Αξιολόγηση: Παράταση προθεσμίας για τις Εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης των Συμβούλων Εκπαίδευσης για το 2022-2023

Αποκλειστικά και μόνο για το σχολικό έτος 2022-23 ως ημερομηνία σύνταξης, στην ψηφιακή εφαρμογή του Ι.Ε.Π., των Εκθέσεων Εξωτερικής Αξιολόγησης των Συμβούλων Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης
α) για κάθε σχολική μονάδα ευθύνης τους και
β) για το σύνολο των σχολικών μονάδων ευθύνης τους, του άρθρου 6 της υπό στοιχεία 108906/ΓΔ4/07-09-2021 Υ.Α. με θέμα: «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο» (Β ́ 4189), ορίζεται η 4η Αυγούστου 2023.
Τα παραπάνω προβλέπει εγκύκλιος την οποία υπέγραψε ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Γ. Κατσαρός.
- Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την εγκύκλιο
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Τριμελές όργανο για τις αμοιβαίες μετατάξεις
- Ματαιώθηκε διαγωνισμός απομαγνητοφώνησης συνεντεύξεων εκπαιδευτικών
- Καθιστική διαμαρτυρία θα κάνουν οι υπάλληλοι του υπ. Παιδείας για το κίνητρο ανταμοιβής
- Έκτακτη επιχορήγηση 709.228,00 € για σχολεία του εξωτερικού
- Live/ υπ. Παιδείας: Τι είναι, τι αξιολογεί και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί το PISA
- Κ. Πιερρακάκης: Ξεκινά η διαβούλευση για τον νέο αθλητικό νόμο
- ΕΛΜΕ Πειραιά : Τι μας είπε ο Διευθυντής Εκπαίδευσης
- Αναπληρωτές (Δ ' φάση) : Σήμερα οι δηλώσεις προτίμησης σχολείων
- Νόμιμη η διαδοχική εναλλαγή της θέσης Πρύτανη στο ΑΠΘ υποστηρίζουν οι Απ. Αποστολίδης, Γ. Ζωγραφίδης. και Χ. Φείδας
- Ο ονομαστικός κατάλογος 195 υπαλλήλων φορέων του υπ. Παιδείας που θα λάβουν κίνητρο ανταμοιβής
Σχόλια (8)
Γίνεται ανάρτηση Σχεδίων Δράσης και Εσωτερική Αξιολόγηση δίχως την απαραίτητη τεκμηρίωση. Οι ΣΕ αν δε δεχτούν τις υποτυπώδεις τεκμηριώσεις θα πρέπει να βάλουν ανάλογες βαθμολογήσεις. Οπότε καταλαβαίνετε... Το Υπουργείο πρέπει να απλοποιήσει τη διαδικασία και να την κάνει πιο μετρήσιμη αλλιώς θα μείνει ως μια άσκοπη γραφειοκρατική υποχρέωση δίχως νόημα.
Ακούγεται συχνά αυτό το επιχείρημα (με διάφορες αφορμές) με στόχο , πάντα , να αναλάβουν οι επόμενοι στη λίστα που περιμένουν τη σειρά τους.
Εμ δεν...
Ό,τι πιο άχρηστο και ανόητο. Νάχαμε να λέγαμε ότι κάναμε εσωτερική αξιολόγηση. Όλοι κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας.
Λογικό. Η ανάρτηση σχεδίων δράσεων θεωρητικών προσεγγίσεων δεν έχει νόημα. Φόρμα και ανάρτηση πραγματικών δράσεων με ντοκουμέντα.
Προς@ΧΚ
Αν δεν προλάβαιναν, ας μην έκαναν αίτηση για να γίνουν σύμβουλοι. Όταν έκαναν αίτηση ΗΞΕΡΑΝ ότι θα πρέπει να κάνουν αυτά που επιτάσσουν οι νόμοι τους οποίους προφανώς αποδέχτηκαν ανεπιφύλακτα (αφού αποφασισαν να πάρουν μέρος σε όλη αυτή τη δαιδαλώδη και καλοσχεδιασμένη διαδικασία αξιολόγησης που οδηγεί ΜΟΝΟ στην αύξηση της γραφειοκρατίας στα σχολεία).
Τα σχολεία πήραν παράταση 5 ημέρες.Το ζητούσαν. Και παραπάνω..Θα ήταν πρωτότυπο οι ΣΕ τους, οι οποίοι είναι και νεοι, να μην πάρουν...Εκτός αν θεωρείτε ότι μόνο για τα σχολεία θα πρέπει να υπάρχει ευελιξία του θεσμικού πλαισίου και όλα τα στελέχη να πάνε να...
Δυστυχώς,οι σύμβουλοι είναι λίγοι(1 στους 200 εκπ/κούς δηλ. 160,000 εκπ/κοί και 800 σύμβουλοι).Έπρεπε να ειναι τουλάχιστον διπλάσιοι για να προχωρήσει η αξιολόγηση.Ποιος φταίει και για αυτό?
Τι πρωτοτυπο!!!