Δύο Σχέδια Νόμου είναι σχεδόν έτοιμα από τον υπουργό παιδείας Κ. Πειρρακάκη, για να πάρουν το "δρόμο" για τη δημόσια διαβούλευση και στη συνέχεια κατάθεση , προς ψήφιση, στη Βουλή.
Πρόκειται:
- Για το Σχέδιο Νόμου για την αναμόρφωση της ειδικής αγωγής και την ενδυνάμωση της παράλληλης στήριξης,και,
- Το Σχέδιο Νόμου για την τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση με κοινά προγράμματα πο ΕΠΑΛ ,ΙΕΚ και Εργαστηριακά Κέντρα.
Επίσης ο Κ. Πιερρακάκης, έχει θέσει, μεταξύ άλλων, το εξής χρονοδιάγραμμα:
Εθνικό Σχέδιο αναβάθμισης των σχολικών μονάδων: Το Φθινόπωρο θα ξεκινήσει μια μελέτη για ένα Εθνικό Σχέδιο αναβάθμισης των σχολικών μονάδων της χώρας. Στόχος ένα νέο μοντέλο αρχιτεκτονικών προδιαγραφών που θα ακολουθούν στο εξής όλα νέα σχολεία τα οποία θα χτίζονται .
Πρόγραμμα κατάρτισης και πιστοποίησης 100.000 υποψηφίων: Τον Οκτώβριο θα ξεκινήσει εξάμηνο πρόγραμμα κατάρτισης και πιστοποίησης 100.000 υποψηφίων για εργασία στους κλάδους της τεχνολογίας . Αφορά αποφοίτους ΕΜΠ, Φυσικούς , Χημικούς, , Μαθηματικούς που ενδεχομένως να σκεφτόντουσαν να διδάξουν στο δημόσιο σχολεία .
Μη Κρατικά Πανεπιστήμια: Μέχρι τέλος του χρόνου θα κατατεθεί, προς ψήφιση, στη Βουλή Σχέδιο Νόμου για την δυνατότητα ίδρυσης και λειτουργίας Μη Κρατικών Πανεπιστημίων, βασισμένο στην ερμηνεία του άρθρου 16
ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΝΑ ΙΔΡΥΘΟΥΝ ΜΟΝΙΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΩΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΟΥΝ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ .ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ