταν ότι καλύτερο. Στερούν το δικαίωμα της φοίτησης από καλούς μαθητές που θα μπορούσαν να τα καταφέρουν στο πανεπιστήμιο εάν έμπαιναν έστω και με χαμηλά μόρια.Βλέπουμε μαθητές που στο πανεπιστήμιο διαπρέπουν και έχουν περάσει με χαμηλά μόρια. Τώρα αυτά τα παιδιά που για πολύ λίγο δεν πιάνουν την βάση είναι καταρακωμένα και απελπισμένα Μακάρι να την καταργήσουν και να σκεφτούν καλύτερα την ψυχολογία των παιδιών.Δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα να στείλουν τα παιδιά του σε ιδιωτικά πανεπιστήμια.

@@nikos@@
|

Πολλούς Νίκους βλέπω, ενώ η Νίκη (που έφυγε κι άφησε πίσω της συντρίμμια) ήταν μία και μοναδική. Επέβαλε την ΕΒΕ στα Πανεπιστήμια αλλά τη ρύθμισή της, με δική τους ευθύνη.... και τα Πανεπιστήμια τρία χρόνια μετά, να πρέπει να "απολογούνται". Τρία χρόνια μετά την εφαρμογή της.... κι ακόμα να προσπαθούν να την ερμηνεύσουν, ρυθμίσουν, αξιολογήσουν, εξορθολογήσουν και γενικά όλα τα εις -ήσουν.... Κάποιοι επόμενοι Υπουργοί μάλλον θα την καταργ-ήσουν, για να φέρουν κάποια άλλη "καινοτομία"....

@nikos
|

Για να κατανοήσεις καλύτερα το περιεχόμενο και τη φιλοσοφία του άρθρου, σου παραθέτω τα εξής:
Πανελλήνιες 2023: Μειώνεται η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής σε Στρατιωτικές Σχολές για να μην μείνουν και την ερχόμενη χρονιά κενές θέσεις. Φέτος έμειναν 209 κενές θέσεις στις Στρατιωτικές Σχολές, λόγω Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής Οι κενές θέσεις στην σχολή Ευελπίδων δημιούργησαν προβληματισμό καθώς είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που λόγω της ΕΒΕ συμβαίνει αυτό με τους αρμόδιους να αναζητούν τρόπους να ξεπεραστεί ο «σκόπελος» της ΕΒΕ που προκαλεί μείωση, των εισακτέων στις στρατιωτικές σχολές και κατ' επέκταση -αν το φαινόμενο συνεχιζόταν- στην ομαλή στελέχωση των Ενόπλων Δυνάμεων. Για τον λόγο αυτό το υπουργείο Παιδείας προχώρησε στην μείωση των Συντελεστών της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στις Στρατιωτικές Σχολές. Στην Σχολή Ευελπίδων από 1,20 που ήταν ο Συντελεστής Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής μειώνεται στο 1,00, στη ΣΜΥ από 1,00 στο 0,9 και στη Ναυτικών Δοκίμων από 1,20 στο 0,9. Σημειώνεται ότι φέτος διπλασιάστηκαν οι κενές θέσεις οι οποίες έμειναν στις Στρατιωτικές Σχολές, λόγω Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής. Αν θες και άλλα στοιχεία ευχαρίστως.

@ΔΕΠ
|

Μην μπερδεύεστε. Δεν μιλάμε για ίδιο πρόγραμμα σπουδών ή περιεχόμενο μαθημάτων. Εκεί προφανώς και πρέπει να υπάρχει αυτονομία. Μιλάμε για συντελεστή σε ένα τεχνητό "κατασκεύασμα" (με την καλή έννοια) που ονομάστηκε ΕΒΕ.

@nikos 10 Ιουλ 2023 15:43
|

Απ' ΄ότι φαίνεται στις στρατιωτικές θέλουν μειωμένα προσόντα φέτος.

@nikos
|

Αγαπητέ λαϊκιστής είναι οποίος ελαφρά τη καρδιά κάνει κριτικη χωρίς τεκμήρια.Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.

nikos
|

Το πρόβλημα είναι ότι δεν λέει αυτό το κείμενο. Αυτό για τις στρατιωτικές σχολές ξαναδές το. Ξαναδιάβασε και μετά όρισε μας που και πως κατανοεις τον λαϊκισμό.Χαιρε

Νικος
|

Επειδη κάποιοι κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν ας μας απαντήσουν στο εξής απλό.Υποψήφιος περνά αρχιτεκτονική Ξάνθης με βαθμό στο ελεύθερο σχέδιο 11 και παίρνει μεταγραφή για Θεσσαλονίκη που έχει ΕΒΕ για το ελεύθερο σχέδιο 14.45. Θα μπορέσει να ανταποκριθει;Μάλλον αλλά διαβάζουμε και αλλά κατανοουμε

NN
|

@Μέλος ΔΕΠ, 10 Ιουλ 2023 16:25
@Polar_Fish10 Ιουλ 2023 11:39
Οι συντελεστές 0,7 - 1,1 ισχύουν για την ελάχιστη βάση εισαγωγής ειδικού ή ειδικών μαθημάτων.

Μέλος ΔΕΠ
|

@Polar_Fish10 Ιουλ 2023 11:39
Υπάρχει συντελεστής 0.7 στην ΕΒΕ?

Η ΕΒΕ είναι μεταξύ 0.80-1.20 του μέσου όρου της βαθμολογίας των υποψήφιων. Έχει αλλάξει κάτι και δε γνωρίζουμε?

ΔΕΠ
|

Να σας απαντήσω εγώ. Δεν ομογενοποιούν γιατί πουθενά δε λέει ότι πρέπει όλα τα ομοειδή τμήματα στην επικράτεια να βάλουν τη βάση στο ίδιο επίπεδο. Το κάθε τμήμα είναι αυτόνομο (όπως και πρέπει να είναι), και σταθμίζει τα πράγματα αλλιώς.
Ξέρετε χώρα στον κόσμο όπου όλες οι Αρχιτεκτονικές να έχουν την ίδια "βάση" (στη μορφή που υπάρχει εκεί), όλα τα ΤΗΜΜΥ ίδια, όλα τα Μαθηματικά ίδια κλπ; Τέτοια ομογενοποίηση One size fits all δεν ταιριάζει στην ανώτατη εκπαίδευση.

Κώστας
|

Το κάθε Πανεπιστήμιο να κάνει ότι θέλει.
Ειναι αυτόνομο.

nikos
|

Τι να κανουμε βρε παιδιά ;
Έτσι ειναι και στις στρατιωτικές σχολές. Ορισμένες σχολές θελουν ιδιαίτερες δεξιότητες.
Έλεος με τον λαικισμο

Polar_Fish
|

H EBE ειναι εργαλειο ελέγχου του αριθμου των εισακτέων. Οι σχολές που έχουν ΕΒΕ με συντελεστη 1.2 και δεν εχουν κενες θέσεις θα μπορουσαν να εχουν συντελεστη 0.8. Η Ξάνθη ειχε 1.2 και δεν ειχε φοιτητές. Δεν υπάρχουν αρκετοί φοιτητές με πολλά μόρια που να θέλουν σπουδάσουν αρχιτεκτονική. Το προβλημα με την ΕΒΕ είναι αλλο. Σκεφτείτε μια χρονιά ο μέσος ορος να ειναι 14. Τοτε το συστημα θα κοψει αναλογικα τον ιδιο αριθμό υποψηφίων. Πιστευω οτι η ΕΒΕ πρέπει να ενεργοποιείται όταν ο μέσος όρος είναι κάτω απο 12.

McEdon
|

Που είναι το παράλογο; Αν δεν περάσεις στη μία Σχολή περνάς στην επομένη. Δεν θα πάθουν τίποτα τα παιδιά της Αθήνας αν πάνε στην επαρχία, όπως δεν έπαθαν τίποτα τα παιδιά της επαρχίας όταν πήγαν στην Αθήνα. Χαίρετε.

@Σωστης
|

Άλλου είναι το πρόβλημα αγαπητέ συναδελφε.Το κατά ποσό είναι συνταγματικό τα μαθήματα ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο ενώ δεν υφίστανται στο προγραμμα σπουδών να εξετάζονται πανελλαδικά.Θα ηθελα την άποψη σας

ΑΣ1
|

Το αξίωμα της "ομογενοποίησης" πως θεμελιώνεται;

Το ίδιο συμβαίνει σε όλα τα τμήματα
|

Γενικά, τα τμήματα σε αστικά κέντρα είναι 1,2 ΕΒΕ και τα αντίστοιχα της επαρχίας 0,8 (1,1 και 0,7 για τα ειδικά μαθήματα, αντίστοιχα). Οι ΕΒΕ όντως πρέπει να εξορθολογηθουν στο προς τα επάνω, όχι στο προς τα κάτω!... (ακόμα μπαίνουν στα ΑΕΙ με π.χ. 7000 μόρια)

Αν και το ορθοτερο είναι να γίνει εξορθολογισμος των εισακτέων και τοτε δεν θα χρειάζεται κανένας αλγόριθμος ΕΒΕ (φυσικά δεν θα γίνει, έχουμε και δημοτικές εκλογές...)

Το μάθημα αυτό (τα σχέδια) μια χαρά διδάσκονται στα ελληνικά σχολεία, στα ΕΠΑΛ! Και μια χαρά εισέρχονται από τα ΕΠΑΛ και στις Αρχιτεκτονικες! (Δεν έχουν "ψώρα" τα ΕΠΑΛ, ούτε οι Αρχιτεκτονικες πλην ΕΜΠ).

Περαιτέρω, προς ερευση περισσότερων πελατών προς επιβίωση των (επαρχιακών κυρίως ΑΕΙ), στις κατατακτηριες εξετάσεις δέχονται τους πιστοποιημενους ΙΕΚ και ΕΠΑΛ+μαθητεία (και εισαγωγή χωρίς πανελληνιες).

Ε.Ρ.
|

@Polar Fish
Υπάρχει, αλλά μόνο για τα ειδικά μαθήματα.

Αναστασία
|

Να θυμίσουμε ότι οι Αρχιτέκτονες που εργάζονται σήμερα δεν είχαν ΕΒΕ και υπήρχε απλά η βάση 10.
Αν το 10 τους φαίνεται λίγο, ας το κάνουν 11 ή 12.
Επίσης μην ακούω εξυπνάδες του τύπου "ας φοιτήσουν σε άλλη πόλη", γιατί δεν πληρώνουν αυτοί το ενοίκιο του/της φοιτητή/τριας.
Να υπενθυμίσουμε ότι το σχέδιο δεν διδάσκεται στα σχολεία, το φροντιστήριο του κοστίζει ακριβά και για αυτό πάρα πολλά παιδιά το ξεκινάνε στη Γ' Λυκείου.
Και επίσης να μας πουν απο τις Αρχιτεκτονικές σχολές πόσο απαραίτητο είναι το σχέδιο και ζητάνε βάση το 14,46. Για Καλών Τεχνών πάνε τα παιδιά;
Για να μπει κάποιος στο ΕΜΠ στην Αρχιτεκτονική, έχει δοκιμαστεί σε πολλά μαθήματα, και στο σχέδιο, και έχει πετύχει σε όλα.

Εκπαιδευτικος ΠΕ82
|

Πάντοτε εύστοχος και ουσιαστικός στις επισημάνσεις του ο αγαπημένος μας σύμβουλος.Να και μια ακόμα στρέβλωση.Έστω υποψήφιος περνά στην Αρχιτεκτονική Ξάνθης με ΕΒΕ στο ελεύθερο σχέδιο 10 και παίρνει μεταγραφή για την αρχιτεκτονική Θεσσαλονίκης η Αθήνας που έχει ΕΒΕ στο ελεύθερο σχέδιο 14.45. Λογικά δεν θα πρέπει να τα καταφέρει αφού δεν πληροί τις προϋποθέσεις εισαγωγης σε Αθήνα η Θεσσαλονίκη.Αυτές είναι οι πραγματικές στρεβλώσεις του συζτηματος

Polar_Fish
|

Υπάρχει συντελεστής 0.7 στην ΕΒΕ?

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ